-
Ο χρήστης ZONAS έγραψε:
Εγώ πλέον εχω 59000 ΚΜ και το μονο πρόβλημα ήταν η αλλαγη της αντλίας νερού που ήταν στην εγγύηση. Μεχρι τωρα τα top θετικα του αμαξιου ειναι η φοβερή άνεση (μετα απο τριωρο ταξιδι δε νοιωθεις κουραση), η ηχομόνωση (με 150 μιλας ψιθυριστα και σε ακουν), ο κινητήρας - ρεπριζ (σε ανηφορες με 5 ατομα οι προσπερασεις γινονται με χαρακτηριστικη άνεση), οι χώροι παντου (πισω δυο καρεκλακια και η συζυγος στη μεση με ανεση, το πορτπαγκαζ το μεγαλυτερο σε αμαξι τετοιου μηκους), τα φρένα φοβερά, μηδενικές βλαβες.Με λίγα λόγια σχεδον όλα ειναι θετικα.
Με την ευκαιρια να σημειωσω την παραπληροφορηση ενος περιοδικου εβδομαδιαιου που ανεκαθεν παρουσιαζει το μηκος της πισως θεσης σε 1300 εκ. ενω ο κατασκευαστης (και εγω που το μετρησα) το δινει 1410. Αν ειναι δυνατον.......1300.
Το 14,9 επισης της αποστασης απο το εδαφος το εβγαλαν μετρωντας τα δυο μικρα προστατευτικα που υπαρχουν μπροστα δεξια και πισω (το μετρησα κι αυτο). Αν ειναι παλι δυνατον ενω τα 170 ισχυουν για το 95% του εμβαδου.Οσο για τις εκτος δρομου διαδρομες του alexandr, καλα κάνει γιατι αυτος ειναι ο χαρακτηρας του αυτοκινητου. Εγω δεν εχω
grip αλλα εχω παει εκτος σε χωματοδρομους καλης και κακης βατοτητας χωρις προβλημα και με 5 ατομα. Πλεον θα αρχισω να ανεβαζω και εγω φωτογραφιες.Άντε, να μη βάζω μόνο εγώ φωτογραφίες!
Το προστατευτικό που λες εμπρός δεξιά είναι για το κάρτερ, και είναι πλαστικό, αλλά φαίνεται αρκετά ανθεκτικό. Πάντως 15 εκατοστά απόσταση με τίποτα, θα 'εβρισκε' πολύ συχνά (αφού ακόμη και τα 17 είναι λίγα κανονικά).
-
Το υβριδικο θα ελθει στην χώρα μας;
Δεν κρυβω οτι μου αρεσει το 3008 πολυ, αλλα δεν ξερω κατα ποσο ειναι ανετος χιλιομετροφαγος ,γιατι υπαρχει και 2ο ΙΧ για την πολη.
Δηλαδη προκειται για αποκλειστικα ταξιδιαρικο-εκδρομικο αυτοκινητο,για ζευγαρι, με περιστασιακες μετακινησεις στην πολη.Τελος αξιζει η αγορα του με αυτοματο κιβωτιο;
Μιλαω παντα για τον κινητηρα με τους 156hp και grip control.
-
Ο χρήστης TLG έγραψε:
Τελος αξιζει η αγορα του με αυτοματο κιβωτιο;
Μιλαω παντα για τον κινητηρα με τους 156hp και grip control.
Όταν είχα βάλει παραγγελία, ζήτησα αυτόματο, 156 ίππους και grip control. Ένα μήνα αργότερα μου τηλεφώνησαν από την αντιπροσωπία και μου είπαν ότι το εργοστάσιο τους πληροφόρησε ότι δεν παράγεται το αυτόματο βενζίνης (156hp) με grip control. Συνεπώς τροποποίησα την παραγγελία μου (πρόσθεσα τις ζάντες 18') και παρέλαβα το αμάξι χωρίς grip control.
Τώρα, όσον αφορά το αυτόματο κιβώτιο ταχυτήτων, αν εξαιρέσουμε την μεγαλύτερη κατανάλωση, θα έλεγα ότι είναι πολύ καλό με ομαλές αλλαγές ταχυτήτων και βολικό ιδιαίτερα αν οδηγείς μέσα στην πόλη.
-
Mιλαμε παντα για το 6αρι αυτοματο ετσι ?
Ειναι ομως μεγαλο διλλημα , αυτοματο vs grip control , οταν μιλαμε για ενα crossover.
Επισης μου κανει φοβερη αρνητικη εντυπωση οτι σε ειδοποιησαν ΕΝΑΝ ΟΛΟΚΛΗΡΟ ΜΗΝΑ ΑΡΓΟΤΕΡΑ !!!!
-
Ο χρήστης TLG έγραψε:
Mιλαμε παντα για το 6αρι αυτοματο ετσι ?Ναι, για το 6αρι αυτόματο μιλάμε πάντα.
Πληροφοριακά να αναφέρω ότι ο βενζινοκίνητος κινητήρας (1.6 THP) διαθέτει ένα νέας γενεάς “ΑΤ6” κιβώτιο ταχυτήτων κατασκευασμένο από τη εταιρεία Aisin AW σύμφωνα με τις προδιαγραφές της PSA Peugeot Citroen group. Για όσους τυχόν ενδιαφέρονται για μετατροπές κινητήρα, το συγκεκριμένο “ΑΤ6” κιβώτιο ταχυτήτων μπορεί να “αντέξει” ροπή μέχρι 300Nm.
-
Ο χρήστης TLG έγραψε:
Το υβριδικο θα ελθει στην χώρα μας;Δεν κρυβω οτι μου αρεσει το 3008 πολυ, αλλα δεν ξερω κατα ποσο ειναι ανετος χιλιομετροφαγος ,γιατι υπαρχει και 2ο ΙΧ για την πολη.
Δηλαδη προκειται για αποκλειστικα ταξιδιαρικο-εκδρομικο αυτοκινητο,για ζευγαρι, με περιστασιακες μετακινησεις στην πολη.Τελος αξιζει η αγορα του με αυτοματο κιβωτιο;
Μιλαω παντα για τον κινητηρα με τους 156hp και grip control.
