Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    G
    • Profile
    • Following 0
    • Followers 0
    • Topics 0
    • Posts 114
    • Best 0
    • Groups 0

    georgefoto

    @georgefoto

    0
    Reputation
    1
    Profile views
    114
    Posts
    0
    Followers
    0
    Following
    Joined Last Online

    georgefoto Unfollow Follow

    Latest posts made by georgefoto

    • RE: Dacia Duster

      Διαβασα σε περιοδικο δοκιμη του DACIA DUSTER και μαλιστα σε δρομους επι αφρικανικου εδαφους που σημαινει δυσκολες επιφανειες κινησης. Η δοκιμη δεν εβρισκε κανενα ψεγαδι στο πως κινειται το τζιπακι ακομα και σε δυσκολο εδαφος. Ακομη ελεγε οτι εχει γινει πολυ καλη δουλεια στο πλαισιο και στην αναρτηση στην ανεση που προσφερει ενω καλη ειναι και η οδικη του συμπεριφορα. Ακομα πολυ καλη δουλεια εχει γινει και στην τετρακινηση και γενικοτερα στη μεταδοση. Ο κινητηρας θα μπορουσε να ειναι λιγο πιο δυνατος σε ισχυ για 1600αρη ισως θελουν να δωσουν εμφαση στην ελαστικοτητα και οχι στην απολυτη τελικη ισχυ.Εξωτερικα ειναι συγχρονο και εαν και το νταμπλο ειναι ιδιο με τα αλλα dacia ομως το φινιρισμα και η συναρμολογηση ειναι αρκετα καλη. Αυτα ελεγε η δοκιμη του περιοδικου auto triti .Γιατι οχι σε ενα τζιπακι με 14000 και μαλιστα οταν εχει αρκετα καλα στοιχεια οπως λενε οι προσφατες δοκιμες

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      G
      georgefoto
    • RE: HYUNDAI FORUM

      Θα ηθελα να ρωτησω σχετικα με τον κινητηρα που μπαινει στα νεα accent και i 20. Γνωριζω οτι στα παλαιοτερα accent αλλα και getz εμπαινε ο κινητηρας 1.3 με τα 84 αλογα. Το 2005 ειδα με την τριτη γενια του accent να αλλαζει ο κινητηρας οπως και στα getz facelift που πηρε κι αυτο το νεο κινητηρα 1.4. Μετα ηρθε το ι30 με τον 1400αρη κινητηρα καιλιγο αργοτερα το 1400αρη i20.Οι κινητηρες αυτοι ειναι ιδιοι η διαφορετικοι; οι ιπποδυναμεις ειναι διαφορετικες 95 στο accent 100 στο i20 και 110 στο i 30 ενω οι καταναλωσεις 8 λτ στο accent 7.4lt sto i 20 και 7.6 lt στο i30

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      G
      georgefoto
    • RE: ΚΙΝΗΜΑΤΟΓΡΑΦΙΚΑ ΚΑΙ ΤΗΛΕΟΠΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ

      Πραγματι το κυνηγητο στην ταινια μπουλιτ ΤΟΥ 1968 με την mustang και την donge ηταν σταθμος στο κυνηγητο αυτοκινητων στον κινηματογραφο. Μαλιστα δημιουργησε μοδα εκεινη την εποχη και ετσι τα επομενα χρονια αρχισαν πολλες ταινιες να εχουν κυνηγητα αυτοκινητων. Μια τετοια ταινια ηταν ο ανθρωπος απο την Γαλλια FRENCH CONECTION το 1971 οπου ο τζιμ χακμαν διαλυει μια pontiac κυνηγωντας ενα τρενο

      posted in Κλασικά και Ιστορικά Μοντέλα
      G
      georgefoto
    • RE: PEUGEOT FORUM

      Θα ηθελα να ρωτησω κατουχους νεων μοντελων της peugeot ποιες ειναι οι εντυπωσεις τους με τους νεους κινητηρες των 95 και 120 ιππων psa bmw. Kαλα δεν μιλαω για την δυναμη το θορυβο και αλλα χαρακτηριστικα λειτουργιας δεν τιθεται θεμα . Απο αποψη καταναλωσης πως τα πανε?

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      G
      georgefoto
    • RE: TOYOTA FORUM

      Ο χρήστης 106_4_ever έγραψε:
      9.4/5.8/7.2 l/100km urban/extra-urban/combined
      CO2 Emissions 172.0 g/km

      ναι αυτες ειναι. Εαν μπορεις βρες και γραψε και του νεου avensis?

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      G
      georgefoto
    • RE: TOYOTA FORUM

      Ο χρήστης 106_4_ever έγραψε:
      ναι εγω εβαλα της πρωτης γενιας..

