-
Ευχαριστώ πολύ φίλε μου.
Ίσως ξενερωσετε, αλλά υπάρχει μια μικρή περίπτωση να πάω σε ένα Corolla 2005 ενός γείτονα για να έχω να κινούμαι. Πετρέλαιο, 230.000χλμ, 3500€ σε καλή κατάσταση.
Εάν συμβεί αυτό, ίσως κοιτάξω για νέο του χρόνου.
Κάτι άκουσα ότι ίσως καταργηθούν τέλη ταξινόμησης και φόροι πολυτελείας.
Ειδάλλως, αν και σε ευχαριστώ πολύ για τον κόπο σου, μου αρέσει πιο πολύ το C4 2017 από τα πιο νέα Baleno, Tipo, 301, C-Elysee.
Clio, Ibiza, Fabia και λοιπά στην αναζήτηση σου, είναι σούπερ αλλά έχουν στενούς χώρους θεωρώ.
Τα κοιτούσα και παλιότερα. Και Hyundai i20.
Με το Mégane '18 ξετρελαθηκα βέβαια.
Ελπίζω να είναι καλά τα Renault.
Σόρρυ παιδιά, αλλά σε θέματα αξιοπιστίας, ο,τι μου λένε οι μηχανικοί αναπαραγω, καθώς δεν είχα ποτέ άλλο αυτοκίνητο εκτός από Citroen.
Έχω γνώμη για Toyota, Opel, Fiat, Seat, Mazda 3 από φίλους. Το Mazda βγήκε φόλα, ενώ όλοι θεωρούν την μάρκα αξιόπιστη.
Τι να πω...
Πιο εύκολο μου φαίνεται να πηγαίνω με το κορίτσι μου για ψώνια της, που κάνει δέκα ώρες, παρά η αγορά αυτοκινήτου.
-
Του 2005 corolla ελληνικό; ή 2ο 3ο χέρι απ έξω; Αν το αγόρασε ο ίδιος καινούριο το 2005 νομίζω είναι ευκαιρία καθως ξερεις και τον κατοχο.
-
Καινούργιο Ελληνικό diesel το 2005; Χλωμό..
-
Ποιος σου είπε ότι η αγορά αυτοκινήτου είναι λιγότερο πολύπλοκη από το κορίτσι σου και οποιαδήποτε γυναίκα δηλαδή, που πάει για ψώνια?
Είναι δεκάδες οι παράμετροι και δεν είναι υποχρεωτικό να είναι ίδιοι για το κάθε αυτοκίνητο που κοιτάς. Όλοι θα σου πουν την άποψή τους η οποία είναι και πάντα θα είναι υποκειμενική.
Ξεκαθάρισε 2,3,4 μοντέλα που σου αρέσουν για αρχή και άρχισε να ρίχνεις Χ μέχρι να μείνουν 1,2 αυτοκίνητα και κάνε την αγορά σου !!!
-
Δεν είναι ελληνικό.
Γερμανία νομίζω.
Ωστόσο, επειδή τον ξέρω καλά δεν κάνει πολλά χλμ.
Είναι συνταξιούχος και προσέχει.
Περισσότερο από τον γιο του είναι τα χλμ που είναι νέος.
Έχει και δυο τρία βαθουλώματα, ίσα που φαίνονται.
Το δίνει για να πάρει στον γιο κάτι καλύτερο.
Προσέξτε, δεν λέω ότι θα το πάρω σίγουρα, αλλά είναι καλή ευκαιρία για να κινούμαι κάνα χρόνο.
Τελική τιμή, με τέλη, ΚΤΕΟ, μεταβίβαση.
Εν τω μεταξύ, το ανακάλυψα εντελώς τυχαία χθες που περνούσα από το σπίτι του και με ρώτησε τι έπαθε το αυτοκίνητό μου.
-
Αυτός μπορεί να μην κάνει πολλά χλμ αλλά το θέμα είναι πόσα παραπάνω από αυτά που έγραφε είχε ήδη όταν το αγόρασε. Όπως έχουν επισημάνει και άλλα μέλη το να κόβουν τα μισά χλμ δεν είναι καθόλου ασυνήθιστο.
-
Το έχω υπόψη παιδιά.
Όπως ανέφερα, εάν προχωρήσω θα είναι προσωρινή λύση.
