Πωλείται Ford focus mk2 10/2005 titanium,1.6 ti-vct 115 hp.
Km=105.000
Esp, airbags 6,δερμάτινο σαλόνι, mp3,φιμέ τζάμια, ατρακάριστο,βιβλίο σέρβις
αισθητήρες φώτων και βροχής,προβολείς ομίχλης,συναγερμός.
Δωρεάν σέρβις για 3 ακόμα χρόνια - είχε δέκα εξ αρχής.
Τιμή 6500.
Latest posts made by ioa_pol
-
ford focus 2005 mk2
-
RE: Η ζωή...ποδήλατο!
Σκέφτομαι και εγώ να αποκτήσω μετά από χρόνια ένα ποδήλατο για βελτίωση της φυσικής κατάστασης κυρίως.Έχω βρει στην ίδια περίπου τιμή gitane play 300 και ideal megisto.Μεταξύ των 2 πιο είναι καλύτερη μάρκα;Η ideal απ'ότι ξέρω χρησιμοποιεί ταιβανέζικο σκελετό (σωστά;) ενώ η γαλλική gitane διαφημίζει σκελετό hydroformed.Κάποιος να με διαφωτίσει;
-
RE: Παιδικά καθισματάκια ...ISOFIX κτλ
Για εμένα απλά η maxi-cosi είναι ότι καλύτερο (κοιταξε και τη bebe-comfort ειναι θυγατρική).Καλά υφάσματα και συναρμογή.Έχω χρησιμοποιήσει 3 καθίσματα της εταιρείας αγορασμένα από Ολλανδία-πολύ ευχαριστημένος.Ένα κλικ κάτω britax και μετά το χάος (recaro-chicco και τα συναφή).Αγόρασε isofix (φαντάζομαι το αυτοκινητο θα έχει υποδοχές).Πιο σταθερά και δεν μπλέκεις με ζώνες.
-
RE: Επιλογη ελαστικων!!! Ζητειται βοηθεια.... [#2]
Το (φετινό) astra sport γνωστού μου χρειάζεται αλλαγή ελαστικών.Η διάσταση είναι 215/50/17.Τιμή; Γύρω στα 800 ευρώ...
Πολύ ακριβά εάν αναλογιστεί κανείς ότι τα 16αρια είναι στα 400 ευρώ (205/55).
Μπορεί να βάλει κάποια άλλη διάσταση σε 17 που να είναι πιο οικονομική π.χ. να αλλάξει λίγο το προφίλ;
Πέραν από το σφάλμα ταχυμέτρου υπάρχει κάποιος κίνδυνος; -
RE: Σωστή λειτουργία του κλιματισμού
Στο 1,2 fiesta της γυναικός (και σε peugeot 206,yaris σίγουρα) o συμπιεστής ανοιγοκλέινει κάθε 30 δεύτερα (για να μην παγώσει το εσωτερικό στοιχείο;;;) και ακούγεται και ο χαρακτηριστικός ήχος του συμπλέκτη.Δεν έχετε ακούσει στα φανάρια αμάξια να κάνουν τσαφ-τσουφ ;
Φαίνεται ακόμα και στο γκάζι σε σταθερή πορεία.
Οπότε τι να προσέξω κατά την σύμπλεξη;Μύθος...Στο focus μου πάλι με κλίμα δεν ξεκομπλάρει ποτέ.(μάλλον μεταβλητής συμπίεσης)
-
RE: Διάφορες Τεχνικές απορίες..........
Ο χρήστης klid έγραψε:
Παίδες μια απορία που με ταλαιπωρεί...
Είχα ακουσει παλιότερα απο κάποιους που στο σβήσιμο (απλού ατμοσφαιρικού κινητήρα) καλό είναι να πατήσεις λίγο το γκάζει και μετά απότομα να το κλείσεις. Δηλ. με τη γκαζιά οι στροφές είναι πες 2500rpm και εκείνη τη στιγμή το κλείνεις απλά γυρνώντας το κλειδί. Αυτό και καλά για να καθαρίσουν οι θάλαμοι με τις τελευταίες περιστροφές του στροφάλου χωρίς καυσιμο... ισχύει αυτό ή απλά είναι ένας μύθος, αν ναι για τι κινητήρες (diesel ή otto)?Η ford στα εγχειρίδια χρήσης των αυτοκινήτων της αναφέρει να προσέχει ο οδηγός το εντελώς αντίθετο.Πρέπει να περιμένεις να πέσουν οι στροφές και μετά σβήνεις.
