HD2 200i
40.000 χιλιομετρα, ευλαβικα τα σερβις και τα λαδια. Καταναλωση 3.2 - 3.7
Μας ξεκολλησε από μέσα η εξατμιση απο τον πρωτο χρόνο, καμια 300σαρα με τον καταλυτη. Δεν την αλλαξα, την αφησα να κανει σα κατσαρολα.
Μας τιναξε το δυναμο τα ηλεκτρικα, μια 300σαρα ζημια.
Απο το πρωτο καλοκαιρι, πας νησι με συνεπιβατη και βαλιτσα, κάνεις στροφες με ανηφορα φουρκετες στυλ παρνηθα, τα επαιξε ο συμπλεκτης. Απο τοτε σκορτσαρει, αλλά δεν τον αλλαζω. Δεν αντεχει λοιπον τετοιες συγκινησεις.
Απο το πρωτο καλοκαιρι ανεβαζε θερμοκρασια. Πολλες ανηφόρες στο σπιτι στους αμπελοκηπους. Το δευτερο καλοκαιρι στο τελειωμα μιας ανηφορας πεταξε τα νερα. Εννοείται οτι παντα έλαγχα τα νερα.
Φλαντζα καπακιου.
Εζησε αλλα δυο χρονια ετσι. Εβαλα διακοπτη για τον ανεμιστηρα, εβγαζα τον θερμοστατη τα καλοκαιρια, αναβα τον ανεμιστηρα πριν την ανηφορα, στο τελος της ανηφορας εριχνα και λιγο νερο με μπουκαλι στο ψυγειο. κουβαλαγα παντα μπουκαλακι μαζι, τον τελευταιο χρονο ψεκαστηρι...
Ταξιδι καλοκαιρι με καυτη ασφαλτο μεχρι τα 80., μετα ανεβαζε θερμοκρασια. Μπουλακι νερο και πιτσιλιμα το ψυγειο. Ξεφτιλα.
Αντε ζουσα.
Προχθες τελος, μπηκαν τα νερα στο πιστονι. Βγαλαμε το καπακι, φαγωμενο, ψωριασμένο. Πάμε για αλλαγη.
Αφου με ειχε αφησει στον Διονυσο με χιονονερο...
Αυτα, μετα απο 4-5 χρόνια. Ετσι για να ξέρετε οτι τα ωραια τεστ και οι ωραιιες κουβεντες για τα καινουρια πλαστικα και ψεκασμους είναι όλα... παπαριες μπροστα στην πραγματικη αξιοπιστία.
Το μηχανακι οδηγιέται με μισο γκαζι, η καταναλωση σας το λεει αυτό. Πολυ σπανια το τσιτωνω, πολυ σπανια παω πανω απο 110 αντε σε καμια κατηφορα.