το matiz το ειχε μια καλη μου φιλη , και μπορω να πω οτι ηταν παρα πολυ καλο για την πολη., και το ατος καλο δεν λεω αλλα σου προτεινω ειτε matiz απο το συγκεκριμενο μαγαζι , ειτε atos απο αλλο με λιγοτερα χιλιομετρα.οσο για service μην σε παραμυθιαζουν ενα μεγαλο service σε ατος συναδελφου πηγε 200 ευρω! δεν ειναι φτηνα για hundai ee?
ψαξτο και αλλο ..
Latest posts made by giod8
-
RE: ΛΙΓΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
-
RE: Βοήθεια στην επιλογή αυτοκινήτου!!!
φιλε δεν ξερω αλλα εχεις κοιταξει για το νεο vectra? ....δες το
-
RE: CITROËN FORUM
παιδια στο VTR pack το 1.6 εχει προσθεσει κανεις σαν εξτρα το ESP ?
αξιζει οσοι το εχετε στο VTR σας η στο VTS??
-
RE: OPEL ASTRA GTC 1800 SPORT H FORD FOCUS SPORT 1600 115HP?
Ο χρήστης ΣΑΒΒΑΣ ΚΟΥΡΚΟΥΤΗΣ έγραψε:
Φίλος τις απόκριες πήρε το 3πορτο focus 1.6 115 sport me 17500 με την έκπτωση. Απο οτι μου είπε δυστυχώς δεν μπορούσε να διαθέσει 3000 να πάρει το astra gtc. Αν δεν υπάρχει τόσο μεγάλο πρόβλημα χώστο στις δόσεις και θα χαίρεσε το αυτοκίνητο σου χωρίς να λές δυστυχώς!!!
Το πηρα ηδη σε ευχαριστω παντως φιλε.
το πηρες η θα σου ερθει?? αντε καλοριζικοοοοοοο και καλοταξιδο...
γαμωτο εγω μπηκα στην πριζα παλι... εκανε σημερα προσφορα to C 4 και το περνω με 16900 το VTR pack 1.6 με πολλα καλουδια μεσα... απο την αλλη το opel ειναι σαφως καλυτερη επιλογη για μενα παντα , εχει γκαζια , μεταποληση ποιοτητα αλλα και 4.000 παραπανω... και εγω το αμαξι δεν σκεφτομαι να το κρατησω 10 χρονια αλλα εκει απο 5-7 χρονια.. τι να κανω ..μπλεχτικα ασχημα σημερα!!!!! -
RE: OPEL GTC VS SEAT LEON ...
Ο χρήστης corsair έγραψε:
σωστα ...προσωπικα βαζω και την εμφανηση καθως και το γενικο κοστος συντηρησης , service βενζινης κλπ κλπ κλπ..μαζι και το κρατημα στις στοφες καθως και την γενικη οδηγικη συμπεριφορα..οσο για τα γκαζια μην τρελενομαστε ολοι!!!! ειναι το τελευταιο γιατι απλα δεν εχουμε δρομους να τρεξουμε! μονο αττικη οδο και παλι με τον φοβο του ρανταρ... τι να τα κανεις τα γκαζια λοιπον? κοντερισια 200 ολα πανε! και αν τα παμε μεχρι τα 200 2-3 φορες τον μηνα ζητημα ειναι !!! η κανω λαθος???οσο για τα ρεπριζ επισης απαντω ποσες φορες κανουμε ταξιδια σε εθνικες οδους για να τα χρειαστουμε??..ειχα φερει καποτε ενα 200 τουρμπατο οπελ το καλιβρα το τελευταιο .... εε δεν το ευχαριστηθηκα πουθενα!!! μονο οταν ειχα ξαναφυγει για αγγλια οδικος το ευχαριστηθηκα το αμαξι και χρειαστηκα τα αλογα του και το τρελλογκαζο του !
