Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    D
    • Profile
    • Following 0
    • Followers 0
    • Topics 0
    • Posts 62
    • Best 18
    • Groups 0

    Best posts made by dimitrisdsg7

    • RE: VW Golf MK 8

      Καλησπέρα παιδιά. Μετά από 3000 χλμ με το 2.0 TDI Golf μου ( κάποιες σελίδες πιο πίσω αν έχετε διαβάσει ήμουν στο δίλημμα να διαλέξω αυτό ή το 1.5 e-tsi style) ήρθε η ώρα να σας γράψω τις πρώτες εντυπώσεις.

      Είμαι μεχρι στιγμής πολύ ευχαριστημένος με το αυτοκίνητο. Στο δρόμο πραγματικά είναι πολύ ευχάριστο.

      Από το εσωτερικό του φυσικά και είμαι ενθουσιασμένος άλλα παιδιά το βράδυ απλά δεν παίζεται. Και μέσα και έξω τα φώτα είναι πάρα πολύ καλά.

      Όσον αφορά την κατανάλωση μπορώ πολύ απλά να πω ότι ώρες-ώρες έχω την εντύπωση ότι ο κινητήρας κινείται καίγοντας αέρα και όχι πετρέλαιο.

      Δεν ξέρω αν ο ενθουσιασμός μου σε αυτό οφείλεται στο ότι πρώτη φορά οδηγώ αμάξι με πετρέλαιο.

      Πραγματικά όμως είναι πάρα πολύ οικονομικό. Οδηγάω στην πόλη  με πολλά σταμάτα-ξεκίνα σε φανάρια, κίνηση κτλ και με μικρές ταχύτητες πρώτη δευτέρα άντε καμία τρίτη που βάζει το dsg και δεν έχω δει καμία φορά κατανάλωση πάνω από 5.5 με 5.7.

      Έξω πάλι σε διαδρομές που έκανα σε επαρχιακούς δρόμους πχ Γιάννενα-Πρεβεζα, ή σε Εγνατία και Ιόνια, εκεί πραγματικά είναι απόλαυση πως καταπίνει τα χιλιόμετρα και βλέπεις κάτι νούμερα 4.2 με 5 λίτρα /100 και τα 5 λίτρα μόνο αν πατήσεις και λίγο γκάζι σε καμία ανηφόρα και γενικά μόνο αν πας με 140-160 κτλ.

      Το αυτοκίνητο είναι πολύ αθόρυβο μέσα, εντυπωσιακα αθόρυβο θα έλεγα αν σκεφτειτε ότι οι diesel κινητήρες κάνουν θόρυβο γενικά και μέσα στην καμπίνα και έξω.

      Το αυτοκίνητο έχει μια χαρά δύναμη, βασικά στις ρεπριζ είναι κάτι παραπάνω από σβέλτο. Δε διστασα ούτε μια φορά να κάνω προσπέραση και όταν το έκανα προσπέρασα άνετα.

      Όσοι έχετε διαβάσει πιο πριν το forum θα έχετε δει ότι έχω στην κατοχή μου και ένα polo GTI 2010 (1.4 180ps).

      Η σύγκριση που μπορώ να κάνω όσον αφορά το polo είναι μόνο για το γκάζι δλδ αν είναι κοντά στο Polo το Golf σε δύναμη. Γιατί σε όλα τα υπόλοιπα δεν υπάρχει σύγκριση αφού μιλάμε για άλλο καινούργιο αυτοκίνητο μεγαλύτερο σε διαστάσεις και τα λοιπά.

      Σε ρεπριζ μπορώ να πω ότι το Golf είναι κάπου κοντά με το GTI, αυτό το επιβεβαιώνω. Φυσικά σε επιτάχυνση από στάση και γενικά στις χαμηλές στροφές δεν έχει την δύναμη και το νεύρο του Polo, κάτι απόλυτα φυσιολογικό. Απλά κάνω αυτές τις συγκρισεις για να καταδειξω περίπου πόσο δυνατός ή μη είναι ο 2.0 TDI του Golf.

