Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    V
    • Profile
    • Following 0
    • Followers 0
    • Topics 0
    • Posts 227
    • Best 0
    • Groups 0

    virss

    @virss

    0
    Reputation
    1
    Profile views
    227
    Posts
    0
    Followers
    0
    Following
    Joined Last Online
    Location Mogadishu, Somalia

    virss Unfollow Follow

    Latest posts made by virss

    • RE: Η ζωή...ποδήλατο!

      Αυτό που σου αναφέρουν στην τελευταία απάντηση πρέπει να κάνεις. Με το δίσκο εκτός θα πιέστηκε κατά λάθος (;) η μανέτα οπότε τα έμβολα της δαγκάνας θα μετακινήθηκαν λίγο προς τα έξω. Θα πρέπει λοιπόν να τα επαναφέρεις στην αρχική τους θέση (reset) βάζοντας ένα πλακέ κατσαβίδι ανάμεσα στα τακάκια και πιέζοντάς τα λίγο προς τα μέσα (ή και μέχρι η επιφάνεια του εμβόλου να ευθυγραμιστεί με την εσωτερική επιφάνεια της δαγκάνας, εξάλλου με ένα φρενάρισμα θα επανέλθουν στη σωστή τους θέση). Ίσως με τη διαδικασία καταστρέψεις λίγο τα τακάκια οπότε αν μπορείς να βρεις κάποια που είναι για πέταμα, κάνε τη διαδικασία με αυτά. Για να αποφύγεις ανάλογη κατάσταση στο μέλλον, όταν βγάζεις τον τροχό, βάζε έναν αποστάτη στη δαγκάνα*.

      *edit: ανάμεσα στα τακάκια δηλαδή.

      posted in Αντίλογος
      V
      virss
    • RE: Η ζωή...ποδήλατο!

      Ο χρήστης dimsabas έγραψε:
      Είσαι αλήθεια στη Σομαλία, όπως γράφεις στην ταυτότητά σου;

      Όχι Ελλάδα είμαι αυτή τη στιγμή. Απλά ήμουν 7 χρόνια έξω και όσα με νευρίαζαν πριν φύγω, τώρα με νευριάζουν ακόμα περισσότερο.

      posted in Αντίλογος
      V
      virss
    • RE: Η ζωή...ποδήλατο!

      Ο χρήστης dimsabas έγραψε:
      Παίδες, η ειρωνεία είναι περιττή. Είπα και μόνος μου ότι ενδεχομένως η σκέψη μου..

      Dimsabas η γνώμη σου για 29αρι HT έχει κάποια βάση υπό την έννοια ότι ένα τέτοιο ποδήλατο μπορεί να μπει και σε λίγο πιο σοβαρό χώμα (έχω υπ’ όψιν μου αρκετούς «πατημένους χωματόδρομους» που με trekking θα ήταν ανυπόφοροι), δεν ξέρουμε όμως αν αυτός που άνοιξε το θέμα θα έχει τέτοια πρόθεση στο μέλλον (μπορεί π.χ. να βαρεθεί εντελώς το ποδήλατο ή να καταλήξει ότι… θέλει μια κούρσα για να γράφει χιλιόμετρα στην άσφαλτο… ή ότι ένα trekking τον καλύπτει για τη χρήση που θέλει – ίσως και το πιθανότερο)!

      Το πρόβλημα με τα 29αρια ΗΤ δεν είναι κατ’ εμέ ούτε καν τα ελαστικά τους (τα περισσότερα έρχονται με XC λάστιχα που ρολάρουν πολύ καλά (σκληρά τακούνια στο κέντρο του πέλματος για χαμηλότερη τριβή κύλισης, μαλακότερα στην περιφέρεια για κράτημα). Το πρόβλημα είναι η γεωμετρία τους. Τα 29αρια XC ΗΤ (όπως και τα 26αρια XC που υποτίθεται ότι αντικαθιστούν) έχουν σχεδιαστεί για αγώνες XC/Marathon, δηλαδή για καλή απόδοση στο δασικό και τις ανηφόρες, έχουν αρκετά επιθετική (=σκυφτή) γεωμετρία και είναι σχετικά νευρικά (γωνίες κούτελου 70+ μοίρες). Δηλαδή όχι και η καλύτερη επιλογή για ένα μη συνειδητοποιημένο αναβάτη που έχει να κάνει ποδήλατο από 10 χρονών.