Είχε γράψει και ο loin(t)aris, αν θυμάμαι καλά, καλά λόγια για το αυτόματο, 2-3 σελίδες πίσω.
Το υβριδικό πρέπει να είναι πολύ ακριβό, γιαυτό υποθέτω δεν θα το φέρουν στην Ελλάδα, τέτοιες εποχές.
Όσο για το αν είναι άνετος χιλιομετροφάγος, αυτό είναι σίγουρο!
-
Ο χρήστης alexandr έγραψε:
Είχε γράψει και ο loin(t)aris, αν θυμάμαι καλά, καλά λόγια για το αυτόματο, 2-3 σελίδες πίσω.
ΟΧΙ ΟΧΙ ΚΑΛΑ..........ΤΑ ΚΑΛΥΤΕΡΑ ΚΑΙ ΜΑΛΙΣΤΑ ΣΕ ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΑ ΕΠΙΣΗΣ ΜΕ ΤΟ DSG. ΕΙΛΙΚΡΙΝΑ ΔΕΝ ΒΛΕΠΩ ΠΛΕΟΝ ΤΟ ΛΟΓΟ ΝΑ ΠΡΟΤΙΜΗΣΕΙ ΚΑΠΟΙΟΣ (ΠΟΥ ΜΠΟΡΕΙ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΑ ΒΕΒΑΙΑ) ΝΑ ΜΗΝ ΠΡΟΤΙΜΙΣΕΙ ΤΟ ΑΥΤΟΜΑΤΟ ΑΠΟ ΤΟ ΑΠΛΟ. ΕΙΔΙΚΑ ΤΑ ΝΕΑ ΚΙΒΩΤΙΑ ΠΟΥ ΕΧΟΥΝ ΚΑΙ ΣΕΙΡΙΑΚΗ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑ ... ΟΣΟΙ ΕΙΝΑΙ ΣΚΛΗΡΟΠΘΡΗΝΙΚΟΙ ΑΣ ΚΟΙΤΑΞΟΥΝ ΤΑ ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ. ΟΣΟΙ ΠΑΛΙ ΑΝΗΣΥΧΟΥΝ ΓΙΑ ΤΗΝ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ ΚΑΥΣΙΜΟΥ ΕΝΑ ΕΧΩ ΝΑ ΠΩ...ΑΝ ΤΟ ΠΑΤΑΣ ΘΑ ΠΙΕΙ, ΕΙΤΕ ΑΥΤΟΜΑΤΟ ΕΙΤΕ ΟΧΙ. ΤΑ ΑΥΤΟΜΑΤΑ ΔΕ, ΕΧΟΥΝ ΕΚ 'ΦΥΣΕΩΣ' ΤΗΝ ΤΑΣΗ ΝΑ ΑΝΕΒΑΖΟΥΝ ΝΩΡΙΣ ΣΧΕΣΗ, ΑΡΑ ΟΔΗΓΕΙΣ ΠΙΟ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΑ. ΟΣΟ ΓΙΑ ΤΟ ΑΝ ΤΟ 3008 ΕΙΝΑΙ ΤΑΞΙΔΙΑΡΙΚΟ, ΕΙΝΑΙ ΚΑΙ ΠΟΛΥ ΚΑΛΟ ΜΑΛΙΣΤΑ ΚΑΙ ΕΝΤΟΣ ΚΑΙ ΕΚΤΟΣ ΔΡΟΜΟΥ ΟΠΩΣ ΒΛΕΠΕΙΣ ΕΞΑΛΛΟΥ.
- Ε ΝΑΙ ΛΟΙΠΟΝ ΟΜΟΛΟΓΩ. ΜΟΝΟ ΤΑ ΝΤΟΥΒΑΡΙΑ ΑΦΗΝΩ ΠΙΣΩ ΣΕ ΚΑΘΕ ΤΑΞΙΔΙ
- ΓΙ ΑΥΤΟ ΠΗΡΑ ΤΗΝ ΜΠΑΓΚΑΖΙΕΡΑ, ΓΙΑ ΝΑ ΒΑΖΩ ΤΗΝ ΟΜΠΡΕΛΑ ΜΕΣΑ
-
Ο χρήστης TLG έγραψε:
Τελος αξιζει η αγορα του με αυτοματο κιβωτιο;
Mιλαμε παντα για το 6αρι αυτοματο ετσι ?
Ναι, για το 6αρι αυτόματο μιλάμε πάντα.
Πληροφοριακά να αναφέρω ότι ο βενζινοκίνητος κινητήρας (1.6 THP) διαθέτει ένα νέας γενεάς “ΑΤ6” κιβώτιο ταχυτήτων κατασκευασμένο από τη εταιρεία Aisin AW σύμφωνα με τις προδιαγραφές της PSA Peugeot Citroen group. Για όσους τυχόν ενδιαφέρονται για μετατροπές κινητήρα, το συγκεκριμένο “ΑΤ6” κιβώτιο ταχυτήτων μπορεί να “αντέξει” ροπή μέχρι 300Nm.
