@emperor μια χαρά η ροπή, γενικά απόλυτα ικανοποιητικός ο κινητήρας.
@neithan ευχαριστώ φίλε, τελικά αρχές Μάη θα παραλάβω. Είναι edition1 και το φορτωσα πολύ οπότε ανέβηκε ψηλά, γύρω στα 42 με απόσυρση κ 5% εκπτωση.
@emperor μια χαρά η ροπή, γενικά απόλυτα ικανοποιητικός ο κινητήρας.
@neithan ευχαριστώ φίλε, τελικά αρχές Μάη θα παραλάβω. Είναι edition1 και το φορτωσα πολύ οπότε ανέβηκε ψηλά, γύρω στα 42 με απόσυρση κ 5% εκπτωση.
Θα βγει σίγουρα μέσα στη χρονιά η 1,5 diesel. Για 4motion πολύ χλωμό μιας και το βάζει στις μεγαλύτερες εκδόσεις μόνο.
Οδήγησα test drive την 1,6 (GLA200) με το αυτόματο κιβώτιο και αυτό που μου έμεινε είναι η πολύ καλή ποιότητα κύλησης και η άνεση.
Περιμένω τέλος Απρίλη τη δικιά μου για περισσότερα!
Ο χρήστης nidosan έγραψε:
Κάτι άσχετο:
Αν δουλεύεις με δελτίο παροχής υπηρεσιών και κάνεις μια σύμβαση έργου με κάποιον πελάτη, πρέπει να την καταθέσεις στην εφορία? Γενικά τι είδους συμβάσεις κλπ πρέπει να καταθέτεις?
Η σύμβαση πρέπει να κατατεθεί από έναν από τους συμβαλλόμενους. Όλες οι συμβάσεις-συμφωνητικά που δημιουργούν εισόδημα πρέπει να κατατίθενται.
Με κοινή λογική το σύνολο τεκμήρια+αυξημένα τέλη+έκτακτες εισφορές είναι άδικο για αυτούς που αγόρασαν σε εντελώς διαφορετικές συνθήκες. Είμαι οικονομολόγος και το να προβλέψεις τέτοιες αλλαγές είναι απο πολύ δύσκολο εώς αδύνατο με οικονομοτεχνικούς όρους.
Επίσης στο νόμο 3986/2011 του μεσοπρόθεσμου δεν αναφέρει αν και οι εταιρείες που κατέχουν ΙΧ >1929cc θα πληρώσουν την έκτακτη εισφορά. Γιατί είναι γνωστό οτι πάρα πολλά πολυτελή ΙΧ ανήκουν σε εταιρείες ή είναι leasing...
Πάλι μόνο οι μ@λ@κες θα πληρώσουν δηλαδή!!!
Νομίζω πρέπει να κάνουμε ένα Poll να δούμε πόσοι είναι διατεθιμένοι να καταθέσουν πινακίδες γιατί ο κόμπος έχει φτάσει στο χτένι!
Πάρα πολλές απόψεις σε αυτό το thread και όλες σεβαστές! Δεν θα ξαναναφέρω επιχειρήματα αλλά θα πώ τι σκοπεύω να κάνω:
1)ΔΕΝ θα πληρώσω την έκτακτη εισφορά ΙΧ του 2010, ας βεβαιωθεί στη ΔΟΥ και βλέπουμε. Η μηνιαία προσαύξηση θα είναι της τάξης του 1%, οπότε μικρό το κακό.
2)Θα καταθέσω τις πινακίδες έστω για 2-3 μήνες ή όσο περισσότερο μπορώ.
Και τα 2 θα γίνουν καθαρά για ηθικούς λόγους και επειδή δεν αντέχω να με αρμέγουν επειδή έκανα την κα..λα μου το 2007 και υπο άλλες συνθήκες.
Αν το κάνουμε όλοι οι άνω των 1929cc ή έστω όσοι μπορούν, ίσως πάρει το μύνημα και το άδικο αυτό κράτος.
Αν και το πιθανότερο είναι να μην πάρουν χαμπάρι, τουλάχιστον να νιώσω οτι κάτι έκανα
Μάλλον όλες οι αντιπροσωπείες Renault οι ίδιες είναι πάνω κάτω
Και μένα στο Megane 2 1.6 που είχα χρειάστηκε να πάω 6 φορές για να διαγνώσουν και να επισκευάσουν το πρόβλημα με το γρανάζι του μεταβλητού. Να επισημάνω οτι η συγκεκριμένη βλάβη είναι γνωστή και πολύ συχνή, την παρουσιάζουν σχεδόν όλα τα megane 2 1.6 από το 2002 έως και σήμερα (πρόσφατα άκουσα για μοντέλο του 2007 με το ίδιο πρόβλημα!) και το χειρότερο είναι οτι ακόμα και αν επισκευαστεί οι πιθανότητες επανεμφάνισης είναι πάρα πολλές. Η Renault έχει βγάλει γενική οδηγία αλλα κάποιες αντιπροσωπείες λόγω κόστους/χρονοβόρας επισκευής το αποφεύγουν εκτός και αν ο πελάτης επιμένει. Προσωπικά είχα εντοπίσει το πρόβλημα από τη δεύτερη επίσκεψη και δεν παραδεχόντουσαν οτι ήταν αυτό...Πώς να μην πέφτουν οι πωλήσεις?
Εγώ πάντως το πούλησα και ησύχασα!