-
Φίλε giod8,η ποιότητα κατασκευής δέν είναι το (μόνο) κριτήριο αγοράς για όλους,έτσι δέν είναι;
-
Ο χρήστης giod8 έγραψε:
εχετε μπει και στα 2? και το συζιταμε ακομη για ποιοτητα? καμμια σχεση ..μακραν το οπελ ειναι 2 κλασεις πιο μπροστα. Οσο για τον κινητηρα σιγουρα το 1.4 ειναι πολυ λιγο για αυτο το αυτοκινητο. Αν ηταν ομως 1.6 οπελ vs 1.6 λεον με κλειστα τα ματια!!!!! το OPEL και μαλιστα με την ηλεκτρονικη αναρτηση ..ρωτισε να μαθεις τι κανει! δεν θα χασειςΝα σου πω: υποστρέφει σαν παλαβό, αυτό κάνει.
-
πολλές φορές αναρωτιέμαι αν έχουν αξία αυτές οι ψηφοφορίες.... στο τέλος πιστεύω ο κάθε ένας από εμάς θα πάρει αυτό που του αρέσει και δε θα βασιστεί σε μια ψηφοφορία... Γενικά το καλύτερο είναι να γίνεται ένα σοβαρό test drive στα αυτοκίνητα επιλογής και μετά να αποφασίζει κάποιος... Πολλές φορές πάμε για test drive και ο... 'συνοδηγός' μας λέει να προσέχουμε, να μη πιέζουμε, εντάξει δε λέω να πάμε σα να τρέχουμε σε αγώνα... αλλά πως αλλιώς θα μπορέσεις να το δοκιμάσεις?
-
Να δινουν αυτοκινητα για test drive για 2 - 3 ωρες οπως τα δινει η Subaru και η BMW. Δεν ξερω ακομη για αλλες αντιπροσωπειες.
-
Παίδες δυστυχώς το 1.6 opel ξεφεύγει σε τιμή για αυτό αναγκάζομαι να βάλω στην σύγκριση το 1.4.Αναγκαστικά .
Από εμφάνιση κ τα 2 μετράνε όμως δίνω 1 μικρό πλεονέκτημα στο
GTC.Το 3θυρο απλά σπέρνει !!! -
τοτε παρε το αστρα...ειναι πολυ ομορφο ως gtc και το λεον σιγουρα δεν ειναι ρουκετα...
-
Ο χρήστης Krusenstern έγραψε:
εχετε μπει και στα 2? και το συζιταμε ακομη για ποιοτητα? καμμια σχεση ..μακραν το οπελ ειναι 2 κλασεις πιο μπροστα. Οσο για τον κινητηρα σιγουρα το 1.4 ειναι πολυ λιγο για αυτο το αυτοκινητο. Αν ηταν ομως 1.6 οπελ vs 1.6 λεον με κλειστα τα ματια!!!!! το OPEL και μαλιστα με την ηλεκτρονικη αναρτηση ..ρωτισε να μαθεις τι κανει! δεν θα χασεις
Να σου πω: υποστρέφει σαν παλαβό, αυτό κάνει.
γενικα υποστρεφει?? γιατι εγω που το οδηγησα καθως και ενασ γνωστος μου πωλητης σε μια οπελ σε 2 στροφες που τις ηξερα το αστρα βιδωθηκε στον δρομο... καμμια σχεση με υποστροφη,,, εκτως αν εννοεις να παρεισ στροφη που ειναι για μαξ 60-80 να τν παρεις με πανω απο 100..εκει υποστρεφουν ολα της κατηγοριας οχι μονο το αστρα φιλε μου
-
Ο χρήστης HUNTER έγραψε:
Φίλε giod8,η ποιότητα κατασκευής δέν είναι το (μόνο) κριτήριο αγοράς για όλους,έτσι δέν είναι;σωστα ...προσωπικα βαζω και την εμφανηση καθως και το γενικο κοστος συντηρησης , service βενζινης κλπ κλπ κλπ..μαζι και το κρατημα στις στοφες καθως και την γενικη οδηγικη συμπεριφορα..οσο για τα γκαζια μην τρελενομαστε ολοι!!!! ειναι το τελευταιο γιατι απλα δεν εχουμε δρομους να τρεξουμε! μονο αττικη οδο και παλι με τον φοβο του ρανταρ... τι να τα κανεις τα γκαζια λοιπον? κοντερισια 200 ολα πανε! και αν τα παμε μεχρι τα 200 2-3 φορες τον μηνα ζητημα ειναι !!! η κανω λαθος???οσο για τα ρεπριζ επισης απαντω ποσες φορες κανουμε ταξιδια σε εθνικες οδους για να τα χρειαστουμε??..ειχα φερει καποτε ενα 200 τουρμπατο οπελ το καλιβρα το τελευταιο .... εε δεν το ευχαριστηθηκα πουθενα!!! μονο οταν ειχα ξαναφυγει για αγγλια οδικος το ευχαριστηθηκα το αμαξι και χρειαστηκα τα αλογα του και το τρελλογκαζο του !