ΠΡΙΝ ΓΙΝΕΙ ΠΑΝΤΩΣ Η ΠΑΡΑΓΓΕΛΙΑ ΚΑΛΟ ΘΑ ΗΤΑΝ ΝΑ ΣΙΓΟΥΡΕΨΕΤΕ ΤΗΝ ΠΑΡΑΔΟΣΗ ΓΙΑΤΙ ΟΤΑΝ ΠΑΡΗΓΓΕΙΛΑ (ΜΑΡΤΙΟΣ 2011) ΜΟΥ ΕΙΧΑΝ ΠΕΙ ΤΟ ΓΝΩΣΤΟ ΤΡΙΜΗΝΟ. ΕΝΑ ΜΗΝΑ ΜΕΤΑ ΟΜΩΣ ΜΟΥ ΤΗΛΕΦΩΝΗΣΑΝ ΚΑΙ ΕΙΠΑΝ ΟΤΙ ΛΟΓΩ ΤΟΥ ΑΤΥΧΗΜΑΤΟΣ ΣΤΗ ΦΟΘΚΟΥΣΙΜΑ ΚΑΙ ΕΠΕΙΔΗ ΤΟ ΕΡΓΟΣΤΑΣΙΟ ΤΗΣ AISIN ΕΙΝΑΙ ΣΤΗΝ ΠΕΡΙΟΧΗ ΑΠΟΚΛΕΙΣΜΟΥ, ΔΕΝ ΥΠΗΡΧΕ ΚΑΜΙΑ ΠΡΟΒΛΕΨΗ-ΕΚΤΙΜΗΣΗ ΓΙΑ ΤΟ ΠΟΤΕ ΘΑ ΓΙΝΟΥΝ ΞΑΝΑ ΠΑΡΑΔΟΣΕΙΣ (5-6 ΜΗΝΕΣ ΚΑΙ ΒΛΕΠΟΥΜΕ, ΗΤΑΝ ΤΑ ΛΟΓΙΑ ΤΟΥΣ). ΔΕΝ ΞΕΡΩ ΑΝ ΕΧΕΙ ΒΡΕΘΕΙ ΛΥΣΗ ΕΚΤΟΤΕ ΑΛΛΑ ΚΑΛΟ ΕΙΝΑΙ ΝΑ ΥΠΑΡΧΕΙ ΣΤΑ ΥΠ'ΟΨΙΝ.
-
+1 και να παιρνετε εγγραφη ημερομηνια παραδοσης!!!!!!
-
Ο χρήστης TLG έγραψε:
Το υβριδικο θα ελθει στην χώρα μας;Δεν κρυβω οτι μου αρεσει το 3008 πολυ, αλλα δεν ξερω κατα ποσο ειναι ανετος χιλιομετροφαγος ,γιατι υπαρχει και 2ο ΙΧ για την πολη.
Δηλαδη προκειται για αποκλειστικα ταξιδιαρικο-εκδρομικο αυτοκινητο,για ζευγαρι, με περιστασιακες μετακινησεις στην πολη.Τελος αξιζει η αγορα του με αυτοματο κιβωτιο;
Μιλαω παντα για τον κινητηρα με τους 156hp και grip control.
Όταν είχα ρωτήσει, το αυτόματο δεν εβγαινε με grip control.
-
Καλησπέρα παιδια γνωρίζει κάποιος για τον 1.6 με τα 112άλογα κάτι?
Ξέρετε αν θα υπάρξει και 1.6 με 130? -
Nτιζελούμπα είναι με τα 112.
-
Ο χρήστης nikbib έγραψε:
+1 και να παιρνετε εγγραφη ημερομηνια παραδοσης!!!!!!ΠΗΡΕΣ ΤΕΤΟΙΟ ΑΠΟ ΤΗΝ FORD???
ΞΕΡΕΙΣ ΕΓΓΡΑΦΩΣ ΝΑ ΒΕΒΑΙΩΣΕΙΣ ΑΝ ΑΥΡΙΟ ΘΑ ΠΑΣ ΣΤΗ ΔΟΥΛΕΙΑ ΣΟΥ???? -
ΠΕΡΝΟΥΣΑ ΧΘΕΣ ΕΞΩ ΑΠΟ ΠΕΡΙΠΤΕΡΟ ΚΑΙ ΒΛΕΠΩ ΤΟ ΕΞΩΦΥΛΛΟ ΤΟΥ 4Τ ΜΕ ΤΕΣΤ ΤΟ 3008 ΤΗΡ. ΤΟ ΑΓΟΡΑΣΑ ΝΑ ΔΩ ΤΙ ΓΡΑΦΟΥΝ ΚΑΙ ΣΕ ΑΥΤΟ ΤΟ ΠΕΡΙΟΔΙΚΟ, ΚΑΘΩΣ ΕΙΧΑ ΠΟΛΛΑ ΧΡΟΝΙΑ ΝΑ ΤΟ ΑΓΟΡΑΣΩ ΜΙΑΣ ΚΑΙ ΔΕΝ ΣΥΜΦΩΝΩ ΜΕ ΤΑ ΚΡΙΤΗΡΙΑ ΠΟΥ ΠΡΟΚΡΙΝΟΥΝ ΕΝΑ ΜΟΝΤΕΛΟ ΕΝΑΝΤΙ ΑΛΛΟΥ. ΣΤΟ ΓΥΡΙΣΜΟ ΤΟ ΧΑΖΕΥΩ ΑΠ'ΕΞΩ ΚΑΙ ΒΛΕΠΩ ΟΤΙ ΤΟ ΤΕΣΤ ΕΙΝΑΙ ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΟ. ΜΕ ΤΟ INSIGNIA. ΘΕΩΡΩΝΤΑΣ ΟΤΙ ΜΑΛΛΟΝ ΕΧΕΙ ΓΙΝΕΙ ΛΑΘΟΣ ΚΑΙ ΟΤΙ ΜΕΣΑ ΘΑ ΒΡΩ ΤΟ 508, ΤΟ ΑΝΟΙΓΩ ΚΑΙ ΨΑΧΝΩ ΓΙΑ ΤΟ ΤΕΣΤ. ΦΕΥ, ΕΠΕΣΑ ΜΠΡΟΣ ΣΤΟ ΠΡΩΤΟ ΥΒΡΙΔΙΚΟ ΤΕΣΤ ΠΟΥ ΕΧΩ ΔΕΙ. Η ΜΗΠΩΣ CROSSOVER ΤΕΣΤ. ΜΠΕΡΔΕΜΑ. ΟΣΟ ΔΙΑΒΑΖΩ ΤΟΣΟ ΜΠΕΡΔΕΥΟΜΑΙ. ΝΑΙ ΜΕΝ ΤΟ FLEXRIDE ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΚΑΙ ΤΟ ΠΙΟ ΑΠΑΡΑΙΤΗΤΟ ΑΛΛΑ ΧΑΡΗ ΣΕ ΑΥΤΟ ΤΟ OPEL ΒΓΑΙΝΕΙ ΝΙΚΗΤΗΣ ΟΣΟΝ ΑΦΟΡΑ ΤΗΝ ΟΔ. ΣΥΜΠΕΡΙΦΟΡΑ ΚΑΘΩΣ ΕΜΦΑΝΙΖΕΤΑΙ ΠΙΟ ΣΠΟΡΤΙΦ, ΠΡΑΓΜΑ ΙΔΙΑΙΤΕΡΩΣ ΣΗΜΑΝΤΙΚΟ ΓΙΑ ΚΑΠΟΙΟΝ ΠΟΥ ΑΓΟΡΑΖΕΙ ΕΝΑ OPEL ΣΧΕΔΟΝ 5 ΜΕΤΡΩΝ Ή ΕΝΑ PEUGEOT ΠΑΝΩ ΑΠΟ 1.60. TO GRIP CONTROL ΚΑΙ ΤΑ Μ+S ΤΟΥ 3008 ΕΙΝΑΙ ΜΑΛΛΟΝ ΑΧΡΗΣΤΑ ΓΙΑΤΙ ΤΟ ΑΜΑΞΙ ΔΕΝ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΥΠΕΡΝΙΚΗΣΕΙ ΤΟΥΣ ΝΟΜΟΥΣ ΤΗΣ ΦΥΣΙΚΗΣ. ΕΠΟΜΕΝΩΣ Ο alexandr ΕΙΝΑΙ Ο ΝΕΟΣ ΝΕΥΤΩΝ. ΕΠΙΣΗΣ ΛΟΓΩ ΑΥΤΩΝ ΤΩΝ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ (ΠΟΥ ΚΑΤΑ ΤΑ ΑΛΛΑ ΕΙΝΑΙ ΑΧΡΗΣΤΑ/ΑΧΡΕΙΑΣΤΑ, Η ΑΠΟΣΤΑΣΗ ΣΤΟ ΦΡΕΝΑΡΙΣΜΑ ΕΙΝΑΙ ΜΕΓΑΛΥΤΕΡΗ, ΕΠΟΜΕΝΩΣ ΟΙ ΓΑΛΛΟΙ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΠΑΡΑΔΕΙΓΜΑΤΙΣΤΟΥΝ ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΓΕΡΜΑΝΟΥΣ. ΚΑΤΑ ΤΑ ΛΟΙΠΑ, ΤΟ 3008 ΕΜΦΑΝΙΖΕΤΑΙ ΠΙΟ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΟ, ΠΙΟ ΓΡΗΓΟΡΟ (ΣΤΙΣ ΡΕΠΡΙΖ), ΠΙΟ ΠΡΑΚΤΙΚΟ (ΜΕ -50 CM ΜΠΟΡΕΙΣ ΝΑ ΒΡΕΙΣ ΣΑΦΩΣ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΕΣ ΘΕΣΕΙΣ ΓΙΑ ΠΑΡΚΑΡΙΣΜΑ, ΕΝΩ ΚΑΙ ΟΙ ΘΗΚΕΣ ΣΤΟ ΕΣΩΤΕΡΙΚΟ ΕΙΝΑΙ ΜΑΚΡΑΝ ΠΕΡΙΣΣΟΣΤΕΡΕΣ) , ΜΕ ΕΞΙΣΟΥ ΜΕΓΑΛΟ ΠΟΡΤ-ΜΠΑΓΚΑΖ, ΣΧΕΔΟΝ ΙΣΑΞΙΟ ΣΕ ΠΟΙΟΤΗΤΑ, ΚΑΙ ΕΛΑΦΡΩΣ ΥΠΟΔΕΕΣΤΕΡΟ ΣΤΟΥΣ ΧΩΡΟΥΣ ΣΤΟ ΣΑΛΟΝΙ. ΠΕΡΙΜΕΝΩ ΛΟΙΠΟΝ ΣΤΟ ΤΕΛΟΣ ΝΑ ΔΩ ΜΙΑ ΙΣΟΠΑΛΙΑ, ΜΙΑ ΒΡΑΧΕΙΑ ΚΕΦΑΛΗ ΤΟΥ 3008. ΟΧΙ ΝΙΚΙΤΗΣ ΤΟ OPEL. ΠΑΡ'ΟΛΟ ΠΟΥ ΤΟ ΤΕΣΤ ΕΙΝΑΙ ΑΚΑΙΡΟ (ΓΝΩΜΗ ΜΟΥ) ΚΑΘΩΣ Ο ΠΙΘΑΝΟΣ ΑΓΟΡΑΣΤΗΣ ΤΟΥ ΕΝΟΣ ΜΑΛΛΟΝ ΔΕΝ ΕΧΕΙ ΞΑΝΑΚΟΥΣΕΙ ΓΙΑ ΤΟ ΑΛΛΟ. ΑΛΛΑ ΝΑ ΒΓΑΙΝΕΙ ΚΑΙ ΝΙΚΗΤΗΣ? ΗΜΑΡΤΟΝ. ΝΤΕ ΚΑΙ ΚΑΛΑ ΤΑ ΓΕΡΜΑΝΙΚΑ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΕΙΝΑΙ ΑΠΟ ΠΑΝΩ?
ΥΓ 1. Η ΔΙΑΦΟΡΑ ΣΤΗΝ ΑΠΟΣΤΑΣΗ ΦΡΕΝΑΡΙΣΜΑΤΟΣ ΧΩΡΙΣ M+S ΕΙΝΑΙ ΠΕΡΙΠΟΥ 8 ΜΕΤΡΑ. ΘΑ ΗΤΑΝ ΠΡΟΤΙΜΟΤΕΡΟ ΝΑ ΑΝΑΦΕΡΕΤΑΙ ΚΑΙ ΑΥΤΟ ΚΑΙ ΑΠΟ ΚΕΙ ΚΑΙ ΠΕΡΑ Ο ΚΑΘΕΝΑΣ ΚΑΝΕΙ ΤΙΣ ΕΠΙΛΟΓΕΣ ΤΟΥ.