      σωστος

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      G
      georgefoto
    • RE: TOYOTA FORUM

      Ο χρήστης 106_4_ever έγραψε:
      δηλωσεις της toyota
      Fuel consumption 9.9/6.0/7.4 l/100km urban/extra-urban/combined
      CO2 Emissions
      Carfolio Calculated CO2 177.60 g/km

      Μι μικρη διορθωση στο toyota avensis 2ης γενιας η τυποιημενες καταναλωσεις ηταν 9.3 πολη 7.2 μικτο ηταν το 1800αρη με τις μικροτερες τιμες τυποποιημενης καταναλωσης ομως και στις συγκριτικες δοκιμες των περιοδικων ηταν το πιο οικονομικο οπως συμβαινει γενικα με ολα τα toyota . Στο νεο οι τιμες τυποιημενης καταναλωσεις εχουν μειωθει ακομη 6.5 μικτο 8.5 πολη

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      G
      georgefoto
    • RE: TOYOTA FORUM

      Ο χρήστης popol@ros έγραψε:

      Kινουμενος με toyota avensis 2ης γενιας μπαινοντας στην εθνικη εκανα reset στο trip computer και αρχισα να μετραω χιλιομετρ. Μετα απο 100 km στην εθνικη η ενδειξη καταναλωσης που μου εγραψε ηταν στο εντυπωσιακο χαμηλο νουμερο των 4.9 λιτρων τα 100κkm. Bεβαια πηγαινα με την λεγομενη οικονομικη ταχυτητα 90 - 100 χιλιομετρα την ωρα. Αυτο δειχνει ποσο οικονομικος ειναι ο κινητηρας του avensis διοτι ακομα και με την χαμηλη αυτη ταχυτητα των 90 100 χιλιομετρων η ενδειξη καταναλωσης υστερα απο 100 km διαδρομης ειναι πολυ χαμηλη για τα δεδομενα 1800αρη κινητηρα ΚΑΤΩ ΑΠΟ 5 ΛΙΤΡΑ

      το συγκεκριμενο trip computer μετραει τον ρυθμο καταναλωσης...

      δεν σημαινει δηλαδη οτι εβγαλες ολη την εθνικη με 4.9....

      Κανω reset με το που ξεκινω μετραω 100km διαδρομης και στο 100 χιλιομετρο βλεπω την τελικη ενδειξη του μετρητη πχ 7 λιτρα στα 100. Αποτην στιγμη που εχω κανει 100 χιλιομετρα διαδρομης ο ενδειξη του ρυθμου καταναλωσης που μου λες δεν ταυτιζεται με την τιμη καταναλωσης για την συγκεκριμενη διαδρομη ?

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      G
      georgefoto
    • RE: TOYOTA FORUM

      Για να καταλαβω η ενδειξη που ειχα στο τριπ κομπιουτερ στο 100 χιλιομετρο δεν ειναι η ενδειξη καταναλωσης γι αυτα τα συγκρκριμενα 100 χιλιομετρα?Τοτε τι νοημα εχουν αυτες οι ενδειξεις εαν δεν ειναι ετσι ?

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      G
      georgefoto
    • RE: TOYOTA FORUM

      Kινουμενος με toyota avensis 2ης γενιας μπαινοντας στην εθνικη εκανα reset στο trip computer και αρχισα να μετραω χιλιομετρ. Μετα απο 100 km στην εθνικη η ενδειξη καταναλωσης που μου εγραψε ηταν στο εντυπωσιακο χαμηλο νουμερο των 4.9 λιτρων τα 100κkm. Bεβαια πηγαινα με την λεγομενη οικονομικη ταχυτητα 90 - 100 χιλιομετρα την ωρα. Αυτο δειχνει ποσο οικονομικος ειναι ο κινητηρας του avensis διοτι ακομα και με την χαμηλη αυτη ταχυτητα των 90 100 χιλιομετρων η ενδειξη καταναλωσης υστερα απο 100 km διαδρομης ειναι πολυ χαμηλη για τα δεδομενα 1800αρη κινητηρα ΚΑΤΩ ΑΠΟ 5 ΛΙΤΡΑ

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      G
      georgefoto
    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
      • ΕΛΛΑΔΑ
      • ΚΟΣΜΟΣ
      • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
      • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
      • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
      • TEST
      • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
      • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
      • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
      • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
      • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
      • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
    • VIDEO
      • 4TTV
      • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
      • ΑΓΩΝΕΣ
      • CANDID CAMERA
    • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
      • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
      • ΛΕΞΙΚΟ
    • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
      • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
      • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
    • ΑΓΩΝΕΣ
      • FORMULA 1
      • WRC
      • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
      • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
    • ΤΙΜΕΣ
    • 4T CLASSIC
      • ΜΟΝΤΕΛΑ
      • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
      • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
      • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
      • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
    • ΑΓΟΡΑ
      • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
      • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
      • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
    • 2ΤΡΟΧΟΙ
      • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
      • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
      • ΑΓΩΝΕΣ
      • CLASSIC
    • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
    • MENU
    • ΤΙΜΕΣ
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
    • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
    • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
    • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
    • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
    • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
    • ΚΟΚ

    logo footer

    coty











    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • FORUM
    4T FORUM
    4T LIBRARY
    • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
    • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
    • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
    • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
    Powered by nxcode.gr