      Αντικειμενικά, για ήπια χρήση πόλης/εξοχής το trekking είναι η πιο σωστή επιλογή και δεν θεωρείται καθόλου ξεπερασμένο.

      posted in Αντίλογος
      V
      virss
    • RE: Η ζωή...ποδήλατο!

      Ο χρήστης ArrowsFA1 έγραψε:
      Υ.Γ. 2. Η πρόσφυση στο βρεγμένο δεν είναι η καλύτερη δυνατή (λόγω σκληρότητας του ελαστικού και έλλειψης ιδιαίτερων αυλακώσεων).

      Οι αυλακώσεις στα λάστιχα ποδηλάτου μάλλον αρνητικά επηρεάζουν το κράτημα στο βρεγμένο (και το κράτημα γενικότερα) αφού ελαττώνουν τη διαθέσιμη επιφάνεια επαφής. Ούτως η άλλως αυτές οι συνθήκες θέλουν προσοχή κι ένα λάστιχο με αυλακώσεις δεν έχει κάτι παραπάνω να προσφέρει. Η επιφάνεια επαφής στο λάστιχο ποδηλάτου έχει τέτοιο σχήμα που δεν επιτρέπει υπό τις συνήθεις συνθήκες στο ποδήλατο να υδρολισθήσει (δεν είναι σαν τα λάστιχα αυτοκινήτου στα οποία έχουμε μια σχεδόν επίπεδη επιφάνεια σε επαφή με το δρόμο που πρέπει απαραίτητα να έχει αυλακώσεις για να διοχετεύει το νερό). Κρατάω βέβαια μια επιφύλαξη (επειδή δεν έχω δοκιμάσει ποτέ λάστιχα city/tour) για το αν οι αυλακώσεις βοηθούν στο να μη γίνεται τόσο χάλια ο αναβάτης (αν, π.χ. έχουν σχεδιαστεί για να διώχνουν το νερό στα πλάγια).

      Και για περισσότερες πληροφορίες:

      http://www.michelinbicycletire.com/michelinbicycle/index.cfm?event=smoothtread.view
      http://sheldonbrown.com/tires.html

      posted in Αντίλογος
      V
      virss
    • RE: Περί Η/Υ (+ ηλεκτρ. gadgets και νέας τεχνολογίας) [#16]

      Τα Vaio παίρνουν κανονικά drivers NVIDIA, απλά χρειάζονται μερικές τροποποιήσεις στο αρχείο INF τους.

      Σε λαπτοπ με οδηγούς των 7 τώρα (απ' ότι έχω δει μέχρι στιγμής τουλάχιστον), μπορεί να μην έχεις π.χ. λειτουργία scroll και tapping στο touchpad, αλλά μια βασική λειτουργικότητα θα την έχεις στο περισσότερο hardware.

      Στο λαπτοπ του dog80 πιο πάνω, ακόμα κι αν τα 7 έβλεπαν την κάρτα γραφικών σαν 'Standard VGA', θα έπρεπε να ήταν σε θέση να παίξουν στην native ανάλυση της οθόνης.. Για Aero πρέπει η κάρτα να υποστηρίζει τουλάχιστον pixel shader 2.0 (οι GeForce Fx Go 5xxx π.χ. υποστήριζαν, ακόμα και στο μακρινό 2003) και να έχει τουλάχιστον 128ΜΒ on-board μνήμης ή το σύστημα να έχει μπόλικη RAM (χλωμό για την εποχή). Φυσικά για Aero ένας generic VGA driver δεν αρκεί.

      posted in Αντίλογος
      V
      virss
    • RE: VW FORUM

      Ο χρήστης VolvoZeus έγραψε:
      Ok, ειναι καπως straight forward, απλα ρωταω μηπως ο κωδικος αντιστοιχει σε κατι αλλο.
      Αυτη η βαλβιδα που βρισκεται? Ειναι ευκολο να την αλλαξω μονος μου ή πρεπει να παει συνεργειο?

      Από τη στιγμή που δε σου έχει βγάλει μήνυμα για διαρροή, το πιθανότερο είναι να φταίει η Ν80. Δε χρειάζεται να πας σε συνεργείο, μπορείς να την ελέγξεις / αλλάξεις και μόνος σου (είναι υπόθεση πέντε λεπτών).