Από βδομάδα θα πάω και σε δύο αντιπροσωπείες.
Για να μην καεί ο τίτλος του νήματος, να ξέρετε ότι κρατάω όλες τις προτάσεις σας με ιδιαίτερη προτίμηση στο C4.
https://www.car.gr/classifieds/cars/view/35237601-citroen-c4
Έχει άλλα δύο σε μπλε και μαύρο η αντιπροσωπεία.
Υ.Γ. Η δική μου προτίμηση σε μεταχειρο είναι Auris 2015+ και Giuletta. Έτσι το λέω...
-
.https://www.car.gr/classifieds/cars/view/35237601-citroen-c4
[/quote]βλέπω αρχίζεις να μπαίνεις στον δρόμο της αρετής!Αν είναι έτσι όπως τα λέει και είναι Ελληνικής αντιπροσωπείας κάνεις ένα καλό τσεκ σε χλμ και φανοποιεία, και του λες να στο τυλίξει με κορδέλα
-
Δύο ερωτησουλες:
- Πώς θα κάνω τσεκ στα χλμ σε ένα αυτοκίνητο που δίνει μεταχειρο η ίδια η αντιπροσωπεία;
Θα τους πω δείτε τον εγκέφαλο;
Ή θα πάω κάπου αλλού;
- Γνωρίζετε κάτι περί κατάργησης τεκμηρίων διαβίωσης που ακούγεται;
Θα γίνει ή απλά αιωρείται;
Διότι με ενδιαφέρει πολύ...
-
Δύο ερωτησουλες:
- Πώς θα κάνω τσεκ στα χλμ σε ένα αυτοκίνητο που δίνει μεταχειρο η ίδια αντιπροσωπεία;
Θα τους πω δείτε τον εγκέφαλο;
Ή θα πάω κάπου αλλού;
- Γνωρίζετε κάτι περί κατάργησης τεκμηρίων διαβίωσης που ακούγεται;
Θα γίνει ή απλά αιωρείται;
Διότι με ενδιαφέρει πολύ...
1Κατ'αρχήν θα δείς το βιβλίο με τα service να δεις αν συμφωνεί με τα τωρινά χλμ.
2 Θα δεις το χαρτί ελέγχου του ΚΤΕΟ
3 Θα το πάρεις και θα πας σε συνεργείο και φανοποιείο να το ελέγξουν εξονυχιστικά
4.Θα πάρεις τηλέφωνο ή θα το πας σε μία άλλη αντιπροσωπεία citroen να ελέγξουν ιστορικό -σέρβις και χλμ.
Όλα τα παραπάνω ισχύουν εφόσον το αμάξι είναι Ελλήνικό
Για τα υπόλοιπα που ρωτας δεν έχω ιδέα ...sorry
-
Ευχαριστώ πολύ.
Αν δεν είναι ελληνικό, φεύγω μακριά;
-
ΚΤΕΟ πάντως τώρα πρέπει να έχει περάσει για πρώτη φορά γιατί πριν κάτι ημέρες έκλεισε 4ετια...
-
ΚΤΕΟ πάντως τώρα πρέπει να έχει περάσει για πρώτη φορά γιατί πριν κάτι ημέρες έκλεισε 4ετια...
σωστός!Αν δεν πέρασε να ζητήσει απο τον έμπορο πρώτα να περάσει το αμάξι ΚΤΕΟ κια μετά να το πάρει, ένας πονοκέφαλος λιγότερος!Για εμένα προσωπικά αν θέλεις συμβουλή μακριά απο εισαγωγής !
-
Ευχαριστώ πολύ.
Αν δεν είναι ελληνικό, φεύγω μακριά;
Αν δεν είναι ελληνικό, κατά 98% έχει 140+ αντί για 40χιλ χλμ.
Που και ελληνικό να είναι, το να αγόρασε κάποιος ντήζελ πριν 4 χρόνια για να κάνει 10,000χλμ το χρόνο είναι λίγο χλωμό...
Εγώ λέω μην εγκλωβίζεσαι σε μάρκα, ακόμη και κατηγορία. το ότι ένα αμάξι είναι πιο μπούγιο απ' έξω, δεν σημαίνει πως έχει και καλούς χώρους μέσα. π.χ. το Fabia που σου πρότεινα θα δεις πως χωράει μια οικογένεια όσο καλά κι ένα παλιό Corola ή Αuris κι ας φαίνεται μεγαλύτερο απ' έξω.
Προτείνω να αγοράσεις ότι πιο καινούριο με λιγότερα χιλιόμετρα φτάνουν τα λεφτά σου, ανεξαρτήτως μάρκας. Τη μάρκα θα τη δεις, όταν εντοπίσεις 2-3 καλές αγορές, για να επιλέξεις ανάμεσά τους.
Θα κοιτάς πρωτίστως αμάξια από ιδιώτες ή τις επίσημες εμπορίες που πουλάνε μεταχειρισμένα του εισαγωγέα (π.χ. Σφακιανάκης κλπ.) ή αμάξια από δυο τρεις σοβαρές εταιρείες λίζινγκ που ήταν εταιρικά και τα δίνουν με λίγα χιλιόμετρα.
Αν πάρεις κάποιο εισαγωγής από 'παλιά πουτ@να' εμπορο αυτοκινήτων, παίζεις λαχείο με μικρές πιθανότητες να κερδίσεις...
-
Πολύ χρήσιμες πληροφορίες που δεν ήξερα.
Εφόσον δεν πάω σε προσωρινή λύση ανάγκης, θα κάνω αυτό που λες εσύ και τα προηγούμενα παιδιά.
-
το συγκεκριμένο μοντέλο πάντως που κοιτάζεις είναι πολύ καλό αυτοκίνητο.Αν καταλήξεις σε αυτό θα δείς πόσο όμορφα ταξιδεύει, είναι ο ορισμός του χιλιομετροφάγου. Είνα επίσης απίστευτα οικονομικό ενώ με το 60άρι ρεζερβουαρ και με λίγο προσοχή στο γκάζι μπορείς άνετα να δεις αυτονομία 1150 χλμ, ενώ με περισσότερη προσοχή 1200+ χλμ.Τα υλικά στην καμπίνα του είναι ωραία,μαλακά και ποιοτικά, και απο εξοπλισμό έχει σχεδόν τα πάντα. Θα το ευχαριστηθείς πολύ να το ξέρεις, εγώ έχω τις καλύτερες αναμνήσεις, με ταξίδεψε παντού σε όλη την Ελλάδα (συνήθως φορτωμένο μέχρι επάνω) ενώ δεν με προβλημάτισε ποτέ ευτυχώς με κατι απρόοπτο.
-
'Οσο για τα τεκμήρια είναι η κλασσική 'είδηση' που βγαίνει κάθε ..4-5 χρόνια ότι 'θα καταργηθούν' ..κάθε φορά με δήλωση διαφορετικού υπουργού/υφυπουργού/γραμματέα. Το ακούω εδώ και 30 χρόνια τουλάχιστον. Πάμε παρακάτω..
-
Να πεταξω και εγω τη βλακεια μου......:)
Σε λιγο καιρο ερχετσι το νεο Σαντερο με τιμη ,ισως,και κατω απο 10.000 με κινητηρες 1000αρηδες ατμοσφαιρικους και τουρμπο....Μηοως να περιμενεις λιγο να το δεις και αυτο.Η Ντατσια με τη Ρενο απο πισω εχει απογειωθει......
-
Εάν κυκλοφορήσει Ελλάδα και ισχύσουν οι τιμές που λες, ναι είναι καλή περίπτωση.
Ωστόσο, είναι άσχημο, σαν σοβιετικό.
Ενώ το stepway είναι εμφανίσιμο.
-
Ερχεται σε λιο καιρο.
Απο περιεργεια μπηκα στο ιταλικο σαιτ και δειτε τιμες...
Stepway......12600 το απλο με τον τουρμπ των 90 ιππων και 13950 με GPL....
Το απλο τωρα το δινουν 8950 αλλα με πολλες ελλειψεις εξοπλισμου.Φανταστειτε και οι προφυλακτηρες ειναι μαυροι (μου θυμισε παλια χρονια)...
Απο κει και περα τωρα το tce 90 ξεκιναει απο 11050 ενω το GPL απο τα 11550......
Σε μια ματια στο car.gr ειδα αγγελια με τιμη στο stepway στα 15200.....
Ειδωμεν για τις επισημες τιμες.....
Μεταχειρισμένο 10.000 ευρώ;