αυταno offence,
αλλα βρισκω την αποψη σου φοβερα λαθος. Το να χεις εναν αξιοπρεπεη κινητηρα δεν σημαινει οτι θα κανεις ουτε αγωνες ταχυτητες ουτε οτιδηποτε αλλο extreme. Ενας κινητηρας της προκοπης (δηλαδη με επαρκεια ισχυος για το φορτιο που καλειται να συρει) σημαινει μια σαφως ασφαλη προσπεραση, λιγοτερα εξοδα συντηρησης/καλυτερη αξιοπιστια (αλλο να τον πηγαινεις με το ποδι στο πατωμα μπας και μπορεσει να 'παει' και αλλο να δουλευει σε σαφως ποιο ξεκουραστες στροφες) και σαφεστατα καλυτερη οικονομια στα καυσιμα (φυσικα και ενας 1.4 μπορει να καταντησει να καιει αρκετα παραπανω απο εναν 1.6)
Εν κατακλειδι... σε αυτη την κατηγορια αμαξιων οι 1.4 ειναι η χειροτερη δυνατη επιλογη (εν δυναμη δολοφονοι ειναι, αλλα τελος παντων...). Εαν δεν παιζουν τα φραγκα, οπωσδηποτε κατεβα κατηγορια... ποιο κερδισμενος θα βγεις, απο οτι αν παρεις μικρομεσαιο 1.4.
Τελος, εαν κατι χρειαζεται η χωρα μας ειναι η μεγαλη ισχυς στον κινητηρα.... ορεινη χωρα γαρ με οτι σημαινει αυτο. Η ισχυς δεν υπαρχει για να 200αριζουμε... αλλα για πολυ ποιο ουσιωδη πραγματα.
δεν εχεις αδικο σε οσα λες.. εγω μιλησα για ενα κινητηρα που να μπορει να κινησει με αξιοπρεπια το αμαξωμα. Για τα μοντελα τα παραπανω πιστευω οτι απο 90 -115 ειναι οτι πρεπει. Σιγουρα και εγω προτιμω δυναμη στο μοτερ δεν το συζητω και για τις τελικες και για τισ στροφες που λες. Αλλα στην καθημερινοτητα ενα πολυ μεγαλο ποσοστο απο εμας το αμαξι μας το δουλευουμε στην πολη οποτε καλα ειναι και τα 100 -115 αλογακια... μακαρι να ηταν αλλιως αλλα.....
Το σκεπτικο μου ηταν με γνωμονα την τσεπη μας που δυστυχως πρεπει να υπολογιζουμε.!! και οχι με το τι μας αρεσει η το τι θεωρουμε καλο για την ευχαριστιση μας ορεινες διαδρομες , ανοιχτο δρομο , κλπ κλπ κλπ !
..παντως μεσα απο τα φορουμ πλακα πλακα γινονται πολυ καλες συζητησεις!!!! ας συνεχισουμε ετσι !!!!! -
RE: OPEL ASTRA GTC 1800 SPORT H FORD FOCUS SPORT 1600 115HP?
[quote='nickval']Μάλλον δεν είναι το starline γιατί αυτό που λέω κοστίζει για το Trend 2900
-
RE: VW FORUM
Ο χρήστης koralli έγραψε:
να ρωτησω κατι?? σαν κατοχος vw polo ρωταω γιατι vw και οχι opel.. γερμανικα και τα 2 και το opel τουλαχιστον με λιγοτερα προβληματα... η κανω λαθος?? ακουω γνωμες!!!
Ε καλα δεν ειναι ακριβως ετσι.
Για αξιοπιστια VW δεν ξερω, αλλα μη νομιζεις οτι και τα (συγχρονα) Opel ειναι τερατα αξιοπιστιας. Επισης σε επιπεδο οδικης συμπεριφορας-φρενων πχ στη μικρομεσαια κατηγορια το golf ειναι σαφως καλυτερο απο το Astra. Οδηγησε τα και θα το καταλαβεις.Φυσικα υπαρχει και μια διαφορα τιμης. Απο εκει και περα εξαρταται τι βαρυνει για εσενα περισσοτερο...
Τωρα για το Polo εσυ ξερεις καλυτερα...