      Δεν ξέρω ακριβώς που βρίσκεται στο TSI 140. Σε μια φωτογραφία από το 122 που βρήκα, δίπλα στο δοχείο πλυστικού παρμπρίζ βρίσκεται το evaporation cannister (ένα μαύρο δοχείο) απ'το οποίο ξεκινά ένας σωλήνας που καταλήγει στην εισαγωγή μέσω της Ν80. Αν η διάταξη στο 140 είναι διαφορετική, μπορείς να κάνεις μια αναζήτηση για εικόνες της Ν80 και μετά να ψάξεις να βρεις την βαλβίδα. Λογικά θα είναι εύκολα προσβάσιμη.

      Φυσικά μπορεί να μας βοηθήσει και κάποιο μέλος με TSI 140.

      Ξερεις πιο measuring block ειναι? Δοκιμασαμε και καποια αλλα blocks που χρησιμοποιουμε στο RS, αλλα δεν δουλευουν στο Golf

      Δυστυχώς δεν έχω Mk5 και δεν ξέρω τι παίζει με τα registers. Θα προσπαθήσω να μάθω όμως.

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      V
      virss
    • RE: VW FORUM

      Το πιθανότερο είναι η Ν80 (μια ηλεκτρομηχανική βαλβίδα που ελέγχει τη ροή των αναθυμιάσεων του καυσίμου από το ντεπόζιτο πρός την πολλαπλή εισαγωγής όπου και οδηγούνται για να καούν) να χρειάζεται αντικατάσταση. Δεν είναι σημαντικό (ούτε ακριβό) πρόβλημα, είναι μάλλον ένα απ'τα πράγματα που σου υπενθυμίζουν οτι έχεις VAG.

      Το VAG-COM πάντως έχει measuring blocks για το EVAP, δοκιμάστε αν υπάρχει κάποια διαγνωστική λειτουργία για την Ν80. Αν πάντως το ηλεκτρικό κύκλωμα της βαλβίδας είναι εντάξει (δεν είμαι σίγουρος αν το 'circuit open' αναφέρεται στο κύκλωμα της βαλβίδας ή στο οτι αυτή έχει κολλήσει σε ανοιχτή θέση), μπορεί να έχει φράξει από κομμάτια του φίλτρου ενεργού άνθρακα.

      Σε κάθε περίπτωση ενημέρωσέ μας να δούμε από περιέργεια τι έφταιγε.

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      V
      virss
    • RE: Μεγαλες ταραχες στον Αραβικό κόσμο

      Ο χρήστης 888888 έγραψε:
      Kι σαν γνησιος 'Σοσιαλιστης' παρεδωσε την εξουσια στο Στρατο!

      Το αν παρέδωσε ή 'παρέδωσε' την εξουσία (βλέπε μινι πραξικόπημα) παίζεται πάντως.

      Όταν ο Μουμπάρακ ανακοίνωσε οτι δεν θα παραιτηθεί μου ήρθε ένα alert από το STRATFOR που έλεγε με λίγα λόγια τα εξής και νομίζω οτι έχει ενδιαφέρον:

      Ο ρόλος του Στρατού στην Αίγυπτο είναι να διαφυλάξει το καθεστώς που είχε εγκαθιδρυθεί από τον Νάσερ. Βάσει της απόφασης Μουμπάρακ να μην παραιτήθεί, οι στρατιωτικοί είχαν πλέον 3 επιλογές:

      1. Να μην κάνουν τίποτα και ν' αφήσουν τους διαδηλωτές να καταλύσουν την εξουσία οπότε και η αλλαγή καθεστώτος θα περνούσε πλέον από τον λαό και όχι τον Στρατό.

      2. Να προστατεύσουν τον Μουμπάρακ κάτι που θα τους ανάγκαζε να στραφούν εναντίον του εξεγερμένου λαού.

      3. Πραξικόπημα.

      Το αντιγράφω και στα Αγγλικά:

      'The first is to stand back, allow the crowds to swell and likely march to the presidential palace and perhaps enter the grounds. The second choice is to move troops and armor into position to block more demonstrators from entering Tahrir Square and keep those in the square in place. The third is to stage a coup and overthrow Mubarak.

      The first strategy opens the door to regime change as the crowd, not the military, determines the course of events. The second creates the possibility of the military firing on the protesters, which have not been anti-military to this point. Clashes with the military (as opposed to the police, which have happened) would undermine the military’s desire to preserve the regime and the perception of the military as not hostile to the public.

