Ο χρήστης Montecarlo έγραψε:
Υπάρχει πουθενά σταθερή Camera Gatso στην Αθηνών-Πατρών ή μόνο μπλόκα ?
Σταθερές κάμερες δεν υπάρχουν(ακόμα). Μόνο μπλόκα στα γνωστά σημεία...
Ο χρήστης Montecarlo έγραψε:
Υπάρχει πουθενά σταθερή Camera Gatso στην Αθηνών-Πατρών ή μόνο μπλόκα ?
Σταθερές κάμερες δεν υπάρχουν(ακόμα). Μόνο μπλόκα στα γνωστά σημεία...
Ο χρήστης catalyst έγραψε:
edit: για να το απλοποιήσουμε δηλαδή τελείως, ας σκεφτούμε ότι έχουμε ένα άξονα με δύο τροχούς στα άκρα του. Ο ένας τροχός είναι στον αέρα, τον άλλο τροχό τον έχει πάρει αγκαλιά ένας σφίχτης. Εμείς πιάνουμε τον άξονα με το χέρι μας από το μέσο του και προσπαθούμε με το χέρι μας να τον περιστρέψουμε. Δεν είναι προφανές ότι όλη η ροπή που βάζουμε θα πάει στον τροχό που κρατάει ο σφίχτης και όχι στον τροχό που βρίσκεται στον αέρα? Αυτό είναι και το 'φυσικό νόημα που έχει το να μεταδίδεται ίδιος αριθμός στροφών στον κεντρικό άξονα αλλά διαφορετική ροπή'.
Νομίζω οτι το παράδειγμα του catalyst υπήρξε καταλυτικό στην κατανόηση της λειτουργίας ενός κλειδωμένου διαφορικού
Τον τελευταίο χρόνο το έχω ρίξει στην (κλασσική) αστυνομική λογοτεχνία
Προτείνω ανεπιφύλακτα Raymond Chandler και W.R Burnet
Επίσης μου άρεσαν τα μυθιστορήματα του Robert Van Gulik με πρωταγωνιστή το δικαστή Τί.
Ο χρήστης sakiss έγραψε:
Τα δυο shell στην εθνικη πατρων-αθηνων!Απεναντι απο τον aggelopoylo με τα ειδη υγιεινης το ενα και το αλλο απεναντι απο την vw!
Επιβεβαιώνω τα λεγόμενα του φίλου
Σχετικά με την ύπαρξη μπλοκέ διαφορικού στο Type-R: Πριν 2-3 εβδομάδες πήγα στο Σαρακάκη και ρώτησα σχετικά. Η απάντηση ήταν οτι η νέα έκδοση (facelift) που έρχεται στην Ελλαδα διαθέτει διαφορικό περιορισμένης ολίσθησης (LSD).
Οσον αφορά την επιλογή μου, ψηφίζω Honda λόγω του πιο καθαρόαιμου χαρακτήρα εν σχέση με το Golf.
Η κατασκευή της γέφυρας είναι πράγματι ένα πολύ σπουδαίο τεχνολογικό επίτευγμα. Όμως το κόστος απο τη μή ύπαρξη της γέφυρας είναι 30-45 λεπτά της ώρας(όσο διαρκεί η σημερινη διαδικασία για να περάσεις απέναντι), ενώ το κόστος απο τη μή ύπαρξή των ε.ο Πατρών-Κορίνθου και Αντιριου-Ιωαννίνων είναι ανθρώπινες ζωές. Κατα τη γνώμη μου, έπρεπε να δοθεί προτεραιότητα στην κατασκευή των ε.ο, γιατι οι ανθρώπινες ζωές δεν αναπληρώνονται
Εγώ πολλές φορές έχω παρατηρήσει οτι όταν περπατάω και θέλω να προσπεράσω κάποιον, κάνω μια κίνηση για να κοιτάξω τον αριστερό καθρέπτη
Μάλλον οι συνήθειες μας κατα την οδήγηση, μας ακολουθούν και εκτός αυτοκινήτου!
Φίλε, απ'οσο ξέρω, η πλάτη των πίσω καθισμάτων του Corsa μπορεί να πάρει δύο θέσεις: Μια εντελώς όρθια και μία με κλίση. Μήπως εσύ έχεις την όρθια ρύθμιση; Η επιλογή-ρύθμιση γίνεται απο την ίδια λαβή που χρησιμοποιείς για να αναδιπλώσεις τα πίσω καθίσματα.