Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Η ζωή...ποδήλατο!
    1. Home
    2. Αντίλογος
    3. Η ζωή...ποδήλατο!
    • 1
    • 2
    • 238
    • 239
    • 240
    • 241
    • 242
    • 316
    • 317
    • 240 / 317
    Αντίλογος
    321
    6326
    13648
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • A
      asteris last edited by

      Ο χρήστης danonito έγραψε:
      Φορουσα 28αρια και πηγα σε 25αρια, και πιστευω επρεπε να εχω παει σε 32αρια... Η διαφορα στην ταχυτητα ειναι αμελητεα, αλλα οχι και η διαφορα στο 'κοπανημα'. Εχε το σοβαρα υποψη σου. Εγω θα πηγαινα σε 32αρια 100%...

      Εκεί θα πάω, το 28 αρχίζει και γίνεται too much σε κοπάνημα, άνεση, κόστος...

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • G
        giannik1977 last edited by

        καπου πιο πανω αναφερθηκε οτι καλυτερα σε καποιες περιπτωσεις να μην υπαρχει εμπρος αναρτηση δηλαδη ξερο πηρουνι. πως δικαιολογειται αυτο;

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • C
          carfanatic last edited by

          Σε μια ανηφόρα που πιέζεις μεγάλο μέρος της ενέργειας σου θα χαθεί στην ταλαντωση της ανάρτησης. Με ενα ξερό πιρούνι ουσιαστικά εκμηδενιζεις τέτοιες μορφές απώλειας ενέργειας. Και είναι πιο ελαφρύ.

          Sent from my MT27i using Tapatalk 2

          1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • E
            egobrain last edited by

            μεταφερω εδω ενα θεμα μου απο ποδηλατες: http://www.podilates.gr/node/30417

            ιδεες/συμβουλες;

            1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • V
              virss last edited by

              Αυτό που σου αναφέρουν στην τελευταία απάντηση πρέπει να κάνεις. Με το δίσκο εκτός θα πιέστηκε κατά λάθος (;) η μανέτα οπότε τα έμβολα της δαγκάνας θα μετακινήθηκαν λίγο προς τα έξω. Θα πρέπει λοιπόν να τα επαναφέρεις στην αρχική τους θέση (reset) βάζοντας ένα πλακέ κατσαβίδι ανάμεσα στα τακάκια και πιέζοντάς τα λίγο προς τα μέσα (ή και μέχρι η επιφάνεια του εμβόλου να ευθυγραμιστεί με την εσωτερική επιφάνεια της δαγκάνας, εξάλλου με ένα φρενάρισμα θα επανέλθουν στη σωστή τους θέση). Ίσως με τη διαδικασία καταστρέψεις λίγο τα τακάκια οπότε αν μπορείς να βρεις κάποια που είναι για πέταμα, κάνε τη διαδικασία με αυτά. Για να αποφύγεις ανάλογη κατάσταση στο μέλλον, όταν βγάζεις τον τροχό, βάζε έναν αποστάτη στη δαγκάνα*.

              *edit: ανάμεσα στα τακάκια δηλαδή.

              1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • T
                travelman last edited by

                Ο χρήστης Dodger έγραψε:

                για τα δισκόφρενα δε, θεωρώ οτι ήταν ο μόνος τρόπος να αποκτήσω αξιόπιστα φρένα. 2+ χρόνια παιδευόμουν με v-brakes και μόνο όταν πήγα σε δισκόφρενα ένιωσα οτι μπορούν να ανταπεξέλθουν σε περίπτωση ανάγκης. πάντα για άσφαλτο μιλάμε.

                Κούρσα έχεις; Πας συνέχεια πατημένος; Γιατί εγώ με το Scottάκι μου, όσο και να πηγαίνω, σταματώ έγκαιρα.

                Τα entry level δισκόφρενα, τουλάχιστον τα υδραυλικά, έχουν σαφώς καλύτερο φρενάρισμα από ένα πολύ καλό v-brake. Το θέμα είναι πόσοι μπορούν να εκμεταλλευτούν πλήρως τη δύναμη τους σε φρενάρισμα με 28άρι λάστιχο και συνθήκες πανικού χωρίς να φέρουν καπάκι ή να γλιστρίσουν...

                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                • K
                  kostis20 last edited by

                  Ο χρήστης carfanatic έγραψε:
                  Σε μια ανηφόρα που πιέζεις μεγάλο μέρος της ενέργειας σου θα χαθεί στην ταλαντωση της ανάρτησης. Με ενα ξερό πιρούνι ουσιαστικά εκμηδενιζεις τέτοιες μορφές απώλειας ενέργειας. Και είναι πιο ελαφρύ.

