@tkin73 said in Νεο Hyundai Tucson :
https://www.autoblog.gr/2021/12/27/anakalountai-4489-nea-hyundai-tucson/
Άλλη μια ένδειξη του πόσο βιαστικά βγαίνουν πια τα αμάξια στις αγορές ακόμα και αξιόπιστες μάρκες βγάζουν σοβαρές ανακλήσεις ( φρένα , αερόσακοι) σε λιγότερο από ένα χρόνο κυκλοφορίας , δλδ δεν αφορούν πχ μια επένδυση αλλά σοβαρό σφάλμα που μπορεί να οδηγήσει σε ατυχήματα.
Εννοείται προτιμούμε τις ανακλήσεις των εταιρειών από τα παραπονα των κατόχων ότι ακούμε τρίξιμο στα φρένα ή δεν πιάνουν κλπ και απαντήσεις από αντιπροσωπεία όλα καλά εμείς δεν βλέπουμε τπτ....
Αν ριξουμε μια ματιά στην Μerc.B. , που για πολλους ειναι συνωνυμο αξιοπιστίας και γερμανικής τελειότητας, αλλα και πάρα πολλες αλλες μαρκες, θα διαπιστώσουμε πως ανακλησεις και γινονται και ειναι και παρα πολλές… Περνάνε από πάρα πολλά στάδια τα αμάξια πριν βγουνε στους δρομους… Ομως δεν παύουν να είναι μηχανές παιδιά και θα βγάλουν ζημιές και αστοχίες, εχει προοδευσει τοσο η αυτοκινητοβιομηχανία κι ομως και πυρκαγιές βλεπουμε να συμβαινουν στο ασχετο και αστοχίες διαφορες και σοβαρες κάποιες φορές…
Το βασικό είναι το να τις διαχειριστούν οι εταιρίες με ειλικρινεια και τιμιότητα και να αναλαμβάνουν τις ευθυνες τους και -ιδανικά- τα κόστη ζημιάς που δεν προκληθηκε από κακή χρήση ή κακή συντήρηση του οχήματος. Αν η εταιρία δει τις αστοχίες της σαν ευκαιρία να τα αρπάξει από τον πελάτη, προσπαθώντας να τον βγάλει τρελό, εκεί θέλει δυναμική αντιμετώπιση.