ΥΓ 2. ΣΤΗΝ ΝΕΑ ΚΑΤΗΓΟΡΙΑ ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΩΝ ΝΑ ΠΡΟΤΕΙΝΩ ΚΑΙ ΕΓΩ ΕΝΑ FIAT 500 TWINAIR VS LEXUS CTh. ΓΙΑ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΕΣ ΜΕΤΑΚΙΝΗΣΕΙΣ ΜΕ ΜΠΟΛΙΚΗ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ ΚΑΙ ΣΤΥΛ
ΥΓ 3. ΑΝ ΚΑΠΟΙΟΣ ΑΛΛΟΣ ΕΧΕΙ ΔΙΑΒΑΣΕΙ ΤΟ ΤΕΣΤ ΚΑΙ ΠΙΣΤΕΥΕΙ ΟΤΙ ΥΠΕΡΒΑΛΛΩ, ΕΥΧΑΡΙΣΤΩΣ ΝΑ ΤΟ ΚΟΥΒΕΝΤΙΑΣΟΥΜΕ.
-
Ο χρήστης loin(t)aris έγραψε:
ΣΤΟ ΓΥΡΙΣΜΟ ΤΟ ΧΑΖΕΥΩ ΑΠ'ΕΞΩ ΚΑΙ ΒΛΕΠΩ ΟΤΙ ΤΟ ΤΕΣΤ ΕΙΝΑΙ ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΟ. ΜΕ ΤΟ INSIGNIA. ΘΕΩΡΩΝΤΑΣ ΟΤΙ ΜΑΛΛΟΝ ΕΧΕΙ ΓΙΝΕΙ ΛΑΘΟΣ ΚΑΙ ΟΤΙ ΜΕΣΑ ΘΑ ΒΡΩ ΤΟ 508, ΤΟ ΑΝΟΙΓΩ ΚΑΙ ΨΑΧΝΩ ΓΙΑ ΤΟ ΤΕΣΤ. ΦΕΥ, ΕΠΕΣΑ ΜΠΡΟΣ ΣΤΟ ΠΡΩΤΟ ΥΒΡΙΔΙΚΟ ΤΕΣΤ ΠΟΥ ΕΧΩ ΔΕΙ. Η ΜΗΠΩΣ CROSSOVER ΤΕΣΤ. ΜΠΕΡΔΕΜΑ. ΟΣΟ ΔΙΑΒΑΖΩ ΤΟΣΟ ΜΠΕΡΔΕΥΟΜΑΙ.Έχεις δίκιο να μπερδεύεσαι γιατί έχουν 1/2 μέτρο διαφορά. Είναι όμως οικογενειακά αυτοκίνητα που κοστίζουν το ίδιο πάνω κάτω.
ΝΑΙ ΜΕΝ ΤΟ FLEXRIDE ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΚΑΙ ΤΟ ΠΙΟ ΑΠΑΡΑΙΤΗΤΟ ΑΛΛΑ ΧΑΡΗ ΣΕ ΑΥΤΟ ΤΟ OPEL ΒΓΑΙΝΕΙ ΝΙΚΗΤΗΣ ΟΣΟΝ ΑΦΟΡΑ ΤΗΝ ΟΔ. ΣΥΜΠΕΡΙΦΟΡΑ ΚΑΘΩΣ ΕΜΦΑΝΙΖΕΤΑΙ ΠΙΟ ΣΠΟΡΤΙΦ, ΠΡΑΓΜΑ ΙΔΙΑΙΤΕΡΩΣ ΣΗΜΑΝΤΙΚΟ ΓΙΑ ΚΑΠΟΙΟΝ ΠΟΥ ΑΓΟΡΑΖΕΙ ΕΝΑ OPEL ΣΧΕΔΟΝ 5 ΜΕΤΡΩΝ Ή ΕΝΑ PEUGEOT ΠΑΝΩ ΑΠΟ 1.60. TO GRIP CONTROL ΚΑΙ ΤΑ Μ+S ΤΟΥ 3008 ΕΙΝΑΙ ΜΑΛΛΟΝ ΑΧΡΗΣΤΑ ΓΙΑΤΙ ΤΟ ΑΜΑΞΙ ΔΕΝ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΥΠΕΡΝΙΚΗΣΕΙ ΤΟΥΣ ΝΟΜΟΥΣ ΤΗΣ ΦΥΣΙΚΗΣ.
Αν διαφωνείς με τους νόμους της φυσικής πρέπει να ξαναπάς Λύκειο.
Γιατί να μην είναι σπορτίφ ένα οικογενειακό δλδ; Μόνος σου δε θα μπεις ποτέ μέσα να το πας βόλτα να το φχαριστηθείς;
Το Opel σου δίνει τη δυνατότητα με το flexride να ΄σαι και άνετος και ταξιδιάρης και σπoρ. Ό,τι χρειάζεσαι και άμα το χρειάζεσαι. Δεν είναι αυτό ένα πλεονέκτημα δλδ σε σχέση με το ένα - σφικτό - setup του 3008;
ΕΠΟΜΕΝΩΣ Ο alexandr ΕΙΝΑΙ Ο ΝΕΟΣ ΝΕΥΤΩΝ.
Μην κοιτάς τι κάνει ο κάθε ένας με το αυτοκίνητο του γιατί δεν ξέρεις τι οδηγός είναι. Φαντάσου τι θα ΄κανε με το Opel.
ΕΠΙΣΗΣ ΛΟΓΩ ΑΥΤΩΝ ΤΩΝ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ (ΠΟΥ ΚΑΤΑ ΤΑ ΑΛΛΑ ΕΙΝΑΙ ΑΧΡΗΣΤΑ/ΑΧΡΕΙΑΣΤΑ, Η ΑΠΟΣΤΑΣΗ ΣΤΟ ΦΡΕΝΑΡΙΣΜΑ ΕΙΝΑΙ ΜΕΓΑΛΥΤΕΡΗ, ΕΠΟΜΕΝΩΣ ΟΙ ΓΑΛΛΟΙ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΠΑΡΑΔΕΙΓΜΑΤΙΣΤΟΥΝ ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΓΕΡΜΑΝΟΥΣ.