      Ο εξοπλισμός του αυτοκινήτου σε αυτή την έκδοση (life) είναι κάτ εμέ πλουσιότατος.  Ήταν για μενα προϋπόθεση να έχει dsg και μάλιστα από οσο ξέρω η έκδοση αυτή φορά και το 'καλό' dsg οπότε μου έκατσε κουτί... Δυστυχώς η έκδοση style που έχει και κάποια παραπάνω πράγματα δεν έρχεται στην Ελλάδα με τον TDI αλλά και αν ερχόταν θα ξέφευγε πολύ στην τιμή για το budget μου.

      Εμένα το αμάξι μου έφθασε 27.200 γιατί έβαλα τις ζάντες που έχει η style έκδοση, αυτές τις πολυάκτινες με τις μαύρες λεπτομέρειες που κατά εμέ είναι οι πιο όμορφες απο ολες τις 'απλές εκδόσεις' . Έχει 6 μήνες ασφάλεια, 2 χρόνια επέκταση εγγύησης και τα 4 πρώτα service πληρωμένα. Εννοώ αλλαγή λαδιών, service, αλλαγή λαδιών και ξανά service.

      Έβαλα αντηλιακές μεμβράνες, πήρα και τα λαστιχένια πατάκια (τα μαμά) που καθαρίζονται πιο εύκολα και θέλω τώρα να βάλω μπροστινούς ανεμοθραυστες και τέλος.

      Υπάρχει φίλος που με τσιγκλαει να βάλω πρόγραμμα στον κινητήρα (έχει βάλει στο δικό του Golf 7 TDI) αλλά δεν υπάρχει λόγος γιατί το αυτοκίνητο έχει μια χαρά γκάζι..

      Το infotainment είναι μια χαρά και αν θα άλλαζα κάτι θα ήταν να έπαιρνα τη μεγαλύτερη οθόνη που εχει και την πλοήγηση κτλ αλλά θα ξέφευγα πολύ στην τιμή και δε γινόταν...

      Παιδιά γνωρίζει κανείς αν παίζει η αλλαγή after market στο infotainment ; Δηλαδή να βάλει κάποιος που εχει τώρα τη μικρή οθόνη των 8.25 ιντσων την μεγαλύτερη οθόνη των 10. Γίνεται αυτό?

      Δεν ξέρω αν κάλυψα κάποιους με αυτά που έγραψα. Αν θέλετε να ρωτήσετε κάτι άλλο πολυ ευχαρίστως να σας απαντήσω.

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      D
      dimitrisdsg7
    • RE: VW Golf MK 8

      Φίλε μου να το χαίρεσαι το αμάξι σου, τέλεια έπιλογη και ο tdi είναι αξιόπιστος και πολύ αποδοτικός. Πήξαμε στα Toyota στο forum

      Ευχαριστώ καταρχήν για τις ευχές φίλε.Κ

      οίτα, ο καθένας κάνει την επιλογή του με βάση τι του αρέσει και που μπορεί να φθάσει οικονομικα.  Αυτοκίνητα υπάρχουν πολλά πλέον, επιλογές έχει κάποιος πολλές να μελετήσει.

      Εμένα το Golf πάντα μου άρεσε σαν αμάξι και αυτό το MK8 με το που βγήκε είχε κολλήσει στο μυαλό μου σαν πρώτη επιλογή από τη στιγμή που άφησα το ενδεχόμενο για SUV (κοιτούσα το Kamiq).

      Δε θα υποβάθμισω καμία άλλη μάρκα, αυτές είναι προτιμήσεις και γούστα του καθενός. Ούτε και θα σχηματίσω άποψη για αυτοκίνητο μέσα από οποιοδήποτε φόρουμ. Βασικά, σύμφωνα με τα φόρουμ τα ελληνικά τουλάχιστον, τα VW είναι τα χειρότερα αμάξια με τα περισσότερα προβλήματα και δε θα έπρεπε να αγοράζει κανένας κανενα αμάξι.