αυτα -
Ο χρήστης giod8 έγραψε:
σωστα ...προσωπικα βαζω και την εμφανηση καθως και το γενικο κοστος συντηρησης , service βενζινης κλπ κλπ κλπ..μαζι και το κρατημα στις στοφες καθως και την γενικη οδηγικη συμπεριφορα..οσο για τα γκαζια μην τρελενομαστε ολοι!!!! ειναι το τελευταιο γιατι απλα δεν εχουμε δρομους να τρεξουμε! μονο αττικη οδο και παλι με τον φοβο του ρανταρ... τι να τα κανεις τα γκαζια λοιπον? κοντερισια 200 ολα πανε! και αν τα παμε μεχρι τα 200 2-3 φορες τον μηνα ζητημα ειναι !!! η κανω λαθος???οσο για τα ρεπριζ επισης απαντω ποσες φορες κανουμε ταξιδια σε εθνικες οδους για να τα χρειαστουμε??..ειχα φερει καποτε ενα 200 τουρμπατο οπελ το καλιβρα το τελευταιο .... εε δεν το ευχαριστηθηκα πουθενα!!! μονο οταν ειχα ξαναφυγει για αγγλια οδικος το ευχαριστηθηκα το αμαξι και χρειαστηκα τα αλογα του και το τρελλογκαζο του !
αυταno offence,
αλλα βρισκω την αποψη σου φοβερα λαθος. Το να χεις εναν αξιοπρεπεη κινητηρα δεν σημαινει οτι θα κανεις ουτε αγωνες ταχυτητες ουτε οτιδηποτε αλλο extreme. Ενας κινητηρας της προκοπης (δηλαδη με επαρκεια ισχυος για το φορτιο που καλειται να συρει) σημαινει μια σαφως ασφαλη προσπεραση, λιγοτερα εξοδα συντηρησης/καλυτερη αξιοπιστια (αλλο να τον πηγαινεις με το ποδι στο πατωμα μπας και μπορεσει να 'παει' και αλλο να δουλευει σε σαφως ποιο ξεκουραστες στροφες) και σαφεστατα καλυτερη οικονομια στα καυσιμα (φυσικα και ενας 1.4 μπορει να καταντησει να καιει αρκετα παραπανω απο εναν 1.6)
Εν κατακλειδι... σε αυτη την κατηγορια αμαξιων οι 1.4 ειναι η χειροτερη δυνατη επιλογη (εν δυναμη δολοφονοι ειναι, αλλα τελος παντων...). Εαν δεν παιζουν τα φραγκα, οπωσδηποτε κατεβα κατηγορια... ποιο κερδισμενος θα βγεις, απο οτι αν παρεις μικρομεσαιο 1.4.
Τελος, εαν κατι χρειαζεται η χωρα μας ειναι η μεγαλη ισχυς στον κινητηρα.... ορεινη χωρα γαρ με οτι σημαινει αυτο. Η ισχυς δεν υπαρχει για να 200αριζουμε... αλλα για πολυ ποιο ουσιωδη πραγματα.
-
Είναι πράγματι πολύ αδύναμοι οι κινητήρες των 1.4 για σασί μικρομεσαίου,
γιαυτό προβληματίζομαι κ με το αστρα.Δεν λέω πολύ όμορφο αμαξάκι ποιοτικά και όλα τα συναφή αλλά άντε κάνε μαυτό αξιοπρεπή προσπέραση.... -
Μεταξύ των δύο...[τα έχω οδηγήσει και τα δύο στα 1600] θα σου πρότεινα το Leon. Με χαλάει προσωπικά το σχέδιο του αλλά δεν αποφασίζω εγώ.
-
Ο χρήστης Stif έγραψε:
Είναι πράγματι πολύ αδύναμοι οι κινητήρες των 1.4 για σασί μικρομεσαίου,
γιαυτό προβληματίζομαι κ με το αστρα.Δεν λέω πολύ όμορφο αμαξάκι ποιοτικά και όλα τα συναφή αλλά άντε κάνε μαυτό αξιοπρεπή προσπέραση....γιατι νομιζεις οτι με το λεον θα προσπερνας με τη σκεψη? και τα δυο εχουν τη νοοτροπια των κεκτημενων, απο κει και περα η 3η ταχυτητα θα ναι η επιλογη σου για προσπεραση και στα 2....το ενα ειναι 16βαλβιδο με 90 κατι ιππους και το αλλο 8βαλβιδο στους 102...
-
Ο χρήστης corsair έγραψε:
σωστα ...προσωπικα βαζω και την εμφανηση καθως και το γενικο κοστος συντηρησης , service βενζινης κλπ κλπ κλπ..μαζι και το κρατημα στις στοφες καθως και την γενικη οδηγικη συμπεριφορα..οσο για τα γκαζια μην τρελενομαστε ολοι!!!! ειναι το τελευταιο γιατι απλα δεν εχουμε δρομους να τρεξουμε! μονο αττικη οδο και παλι με τον φοβο του ρανταρ... τι να τα κανεις τα γκαζια λοιπον? κοντερισια 200 ολα πανε! και αν τα παμε μεχρι τα 200 2-3 φορες τον μηνα ζητημα ειναι !!! η κανω λαθος???οσο για τα ρεπριζ επισης απαντω ποσες φορες κανουμε ταξιδια σε εθνικες οδους για να τα χρειαστουμε??..ειχα φερει καποτε ενα 200 τουρμπατο οπελ το καλιβρα το τελευταιο .... εε δεν το ευχαριστηθηκα πουθενα!!! μονο οταν ειχα ξαναφυγει για αγγλια οδικος το ευχαριστηθηκα το αμαξι και χρειαστηκα τα αλογα του και το τρελλογκαζο του !
αυταno offence,
αλλα βρισκω την αποψη σου φοβερα λαθος. Το να χεις εναν αξιοπρεπεη κινητηρα δεν σημαινει οτι θα κανεις ουτε αγωνες ταχυτητες ουτε οτιδηποτε αλλο extreme. Ενας κινητηρας της προκοπης (δηλαδη με επαρκεια ισχυος για το φορτιο που καλειται να συρει) σημαινει μια σαφως ασφαλη προσπεραση, λιγοτερα εξοδα συντηρησης/καλυτερη αξιοπιστια (αλλο να τον πηγαινεις με το ποδι στο πατωμα μπας και μπορεσει να 'παει' και αλλο να δουλευει σε σαφως ποιο ξεκουραστες στροφες) και σαφεστατα καλυτερη οικονομια στα καυσιμα (φυσικα και ενας 1.4 μπορει να καταντησει να καιει αρκετα παραπανω απο εναν 1.6)
Εν κατακλειδι... σε αυτη την κατηγορια αμαξιων οι 1.4 ειναι η χειροτερη δυνατη επιλογη (εν δυναμη δολοφονοι ειναι, αλλα τελος παντων...). Εαν δεν παιζουν τα φραγκα, οπωσδηποτε κατεβα κατηγορια... ποιο κερδισμενος θα βγεις, απο οτι αν παρεις μικρομεσαιο 1.4.
Τελος, εαν κατι χρειαζεται η χωρα μας ειναι η μεγαλη ισχυς στον κινητηρα.... ορεινη χωρα γαρ με οτι σημαινει αυτο. Η ισχυς δεν υπαρχει για να 200αριζουμε... αλλα για πολυ ποιο ουσιωδη πραγματα.
δεν εχεις αδικο σε οσα λες.. εγω μιλησα για ενα κινητηρα που να μπορει να κινησει με αξιοπρεπια το αμαξωμα. Για τα μοντελα τα παραπανω πιστευω οτι απο 90 -115 ειναι οτι πρεπει. Σιγουρα και εγω προτιμω δυναμη στο μοτερ δεν το συζητω και για τις τελικες και για τισ στροφες που λες. Αλλα στην καθημερινοτητα ενα πολυ μεγαλο ποσοστο απο εμας το αμαξι μας το δουλευουμε στην πολη οποτε καλα ειναι και τα 100 -115 αλογακια... μακαρι να ηταν αλλιως αλλα.....
Το σκεπτικο μου ηταν με γνωμονα την τσεπη μας που δυστυχως πρεπει να υπολογιζουμε.!! και οχι με το τι μας αρεσει η το τι θεωρουμε καλο για την ευχαριστιση μας ορεινες διαδρομες , ανοιχτο δρομο , κλπ κλπ κλπ !
..παντως μεσα απο τα φορουμ πλακα πλακα γινονται πολυ καλες συζητησεις!!!! ας συνεχισουμε ετσι !!!!!
OPEL GTC VS SEAT LEON ...