-
http://www.nasa.gov/topics/aeronautics/ ... vents.html
-
Ενδιαφέρουσα συνέντευξη του check captain στο Α380 της qantas.
-
Ο χρήστης drdino έγραψε:
Ενδιαφέρουσα συνέντευξη του check captain στο Α380 της qantas.πως διαολο το πεταξαν? τα παντα ηταν fail και ομως τα καταφεραν
-
2 ωραία κομμάτια:
Putting in the ten items affecting landing performance on the initial pass, the computation failed. It gave a message saying it was unable to calculate that many failures.
We tried to recreate it in the sim and we can’t!
-
Δεν καταλαβαίνω όμως κάτι: καλά η #2, έσκασε. Καλά και η #1, είναι (αν δεν κάνω λάθος) στο ίδιο φτερό, έσπασαν σωληνώσεις, άνοιξαν τρύπες, έγινε ζημιά. Η #4 στην άλλη πλευρά του άλλου φτερού τι στην ευχή έπαθε και μπήκε σε degraded mode ?
Δεν το είχα καταλάβει τόσο σοβαρό πάντως, νόμιζα 'ΟΚ, engine shutdown, γυρνάμε πίσω', οι άνθρωποι τελικά στα αλήθεια κινδύνευσαν...
Επίσης το
we had the APU running but sadly it wouldn’t take up any electrical load
πως στη ευχή έγινε ? Επειδή χάλασαν τα electrical bus #1 & #2 ?
-
εγω δεν καταλαβα κατι αλλο..
υποτιθεται οτι το a380 θα ειχε ανεξαρτητα συστηματα παντου πως χαλασαν τα παντα ακομη και το a/c μονο τα avionics εχουν δικο τους υδραυλικο συστημα? -
http://www.newsbomb.gr/apokalypseis/sto ... ton-iliaki
-
Παίδες, δεν έχουν επαφή με την πραγματικότητα αυτά.
-
Είναι απλά η εφαρμογή του QM tunnelling στην δημοσιογραφία. Εκεί που νόμιζες οτι ο Χαρδαβέλλας έχει πιάσει πάτο, έρχεται αυτή η 'αποκάλυψη' και διαπιστώνεις οτι βρήκε τρόπο να ξεπεράσει και αυτό το φυσικό όριο.
-
Αηδία.......
Sent from my HTC Desire using Tapatalk
-
καλα και το βλεπεις τωρα που το εχουν φτιαξει..
πριν ηταν νοεμβριος του 2010.. -
http://www.youtube.com/watch?v=6muw6pqz ... ature=fvwp
-
Εκτός από τις αμερικανιές στο τέλος .
-
McDonnell Douglas DC-10
-
Πολύ καλό.
-
Ο χρήστης umaga έγραψε:
McDonnell Douglas DC-10Πολύ καλό αεροπλάνο
http://aviation-safety.net/database/typ ... p?type=352 -
Περισσότερα για το Α300 εδώ
http://www.airliners.net/photo/EgyptAir-Cargo/Airbus-A300B4-622R(F)/1834471/M/ -
Ο χρήστης JpoLgr έγραψε:
McDonnell Douglas DC-10
Πολύ καλό αεροπλάνο
http://aviation-safety.net/database/typ ... p?type=352μια χαρα ειναι αν αναλογιστεις ποσα κυκλοφορουσαν
446 τετοια πουληθηκαν απο το 1971 μεχρι το 1989 -
Ο χρήστης drdino έγραψε:
Αηδία.......Sent from my HTC Desire using Tapatalk
Γιατί το λες αυτό; Το λέει ξεκάθαρα ότι οι Τούρκοι πετούσαν με τα νέα F16 RF 4! Είναι διασταύρωση των F16 C Block 30 με τα RF4! Μόνο από τα καλύτερα εκτροφεία της ανατολής τέτοιες ράτσες!
-
Ο χρήστης umaga έγραψε:
McDonnell Douglas DC-10
Πολύ καλό αεροπλάνο
http://aviation-safety.net/database/typ ... p?type=352μια χαρα ειναι αν αναλογιστεις ποσα κυκλοφορουσαν
446 τετοια πουληθηκαν απο το 1971 μεχρι το 1989Η αλήθεια είναι ότι αφού ξεπέρασαν το σχεδιαστικό πρόβλημα των cargo doors το αεροπλάνο ήταν ασφαλές.
Πάντως η κακή φήμη είχε ήδη δημιουργηθεί.
ΑΕΡΟΠΛΑΝΑ [#2]