Ο χρήστης famas έγραψε:
Σιδάρι, να κάνω το κόπο να ανέβω; Θα μένω νότια...
Ωραια ειναι, εχει ενα ωραιο ζαχαροπλαστειο ΠΑΝΩ στο βουνο για να βλεπεις απο κατω το συνωστισμο.
να πας στα καστρα, εχει μπολικα λογω των Εμετών
Ο χρήστης famas έγραψε:
Σιδάρι, να κάνω το κόπο να ανέβω; Θα μένω νότια...
Ωραια ειναι, εχει ενα ωραιο ζαχαροπλαστειο ΠΑΝΩ στο βουνο για να βλεπεις απο κατω το συνωστισμο.
να πας στα καστρα, εχει μπολικα λογω των Εμετών
Πήγα στην έκθεση, πρωτίστως για ξυλοσομπες. Κοσμοσυρροή ανελέητη.
Εντυπωση μου έκαναν
κάτι σόμπες πελλετ που έχουν γρίλλιες μπροστά επάνω και ανεμιστηρα που ριχνει αέρα, στα πρώτα περιπτερα τις ειδα (1-10 κατι τετοιο). Στην εκθεση δεν μπορουσες να καταλαβεις αν κανουν πολυ θόρυβο, αλλα τις ειχαν αναμμενες και η ζεστη που έβγαζαν ... και έδερνε.
Σε ένα περιπτερο εκτος έκθεσης στο προαύλιο, είχε κατι κατι τουρκικες (μη ρωτατε μαρκα δεν θυμάμαι). Καλές εμφανισιακά, τις ειχαν και αναμμενες και ηταν αρκετα εντυπωσιακες. Ειχαν και το μοχλακι για τον αέρα. Το κούνησα και ειχε διαφορά η φωτιά. Η μια η αριστερη έβγαζε πολυ ορατό καπνό ή αλλη καθόλου (αλλα δεν ειχε μοχλάκι).
μια πολυ μεγάλη 200 κιλα αλλα πολυ 'παραδοσιακή' σε εμφάνιση (καταμαυρη κάργα μαντέμι, έιχε ταμπελα επάνω 'ΧΥΤΗΡΙΑ ΚΑΡΔΙΤΣΑΣ') σε πολυ φτηνη τιμη που δεν θυμαμαι και πολλα KW που επισης δεν θυμαμαι.
Κατι δανεζικες (Lotus)??? ακριβές και όμορφες, αλλα: Ο πωλητής ειπε 'σου δίνω 10KW αλλα οι Δανοί τα μετράνε με 1,5 κιλά ξύλο' με τη λογικη οτι θα ήταν σημαντικά πιο οικονομική απο τις υπολοιπες Βουλγάρικες κλπ, που δίνουν τα ίδια με κάργα ξύλο. Έξυπνο.
Μια κασέτα τζακιού στην Edilkamin με 637 +φπα, με ενεμιστηρακια και διακόπτη μπροστά κλπ που ο κόσμος κουναγε την ετικετα με την τιμη για να δει άν εχει κανενα ασσο ή 2άρι πιο μπροστά απο το 637. Υπήρχε και ενας τυπος διπλα που μιλαγε με τον κοσμο και ελεγε 'εχω παρομοια κασετα απο την εταιρια 15 χρόνια και τωρα αρχισε να ραγίζει, θα παρω αλλη'. Θα μπορούσε να ειναι και αβανταδόρος.
Ο χρήστης freris έγραψε:
Το κακό είναι ότι δεν προλαβαίνω να κάνω τίποτα γιατί φεύγω ταξίδι, και η οδήγηση θα είναι 'Απολαυστική' όπως καταλαβαίνεις.
Καλο ταξιδι να εχεις.
Δοκιμασε αυτο που προτεινα, αν η θερμοκρασια πέφτει (ή δεν ανεβαινει) οταν παει να ζεσταθει και το γυρισεις σε καλοριφερ ζεστο τερμα και τερμα αερα. Θα ειναι λιγο ταλαιπωρια, αλλα τσεκαρε το τωρα που αναγκαστικα θα βρεθεις σε τετοιες συνθήκες.
Οταν εξαερώνεις
-το καλοριφερ να ειναι στο ζεστο, αλλα ο ανεμιστηρας του κλειστος.
-να περιμενεις να κανει ενα κυκλο το βεντιλατερ
Ο χρήστης freris έγραψε:
Είναι κλειστό το συνεργείο μου, αλλά θα προσπαθήσω να τον αλλάξω κάπου να δω αν προλάβω.Ναι ο μάστορας μόνος του μου είπε ότι πρέπει να αλλαχθεί γιατί ήταν ιμιτασιόν και την άλλαξε την τάπα.