Δε σε καταλαβαίνω. Διαφωνείς με το αποτέλεσμα του τεστ ότι το Opel φρενάρει πιο καλά απ΄ το πεζό στο συγκεκριμένο setup;
ΚΑΤΑ ΤΑ ΛΟΙΠΑ, ΤΟ 3008 ΕΜΦΑΝΙΖΕΤΑΙ ΠΙΟ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΟ, ΠΙΟ ΓΡΗΓΟΡΟ (ΣΤΙΣ ΡΕΠΡΙΖ), ΠΙΟ ΠΡΑΚΤΙΚΟ (ΜΕ -50 CM ΜΠΟΡΕΙΣ ΝΑ ΒΡΕΙΣ ΣΑΦΩΣ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΕΣ ΘΕΣΕΙΣ ΓΙΑ ΠΑΡΚΑΡΙΣΜΑ, ΕΝΩ ΚΑΙ ΟΙ ΘΗΚΕΣ ΣΤΟ ΕΣΩΤΕΡΙΚΟ ΕΙΝΑΙ ΜΑΚΡΑΝ ΠΕΡΙΣΣΟΣΤΕΡΕΣ) , ΜΕ ΕΞΙΣΟΥ ΜΕΓΑΛΟ ΠΟΡΤ-ΜΠΑΓΚΑΖ, ΣΧΕΔΟΝ ΙΣΑΞΙΟ ΣΕ ΠΟΙΟΤΗΤΑ, ΚΑΙ ΕΛΑΦΡΩΣ ΥΠΟΔΕΕΣΤΕΡΟ ΣΤΟΥΣ ΧΩΡΟΥΣ ΣΤΟ ΣΑΛΟΝΙ.
Έχει 530 λτ πορτ παγκάζ το 3008; Για ξαναψάχτο.
Τελική;
Ο - 100;ΠΕΡΙΜΕΝΩ ΛΟΙΠΟΝ ΣΤΟ ΤΕΛΟΣ ΝΑ ΔΩ ΜΙΑ ΙΣΟΠΑΛΙΑ, ΜΙΑ ΒΡΑΧΕΙΑ ΚΕΦΑΛΗ ΤΟΥ 3008. ΟΧΙ ΝΙΚΙΤΗΣ ΤΟ OPEL. ΠΑΡ'ΟΛΟ ΠΟΥ ΤΟ ΤΕΣΤ ΕΙΝΑΙ ΑΚΑΙΡΟ (ΓΝΩΜΗ ΜΟΥ) ΚΑΘΩΣ Ο ΠΙΘΑΝΟΣ ΑΓΟΡΑΣΤΗΣ ΤΟΥ ΕΝΟΣ ΜΑΛΛΟΝ ΔΕΝ ΕΧΕΙ ΞΑΝΑΚΟΥΣΕΙ ΓΙΑ ΤΟ ΑΛΛΟ. ΑΛΛΑ ΝΑ ΒΓΑΙΝΕΙ ΚΑΙ ΝΙΚΗΤΗΣ? ΗΜΑΡΤΟΝ. ΝΤΕ ΚΑΙ ΚΑΛΑ ΤΑ ΓΕΡΜΑΝΙΚΑ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΕΙΝΑΙ ΑΠΟ ΠΑΝΩ?
Ε, πώς να το κάνουμε αφού είναι; Δες και τις πωλήσεις (το αποτέλεσμα δλδ).
Προσωπικά όταν έψαχνα οικογενειακό, είδα και οδήγησα και τα 2. Μάλλον όμως έχεις δίκιο ότι η σύγκριση είναι αταίριαστη γιατί τα 50 εκ διαφορά δεν παλεύονται.
-
Ο χρήστης DANAOS_master έγραψε:
...
ΕΠΟΜΕΝΩΣ Ο alexandr ΕΙΝΑΙ Ο ΝΕΟΣ ΝΕΥΤΩΝ.
Μην κοιτάς τι κάνει ο κάθε ένας με το αυτοκίνητο του γιατί δεν ξέρεις τι οδηγός είναι. Φαντάσου τι θα ΄κανε με το Opel.
...Όχι βρε συ, δεν το λέει αυτό γιατί είμαι χεράς κτλ.,κτλ., και το πάω αέρα-πατέρα στις στροφές Μη μου βγει και η φήμη του γκαζοφονιά! Προφανώς το λέει για το πού το πηγαίνω. Υποθέτω ότι το συγκριτικό θεωρεί τα M+S και το GC άχρηστα, και ότι δεν μπορείς με αυτά να νικήσεις τους νόμους της φυσικής μια που είναι δικίνητο, ή κάτι τέτοιο. (καλά, ας το δοκιμάσουν πρώτα με τα συγκεκριμένα M+S σε - έστω και λίγο- χιόνι και πάγο σε σχέση με άλλα με τελείως θερινά λάστιχα, και μετά να δούμε αν θα λένε κάτι τέτοιο, οι νόμοι της φυσικής δεν νικιούνται, αλλά διαφορετικά λάστιχα έχουν διαφορετικές παραμέτρους στους νόμους της φυσικής που τα διέπουν ).
Εγώ πάντως τέτοια συγκριτικά τα θεωρώ ενδιαφέροντα, παίρνεις δύο μοντέλα με ίδιο βασικό σκοπό (οικογενειακά), αλλά που διαφέρουν σε επιμέρους σημεία (ύψος, διαστάσεις, στήσιμο, κτλ.) και τα συγκρίνεις. Τώρα, το τελικό συμπέρασμα του συγγραφέα/δοκιμαστή δεν μου λέει και πολλά, κοιτά κανείς τις επιμέρους μετρήσεις/εντυπώσεις/κτλ. και παίρνει μια ιδέα.
