Ο χρήστης giod8 έγραψε:
σωστα ...προσωπικα βαζω και την εμφανηση καθως και το γενικο κοστος συντηρησης , service βενζινης κλπ κλπ κλπ..μαζι και το κρατημα στις στοφες καθως και την γενικη οδηγικη συμπεριφορα..οσο για τα γκαζια μην τρελενομαστε ολοι!!!! ειναι το τελευταιο γιατι απλα δεν εχουμε δρομους να τρεξουμε! μονο αττικη οδο και παλι με τον φοβο του ρανταρ... τι να τα κανεις τα γκαζια λοιπον? κοντερισια 200 ολα πανε! και αν τα παμε μεχρι τα 200 2-3 φορες τον μηνα ζητημα ειναι !!! η κανω λαθος???οσο για τα ρεπριζ επισης απαντω ποσες φορες κανουμε ταξιδια σε εθνικες οδους για να τα χρειαστουμε??..ειχα φερει καποτε ενα 200 τουρμπατο οπελ το καλιβρα το τελευταιο .... εε δεν το ευχαριστηθηκα πουθενα!!! μονο οταν ειχα ξαναφυγει για αγγλια οδικος το ευχαριστηθηκα το αμαξι και χρειαστηκα τα αλογα του και το τρελλογκαζο του !
αυτα
no offence,
αλλα βρισκω την αποψη σου φοβερα λαθος. Το να χεις εναν αξιοπρεπεη κινητηρα δεν σημαινει οτι θα κανεις ουτε αγωνες ταχυτητες ουτε οτιδηποτε αλλο extreme. Ενας κινητηρας της προκοπης (δηλαδη με επαρκεια ισχυος για το φορτιο που καλειται να συρει) σημαινει μια σαφως ασφαλη προσπεραση, λιγοτερα εξοδα συντηρησης/καλυτερη αξιοπιστια (αλλο να τον πηγαινεις με το ποδι στο πατωμα μπας και μπορεσει να 'παει' και αλλο να δουλευει σε σαφως ποιο ξεκουραστες στροφες) και σαφεστατα καλυτερη οικονομια στα καυσιμα (φυσικα και ενας 1.4 μπορει να καταντησει να καιει αρκετα παραπανω απο εναν 1.6)
Εν κατακλειδι... σε αυτη την κατηγορια αμαξιων οι 1.4 ειναι η χειροτερη δυνατη επιλογη (εν δυναμη δολοφονοι ειναι, αλλα τελος παντων...). Εαν δεν παιζουν τα φραγκα, οπωσδηποτε κατεβα κατηγορια... ποιο κερδισμενος θα βγεις, απο οτι αν παρεις μικρομεσαιο 1.4.
Τελος, εαν κατι χρειαζεται η χωρα μας ειναι η μεγαλη ισχυς στον κινητηρα.... ορεινη χωρα γαρ με οτι σημαινει αυτο. Η ισχυς δεν υπαρχει για να 200αριζουμε... αλλα για πολυ ποιο ουσιωδη πραγματα.