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      D
      dimitrisdsg7
    • RE: VW Golf MK 8

      Εγώ πάντως παιδιά με την απίστευτη τροπή που πήραν τα πράγματα όσον αφορά τις τιμές των καυσίμων και ιδίως του diesel, σκέφτομαι πως αν ήταν να διαλέξω τώρα ανάμεσα στο TDI και το e-tsi (διάλεξα πριν ένα χρόνο το TDI) θα δυσκολευομουν.
      Να δω από Οκτώβρη που θα σταματησει και η κρατική επιδότηση των 15 λεπτών το πετρέλαιο πιο ακριβό από την βενζίνη και εντάξει, θα τα έχω δει όλα...
      Σίγουρα το πετρέλαιο είναι σαφώς πιο βραδυκαυστο από τη βενζίνη και είμαι ως τώρα απόλυτα ικανοποιημένος από την επιλογή μου πριν ένα χρονο αλλά δε μπορώ να χωνέψω πως διάλεξα το TDI για οικονομία και τώρα αυτή εξακολουθεί μεν να υπάρχει έναντι της βενζίνης αλλά σε πολύ μικρότερο ποσοστό...

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      D
      dimitrisdsg7
    • RE: VW Golf MK 8

      Τα συστήματα ασφαλείας δουλεύουν μια χαρά όσο τουλάχιστον έτυχε να δοκιμάσω κάτι. Το emergency brake θέλει προσοχή μόνο παιδιά, φρενάρει απότομα και κοκαλωνει το αμάξι, αν δε φοράς ζώνη θα χτυπήσεις. Είναι κατι που μου το είπαν στην αντιπροσωπεία. Εγώ το έπαθα και σε παρκάρισμα μάλιστα. Έκανα πίσω για να παρκάρω το αμάξι σε ένα σημείο στο χωριό της γυναίκας μου που πάρκαρα πάντα το Polo. Έχει ένα θάμνο μεγάλο με κάποια κλαδάκια πολυ λεπτά και καθόλου σκληρά να προεξέχουν. Έκανα σιγά σιγά πίσω, μιλάμε για ελάχιστη ταχύτητα έτσι? Και με το που πιάνει ο αισθητήρας πίσω κάποιο κλαδάκι (λογικό) το αυτοκίνητο φρενάρει τέρμα. Από το ξαφνικό φρένο και το κάτι σαν 'γκαπ' της ακινητοποίησης νόμισα ότι χτύπησα το αμάξι και με έλουσε κρύος ιδρώτας μέσα σε 1 δευτερόλεπτο. Βγαίνω έξω και αφού πάω πίσω να δω, συνειδητοποιώ ότι φυσικά και δεν έχω χτυπήσει κάτι αφού και να το έκανα, θα ήταν ο θάμνος αυτός που θα 'χτυπούσα' αλλά απλά το αμάξι φρεναρε μόνο του και άκρως απότομα οπότε και πήγε η καρδιά μου στη θέση της.

      Όσον αφορά το lane assist, είναι εντυπωσιακό, δουλεύει συνέχεια και πιάνει τη λωρίδα ακομα και σε δρόμους με πολυ αχνή έως και καθόλου διαβαθμιση με γραμμές. Το τιμόνι στρίβει κυριολεκτικά μόνο του και σε επαναφέρει μέσα στη λωρίδα. Το κάνει ακόμα ακόμα και πανω σε στροφή...

      Όσον αφορά το we connect plus, καλό είναι παιδιά, έχει κάποια χρήσιμα δεδομένα να βλέπεις όσον αφορά τις διαδρομές που κανεις (αν και προτιμω το μαμά obd reader που εχω βάλει για να βλέπω για τις διαδρομές) αλλά και μπορείς να κλειδώσεις και ξεκλειδώσεις το αυτοκίνητο από απόσταση πολύ μεγάλη , εγώ το δοκίμασα από ενάμισι χιλιόμετρο περίπου και το έκανε κανονικα, να το βάλεις να αερίζεται ώστε να πας πχ το χειμώνα και να το βρεις ήδη ζεστό μέσα και με ξεθολωμενο το τζαμι και ένα δυο αλλά τέτοια πραγματακια που ναι μεν στην αρχή μου φάνηκαν λιγο gimmick αλλά  πρόσφατα παρκαρα το αμάξι για να πάω σε ταξίδι με πλοίο και από τη βιασύνη μου για να προλάβω το καράβι και ενώ είχα ανέβει σε αυτό,  συνειδητοποίησα ότι δε θυμάμαι αν το είχα κλειδώσει. Οπότε τι έκανα; Μπήκα στην εφαρμογή από το κινητό και είδα ότι δεν το είχα κλειδώσει και με ένα απλό πάτημα το κλείδωσα. Τόσο απλά. Να πω εδώ σαν αρνητικό ότι η εφαρμογή του we connect είναι βαριά και αργεί να φορτώσει στο κινητο αλλά αυτό δεν έχει να κάνει με το αμάξι αλλά με τους προγραμματιστές της VW στο mobile κομμάτι.