Μακάρι να λυθεί γιατί μου έχει σπάσει τα νεύρα, δεν μπορώ να καταλάβω τι είναι τούτο με τίποτα, και έχω εμπειρία πολλών χρόνων με αυτοκίνητα - δεν μου έχει συμβεί ποτέ κάτι παρόμοιο. Φαντάσου από Οκτώβριο μέχρι Μάιο - δεν έχει κανένα πρόβλημα.
Εν τω μεταξύ μέσα στο κέντρο με καύσωνες, κίνηση και σταμάτα - ξεκίνα και έξω να βράζει ο κόσμος και με κλιματισμό ανοιχτό - δεν καταλαβαίνει τίποτα! Ακόμα και σε επαρχιακούς δρόμους ( π.χ. ορεινή Κορινθία ), τίποτα, μια χαρά.
Εκεί - έχει μανία με την εθνική οδό πάνω από 100 - 110 Κm και 2.900 - 3.200 στροφές και από Ιούνιο μέχρι Σεπτέμβριο !!!
Θα σας ενημερώσω αν και όταν λυθεί το πρόβλημα. Και ευχαριστώ πολύ και πάλι για το ενδιαφέρον σας.
Ο χρήστης opc έγραψε:
Suzuki jimny m13a όχι vvt, έβγαλε error 0400 egr...
Εσβησα λαμπάκι και μετά από καμιά 10αρια μέρες ξανά άναψε. Κάνουμε καθαρισμό και αν ναι, πρέπει να βγει ή με σπρέι από τη πεταλούδα θα έχουμε τα ίδια αποτελέσματα?
Επίσης δεν έχω καταφέρει να βρω τι κωδικό έχει για καινούργια, όλα τα πρώτα αποτελέσματα βγάζουν για g13b και με τρελή τιμή...
Έχει κάποιες στο car μεταχειρισμενες ή 'ανακατασκευασμενες' αλλά δε ξέρω αν είναι όντως για αυτό το κινητήρα... Πχ μια αγγελία οι κωδικοί που αναφέρει κάνει για vitara xl7...
Συνεργείο που να ασχολείτε με suzuki έχουμε?
Όταν είναι με check engine ο δεύτερος λ δείχνει να μετράει πάνω από 1,2volt σχεδόν σταθερά, ενώ ο 1 παίζει κανονικά από 0,3 μέχρι 1
Αν το σβήσω και κάνει τους 'κύκλους' των τεστ, τότε ο 2 πέφτει κάτω από 1 volt και έχει αργό παίξιμο από 0,2 μέχρι 0,8 voltΣτάλθηκε από το PRA-LX1 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
Δες αν εχει βουλωσει, ή αν κανα σωληνακι υποπιεσης ειναι τρυπιο μπορει να ειναι χιλια δυο
αν μπορεσω και εχω χρονο θα βωρω καπου ενα service manual για jimny που έχω να το ανεβασω να το παρεις
Read more at:
https://www.obd-codes.com/p0400
Τελειως τυχαιο μοντελο
5-10 ευρω δεν κανουν παντως
https://www.onparts.gr/citroen-c5-rd_-1 ... markoutsia
Τσεκαρετε το καναλι Rachets and wrenches
https://www.youtube.com/channel/UCT5dv3 ... 1dbWPB6skg
Λιγο σκρολ σε προηγουμενα, ειχε αρκετα βιντεο
Σε μερικα βιντεο τρολαρει και το λεει στο τελος, οποτε λιγη προσοχη στην παρακολουθηση
Ο χρήστης nickolas έγραψε:
Το πιο σφικτό που λες στις υψηλές, εγώ προσωπικά είχα λίγο αυτήν την αίσθηση κάθε φορά που άλλαζα λάδι τα πρώτα χιλιόμετρα και αυτό αφορούσε αλλαγή με το ίδιο λάδι.
Το παρατηρησα μονο με αυτα τα λιπαντικα το σφιξιμο μπορω να πω. Θα ηθελα να παω σε πιο ψιλο λαδακι παντως να δω πως θα ανταποκριθει το αμαξι.
Για την ιστορια, πρωτη φορα που εβαλα GM 10-40 το ιδιο 'σφιξιμο' ενιωθα και εγω. Απροθυμια να στροφαρει κλπ.Με κανενα αλλο λαδι δεν εχει ξανασυμβει.
αν ειναι obd λογικα ειναι το 1, to 2 ηρθε Ευρωπη μετα το 2000
καποια πιθανα το ειχαν απο την προηγουμενη χρονια