Ο χρήστης msamaro έγραψε:
Το περίεργο είναι ότι τιμώρησαν την Renault για τον τροχό, για ένα ατύχημα που δεν έγινε...
Και δεν τιμώρησαν την Brawn για το ελατήριο, για ένα ατύχημα που έγινε...
Το ατύχημα είναι ακόμα υπο διερεύνηση και η Brawn δεν έχει καθαρίσει ακόμα. Τα πράγματα είναι απλά. Αν βρεθεί αστοχία υλικού, η Brawn είναι αθώα. Αν δεν βρεθεί θα έχει πολύ χοντρό πρόβλημα.
Στην εκκίνηση ο Βρεταννός έκανε αυτό που ήθελε δεν υπέπεσε στο λάθος του προηγούμενου αγώνα .........
Εγώ νομίζω ότι παρόμοια ρίσκα πήρε και του βγήκαν. Του βγάζω το καπέλο που δεν κόλωσε φοβούμενος μήν την ξαναπατήσει.
Για τον Φιλανδό θα πω ότι είχε τα @@ στην εκκίνηση αν και ήταν του στυλ 'να και αν κάνετε στην άκρη να και αν δεν κάνετε'. Μέχρι τώρα τιμωρία δεν βλέπω οπότε του βγήκε.
Τώρα γιατί το στύλ του WEB στην Γερμανία θεωρήθηκε σαφώς πιό επικίνδυνο που σήκωνε investigation και drive through ατάκα και επιτόπου, ενώ του RAI θα το βλέπανε .....μετά τον αγώνα, με αφήνει απλά
Oσον αφορα τον Αλονσο νομιζω πως το λαθος το εκανε ο lolilop,μιας και οι μηχανικοι του δεξιου τροχου δεν ειχαν δωσει ακομα το ΟΚ.
Αυτό το διαβάζω από αρκετούς φίλους, και ή εγώ δεν βλέπω καλά ή εσείς. Στο replay που είδα εγώ (λήψη από μπροστά), στο 2:57 αυτού του βίντεο http://www.youtube.com/watch?v=WGU4vk0fhrk
είναι προφανές ότι ο μηχανικός μπροστά-δεξιά έχει δώσει το ΟΚ. Μάλλον άδικα τα ακούει ο lollypop-man.
'Οπως και ο φίλος πιό πάνω, το τί καντήλια έριχνα που έβλεπα τον ΑLO να κόβει βόλτες με λάσκα τροχό...δεν λέγεται!
Προσωπικά πιστεύω ότι η τιμωρία είναι ελαφριά.
Μπορούσε κανείς απο πριν να προβλέψει πως ο τροχός θα εκσφεντονιζόταν κάνοντας ανατριχιαστικά γκελ στην πίστα;
Μπάμ έκανε αυτό. Τσάμπα βρίζαμε εκέινη την ώρα όσοι βρίζαμε?
Επισης φανηκε καθαρα οτι ο Φετελ ειχε προβλημα με την αναρτηση ή με κατι αλλο μηχανολογικο στο πισω μερος του αυτοκινητου γιατι ειχε πολλους κραδασμους... Τωρα γιατι οταν μπηκε του αλλαξαν εμπρος αεροτομη και μονον αυτο...ενας θεος το ξερει.
O οπτικός έλεγχος της ανάρτησης, διαρκεί περισσότερο από την αλλαγή μπροστινής αεροτομής. Άρα 'τσάμπα' αλλαγή από πλευράς χρόνου, ειδικά όταν ο οδηγός μετά τον πρώτο γύρο έχει πεί ότι νομίζει ότι έχει πρόλημα μπροστά. Έτσι και αλλιώς, μάλλον είναι στάνταρ διαδικασία η αλλαγή μετά από κάποιο προχωρημένο σημείο του αγώνα, ειδικά σε 'σκληρές' πίστες σαν της Βουδαπέστης.
Στο θέμα Μάσα. Βλέπωντας τί αγκονάρι έφαγε στην μάπα ο άνθρωπος (ο Eddie Jordan, κράταγε ένα τέτοιο στο χέρι του σήμερα στην μετάδοση), μιλάμε για τρομερή τύχη στην ατυχία. Το γεγονός ότι τον πήρε ξώφαλτσα, πιστεύω είναι καθοριστικό. Αν τον είχε βρεί 10 πόντους δεξιότερα, θα τον είχε σκοτώσει ακαριαία. Ότι και να λένε για τα κράνη, από τέτοιο τέστ δεν έχει περάσει κανένα, γιατί πολύ απλά δεν θα άντεχε.