-
η συνολικη βαθμολογία της παθητικής ασφαλείας (όπως τουλάχιστον το έχουμε συνηθίσει εως προσφατα από τον οργανισμό) επηρεάζεται κατά πολύ σημαντικό βαθμό από τα ηλεκτρονικά συστήματα ενεργητικής ασφαλείας
δεν ισχυει το αφήγημα
η συνολική βαθμολογία της αμιγούς παθητικής ασφάλειας του sandero είναι στο όριο 3 και 4 αστεριών:
70% για τους ενήλικες και 72% για τα παιδιάτο 70% και 72% είναι πολύ χαμηλότερα από το μέσο όρο παθητικής ασφάλειας,
δεν έχει να κάνει με lane assist ή τυχόν άλλα ηλεκτρονικά βοηθήματα,
και οφείλεται σε αξιολόγηση πραγματικών αδυναμιών παθητικής ασφάλειαςσυγκεκριμένα και πάλι
«Adult Occupant :...structures in the dashboard presented a risk of injury to occupants of different sizes and to those sitting in different positions, and protection for this part of the body was downgraded to marginal
...chest protection was also rated as marginal for both front seat occupants, based on dummy readings of chest compression
...in the side barrier test, representing an impact by another vehicle, chest compression indicated a marginal level of protection
...an assessment of the excursion of an occupant in a far-side impact showed poor protection and the Sandero Stepway does not have a counter-measure, such as a centre airbag, for this accident type
...geometric analysis of the rear seats indicated marginal whiplash protection
Child Occupant:
...in the frontal offset test, protection of the chest and neck of the 10 year dummy was rated as weak, based on dummy readings during the impact
...for the 6 year dummy, protection of the neck was marginal»
*>Μα τους είναι τόσο δύσκολο να βγαλουν τρεις βαθμολογίες; *
- Παθητική ασφάλεια
2.Ενεργητικη ασφάλεια των ηλεκτρονικών συστηματων
3.Συνολο και των δύο.
καθόλου δύσκολο, τις έχουν κρεμάσει στα μανταλάκια
-
Παθητική ασφάλεια ενηλίκων = 26.9 Pts / 70%
Παθητική ασφάλεια παιδιών = 35.6 Pts / 72% -
Ενεργητική ασφάλεια των ηλεκτρονικών συστημάτων = 22.2 Pts / 42%
Ανακοινώνουν και την ασφάλεια πεζών που δε μας νοιάζει = 6.8 Pts / 41%
- Σύνολο = 2 αστέρια
-
Τώρα θα μου πείτε εμένα πως να πείσω τον πατέρα μου να αλλάξει το αυτοκίνητο του;Ένα avensis 99 με 370 χιλιάδες χιλιόμετρα που δε του έχει βγάλει σοβαρή βλάβη;Εκεί που τον είχα πείσει του είπε ένας γνωστός τι να το δώσεις μόνο ένα χιλιάρικο θα σου το πάρουν δεν έχει πάθει τίποτα τόσο καιρό κράτα το.
-
Ναι βρε σαράκινε το ειπαμε με τα σημερινα δεδομενα είναι 3 στα 4 αστέρια. Οκ. Το θέμα μου εμένα άλλο είναι.
Μιας και το ψάχνεις για πες μου αν έχουν αλλάξει τα δεδομένα από τα αυτοκινητα του 2018. Δηλαδη άλλο το 70% του 2021 και αλλο το 70% του 2018;
Και γιατί το λέω αυτό; Διοτι, ταυτόχρονα πωλούνται και τα δύο οπότε ίσως μπερδεύεται ο αγοραστης.
Για να σε βοηθήσω οι ίδιοι το ανακοινώνουν πως αλλάζουν τα κριτήρια για τις διαβαθμισεις προστασίας. Δεν τα ίδια κάθε φορά.
Θα το ψαξω λίγο παραπάνω.
Edit: Ετσι χοντρικα βρήκα με το κινητό, το ανώτατο όριο στο πρωτόκολλο του 2017 ήταν 22mm για την αξιολόγηση της προστασίας του στήθους των επιβατών.
Το 2019 με το ενο πρωτόκολλο το οριο πήγε στα 18mm
Οποτε αυτο που ρωτω είναι το έξης. Έχεις δύο αυτοκίνητα το ενα αξιολογήθηκε το 2018 και το άλλο το 2020 και 2021. Καθεσε και αξιολογείς ως καταναλωτής το επί τις % όπως λες, και βλέπεις καλύτερα αποτελέσματα στο αυτοκίνητο του 2018. Είναι πραγματικά αποτελέσματα αυτά ή πλασματικά;
-
Τώρα θα μου πείτε εμένα πως να πείσω τον πατέρα μου να αλλάξει το αυτοκίνητο του;Ένα avensis 99 με 370 χιλιάδες χιλιόμετρα που δε του έχει βγάλει σοβαρή βλάβη;Εκεί που τον είχα πείσει του είπε ένας γνωστός τι να το δώσεις μόνο ένα χιλιάρικο θα σου το πάρουν δεν έχει πάθει τίποτα τόσο καιρό κράτα το.
Πολυ απλα πρέπει να το θέλει και αυτός.
Απο την αλλη ίσως καλύτερο είναι ένα sandero στην comfort έκδοση πάρα ένα swift.
Το sandero gpl 13.000 ευρώ έχει στο εξωτερικό με μη μεταλλικό χρώμα και χωρις climatic, και τετοιες ευκολίες αλλά έχει οθόνη, aircodition, led φωτα, 6αρι σασμάν και εργοστασιακό υγραεριο. Τι άλλο θέλει;
-
Γιατί δε μας νοιάζει η προστασία των πεζών;
-
Μας νοιάζει και μας παράνοιαζει φυσικά, απλα την γενική εικονα των αστεριων σχολιάζουμε.
Το χαντακωσε η Renault που δεν το πρόσθεσε στο αυτοκίνητο.
-
Λοιπόν επειδή μ αρεσει να ψάχνω τα πάντα.
Δειτε εδώ πως στο ιδιο αυτοκινητο καθώς περνουν τα έτη (χαϊλαντερ το panda) και τα πρωτόκολλα δοκιμών και βαθμολογιών αλλάζουν απο τον οργανισμό των crash tests η βαθμολογία αλλάζει προς το δυσμενέστερο.
Δηλαδη η αποψη μου ανωθεν για την 'αδικία' στο sandero στην σύγκριση με αυτοκίνητα όπου και δοκιμαστικαν με τα προηγούμενα πρωτόκολλα φαίνεται να έχει μια κάποια βάση.
Λοιπόν δειτε την βαθμολογία προστασίας ενηκικων
2011
https://www.euroncap.com/en/results/fiat/panda/10970
2015
https://www.euroncap.com/en/results/fiat/panda-cross/20644
2018
-
ούτε κατά διάνοια δεν υπάρχει καμία αδικία στο sandero,
αυτό το τενεκεδένιο yaris και όμως ανταποκρίθηκε στα τεστ στα οποία κατέπεσε το sandero,
παρομοίως και το honda jazzη δικαιολογία του budget car είναι για την τσέπη κι όχι για την έντιμη σύγκριση ασφάλειας,
εκτός αν θα πρέπει να φτιάξουμε μια χωριστή και πιο ελαστική κλίμακα crash test κατά παραγγελία για το sanderoτο euroncap έχει τον ίδιο ρόλο που πάντα είχε
και δε φτάσαμε στο 2021 για να ανακαλύψουμε τον τροχό
δικαιολογώντας το ένα μοντέλοο euroncap δείχνει αυτό που έδειχνε πάντα:
κατά πόσον ένα μοντέλο ανταποκρίνεται στα σύγχρονα στάνταρ ασφαλείας,
και το sandero που θα μείνει στην αγορά κάποια χρόνια
από την πρώτη μέρα του κύκλου ζωής δεν ανταποκρίνεται στις σύγχρονες προδιαγραφές ασφαλείαςτο ίδιο sandero με τα 2 αστέρια του 2021
θα συγκρίνεται του παραχρόνου με τα αστέρια του 2023 κάποιου άλλου μοντέλουκαμία αδικία ούτε συνομωσία επομένως
-
Αντιθέτως!!!!!!
Υπάρχει κατά την άποψή μου αδικία και αυτό διοτι ως καταναλωτές έχουμε να επιλέξουμε ανάμεσα σε αυτοκίνητα που μετρηθηκαν με ΔΎΟ ΔΙΑΦΟΡΕΤΙΚΑ πρότυπα. Κάποια με το πρότυπο του 2017 και καποια με το πρότυπο 2019. Όπως βλέπω ανάμεσα στα πρότυπα υπάρχουν διάφορες ως προς τους συντελεστές βαθμολογίας ακόμα και ως προς τις μετρήσεις πάνω στα ανδρείκελα.
Δηλαδη το πιο σωστό θα ήταν να προσαρμοζονται οι βαθμολογίες και τω αυτοκινήτων που δοκιμάστηκαν το 2017 με τα πρότυπα του 2019 ή του 2021.
Σαράκινε αν θέλεις μπορείς να αφιερώσεις χρόνο και να ψάξεις να δεις αν υπάρχει αυτό που λέω. Εγώ λέω πως υπάρχει και το βρήκα.
Δε μιλω για συνωμοσία, το γεγονός οτι δεν έχει lane assist και προστασία πεζών είχε ως αποτέλεσμα να χασει μεγάλο μέρος του συνολικού του βαθμού. Αυτή είναι η αλήθεια, το λενε και οι ίδιοι από τον οργανισμό. Δηλαδη τα 2 αστέρια μπερδευουν βάση της οπτικής που είχαμε τόσα χρόνια ότι τα αστέρια σημαίνουν κυρίως προστασία ενηλίκων επιβατών.
-
https://m.youtube.com/watch?v=gAJTUF-HK1g
Πριν 4 λεπτά ανέβηκε....
-
Τί «Αντιθέτως!!!!!!» ;
Ότι υπάρχει συνωμοσία και αδικία;Είναι ψέμα ότι στην παθητική ασφάλεια το Sandero πιάνει το όριο 3 και 4 αστεριών;
Το yaris είναι 5άστερο στην παθητική ασφάλεια.
Είναι αδικία; Δεν το ξέρεις το yaris;Είναι ψέμα ότι ο euroncap λέει κατά πόσον ανταποκρίνεται ένα μοντέλο στις σύγχρονες προδιαγραφές ασφαλείας;
Μήπως να ρίξουμε τον πήχη για να περάσει το Sandero ; Εκεί που πέρασαν τα άλλα χωρίς να ρίξουμε τις απαιτήσεις;Του παραχρόνου να το δοκιμάσουμε πάλι το Sandero;
Θα το συγκρίνουμε ή όχι με τα μοντέλα που θα βγουν τότε και θα δοκιμαστούν το 2023;
Να του δωσουμε τότε πόσα αστέρια του Dacia;Λοιπόν ο αγοραστής έχει κάθε δικαίωμα να γνωρίζει αν ένα μοντέλο ανταποκρίνεται στις σύγχρονες προδιαγραφές ασφαλείας.
Δεν άλλαξε κάτι για να κρύψουμε κάτι τώρα.Το Sandero από την πρώτη μέρα του κύκλου ζωής του
και δεν ανταποκρίνεται στις προδιαγραφές ασφαλείας του έτους 2021.
Μπορεί να ανταποκρίνεται στις προδιαγραφές κάποιου άλλου έτους,
αλλά αυτό θα είναι εικασία να το πιθανολογήσουμε ποιανού έτους και αν.Θα μας κάνει παρέα 5-6-7 ποιός ξέρει πόσα χρόνια.
Θα συγκρίνεται στο ανάλογο βάθος χρόνου με μοντέλα που θα δοκιμαστούν με σκληρότερες προδιαγραφές και θα μιλάμε για τα 2 αστέρια του 2021 «αδικώντας» τα άλλα μοντέλα.
Πάντα υπήρχε κι ο συντελεστής παλαιότητας που συνόδευε το κάθε μοντέλο
και όλος ο κόσμος γνωρίζει ότι τα σημερινά αυτοκίνητα για κάποιο λόγο βελτιώνονται.Λοιπόν δε φταίει καμία συνωμοσία που ΠΟΤΕ και ΚΑΝΕΝΑ μοντέλο Dacia
όσες φορές κι αν κρίθηκε από το euroncap δεν έπιασε την άριστη βαθμολογία.
Ψάξτο γιατί δεν είναι τυχαίο στα 10 αποτελέσματα των Dacia από το 2005 και εντεύθεν,
πάντα υστερούσαν εκεί που άλλοι κατασκευαστές επενδύουν στην ασφάλεια.
Ο υποψήφιος πελάτης πρέπει να γνωρίζει τους συμβιβασμούς που κάνει στα λεφτά που δίνει. Θα κάνει τις επιλογές του χωρίς παραπλανητικά κατάστιχα τύπου «φταίει το lane assist» για το 70% παθητικής ασφάλειας. -
Ρε sarakine γιατί βάζεις εύκολα σε μπάρες την σκέψη σου χωρίς να συνδυάσεις δεδομένα;
Δες λιγο καλύτερα το σκεπτικο μου.
Για παραδειγμα..... Δες δύο φθηνα μοντέλα.
Το C3 και το νέο sandero.
Πανε ρώτα όποιον θες ποιο πιστεύει ότι είναι ασφαλές
Θα σου πει το C3 βλέποντας την βαθμολογία του Euro n cap.
Ελα ΟΜΩΣ που το c3 δεν εχει ούτε αναγνώριση πεζού στην βασικη εκδοση ούτε Ποδηλάτων και γενικως και ειδικώς αξιολογήθηκε σύμφωνα με προηγούμενα κριτήρια ως και προς την παθητική ασφάλεια των επιβατών του.
Δηλαδη έχοντας ο ανθρωπος κάποια χρήματα στο χέρι θα στηριχτεί σε μια παλιά δοκιμη με αλλο πρότυπο για να αγοράσει ΣΉΜΕΡΑ και ως ΚΑΙΝΟΎΡΓΙΟ ένα αυτόκινητο.
Το καλύτερο θα ήταν εφόσον κάποια αυτοκινητα είναι ακόμα στην αγορά ως ΚΑΙΝΟΎΡΓΙΑ να πρπσαρμοζονται τα πρότυπα κάθε φορά που αλλάζουν. Αυτό όμως ΔΕΝ Γίνεται και μπερδευει ανθρώπους όπως για παράδειγμα και εσένα.
Αυτο λεω.
Ναι το yaris είναι το καλύτερο με τα νέα standards. Καμια αντίρρηση.... Το C3 όμως γιατί έχε 4 αστέρια;;; Πως ξέρεις αν είναι πιο ασφαλές αφού μετρήθηκε με διαφορετικά standards;
Επισης μην ξεχνάς όλα τα προηγούμενα dacia είχαν στηριχθεί σε πλατφόρμα του 1994 της renault. Αυτό στηρίζεται στην ίδια με το clio. Οκ κάποια θέματα όπως οι οθόνες του ταμπλο κτλ μπορεί να επηρεάσουν ως εναν βαθμο το αποτέλεσμα αναλόγως τον σωματοτυπο του οδηγό όπως αναφέρει και ο οργανισμός. Αλλα μιλάμε για ένα αυτοκίνητο με μια πλατφόρμα του 2019-2020
-
σύμφωνα με τη λογική του Lap, απλούστατα σε 2-3 χρόνια το Sandero θα χάσει και αυτά τα 2 κακόμοιρα αστέρια που δεν παίρνουν ΟΥΤΕ Κινεζο/Ινδικά που εισάγονται Ευρώπη.
Δηλαδή σε 2-3 χρόνια θα είναι ακόμη χειρότερα, θα πας να το πουλήσεις και θα πουλάς αυτοκίνητο 0 αστεριών EURONCAP..
..welldone Dacia..
-
Αν δεν προσθέσουν κάποιο συστημα ενεργητικής ασφάλειας στο fl τότε ναι έτσι πρεπει να γίνει.
Άλλωστε όπως σας είπα και τα προτυπα ασφάλειας από το 2022 θα γίνουν πιο αυστηρά όσον αφορά για παράδειγμα τις πιέσεις που δέχεται το στήθος των επιβατών. Αλλάζει δηλαδή το όριο των mm ανά βαθμολογία (νομίζω μόνο στο ανώτατο όριο στα αλλά μένει το ίδιο με το προττπο του 2019)
Ειδάλλως Dublin είναι σαν να σου λέω αγόρασε ή επένδυσε σε κάτι διαβάζοντας οικονομικές εφημερίδες για ενημέρωση που αφορουν θέματα πειν 5 και 6 ετη.
Το βρίσκεις λογικό;
Το panda είναι ένα καλό παραδειγμα πως προσαρμόζεται ένα πιο παλιο αυτοκίνητο απέναντι στους νεότερους ανταγωνιστές του.
-
να πούμε βέβαια κι ότι υπάρχει ένα κενό
στη συλλογιστική πως το 2άστερο Sandero του 2021 θα ήταν 5άστερο του 2018το ότι ένα μοντέλο δεν έπιασε το κατώτατο όριο του 2021
δε συνεπάγεται αυτόματα ότι θα έπιανε το κατώτατο του 2018γενιικώς είναι μια πολύ χύμα λογική που δε στέκει
παρά μόνο ως εικασία και μάλιστα αισιόδοξη -
Οχι 5 αστέρια κανεις δεν είπε κάτι τέτοιο. 4 όμως όπως αναφέρουν και τα σχόλια των ειδικών που πραγματοποιησαν το τεστ, ναι. Αλλά είπαμε τα ηλεκτρονικα άλλαξαν το τοπίο στις αξιολογήσεις και έτσι ανταγωνίζονται ταυτόχρονα διαφορα μοντέλα στην αρένα της αγοράς με διαφορετικές αξιολογήσεις.
Άλλωστε για αυτό ένιωσαν την ανάγκη να το σχολιάσουν οι δοκιμαστες.Διάβασα ένα άρθρο σε ένα γαλλικό site που εν ολιγης και αυτοί επιβεβαίωσαν την δήλωση των δομιμαστων για τα 4 αστέρια με το προηγομενο πρωτοκολλο,σε διάφορες ερωτήσεις που του έκαναν.
Γενικώς όλοι ξαφνιαστικαν στον κλάδο τηελς αυτοκίνησης όπως έλεγε το άρθρο διότι το αυτοκίνητο έχει ίδια πλατφορμα με το clio.
Την ευθυνη την έριξαν οι δοκιμαστες στην dacia καθώς όπως έγραφε το άρθρο είχαν ενημερωθεί ότι θα αξιολογούν από εδώ και περα τα lane assist και αναγνώριση πεζων και χωρίς αυτά δεν θα μπορουσναν να περασει τα 2 με3 αστέρια το αυτοκίνητο. Εγώ πιστευω είναι απόφαση της Renault.