Για τις δικές μου ανάγκες καλύτερο είναι το 3008 από το Insignia. Πέρα από όλα τα άλλα, αυτοκίνητα στις διαστάσεις (μήκος/πλάτος) του Insignia δεν θα έπαιρνα ποτέ, γιατί τα θεωρώ 'μαούνες' για μια πόλη όπως η Αθήνα. Το 3008 είναι στο άνω όριο διαστάσεων που θα μπορούσα να πάρω, 1ον γιατί δεν θα χωρούσε στο πάρκινγκ μου, και 2ον γιατί κυκλοφορώ καθημερινά στην πόλη (και σε περιοχές όπως η Κυψέλη) με αυτό.
Και βέβαια με το 3008 μια χαρά γρήγορα πάω στις στροφές, πιο γρήγορα το θεωρώ επικίνδυνο. Πόσο γρήγορα είναι ασφαλές να πηγαίνεις σε στροφή χωρίς ορατότητα όταν μπορεί ξαφνικά να εμφανιστεί μπροστά σου τρακτέρ που πηγαίνει με 10 (μου έχει τύχει), ή, ακόμη χειρότερα, να σου εμφανιστεί από απέναντι ελληνάρας που έχει μπει ο μισός μέσα στη δικιά σου κατεύθυνση για να πάρει πιο κλειστή τη στροφή και να κερδίσει 0,0002 msec.
Και φυσικά, κάθε φορά που το πάω βόλτα το ευχαριστιέμαι, και όχι μόνο στις στροφές!
Edit
Α, να μην το ξεχάσω, την τελική του Insignia τι να την κάνω, δεν μου φτάνουν τα 201χλμ/ώρα του 3008; -
Ο χρήστης loin(t)aris έγραψε:
'Ολα κεφαλαια!!'Βρε φιλε γραφε με μικρα και οχι με κεφαλαια γραμματα.Κανουν πολυ κουραστικο το κειμενο σου αλλα και δηλωνουν πως φωναζεις.
-
Ο χρήστης BILL33 έγραψε:
'Ολα κεφαλαια!!'
Βρε φιλε γραφε με μικρα και οχι με κεφαλαια γραμματα.Κανουν πολυ κουραστικο το κειμενο σου αλλα και δηλωνουν πως φωναζεις.
Και ότι που έλεγα, πώς δεν του την είπε ακόμη κανείς μοντεράτορας του lion(t)aris για τα κεφαλαία
-
Ο χρήστης alexandr έγραψε:
...
ΕΠΟΜΕΝΩΣ Ο alexandr ΕΙΝΑΙ Ο ΝΕΟΣ ΝΕΥΤΩΝ.
Μην κοιτάς τι κάνει ο κάθε ένας με το αυτοκίνητο του γιατί δεν ξέρεις τι οδηγός είναι. Φαντάσου τι θα ΄κανε με το Opel.
...Όχι βρε συ, δεν το λέει αυτό γιατί είμαι χεράς κτλ.,κτλ., και το πάω αέρα-πατέρα στις στροφές Μη μου βγει και η φήμη του γκαζοφονιά! Προφανώς το λέει για το πού το πηγαίνω. Υποθέτω ότι το συγκριτικό θεωρεί τα M+S και το GC άχρηστα, και ότι δεν μπορείς με αυτά να νικήσεις τους νόμους της φυσικής μια που είναι δικίνητο, ή κάτι τέτοιο. (καλά, ας το δοκιμάσουν πρώτα με τα συγκεκριμένα M+S σε - έστω και λίγο- χιόνι και πάγο σε σχέση με άλλα με τελείως θερινά λάστιχα, και μετά να δούμε αν θα λένε κάτι τέτοιο, οι νόμοι της φυσικής δεν νικιούνται, αλλά διαφορετικά λάστιχα έχουν διαφορετικές παραμέτρους στους νόμους της φυσικής που τα διέπουν ).
Εγώ πάντως τέτοια συγκριτικά τα θεωρώ ενδιαφέροντα, παίρνεις δύο μοντέλα με ίδιο βασικό σκοπό (οικογενειακά), αλλά που διαφέρουν σε επιμέρους σημεία (ύψος, διαστάσεις, στήσιμο, κτλ.) και τα συγκρίνεις. Τώρα, το τελικό συμπέρασμα του συγγραφέα/δοκιμαστή δεν μου λέει και πολλά, κοιτά κανείς τις επιμέρους μετρήσεις/εντυπώσεις/κτλ. και παίρνει μια ιδέα.
...
Και βέβαια με το 3008 μια χαρά γρήγορα πάω στις στροφές, πιο γρήγορα το θεωρώ επικίνδυνο. Πόσο γρήγορα είναι ασφαλές να πηγαίνεις σε στροφή χωρίς ορατότητα όταν μπορεί ξαφνικά να εμφανιστεί μπροστά σου τρακτέρ που πηγαίνει με 10 (μου έχει τύχει), ή, ακόμη χειρότερα, να σου εμφανιστεί από απέναντι ελληνάρας που έχει μπει ο μισός μέσα στη δικιά σου κατεύθυνση για να πάρει πιο κλειστή τη στροφή και να κερδίσει 0,0002 msec.
Και φυσικά, κάθε φορά που το πάω βόλτα το ευχαριστιέμαι, και όχι μόνο στις στροφές!
Edit
Α, να μην το ξεχάσω, την τελική του Insignia τι να την κάνω, δεν μου φτάνουν τα 201χλμ/ώρα του 3008;Αλέξη σίγουρα ξέρεις καλύτερα από μένα την πρόσφυσή του σε ανώμαλα εδάφη. Εγώ το οδήγησα μόνο σε ορεινό στροφιλίκι στην Καλαμάτα, όπου και το ΄χα καταφχαριστηθεί
Αυτό όμως δεν αλλάζει το γεγονός ότι το Οπελ φρενάρει πολύ καλύτερα ή ότι με το flexride στη ρύθμιση sport, στρίβει διαολεμένα. Συγκριτικά μπορώ να σου πώ ότι ενώ με το 3008 γελούσα σε κάθε στροφή μιας και πήγαινε ..τρένο με το Opel ..φοβόμουν και είχα ζαλιστεί. Είναι αλλού.
Τα 20 χλμ μεγαλύτερης τελικής σημαίνουν ότι φορτωμένος με 160 θα πηγαίνεις πιο άνετα και θα καις και πιο λίγο. Ότι σου δίνουν, καλό είναι, που έλεγε και ο παππούς.