      That leaves the third option, which is a coup. Mubarak will be leaving office under any circumstances by September. The military does not want an extraconstitutional action, but Mubarak’s decision leaves the military in the position of taking one of the first two courses, which is unacceptable. That means military action to unseat Mubarak as the remaining choice.'

      Τελικά σήμερα είδαμε οτι ο Μουμπάρακ 'παρέδωσε' την εξουσία στο Στρατό.

      posted in Αντίλογος
      V
      virss
    • RE: ΑΕΡΟΠΛΑΝΑ [#2]

      Είναι απλά η εφαρμογή του QM tunnelling στην δημοσιογραφία. Εκεί που νόμιζες οτι ο Χαρδαβέλλας έχει πιάσει πάτο, έρχεται αυτή η 'αποκάλυψη' και διαπιστώνεις οτι βρήκε τρόπο να ξεπεράσει και αυτό το φυσικό όριο.

      posted in Αντίλογος
      V
      virss
    • RE: Στ' άρματα, στ' άρματα εμπρός στον αγώνα... (Εξοπλισμοί)

      Ο χρήστης cabala10 έγραψε:
      αχχαχααχχα τι καψιμο που το ξεθαψες!

      Δεν το ξέθαψα, είναι καινούριο.

      Αλλά γιατί δεν επιτέθηκαν στα Α/Γ; Τα Phalanx γιατί δεν ενεπλάκησαν στην τερματική φάση; Έτσι ήταν το σενάριο;

      Αν προσέξεις τη λίστα στ'αριστερά, τα Phalanx αρχίζουν να εμπλέκονται στις 12:27:54 'Gun (20mm Mk15 Phalanx Blk 1 Burst) is attacking AGM-65G...'. Συνολικά 'κατέβασαν' τέσσερις Maverick.

      Γιατί δεν επιτέθηκαν στα Α/Γ δεν ξέρω... Ίσως η ΑΙ να επέλεξε τον κοντινότερο στα α/φη στόχο, ίσως πάλι ο στόχος να ήταν οι φρεγάτες. Μπορείς να τους ρωτήσεις στο forum τους, είμαι σίγουρος οτι κάποιος developer θα σου απαντήσει.

      Είχα καιρό να δω τι παίζει στους Naval-Strategy εξομοιωτές, και βλέποντας το βίντεο έτριβα τα μάτια μου !
      Πότε θα βγεί ?
      Τελευταία φορά που είχα ασχοληθεί με το είδος, ήταν το 1999 με το Fleet Command, και είχα καεί σε επικίνδυνο βαθμό...

      Λογικά δεν θ'αργήσει πολύ να βγεί, είναι όμως ανεξάρτητη παραγωγή και κατά συνέπεια δεν υπάρχει κάποιο επίσημο χρονοδιαγράμμα. Το Fleet Command ήταν ωραίο παιχνιδάκι (και η τροποποίηση NWP το έκανε πολύ καλύτερο) αλλά δε νομίζω οτι υπάρχει σύγκριση με το RP. To τελευταίο είναι ουσιαστικά εξέλιξη του Harpoon οπότε μιλάμε για πολύ ανώτερα επίπεδα ρεαλισμού.

      posted in Αντίλογος
      V
      virss
    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
      • ΕΛΛΑΔΑ
      • ΚΟΣΜΟΣ
      • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
      • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
      • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
      • TEST
      • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
      • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
      • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
      • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
      • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
      • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
    • VIDEO
      • 4TTV
      • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
      • ΑΓΩΝΕΣ
      • CANDID CAMERA
    • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
      • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
      • ΛΕΞΙΚΟ
    • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
      • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
      • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
    • ΑΓΩΝΕΣ
      • FORMULA 1
      • WRC
      • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
      • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
    • ΤΙΜΕΣ
    • 4T CLASSIC
      • ΜΟΝΤΕΛΑ
      • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
      • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
      • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
      • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
    • ΑΓΟΡΑ
      • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
      • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
      • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
    • 2ΤΡΟΧΟΙ
      • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
      • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
      • ΑΓΩΝΕΣ
      • CLASSIC
    • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
    • MENU
    • ΤΙΜΕΣ
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
    • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
    • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
    • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
    • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
    • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
    • ΚΟΚ

    logo footer

    coty











    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • FORUM
    4T FORUM
    4T LIBRARY
    • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
    • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
    • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
    • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
    Powered by nxcode.gr