Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Αλλαγή ζαντών-ελαστικων
    1. Home
    2. Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
    3. Αλλαγή ζαντών-ελαστικων
    • 1 / 1
    Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
    4
    12
    54
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • P
      panosts last edited by

      Καλησπέρα σας, είμαι κάτοχος ενός suzuki swift 1.3 4x4 2009 και επειδη δεν ειμαι ευχαριστημένος από το κρατημα του σε στροφές αλλα και σε ευθεία με πάνω από 100χλμ σε εθνική θα αλλάξω αμορτισερ και ελατηρια χαμηλωματος 3cm koni str.t με eibach pro kit. Το θεμα ειναι οτι θα αλλάξω και ζαντολαστιχα αλλα δεν ξερω τι να επιλέξω σκεφτόμουν σε 205/50/16 και 215/40/17 τωρα φοραει 185/60/15 αλλα εχει τεράστιο κενό στους θόλους μιας και είναι το 4χ4. Έχει δοκιμασει κανεις τετοια διάσταση σε συνδυασμό με χαμηλωμα 3cm? Γενικά θα ήθελα να ακούσω πολλες γνώμες πάνω σε αυτο γιατι ειναι κατι που με απασχολεί πολύ. Ευχαριστώ εκ των προτέρων!

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • P
        panosts last edited by

        Καλησπέρα σας, είμαι κάτοχος ενός suzuki swift 1.3 4x4 2009 και επειδη δεν ειμαι ευχαριστημένος από το κρατημα του σε στροφές αλλα και σε ευθεία με πάνω από 100χλμ σε εθνική θα αλλάξω αμορτισερ και ελατηρια χαμηλωματος 3cm koni str.t με eibach pro kit. Το θεμα ειναι οτι θα αλλάξω και ζαντολαστιχα αλλα δεν ξερω τι να επιλέξω σκεφτόμουν σε 205/50/16 και 215/40/17 τωρα φοραει 185/60/15 αλλα εχει τεράστιο κενό στους θόλους μιας και είναι το 4χ4. Έχει δοκιμασει κανεις τετοια διάσταση σε συνδυασμό με χαμηλωμα 3cm? Γενικά θα ήθελα να ακούσω πολλες γνώμες πάνω σε αυτο γιατι ειναι κατι που με απασχολεί πολύ. Ευχαριστώ εκ των προτέρων!

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • O
          otokomae last edited by

          Το χαμήλωμα και φυσικά τις 17αρες με 215. Θα πνίγει το μοτέρ και θα διαπράξεις ιεροσυλια.

          1 Reply Last reply Reply Quote 2
          • P
            panosts @otokomae last edited by

            Το χαμήλωμα και φυσικά τις 17αρες με 215. Θα πνίγει το μοτέρ και θα διαπράξεις ιεροσυλια.

            Σε 16αρες σε 205/50/16 τι λες; γιατί απο οτι εχω δει 195/50/16 προτείνεται κιολας σαν επιλογή απλα δεδομένου ότι με ενδιαφέρει οσο το δυνατόν καλύτερο κρατημα σκεφτηκα το 205 θα υπάρχει διαφορά η δεν αξιζει;

            1 Reply Last reply Reply Quote 2
            • O
              otokomae last edited by

              Αλλά μη πειράξεις ελατήρια. Βάλε μόνο αμορτισερ που λογικά θα είναι κλουβια τώρα αν δεν αλλάχτηκαν ποτέ και προφανώς για αυτό πάει σαν βάρκα.

              1 Reply Last reply Reply Quote 1
              • O
                otokomae last edited by

                Βάλε 195 όχι παραπανω

                1 Reply Last reply Reply Quote 2
                • P
                  panosts @otokomae last edited by

                  Αλλά μη πειράξεις ελατήρια. Βάλε μόνο αμορτισερ που λογικά θα είναι κλουβια τώρα αν δεν αλλάχτηκαν ποτέ και προφανώς για αυτό πάει σαν βάρκα.

                  Για ποιον λόγο να μην βάλω ελατήρια χαμηλωματος σε συνδυασμόμε αμορτισερ; εφοσον θελω να χαμηλωσει λιγο το αμαξι και να γινει και πιο σκληρό. Όσο για τα ελαστικα σε 195 θα παω τελικα από οτι ειδα

                  1 Reply Last reply Reply Quote 1
                  • Q
                    que2 last edited by

                    Η καθαρά προσωπική μου άποψη είναι η εξής: Μην πειράξεις καθόλου τις εργοστασιακές διαστάσεις, άλλαξε μόνο τα αμορτισέρ με KYB. Με ελατήρια σε καλή κατάσταση, καλά λάστιχα, σωστή ευθυγράμμιση, το αυτοκίνητο είναι πολύ καλό στο δρόμο, σχετικά σφιχτό, χωρίς να τερματίζει η ανάρτηση αλλά ούτε και να κοπανάει. Να έχεις υπόψη σου, πως το πίσω διαφορικό είναι αρκετά κοντά στο έδαφος, αν χαμηλώσεις το αυτοκίνητο, κινδυνεύεις σοβαρά για επαφές με το δρόμο.