                  Sent from my MT27i using Tapatalk 2

                  Το δικο μου κλειδωνει για τετοιες περιπτωσεις.
                  Κατα τα αλλα και αφου μιλαμε για χρηση εντος πολης με λακουβες κτλ ,ισως καποιο πεζοδρομιο εμενα η μπροστινη αναρτηση δε με χαλαει καθολου.Το αντιθετο μαλιστα ειναι μεγαλη ανεση.

                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                  • A
                    arrowsfa1 last edited by

                    Κλειδώνει, αλλά και πάλι κουβαλάς το έξτρα βάρος (συνήθως περί το 1,5 kg).
                    Σίγουρα πάντως προσφέρει άνεση.

                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • K
                      kostis20 last edited by

                      Δε ξέρω πόσο ακριβώς ειναι το παραπάνω βάρος.Τα trekking πχ φοράνε λεπτότερες αναρτήσεις απο τα mountain οπότε το βάρος εκει ειναι μικρότερο.
                      Προσωπικά αποφάσισα να δώσω κάτι παραπάνω ώστε να πάρω ένα ολοκληρωμένο και ελαφρύτερο ποδήλατο .

                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                      • C
                        cmarin last edited by

                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                        • K
                          kostis20 last edited by

                          Ο χρήστης egobrain έγραψε:
                          μεταφερω εδω ενα θεμα μου απο ποδηλατες: http://www.podilates.gr/node/30417

                          ιδεες/συμβουλες;

                          Κανονικα επρεπε να σου ειχαν δωσει ειδικο πλαστικο εξαρτημα ακριβως για αυτη τη δουλεια οταν πηρες το ποδηλατο.Στο δικο μου το ειχε μεσα στο σακουλακι με εγγυησεις κτλ.

                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                          • ?
                            A Former User last edited by

                            Ο χρήστης cmarin έγραψε:

                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                            • D
                              dimsabas last edited by

                              Μόνο που στο Wrangler έπρεπε να αντιστοιχίσουν downhillάδικο.

                              https://cartalk.gr/

                              1 Reply Last reply Reply Quote 0
                              • T
                                travelman last edited by

                                Ο χρήστης cmarin έγραψε:

                                Μπά, υπάρχουν και χειρότερες καγκουριές από το φιξάκι...

                                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                • D
                                  dimsabas last edited by

                                  Δε νομίζω ότι έχει το νόημα της καγκουριάς. Μάλλον το Civic αντιπροσωπεύει μια ανόθευτη αίσθηση, άπειρο στροφάρισμα, μέτριο στρίψιμο και φρενάρισμα, όσα δηλαδή κάνουν και τα fixάκια.

                                  https://cartalk.gr/

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                  • D
                                    dodger last edited by

                                    Όχι άλλα quotes ρε παιδιά..

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                    • E
                                      egobrain last edited by

                                      ποιον ρυθμο να επιλεξω για το πισω βραδινο φωτακι οταν δινω πεταλιες σε μεγαλους δρομους; (επαρχιακους)
                                      [γρηγορο / μετριο / μονιμο;]

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                      • A
                                        alexis-5 last edited by

                                        Εγω παντου το εχω στο γρηγορο!!! Ακομα και την μερα οταν το αναβω!
                                        Το πλεον αχρηστο για εμενα ειναι το μονιμο ( για πισω παντα)

                                        Στάλθηκε απο Galaxy Tab II

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                        • C
                                          carfanatic last edited by

                                          Ο χρήστης egobrain έγραψε:
                                          ποιον ρυθμο να επιλεξω για το πισω βραδινο φωτακι οταν δινω πεταλιες σε μεγαλους δρομους; (επαρχιακους)
                                          [γρηγορο / μετριο / μονιμο;]

                                          Ποτέ μόνιμο. ειτε γρηγορο ειτε μετριο. Εγώ βαζω το μπροστα σε μετριο και το πισω γρηγορο

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                          • ?
                                            A Former User last edited by

                                            Δε διαφωνώ με ότι προτείνετε αλλά νομίζω ότι θεωρητικά είναι παράνομο το εμπρός (δεν είμαι σίγουρος) να αναβοσβήνει...

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 238
                                            • 239
                                            • 240
                                            • 241
                                            • 242
                                            • 316
                                            • 317
                                            • 240 / 317
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr