-
Προς τι τα αρνητικα σχολια για το 155αρι Φοκους;Αν ειναι η χωριτικοτητα του κινητηρα,νομιζα οτι ειχαν ξεπεραστει αυτα με τοσους χιλιαριδες που κυκλοφορουν πλεον..
Ενα αλλο,την Μερσεντες Α την εχετε αποκλισει ολοι;Αν εξαιρεσει κανεις τα ηλιθια ταμπλετ που εχει για ταμπλο,ειναι ενα εξαιρετικο συνολο (ακριβο και αυτο βεβαιως).
Γιατι βλεπω προβληματα τα Μπεμβε,προβληματα τα Αουντι,οποτε απ την γερμανικη τριπλετα ερχεται πιο αξιοπιστη η Μερσεντες (ή μηπως οχι;)
Παντως εγω θα ψηφισω Φοκους.Το Σιβικ καλο αλλα και μαλλον ασχημο ειναι,και πολυ μακρυ και φαρδυ και εχει και Σαρακακη...
-
το φόκους είναι ξεκάθαρα πιο όμορφο από το σιβικ και δεν είναι παπουδιάρικο σχεδιαστικά. Πάντως πολύ αμφιβάλλω ότι έριξε ο γνωστός σου το κοριτσάκι με το σιβικ, περισσότερο λόγο χωρισμού θα το έβρισκα το διαστημόπλοιο.
-
Προς τι τα αρνητικα σχολια για το 155αρι Φοκους;Αν ειναι η χωριτικοτητα του κινητηρα,νομιζα οτι ειχαν ξεπεραστει αυτα με τοσους χιλιαριδες που κυκλοφορουν πλεον..
Ενα αλλο,την Μερσεντες Α την εχετε αποκλισει ολοι;Αν εξαιρεσει κανεις τα ηλιθια ταμπλετ που εχει για ταμπλο,ειναι ενα εξαιρετικο συνολο (ακριβο και αυτο βεβαιως).
Γιατι βλεπω προβληματα τα Μπεμβε,προβληματα τα Αουντι,οποτε απ την γερμανικη τριπλετα ερχεται πιο αξιοπιστη η Μερσεντες (ή μηπως οχι;)
Παντως εγω θα ψηφισω Φοκους.Το Σιβικ καλο αλλα και μαλλον ασχημο ειναι,και πολυ μακρυ και φαρδυ και εχει και Σαρακακη...
Η μερσεντες είναι πολύ ακριβότερη από τη σειρά 1 , και δεν έχει λογική να την αγοράσεις μόνο για το σήμα
-
το φόκους είναι ξεκάθαρα πιο όμορφο από το σιβικ και δεν είναι παπουδιάρικο σχεδιαστικά. Πάντως πολύ αμφιβάλλω ότι έριξε ο γνωστός σου το κοριτσάκι με το σιβικ, περισσότερο λόγο χωρισμού θα το έβρισκα το διαστημόπλοιο.
Μάλλον το έριξε επειδή είναι πιτσιρικάς, πηγαίνει 5 φορές την εβδομάδα γυμναστήριο την τελευταία δεκαετία, και επειδή 26-27 χρονών είχε τα λεφτά να αγοράσει και να συντηρεί Civic!
-
Η μερσεντες είναι πολύ ακριβότερη από τη σειρά 1 , και δεν έχει λογική να την αγοράσεις μόνο για το σήμα
[/quote]
Μην ξεχνσς ομως οτι πληρωσεις παιρνεις.Μπορει η Μερκ να ειναι ακριβοτερη αλλα απ οτι φαινεται ειναι πιο σξιοπιστη....
-
Η Α200 με καλό εξοπλισμό είναι πολύ καλύτερο αυτοκίνητο από τη σειρά 1 το θέμα είναι ότι στοιχίζει στη καλύτερη 40000€, η διαφορά είναι πολύ μεγάλη και στα 40000 υπάρχουν και άλλες επιλογές
-
Δεν υπάρχει καλύτερη επιλογή από το focus 182 αυτή τη στιγμή.
Και το Civic αξιόλογο σε όποιον αρέσει σαν εμφάνιση, αλλά στην παρούσα φάση ίσως είναι καλύτερα να περιμένει κάποιος το καινούριο. Εκτός και αν κάνουν κάποια τρομερή προσφορά στα ετοιμοπαραδοτα.
-
το φόκους είναι ξεκάθαρα πιο όμορφο από το σιβικ και δεν είναι παπουδιάρικο σχεδιαστικά. Πάντως πολύ αμφιβάλλω ότι έριξε ο γνωστός σου το κοριτσάκι με το σιβικ, περισσότερο λόγο χωρισμού θα το έβρισκα το διαστημόπλοιο.
Ο καθείς με τις απόψεις του. Εμένα και τσάμπα να μου έδιναν ένα Focus θα το έπαιρνα για να το πουλήσω.
Θα αγόραζα Focus αν μου τα είχε κάνει καρπούζια μία σύζυγος που θα ήθελε οικογενειακό.
Άρα, ο καθείς με τις απόψεις του.
Επίσης δεν ανέφερα πουθενά ότι το παλικάρι έριξε με το Civic το κοριτσάκι. Αγόρασε το Civic (χωρίς να ρωτήσει κανέναν) γιατί ήθελε κάτι που να φαίνεται και να δείχνει σπορ, με σχεδίαση που να ξεφεύγει από τα καθιερωμένα. Το Focus το έχουμε και σε εταιρικά στην εργασία μου. Δεν μου λέει τίποτα απολύτως και ας έχει την καλύτερη οδική συμπεριφορά ή τιμόνι ή φρένα κλπ... Στο μυαλό μου δεν μπορώ να το δω σαν σπορ νεανικό αυτοκίνητο. Τυπικό hatchbak όπως και αρκετά άλλα π.χ. το Leon μου.
-
Δεν υπάρχει καλύτερη επιλογή από το focus 182 αυτή τη στιγμή.
Και το Civic αξιόλογο σε όποιον αρέσει σαν εμφάνιση, αλλά στην παρούσα φάση ίσως είναι καλύτερα να περιμένει κάποιος το καινούριο. Εκτός και αν κάνουν κάποια τρομερή προσφορά στα ετοιμοπαραδοτα.
Νομίζω και εγώ, απλά να αναφέρω ότι περιμένουμε 3-4 C από PSA (DS/Opel/Peugeot/Citroen) από Ιανουάριο (το C4) μέχρι Σεπτέμβριο, θα φέρουν φέρουν ανακατατάξεις στην κατηγορία, και στη χειρότερη, μείωση τιμών στο Focus.
-
Storm δε ξέρω τι εκδόσεις focus MK4 έχετε στη δουλειά, αλλά μου φαίνεται πολύ περίεργο να μη θεωρείς σπορ εμφανισιακά το st line! Και ειδικά το Χ. Έχει πολύ άγριες γραμμές και καμιά σχέση με τις άλλες εκδόσεις.
Dublin καλοδεχούμενες οι νέες προτάσεις ο ανταγωνισμός έχει πάντα θετικά αποτελέσματα προς τον καταναλωτή. Αμφιβάλω όμως αν κάποιο από αυτά τα μοντέλα θα απασχολήσει κάποιον που έχει ως προτεραιότητα τις επιδόσεις και το στήσιμο. Σε αυτά τα κομμάτια το focus και το Civic παίζουν μπάλα μόνα τους. Δε ξέρω αν πρόκειται να βγει καμία νέα Giulietta. Εκεί ίσως να έχει ενδιαφέρον!
-
Το φόκους στην έκδοση stline x έχει το ίδιο body kit με το st. Προσωπικά είναι ζήτημα εάν έχω δει πάνω από 5 φορές το συγκεκριμένο αυτοκίνητο στο δρόμο εδώ στην Αθήνα και κανένα από αυτά δεν ήταν το 182αρι. Αν κριτήριο είναι να ξεχωρίζεις υπάρχουν πολλές επιλογές σε κάμπριο και κουπε μεταχειρισμένα 5ετίας με αυτά τα χρήματα. Το θέμα είναι να ξεχωρίζεις με κάτι όμορφο όχι με κάτι σαν το σιβικ
-
Καλό είναι να αγοράζουμε κάτι που να γουστάρουμε εμείς. Σε κάποιους αρέσει που η εμφάνιση του Civic και καλά κάνουν και το αγοράζουν άσχετα με τι μπορεί να πιστεύουν οι άλλοι.
Από εκεί και πέρα υπάρχουν και αντικειμενικά κριτήρια κοινώς αποδεκτά. Γι αυτό μου κάνει εντύπωση το σχόλιο του Storm σχετικά με το αν φαίνεται σπορ η γραμμή του st line. Δεν έχει καμία σχέση με το business πχ με τις 16αρες που συνήθως παίρνουν οι εταιρίες... Άλλο αμάξι!
Επίσης σχετικά με το 155 mhybrid που αναφέρθηκε πριν, έχω να πω πως πάει αναπάντεχα καλά για 1000ρι! Αν σας δωθει ευκαιρία δοκιμάστε το ή ας σας πάνε μια βόλτα αν το έχει γνωστός. Στο δε fiesta αυτό το μοτέρ πιστεύω θα είναι τρομερό.
-
Προς τι τα αρνητικα σχολια για το 155αρι Φοκους;Αν ειναι η χωριτικοτητα του κινητηρα,νομιζα οτι ειχαν ξεπεραστει αυτα με τοσους χιλιαριδες που κυκλοφορουν πλεον..
Ενα αλλο,την Μερσεντες Α την εχετε αποκλισει ολοι;Αν εξαιρεσει κανεις τα ηλιθια ταμπλετ που εχει για ταμπλο,ειναι ενα εξαιρετικο συνολο (ακριβο και αυτο βεβαιως).
Γιατι βλεπω προβληματα τα Μπεμβε,προβληματα τα Αουντι,οποτε απ την γερμανικη τριπλετα ερχεται πιο αξιοπιστη η Μερσεντες (ή μηπως οχι;)
Παντως εγω θα ψηφισω Φοκους.Το Σιβικ καλο αλλα και μαλλον ασχημο ειναι,και πολυ μακρυ και φαρδυ και εχει και Σαρακακη...
Η A class θέλει να φτάσεις στα 35 x για να πάρεις α αυτοκίνητο με καλό επίπεδο εξοπλισμού αντίστοιχου με σειρά 1 ,σιβικ και φοκους .Επισης το Α class απο το Α160 έως και το Α200 είναι με ημιακαμπτο ..και επειδή την έχω οδηγήσει αν δεν έχει την αίσθηση κανενός από τα τρία που αναφέρω. Και οι οθόνες αν δεν πάρεις τις μεγάλες και μείνεις με τις διαστάσεις των βασικών εκδόσεων δεν δείχνουν ωραίες. Επίσης σε φόρουμ τις Mercedes υπάρχουν πολλά παράπονα για τριγμούς και κακή ποιότητα ειδικά στα χειριστήρια του κλιματισμού ..
-
[quote=ALEX19]
Για φόκους ίδια τιμή έχω και εγώ απλά από ότι είδα δεν έχουν ενημερώσει το σύστημα τους ως προς τα τέλη ταξινόμησης οπότε υπολογίζω κανα 600€ λιγότερο. Στην BMW από review στο εξωτερικό είδα ότι η 8.8 έχει το προηγούμενο σύστημα. Πάντως και η audi και η bmw διαφημίζουν στο εξωτερικό τα over the air updates αλλά εδώ στην Ελλάδα είναι τελείως ανενημέρωτοι οι πωλητές με αποτέλεσμα να μη μπορείς να καταλάβεις τι ισχύει τελικά
[/quote εδώ δεν ξέρουν καν τις είναι αυτό. Με άκουγε σαν να του έλεγα κάτι εξωπραγματικό
-
Η Α200 με καλό εξοπλισμό είναι πολύ καλύτερο αυτοκίνητο από τη σειρά 1 το θέμα είναι ότι στοιχίζει στη καλύτερη 40000€, η διαφορά είναι πολύ μεγάλη και στα 40000 υπάρχουν και άλλες επιλογές
εχει ημιακαμπτο πίσω. Επειδή το οδήγησα υπερέχει στην δύναμη του κινητήρα αλλά ηbmw έχει καλύτερη οδηγική συμπεριφορά..πιο σπορ θα έλεγα. Επίσης είναι πιο καλη η κύλιση στην bmw με καλύτερο σαφώς τιμόνι ..η ποιότητα επίσης της bmw είναι εκ πρώτης όψεως καλύτερη στο εσωτερικό ...
-
Storm δε ξέρω τι εκδόσεις focus MK4 έχετε στη δουλειά, αλλά μου φαίνεται πολύ περίεργο να μη θεωρείς σπορ εμφανισιακά το st line! Και ειδικά το Χ. Έχει πολύ άγριες γραμμές και καμιά σχέση με τις άλλες εκδόσεις.
Dublin καλοδεχούμενες οι νέες προτάσεις ο ανταγωνισμός έχει πάντα θετικά αποτελέσματα προς τον καταναλωτή. Αμφιβάλω όμως αν κάποιο από αυτά τα μοντέλα θα απασχολήσει κάποιον που έχει ως προτεραιότητα τις επιδόσεις και το στήσιμο. Σε αυτά τα κομμάτια το focus και το Civic παίζουν μπάλα μόνα τους. Δε ξέρω αν πρόκειται να βγει καμία νέα Giulietta. Εκεί ίσως να έχει ενδιαφέρον!
σύμφωνα απόλυτα. Το st line x μόνο παπουδιστικο δεν είναι. Καμία σχέση ..
-
To θέμα είναι επιδόσεις (φοκους) ή ποιότητα και τεχνολογία (σειρά 1); Αυτό είναι το δίλημμα.
-
To θέμα είναι επιδόσεις (φοκους) ή ποιότητα και τεχνολογία (σειρά 1); Αυτό είναι το δίλημμα.
Τεχνολογία; Τι τεχνολογία έχει δηλαδή η bmw που δε την έχει το focus;
Μάλλον εννοείς επιδόσεις ή εμφάνιση σαλονιού; Αυτό το ερώτημα μόνο εσύ μπορείς να το απαντήσεις, έχει να κάνει με τα γούστα σου.
Προσωπικά διαλέγω επιδόσεις! Έπιπλα έχει και το ΙΚΕΑ!
-
Storm δε ξέρω τι εκδόσεις focus MK4 έχετε στη δουλειά, αλλά μου φαίνεται πολύ περίεργο να μη θεωρείς σπορ εμφανισιακά το st line! Και ειδικά το Χ. Έχει πολύ άγριες γραμμές και καμιά σχέση με τις άλλες εκδόσεις.
Αναφέρεσαι σε αυτό: https://www.ford.gr/cars/new-focus/models-specs/st-line-x ;;;
Σόρυ ρε φίλε, αλλά εγώ το Focus ποτέ δεν κατάφερα να το δω σαν σπορ αυτοκίνητο. Ούτε το Fiesta. Ούτε τις εκδόσεις τους με μασπιέδες και αεροτομές.
Σε αντίθεση με τα Ιαπωνικά π.χ. το Civic ή το νέο Corolla τα οποία για μένα ξεχωρίζουν. Αναφέρομαι πάντα στην σχεδίαση του αυτοκινήτου. Εντάξει γούστα είναι αυτά.
-
Το λεον έχει την πιο αντιεργονομική καμπίνα στη κατηγορία ούτε ένα φυσικό διακόπτη πλην του πλήκτρου για τα αλαρμ. Είναι χειρότερο αυτοκίνητο από το γκόλφ σε όλα πλην της εξωτερικής εμφάνισης. Το audi είναι υπερτιμολογημένο η διαμόρφωση που έκανα με τον πωλητή έφτασε τις 34000€ και το αυτοκίνητο είχε ελάχιστο εξοπλισμό. Ενώ τα υλικά στη καμπίνα δεν ήταν καλύτερα από το γκόλφ. Σε πριμιουμ όχημα μόνο η bmw 118i υπάρχει αυτή τη στιγμή σε λογική τιμή και με αξιοπρεπή εξοπλισμό. Το θέμα με τη συνδεσιμότητα λύνεται μόνο με τη δεκάρα αφού είναι η μόνη που υποστηρίζει idrive7.
αν εννοούμε ότι φυσικοί διακόπτες δεν είναι οι διακόπτες αφής τους οποίους έχει το Leon
τότε είμαι περίεργος πόσους περισσότερους φυσικούς διακόπτες έχει το Golfεπίσης χειρότερο αυτοκίνητο το Leon από το Golf σε ολα πλην της εξωτερικής εμφάινισης;
- ας πούμε χειρότερο σε ευρυχωρία, όταν το Leon έχει όχι μόνο μεγαλύτερο μεταξόνιο για περισσότερους χώρους πίσω αλλά και μεγαλύτερο σαλόνι σε εσωτερικές διαστάσεις; (συνολικά το Golf και το Α3 είναι πιο μικρά και από Leon και από Focus)
- χειρότερο και σε ασφάλεια, όταν στις μετρήσεις του euroncap με τα αυστηρότερα τεστ του 2020 αποδείχθηκε ασφαλέστερο κι από το Audi A3;
- χειρότερο και σε οδική συμπεριφορά όταν λχ το Golf δεν καταφέρνει το τεστ ταράνδου πάνω από τα 69km/h και το Leon στα 75km./h (υπόψιν το Audi A3 στα 73, άρα το Golf είναι απογοητευτικά χειρότερο από όλα τα ομόσταυλα)
- χειρότερο και στα ηλεκτρονικά του, όταν το Golf έχει το πιο προβληματικό infotainment του γκρουπ;
θα μπορούσα να συνεχίσω, αλλά δεν έχει νόημα
απλά να μη λέμε υπερβολές και δε χρειάζεται τόση μονομέρεια...
Αλλαγή από qashqai σε hatchback