-
RE: Τα κουσούρια/συνήθειά μας σαν οδηγοί;
Ο χρήστης VolvoZeus έγραψε:
-Οταν σβησω το αυτοκινητο το τιμονι πρεπει να ειναι παντα ακριβως στην ευθεια, εκτος εξαιρετικων περιπτωσεων.
-Δεν φευγω για ταξιδι αν το αυτοκινητο δεν ειναι πεντακαθαρο ακομα κι αν ξερω οτι θα βρεχει στο δρομο.
-Το καθισμα του συνοδηγου θελω παντα να ειναι στην ιδια ως προς το διαμηκη αξονα θεση με αυτο του οδηγου.
-Ο χωρος αποσκευων θελω να ειναι αδειος και πεντακαθαρος ...μου τη δινει να ακουω πραγματα να κανουν βολτα στις στροφες και το χειμωνα βαζω εκει μπουφαν, παλτο κτλ.+1
Επιπλέον:- Το σχέδιο που είναι ζωγραφισμένο πάνω στον αναπτήρα (νομίζω ένα τσιγάρο) πρέπει να είναι σε οριζόντια θέση.
- Οι περσίδες εξόδου του αέρα στο ταμπλό όταν καθαρίζω το αμάξι τοποθετούνται στο κέντρο σε πλήρη στοίχηση (πάνω-κάτω, δεξιά-αριστερά)
-
RE: FORD FORUM
Ο χρήστης REALZEUS έγραψε:
Εχουμε και λεμε λοιπον. Ford Focus 1.6 με σχεδον 184.000χλμ στα μισα της διαδρομης επεσε η αποδοση του και με το ζορι πηγαινε με 40χλμ απο τα λεγομενα του αδερφου μου. Το παρατησε 5 χλμ πριν φτασει σπιτι (εδω μενει ανεξιχνιαστο αν εσβησε ή οχι). Το θεμα ειναι οτι δεν αναψε κανενα check engine. Τι μπορει να φταιει??
Ευχαριστω εκ των προτερωνSafe mode (speed limiter).
Αν είναι το ΜΚ ΙΙ (φαντάζομαι) πολλαπλασιαστής ή πεταλούδα γκαζιού.Σβήστο και ξαναβάλτο μπρος.Συνήθως το ξανακάνει μετά από κάποιες δεκάδες χλμ.Μκ1 είναι και είναι ντιζάτο. Θα μπορούσε να είναι πολλά πράγματα αλλά περίεργο που δεν έβγαλε check engine. Το δικό μου βγάζει συνέχεια...
Ο πολλαπλασιαστής είναι αρκετά συχνό φαινόμενο.Νόμιζα ότι είχε το ΙΙ αλλά και το Ι έχει αισθητήρα θέσης πεταλούδας(ουσιαστικά αυτός ο ροοστάστης χαλάει και στα ΙΙ και όχι φυσικά το μοτεράκι).Έλεγξε τον και καθάρισέ τον...
-
RE: FORD FORUM
Ο χρήστης Thomas_C200K έγραψε:
Εχουμε και λεμε λοιπον. Ford Focus 1.6 με σχεδον 184.000χλμ στα μισα της διαδρομης επεσε η αποδοση του και με το ζορι πηγαινε με 40χλμ απο τα λεγομενα του αδερφου μου. Το παρατησε 5 χλμ πριν φτασει σπιτι (εδω μενει ανεξιχνιαστο αν εσβησε ή οχι). Το θεμα ειναι οτι δεν αναψε κανενα check engine. Τι μπορει να φταιει??
Ευχαριστω εκ των προτερωνSafe mode (speed limiter).
Αν είναι το ΜΚ ΙΙ (φαντάζομαι) πολλαπλασιαστής ή πεταλούδα γκαζιού.Σβήστο και ξαναβάλτο μπρος.Συνήθως το ξανακάνει μετά από κάποιες δεκάδες χλμ. -
RE: Κλιματισμός ΝΑΙ ή ΟΧΙ
Ο χρήστης manosk έγραψε:
Δεν έχω πετύχει κλιματιστικό χωρίς ανεμιστήρα (FAN ONLY).Εγω πάλι το αντίθετο.Πολλά δεν έχουν απλό ανεμιστήρα-ειδικά τα φθηνά.
Αλλά και τα μιτσου που είναι ακριβά δεν έχουν γιατί διαθέτουν λειτουργία clean που κάνει αυτή τη δουλειά ουσιαστικά.
Στο Hitachi δουλεύει και στο ζεστό για κανά μισάωρο και έχει και ανεμιστήρα απλά.Go figure...