      Εμένα το αυτοκίνητο έκανε ακριβώς 3 μήνες να έρθει παιδιά.

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      D
      dimitrisdsg7
    • RE: VW Golf MK 8

      @lap said in VW Golf MK 8:

      Αμαξαρα, το αγόραζα αύριο. Κάτι λεπτομερειες μου λείπουν αλλά σαν αυτοκίνητο είναι ΤΈΛΕΙΟ.
      Με dsg υγρού τύπου μάλιστα.

      Μέχρι στιγμής είμαι πολύ ευχαριστημένος αλλά θα δείξει σε λίγα χρόνια..
      Δυστυχώς πολύ ακριβό πλέον. Εγώ είμαι τυχερός που το πρόλαβα 27 χιλ (όχι ότι αυτά είναι λίγα).

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      D
      dimitrisdsg7
    • RE: VW Golf MK 8

      @limited_one Άντε με το καλό φίλος!

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      D
      dimitrisdsg7
    • RE: VW Golf MK 8

      Καλοριζικο φίλε και να είσαι υγιής να το χαρείς κι εσύ και οι δικοί σου άνθρωποι.
      Κάνε κι εσύ ένα πρώτο review μετά από λίγα χλμ, καλό είναι να διαβάζουμε και άλλων τις εντυπώσεις.
      Επ ευκαιρίας να ρωτήσω και κάτι:
      Πλαϊνά σποιλερ είναι εύκολο να μπούνε παιδιά? Γνωρίζει κανείς τη διαδικασία? Θα πρέπει να πας το αμάξι σε συνεργείο να το σηκώσουν και να στα βάλουν ή τα βάζεις και μόνο σου?
      Λίγα YouTube βιντεάκια που έχω δει δε με κάλυψαν.
      Μου αρέσουν πολύ αυτά:. https://maxtondesign.com/product-eng-9680-Side-Skirts-Diffusers-V-2-VW-Golf-8.html.

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      D
      dimitrisdsg7
    • RE: VW Golf MK 8

      Φίλε μου δεν επιμένω για τίποτα. Σου φάνηκα ισχυρογνώμων ή κάτι τέτοιο? Αντιθέτως, για αυτό το συζητώ μαζί σας.

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      D
      dimitrisdsg7
    • RE: VW Golf MK 8

      1.49 το πετρέλαιο. Τοσο έβαλα. Το TDI έχω παιδιά

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      D
      dimitrisdsg7
    • RE: VW Golf MK 8

      @andya3 said in VW Golf MK 8:

      Τι άλλο να πω βρε παιδιά για το θέμα των καταναλώσεων, τα έχω γράψει αναλυτικά παραπάνω. Υπάρχουν οι τιμές που δίνουν οι προδιαγραφές.
      Άντε εμπειρικά βάλτε και 1-2lt/100km παραπάνω στις τιμές WLTP για να είστε πιο κοντά στην πραγματικότητα της καθημερινής οδήγησης.
      Που κι αυτό σχετικό είναι, γιατί από δοκιμές των αυτοκινήτων με dsg έχει προκύψει ότι οι τιμές πλησιάζουν αρκετά αυτές των προδιαγραφών, κάτι που είναι πολύ δύσκολο να επιτευχθεί με χειροκίνητο κιβώτιο.
      Τώρα άλλος βλέπει το Karoq του συγγενή του, άλλος θέλει να γίνει δοκιμαστής μόνος του και να τεστάρει τα αυτοκίνητα δίπλα-δίπλα στην ίδια διαδρομή, όπως νομίζετε.