-
fake news ξανά
οι ειδικοί ( του euroncap απεφάνθησαν ότι έχει 70% επίδοση στην παθητική ασφάλεια,
το οποίο είναι στο όριο 3 και 4 αστεριών παθητικής ασφάλειαςούτε ότι υπεισέρχεται το lane assist στην παθητική ασφάλεια είπε κανείς
(πως άλλωστε θα μπορούσε να το πει κανείς,
το lane assist υπεισέρχεται στο άλλο ποσοστό αυτό του 42% των συστημάτων safety assist),ούτε ότι το sandero του 2021 θα ήταν συγκεκριμένης βαθμολογίας euroncap του 2018 ή οποιασδήποτε άλλης χρονιάς
ελπίζω να μην επανέλθουμε please
έχει ξανά και ξανά γίνει κουραστικό να διορθώνουμε τα fake news -
Δεν ειναι fake news είναι τα λεγόμενα των ειδικών.
Αφου καθεσε και τα ψάχνεις κάτσε και ΔΙΑΒΑΣΕ τα πρωτόκολλα και το πως αλλάζουν......και διαβασε και τις δηλώσεις.
Ψάξτε και δες τα πρωτοκολλα έχουν διάφορες όπως ΚΑΙ οι βαθμολογίες.
Εγω που τα ΔΙΑΒΑΣΑ αυτό που καταλαβαινω είναι πως αναλόγως του πως αλλάζουν τα ανώτατα και κατώτατα ορια αλλαζει και το αποτελεσμα επι τις% δηλαδή αλλο το 70% πριν 4-5 έτη παρόλο που είναι στην αγορά ως σήμερα καινουργιο και άλλο στο τελευταίο προτυπο.
Αυτη ήταν και η απορία μου και εν τέλη.
Fake news λες με μια εσάνς αυταρεσκιας κιόλας.....χαχαχαχα. Αδυναμία συνθέτης σκέψης λέω εγώ με στενοχώρια όσον αφορά την συγκριση δυο διαφορετικών αυτοκινήτων με διαφορετικά κριτήρια.
Θα το συνεχίζω μεχρι το άπειρο... Όποτε θέλω.
-
Το αουρις του 2007 είναι 5αστερο!!! Ειναι πιο ασφαλές από το sandero??? ΔΕΝ ΝΟΜΙΖΩ!!!
Γιατί έμειναν στα 5αστέρια σαν αριστα και δεν ανεβηκαν προς τα πάνω???
Επίσης γιατί μπήκαν σαν κριτήριο ασφάλειας σε crash test (που για μένα εχει να κάνει με την συμπεριφορά του αυτοκινήτου μετά απο σύγκρουση), συστήματα που έχουν να κάνουν με αποφηγή συγκρουσης???
Προτίμησαν να μείνουν στα 5*, απλά αυστηροποιόντας τα στάνταρ??? Και έχουμε ανθρώπους να λένε οτι εχω αμαξι με 5* ενώ άλλα με 4* ειναι ξεκάθαρα πιο ασφαλή!!!
Πχ το αουρις του 2007 5* , το c3 του 17 (μαζί με το νέο sandero) 7* , το corolla του 19 9* και σε 10 χρόνια το id.125 να έχει 15*
Πιο ευκολή και ξεκάθαρη η συγκριση!!!
-
Ακριβώς αυτη ειναι η ένσταση μου. Κάποιο μέλος το είπε καλύτερα πιο παλια
Για παραδειγμα: Με άριστα το 1000 ποσο πιανουν σε προστασια ενηλίκων επιβατών;
π.χ c3=500, sandero= 560, yaris= 630 κτλ κτλ.
Τώρα πας να ψωνίσεις αυτοκίνητο και χάνεσαι στην μετάφραση. Πρεπει να συγκρίνεις τα πρωτοκολλα κάτι που φυσικά δεν μπορείς να τον κάνεις.
Dacia Sandero III & Sandero Stepway III