Αν και μένα μ΄ αρέσουν τέτοια ..επαναστατικά συγκριτικά, σημασία έχουν οι ανάγκες του καθενός και όπως είπες κι εσύ τα 4,83 (4,91 το SW) στην Αθήνα δεν παλεύονται.
-
Ο χρήστης DANAOS_master έγραψε:
...
ΕΠΟΜΕΝΩΣ Ο alexandr ΕΙΝΑΙ Ο ΝΕΟΣ ΝΕΥΤΩΝ.
Μην κοιτάς τι κάνει ο κάθε ένας με το αυτοκίνητο του γιατί δεν ξέρεις τι οδηγός είναι. Φαντάσου τι θα ΄κανε με το Opel.
...Όχι βρε συ, δεν το λέει αυτό γιατί είμαι χεράς κτλ.,κτλ., και το πάω αέρα-πατέρα στις στροφές Μη μου βγει και η φήμη του γκαζοφονιά! Προφανώς το λέει για το πού το πηγαίνω. Υποθέτω ότι το συγκριτικό θεωρεί τα M+S και το GC άχρηστα, και ότι δεν μπορείς με αυτά να νικήσεις τους νόμους της φυσικής μια που είναι δικίνητο, ή κάτι τέτοιο. (καλά, ας το δοκιμάσουν πρώτα με τα συγκεκριμένα M+S σε - έστω και λίγο- χιόνι και πάγο σε σχέση με άλλα με τελείως θερινά λάστιχα, και μετά να δούμε αν θα λένε κάτι τέτοιο, οι νόμοι της φυσικής δεν νικιούνται, αλλά διαφορετικά λάστιχα έχουν διαφορετικές παραμέτρους στους νόμους της φυσικής που τα διέπουν ).
Εγώ πάντως τέτοια συγκριτικά τα θεωρώ ενδιαφέροντα, παίρνεις δύο μοντέλα με ίδιο βασικό σκοπό (οικογενειακά), αλλά που διαφέρουν σε επιμέρους σημεία (ύψος, διαστάσεις, στήσιμο, κτλ.) και τα συγκρίνεις. Τώρα, το τελικό συμπέρασμα του συγγραφέα/δοκιμαστή δεν μου λέει και πολλά, κοιτά κανείς τις επιμέρους μετρήσεις/εντυπώσεις/κτλ. και παίρνει μια ιδέα.
...
Και βέβαια με το 3008 μια χαρά γρήγορα πάω στις στροφές, πιο γρήγορα το θεωρώ επικίνδυνο. Πόσο γρήγορα είναι ασφαλές να πηγαίνεις σε στροφή χωρίς ορατότητα όταν μπορεί ξαφνικά να εμφανιστεί μπροστά σου τρακτέρ που πηγαίνει με 10 (μου έχει τύχει), ή, ακόμη χειρότερα, να σου εμφανιστεί από απέναντι ελληνάρας που έχει μπει ο μισός μέσα στη δικιά σου κατεύθυνση για να πάρει πιο κλειστή τη στροφή και να κερδίσει 0,0002 msec.
Και φυσικά, κάθε φορά που το πάω βόλτα το ευχαριστιέμαι, και όχι μόνο στις στροφές!
Edit
Α, να μην το ξεχάσω, την τελική του Insignia τι να την κάνω, δεν μου φτάνουν τα 201χλμ/ώρα του 3008;Αλέξη σίγουρα ξέρεις καλύτερα από μένα την πρόσφυσή του σε ανώμαλα εδάφη. Εγώ το οδήγησα μόνο σε ορεινό στροφιλίκι στην Καλαμάτα, όπου και το ΄χα καταφχαριστηθεί
Αυτό όμως δεν αλλάζει το γεγονός ότι το Οπελ φρενάρει πολύ καλύτερα ή ότι με το flexride στη ρύθμιση sport, στρίβει διαολεμένα. Συγκριτικά μπορώ να σου πώ ότι ενώ με το 3008 γελούσα σε κάθε στροφή μιας και πήγαινε ..τρένο με το Opel ..φοβόμουν και είχα ζαλιστεί. Είναι αλλού.
Τα 20 χλμ μεγαλύτερης τελικής σημαίνουν ότι φορτωμένος με 160 θα πηγαίνεις πιο άνετα και θα καις και πιο λίγο. Ότι σου δίνουν, καλό είναι, που έλεγε και ο παππούς.
Αν και μένα μ΄ αρέσουν τέτοια ..επαναστατικά συγκριτικά, σημασία έχουν οι ανάγκες του καθενός και όπως είπες κι εσύ τα 4,83 (4,91 το SW) στην Αθήνα δεν παλεύονται.
Είμαι σίγουρος για το ότι ισχύουν αυτά που λες (δεν έχω οδηγήσει το insignia κιόλας). Έτσι κι αλλιώς, αν τα all weather λάστιχα ήταν το ίδιο καλά σε στεγνό/βρεγμένο με τα τελείως θερινά, και καλύτερα σε χιόνι, λάσπη, χώμα, κτλ., τότε όλα τα αμάξια θα έβαζαν τέτοια!
Πάντως, για το ύψος του μια χαρά πηγαίνει στις στροφές, και ειδικά για μένα που το προηγούμενό μου ήταν Corolla! Εκεί να δεις βάρκα στο γυαλό (λάθος, στην φουρτουνιασμένη θάλασσα ήθελα να πω), δεν είμαι γενικώς οδηγός που τρέχω πολύ, αλλά η διαφορά ήταν πράγματι πολύ μεγάλη (δεν ξέρω αν έχεις οδηγήσει ποτέ). Και μιλάμε ότι το Corolla είναι (χαμηλό) hatchback υποτίθεται. Θα μου πείτε έτσι ήταν πολλά toyota της δεκαετίας του 90, και η τεχνολογία προοδεύει, κτλ, κτλ, αλλά δεν παύει να μου είχε κάνει μεγάλη εντύπωση.
Peugeot 3008 '08