      Αδερφέ η διαφορά στην κατανάλωση μεταξύ TDI και TSI είναι αισθητή. Και με τον 1.6 TDI και ακόμα περισσότερο με τον καινούριο δίλιτρο TDI. Ναι, οι TSI είναι οικονομικοί βενζινοκινητηρες αλλά δεν μπορούν να συγκριθούν με τους αντίστοιχους TDI.

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      D
      dimitrisdsg7
    • RE: VW Golf MK 8

      @vene24 said in VW Golf MK 8:

      Σκέφτομαι για αγορά του νέου golf αλλά δεν ξέρω ποια από τις δυο εκδόσεις να πάρω…γιατί έχουν αρκετή διαφορά τιμής.. τι έξτρα έχει 2η έκδοση από την απλή; Ρωτάω πιο πολύ για τα έξτρα που αξίζουν όχι για τις ζάντες για παράδειγμα που μπορώ και μόνος μου να τις αλλάξω κάπου…επίσης η πρώτη έκδοση έχει τα μέτρα όπως να σταματάει το αμάξι μόνο του αν δει κάποιο εμπόδιο ή να κρατάει αυτόματη αποσταση(κάπου το είδα αυτό δρν ξεβρ αν ισχύει) όλα αυτά ακόμα και να τα έχει τα έχει δοκιμάσει κάποιος;

      Οι ζάντες και μόνο είναι μεγάλη διαφορά καθώς η έκδοση life έχει 16αρες και η style 17αρες οπότε ακομα και στην περίπτωση που θα ήθελε μετά να τις αλλάξεις , θα πρέπει να αλλάξεις και ελαστικά οπότε είναι μεγάλο το κόστος. Και βέβαια υπάρχουν και άλλες διαφορές όπως η μεγαλύτερη οθόνη και όχι μόνο. Αν μπορείς να φθασεις οικονομικά την style έκδοση αγόρασε τη. Αλλιώς, και η Life έχει αρκετά πράγματα, περισσότερα από κάθε άλλη φορά όσον αφορά το Golf και τις πρώτες εκδόσεις του όλα αυτά τα χρόνια.
      Εγώ εδώ το TDI life έκδοση αλλά με τις 17αρες ζάντες της style έκδοσης και είμαι πολύ ευχαριστημένος που έβαλα αυτές και δεν άφησα επάνω τις μαμά ζάντες της life έκδοσης. Αλλά αν με ρωτάς, θα ήθελα την δεκάρα οθόνη επάνω αντί της 8αρας που έχει μαμά ή οποία όμως είναι παραπάνω από τίμια. Τα συστήματα ασφαλείας που έχει μπορείς να τα δεις στο επίσημο site της VW, τα περισσότερα τα έχει από τη life έκδοση και λειτουργουν καλά. Μιλάω καθαρά από τη δική μου εμπειρία με το αυτοκίνητο.

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      D
      dimitrisdsg7
    • RE: VW Golf MK 8

      Ανάκληση για αναβάθμιση λογισμικού. Εντάξει, κάθε αλλαγή προς το καλύτερο είναι πάντα δεκτή. Ωραία θα ήταν πάντως να έβαζαν και στα υπάρχοντα Golf την καινουρια κάρτα γραφικών και τον επεξεργαστή και όχι να τα βάζουν στα μοντέλα που θα πωλούνται από δω και έπειτα.

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      D
      dimitrisdsg7
    • RE: VW Golf MK 8

      Ψαχτηκε φίλος μου για το Leon πολύ πρόσφατα και μάλιστα και αυτός για TDI όπως εγώ. Golf αρχικά ήθελε και αυτός ακριβώς όπως το δικό μου (έχω βάλει τις ζάντες της style έκδοσης) αλλά με τις αυξήσεις των τελευταίων μηνών το συγκεκριμένο αυτοκίνητο κάνει πλέον 30.200 ενώ εγώ το είχα πάρει 27 προ 8μηνου...
      Οπότε κοίταξε για το Leon και η διαφορά στην τιμή είναι αισθητή. Από και και έπειτα είναι θέμα γούστου, προτίμησης κτλ.
      Ρε παιδιά, που ρίχνετε ακριβώς σπρέι σιλικόνης και με ποιο τρόπο? Πρώτη φορά ακούω για κάτι τέτοιο.