                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • P
                      panosts @que2 last edited by

                      Η καθαρά προσωπική μου άποψη είναι η εξής: Μην πειράξεις καθόλου τις εργοστασιακές διαστάσεις, άλλαξε μόνο τα αμορτισέρ με KYB. Με ελατήρια σε καλή κατάσταση, καλά λάστιχα, σωστή ευθυγράμμιση, το αυτοκίνητο είναι πολύ καλό στο δρόμο, σχετικά σφιχτό, χωρίς να τερματίζει η ανάρτηση αλλά ούτε και να κοπανάει. Να έχεις υπόψη σου, πως το πίσω διαφορικό είναι αρκετά κοντά στο έδαφος, αν χαμηλώσεις το αυτοκίνητο, κινδυνεύεις σοβαρά για επαφές με το δρόμο.

                      Για πιο λογο kyb και όχι τα koni str.t? Αυτό με το διαφορικό δεν το γνώριζα θα το κοιτάξω με τις εργοστασιακες διαστάσεις 3cm χαμήλωμα ειναι νομίζω οκ δεν θα πηγαινω σε χωματόδρομο. Στο θέμα των αμορτισερ αν μπορείς να αναλύσεις λιγο για πιο λογο προτείνεις τα kyb

                      1 Reply Last reply Reply Quote 2
                      • Q
                        que2 last edited by

                        Καλημέρα,

                        Πρότεινα τα KYB, επειδή τα έχουν φορέσει πολλοί κάτοχοι Swift κι έχουν μείνει ικανοποιημένοι. Βέβαια  τα ίδια ή και καλύτερα αποτελέσματα μπορεί να έχεις με τα Koni. Όσο για το διαφορικό, ανωμαλίες έχουν φυσικά και οι ασφάλτινοι δρόμοι, υπολόγισε την απόσταση από το έδαφος με χαμήλωμα 3cm και πιθανό φορτίο.

                        1 Reply Last reply Reply Quote 1
                        • P
                          panosts @que2 last edited by

                          Καλημέρα,

                          Πρότεινα τα KYB, επειδή τα έχουν φορέσει πολλοί κάτοχοι Swift κι έχουν μείνει ικανοποιημένοι. Βέβαια  τα ίδια ή και καλύτερα αποτελέσματα μπορεί να έχεις με τα Koni. Όσο για το διαφορικό, ανωμαλίες έχουν φυσικά και οι ασφάλτινοι δρόμοι, υπολόγισε την απόσταση από το έδαφος με χαμήλωμα 3cm και πιθανό φορτίο.

                          Ισχύει θα το τσεκάρω για σιγουριά να μην υπάρχει κάποιο πρόβλημα. Ευχαριστώ για τις απαντήσεις!

                          1 Reply Last reply Reply Quote 2
                          • xenos
                            xenos last edited by

                            Νομίζω θέλεις να αλλάξεις τον χαρακτήρα του αυτοκινήτου εντελώς και μάλλον θα το 'χαλάσεις', παρά θα το βελτιώσεις. Σε κάθε περίπτωση μακρυα από υπερβολές του στυλ 17' σε τόσο μικρό αμαξάκι γιατί θα κόψει πολύ. Εκτός αν σου αρέσει να το βλέπεις όμορφο παρκαρισμένο.

                            Φληναφήματα και πομφόλυγες...

                            1 Reply Last reply Reply Quote 2
                            • P
                              panosts @xenos last edited by

                              Νομίζω θέλεις να αλλάξεις τον χαρακτήρα του αυτοκινήτου εντελώς και μάλλον θα το 'χαλάσεις', παρά θα το βελτιώσεις. Σε κάθε περίπτωση μακρυα από υπερβολές του στυλ 17' σε τόσο μικρό αμαξάκι γιατί θα κόψει πολύ. Εκτός αν σου αρέσει να το βλέπεις όμορφο παρκαρισμένο.

                              Κατέληξα σε momo revenge black 16' 195/50/16 με koni str.t και eibach 3cm ελατήρια. Να δούμε πως θα παει στον δρομο!

                              1 Reply Last reply Reply Quote 3
                              • First post
                                Last post
                              • 1 / 1
                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                • ΕΛΛΑΔΑ
                                • ΚΟΣΜΟΣ
                                • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                              • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                • TEST
                                • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                              • VIDEO
                                • 4TTV
                                • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                • ΑΓΩΝΕΣ
                                • CANDID CAMERA
                              • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                • ΛΕΞΙΚΟ
                              • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                • FORMULA 1
                                • WRC
                                • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                              • ΤΙΜΕΣ
                              • 4T CLASSIC
                                • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                              • ΑΓΟΡΑ
                                • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                              • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                • ΑΓΩΝΕΣ
                                • CLASSIC
                              • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                              • MENU
                              • ΤΙΜΕΣ
                              • 4ΤΡΟΧΟΙ
                              • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                              • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                              • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                              • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                              • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                              • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                              • ΚΟΚ

                              logo footer

                              coty











                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                              • ΑΓΩΝΕΣ
                              • ΔΟΚΙΜΕΣ
                              • CLASSIC
                              • ΤΙΜΕΣ
                              • VIDEO
                              • FORUM
                              4T FORUM
                              4T LIBRARY
                              • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                              • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                              • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                              • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                              Powered by nxcode.gr