Επειδη ειναι γερμανικα και τα 2 δε σημαινει οτι ειναι και ιδια παντως.φιλε μου απο αξιοπιστια ψηφιζω πλεον οπελ παει η παλια καλη vw!! χαλασε ο ομιλος! πηρε και αυτην η κατω βολτα. οποτε γιατι να την πληρωσουμε?? μετα αν θελουμε αμαξι με καλο στησιμο στο δρομο δεν θα παμε για golf εννοειτε.. αλλα θα βαλουμε και κανα 2000-3000 χιλιαρικα και θα παρουμε πραγματικα στημενο οχημα... οποτε για μενα η vw θα αρχισει να χανει σιγα σιγα με τον καιρο πελατες..εκτος αν αλλαξει τιμες ... η σταση και συμπεριφορα καθως και κοστος στα εξουσιοδοτημενα και στις αντιπροσωπιες...τις ελληνικες!
-
RE: OPEL GTC VS SEAT LEON ...
Ο χρήστης HUNTER έγραψε:
Φίλε giod8,η ποιότητα κατασκευής δέν είναι το (μόνο) κριτήριο αγοράς για όλους,έτσι δέν είναι;σωστα ...προσωπικα βαζω και την εμφανηση καθως και το γενικο κοστος συντηρησης , service βενζινης κλπ κλπ κλπ..μαζι και το κρατημα στις στοφες καθως και την γενικη οδηγικη συμπεριφορα..οσο για τα γκαζια μην τρελενομαστε ολοι!!!! ειναι το τελευταιο γιατι απλα δεν εχουμε δρομους να τρεξουμε! μονο αττικη οδο και παλι με τον φοβο του ρανταρ... τι να τα κανεις τα γκαζια λοιπον? κοντερισια 200 ολα πανε! και αν τα παμε μεχρι τα 200 2-3 φορες τον μηνα ζητημα ειναι !!! η κανω λαθος???οσο για τα ρεπριζ επισης απαντω ποσες φορες κανουμε ταξιδια σε εθνικες οδους για να τα χρειαστουμε??..ειχα φερει καποτε ενα 200 τουρμπατο οπελ το καλιβρα το τελευταιο .... εε δεν το ευχαριστηθηκα πουθενα!!! μονο οταν ειχα ξαναφυγει για αγγλια οδικος το ευχαριστηθηκα το αμαξι και χρειαστηκα τα αλογα του και το τρελλογκαζο του !
αυτα -
RE: OPEL GTC VS SEAT LEON ...
Ο χρήστης Krusenstern έγραψε:
εχετε μπει και στα 2? και το συζιταμε ακομη για ποιοτητα? καμμια σχεση ..μακραν το οπελ ειναι 2 κλασεις πιο μπροστα. Οσο για τον κινητηρα σιγουρα το 1.4 ειναι πολυ λιγο για αυτο το αυτοκινητο. Αν ηταν ομως 1.6 οπελ vs 1.6 λεον με κλειστα τα ματια!!!!! το OPEL και μαλιστα με την ηλεκτρονικη αναρτηση ..ρωτισε να μαθεις τι κανει! δεν θα χασεις
Να σου πω: υποστρέφει σαν παλαβό, αυτό κάνει.
γενικα υποστρεφει?? γιατι εγω που το οδηγησα καθως και ενασ γνωστος μου πωλητης σε μια οπελ σε 2 στροφες που τις ηξερα το αστρα βιδωθηκε στον δρομο... καμμια σχεση με υποστροφη,,, εκτως αν εννοεις να παρεισ στροφη που ειναι για μαξ 60-80 να τν παρεις με πανω απο 100..εκει υποστρεφουν ολα της κατηγοριας οχι μονο το αστρα φιλε μου
-
RE: VW FORUM
να ρωτησω κατι?? σαν κατοχος vw polo ρωταω γιατι vw και οχι opel.. γερμανικα και τα 2 και το opel τουλαχιστον με λιγοτερα προβληματα... η κανω λαθος?? ακουω γνωμες!!!