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      D
      dimitrisdsg7
    • RE: VW Golf MK 8

      Αν καλέσουν πάντως κάποιον από την αντιπροσωπεία για την ανάκληση, ας πει και στους υπόλοιπους εδώ τι παίζει και το έκαναν...

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      D
      dimitrisdsg7
    • RE: VW Golf MK 8

      Παιδιά έχει αλλάξει κάνεις τα μαμά φλας του καθρέφτη? Παρήγγειλα ένα ζευγάρι led dynamic flash (αυτά που δείχνουν και την κατεύθυνση) και μου ήρθαν και προσπαθώ να δω τι παίζει και πως γίνεται η αλλαγή ώστε να αποπειραθω να τα βάλω μόνος μου.
      Επίσης, εντελώς ενημερωτικά για όποιον θέλει να μάθει, η led γραμμή μπροστά που ενώνει τα δύο φώτα δλδ αριστερά και δεξιά του κεντρικού σήματος, μπορεί να μπει και σε άλλη έκδοση εκτός από τα GTI, GTD που την έχουν από τη μάνα τους.

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      D
      dimitrisdsg7
    • RE: VW Golf MK 8

      Είναι θέμα γούστου παιδιά. Εμένα πχ μου αρέσει πολύ. Αλλά και σε φίλο που την έδειξα σε άλλο Golf που την έχει ξετρελαθηκε.
      Τα φλας θα τα βάλω σήμερα και θα σας πω τι παίζει.

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      D
      dimitrisdsg7
    • RE: VW Golf MK 8

      @limited_one said in VW Golf MK 8:

      Εννοείτε πως είναι θέμα γούστου! Δεν γίνεται να αρέσουν όλα σε όλους!

      Πολύ σωστά...
      Τα φλας από την άλλη (τα dynamic led εννοώ) πιστεύω θα αρέσουν σε όλους.. Χθες τα έβαλα και είμαι πολύ ευχαριστημένος από το αποτέλεσμα.

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      D
      dimitrisdsg7
    • RE: VW Golf MK 8

      Δυστυχως όχι αλλά μπορώ να περιγράψω με κάθε λεπτομέρεια οτιδήποτε για όποιον χρειαστεί. Στο πρώτο έκανα 25 λεπτά μέχρι να το καταφέρω και στο 2ο μόλις 5 λεπτά αφού κατάλαβα τον τρόπο. Είναι πραγματικά περίπτωση που ισχύει το δε θέλει κόπο αλλά τρόπο.

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      D
      dimitrisdsg7
    • 1 / 1
    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
      • ΕΛΛΑΔΑ
      • ΚΟΣΜΟΣ
      • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
      • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
      • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
      • TEST
      • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
      • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
      • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
      • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
      • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
      • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
    • VIDEO
      • 4TTV
      • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
      • ΑΓΩΝΕΣ
      • CANDID CAMERA
    • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
      • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
      • ΛΕΞΙΚΟ
    • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
      • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
      • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
    • ΑΓΩΝΕΣ
      • FORMULA 1
      • WRC
      • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
      • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
    • ΤΙΜΕΣ
    • 4T CLASSIC
      • ΜΟΝΤΕΛΑ
      • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
      • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
      • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
      • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
    • ΑΓΟΡΑ
      • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
      • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
      • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
    • 2ΤΡΟΧΟΙ
      • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
      • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
      • ΑΓΩΝΕΣ
      • CLASSIC
    • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
    • MENU
    • ΤΙΜΕΣ
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
    • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
    • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
    • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
    • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
    • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
    • ΚΟΚ

    logo footer

    coty











    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • FORUM
    4T FORUM
    4T LIBRARY
    • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
    • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
    • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
    • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
    Powered by nxcode.gr