Αν δεν κάνω λάθος σε ξένες αγορές μπαίνουν πρώτη τοποθέτηση σε BMW.
206xs
@206xs
Marketing - Αυτοκίνητα, Υπολογιστές - Ταξίδια
Latest posts made by 206xs
-
RE: Επιλογη ελαστικων!!! Ζητειται βοηθεια.... [#2]posted in Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
-
RE: Επιλογη ελαστικων!!! Ζητειται βοηθεια.... [#2]posted in Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
Αν δεν κάνω λάθος σε ξένες αγορές μπαίνουν πρώτη τοποθέτηση σε Αλφα.
-
RE: Επιλογη ελαστικων!!! Ζητειται βοηθεια.... [#2]posted in Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
Παιδιά καλημέρα τι πρέπει να ελέγχω στα λάστιχα στην πενταετία? Το αυτοκίνητο έχει λίγα χλμ και έτσι ο δείκτης φθοράς δεν δείχνει κάτι αλλά πως μπορώ να ελέγξω αν έχουν καεί από τον ηλίο και χάσει την ελαστικότητα τους ? Επίσης στην αλλαγή εσείς τι κάνετε μπρος πίσω ή διαγώνια?
-
RE: ALFA ROMEO GIULIAposted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
Έψαξα λίγο για στατιστικά πωλήσεων αλλά η μεγαλύτερη ανάλυση που υπάρχει δημόσια είναι ανά ήπειρο και ανά τύπο αμαξώματος όχι βάσει κινητήρα.
-
RE: ALFA ROMEO GIULIAposted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
Ο χρήστης sargus έγραψε:
79.000 θα κάνει στην Ιταλία ...! Πανάκριβη ! Με αυτή την τιμολογιακή πολιτική δεν πάει πουθενά.
Δηλαδή πόσο θα σου φαινόταν λογικό να κάνει;
Με αυτά τα χαρακτηριστικά που έχει, αν το συγκρίνεις με M3 και RS4, το λες και ευκαιρία!
Δεν μπορεί να κοστίζει τα ίδια λχ με την Μ3 όταν δεν έχει καθιερωθεί όπως εκείνη. Καλώς ή κακώς όταν θες να αποδείξεις ότι είσαι ισάξιος παίζεις χαμηλότερα τιμολογιακά και όταν ο χρόνος σε δικαιώσει ανεβαίνεις (έτσι έγιναν οι Ιάπωνες και μετά οι Κορεάτες , αν βγαίναν κατευθείαν με τιμές αντίστοιχες των ευρωπαϊκών δεν θα είχαν κάνει ποτέ αυτοβιομηχανία).
Η Αλφα τα τελευταία 30-40 χρόνια είναι premium μόνο στη φαντασία του gruppo. Μπορεί να έχει τεράστια ιστορία αλλά ο άλλος αν θέλει να αγοράσει ιστορία θα αγοράσει μια κλασσική ΑΡ και θα τη πληρώσει αναλόγως καλώς ή κακώς τα σύγχρονα μοντέλα από δεκατία 80 και μετά δηλαδή τα τελευταία 35 έτη δεν δικαιολογούν τη διαφορά τιμής από τα φιατάκια.
και το λέω ως ιταλόφιλος.
-
RE: Classic Lancia Forumposted in Κλασικά και Ιστορικά Μοντέλα
Ευχαριστώ πολύ ρίτμο130τισι. Απο Μόντε κάρλο σε Α112 από τα ψηλά στα χαμηλά αλλά τράκαρα και το καθημερινό αμάξι και βγήκε από το πουθενά ένα κονδύλι 3.000 € συν του ότι το Α112 το είχε ο πατέρας μου και έχω μνήμες ενώ το άλλο απλά μου άρεσε σαν σουλούπι χωρίς ιδιαίτερο συναισθηματικό δέσιμο. Επίσης αν πάρω το Α112 καθώς έχω άκρες με Ιταλία (έχει ζήσει ο πατέρας μου εκεί 10 χρόνια και έχουμε φίλους) μπορεί αφού μάθω τα +/- να ψαχτώ για αμπαρθάκι!

-
RE: Classic Lancia Forumposted in Κλασικά και Ιστορικά Μοντέλα
Νονέ, πουλάει ένα Autobianchi ένας στο fb και θα πάω να το δώ, ίσως καταλήξω σε κάτι ποιο ταπεινό για αρχή...
-
RE: ALFA ROMEO GIULIAposted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
79.000 θα κάνει στην Ιταλία ...! Πανάκριβη ! Με αυτή την τιμολογιακή πολιτική δεν πάει πουθενά.
-
RE: Classic Lancia Forumposted in Κλασικά και Ιστορικά Μοντέλα
Νονέ ευχαριστώ πολύ, για το σέρβο το ήξερα και δεν με πείραζε ούτε η συναρμογή για τους θορύβους. Όμως το θέμα με τα ανταλλακτικά που θίγεις είναι πολύ σοβαρό οπότε το ξεχνάω ...
-
RE: Classic Lancia Forumposted in Κλασικά και Ιστορικά Μοντέλα
Παιδιά βρήκα μια Lancia Beta Montecarlo δίλιτρη σε καλή κατάσταση Ιταλία του 1975. Ζητάει 9.000 αλλά πιστεύω μπορώ να το ρίξω κάνα 1.000. Δεδομένου ότι είχε σχετικά μικρή παραγωγή (~ 8.000 μονάδες ) πιστεύετε οτί αξίζει σαν πρώτο κλασσικό? Η τιμή είναι καλή? Σύμφωνα με αμερικάνικα σάιτ με αξίες κλασσικών κατά μ.ο είναι στα 7.000 η beta coupe αλλά δεν έλεγε συγκεκριμένα για την Montecarlo. Οι ιταλοί δίνουν σαν τιμή για καλή κατάσταση 8 - 10 χιλιάρικα. Τι λέτε να το τολμήσω?