-
Καλησπέρα σας, είμαι κάτοχος ενός suzuki swift 1.3 4x4 2009 και επειδη δεν ειμαι ευχαριστημένος από το κρατημα του σε στροφές αλλα και σε ευθεία με πάνω από 100χλμ σε εθνική θα αλλάξω αμορτισερ και ελατηρια χαμηλωματος 3cm koni str.t με eibach pro kit. Το θεμα ειναι οτι θα αλλάξω και ζαντολαστιχα αλλα δεν ξερω τι να επιλέξω σκεφτόμουν σε 205/50/16 και 215/40/17 τωρα φοραει 185/60/15 αλλα εχει τεράστιο κενό στους θόλους μιας και είναι το 4χ4. Έχει δοκιμασει κανεις τετοια διάσταση σε συνδυασμό με χαμηλωμα 3cm? Γενικά θα ήθελα να ακούσω πολλες γνώμες πάνω σε αυτο γιατι ειναι κατι που με απασχολεί πολύ. Ευχαριστώ εκ των προτέρων!
-
Καλησπέρα σας, είμαι κάτοχος ενός suzuki swift 1.3 4x4 2009 και επειδη δεν ειμαι ευχαριστημένος από το κρατημα του σε στροφές αλλα και σε ευθεία με πάνω από 100χλμ σε εθνική θα αλλάξω αμορτισερ και ελατηρια χαμηλωματος 3cm koni str.t με eibach pro kit. Το θεμα ειναι οτι θα αλλάξω και ζαντολαστιχα αλλα δεν ξερω τι να επιλέξω σκεφτόμουν σε 205/50/16 και 215/40/17 τωρα φοραει 185/60/15 αλλα εχει τεράστιο κενό στους θόλους μιας και είναι το 4χ4. Έχει δοκιμασει κανεις τετοια διάσταση σε συνδυασμό με χαμηλωμα 3cm? Γενικά θα ήθελα να ακούσω πολλες γνώμες πάνω σε αυτο γιατι ειναι κατι που με απασχολεί πολύ. Ευχαριστώ εκ των προτέρων!
-
Το χαμήλωμα και φυσικά τις 17αρες με 215. Θα πνίγει το μοτέρ και θα διαπράξεις ιεροσυλια.
-
Το χαμήλωμα και φυσικά τις 17αρες με 215. Θα πνίγει το μοτέρ και θα διαπράξεις ιεροσυλια.
Σε 16αρες σε 205/50/16 τι λες; γιατί απο οτι εχω δει 195/50/16 προτείνεται κιολας σαν επιλογή απλα δεδομένου ότι με ενδιαφέρει οσο το δυνατόν καλύτερο κρατημα σκεφτηκα το 205 θα υπάρχει διαφορά η δεν αξιζει;
-
Αλλά μη πειράξεις ελατήρια. Βάλε μόνο αμορτισερ που λογικά θα είναι κλουβια τώρα αν δεν αλλάχτηκαν ποτέ και προφανώς για αυτό πάει σαν βάρκα.
-
Βάλε 195 όχι παραπανω
-
Αλλά μη πειράξεις ελατήρια. Βάλε μόνο αμορτισερ που λογικά θα είναι κλουβια τώρα αν δεν αλλάχτηκαν ποτέ και προφανώς για αυτό πάει σαν βάρκα.
Για ποιον λόγο να μην βάλω ελατήρια χαμηλωματος σε συνδυασμόμε αμορτισερ; εφοσον θελω να χαμηλωσει λιγο το αμαξι και να γινει και πιο σκληρό. Όσο για τα ελαστικα σε 195 θα παω τελικα από οτι ειδα
-
Η καθαρά προσωπική μου άποψη είναι η εξής: Μην πειράξεις καθόλου τις εργοστασιακές διαστάσεις, άλλαξε μόνο τα αμορτισέρ με KYB. Με ελατήρια σε καλή κατάσταση, καλά λάστιχα, σωστή ευθυγράμμιση, το αυτοκίνητο είναι πολύ καλό στο δρόμο, σχετικά σφιχτό, χωρίς να τερματίζει η ανάρτηση αλλά ούτε και να κοπανάει. Να έχεις υπόψη σου, πως το πίσω διαφορικό είναι αρκετά κοντά στο έδαφος, αν χαμηλώσεις το αυτοκίνητο, κινδυνεύεις σοβαρά για επαφές με το δρόμο.
-
Η καθαρά προσωπική μου άποψη είναι η εξής: Μην πειράξεις καθόλου τις εργοστασιακές διαστάσεις, άλλαξε μόνο τα αμορτισέρ με KYB. Με ελατήρια σε καλή κατάσταση, καλά λάστιχα, σωστή ευθυγράμμιση, το αυτοκίνητο είναι πολύ καλό στο δρόμο, σχετικά σφιχτό, χωρίς να τερματίζει η ανάρτηση αλλά ούτε και να κοπανάει. Να έχεις υπόψη σου, πως το πίσω διαφορικό είναι αρκετά κοντά στο έδαφος, αν χαμηλώσεις το αυτοκίνητο, κινδυνεύεις σοβαρά για επαφές με το δρόμο.
Για πιο λογο kyb και όχι τα koni str.t? Αυτό με το διαφορικό δεν το γνώριζα θα το κοιτάξω με τις εργοστασιακες διαστάσεις 3cm χαμήλωμα ειναι νομίζω οκ δεν θα πηγαινω σε χωματόδρομο. Στο θέμα των αμορτισερ αν μπορείς να αναλύσεις λιγο για πιο λογο προτείνεις τα kyb
-
Καλημέρα,
Πρότεινα τα KYB, επειδή τα έχουν φορέσει πολλοί κάτοχοι Swift κι έχουν μείνει ικανοποιημένοι. Βέβαια τα ίδια ή και καλύτερα αποτελέσματα μπορεί να έχεις με τα Koni. Όσο για το διαφορικό, ανωμαλίες έχουν φυσικά και οι ασφάλτινοι δρόμοι, υπολόγισε την απόσταση από το έδαφος με χαμήλωμα 3cm και πιθανό φορτίο.
-
Καλημέρα,
Πρότεινα τα KYB, επειδή τα έχουν φορέσει πολλοί κάτοχοι Swift κι έχουν μείνει ικανοποιημένοι. Βέβαια τα ίδια ή και καλύτερα αποτελέσματα μπορεί να έχεις με τα Koni. Όσο για το διαφορικό, ανωμαλίες έχουν φυσικά και οι ασφάλτινοι δρόμοι, υπολόγισε την απόσταση από το έδαφος με χαμήλωμα 3cm και πιθανό φορτίο.
Ισχύει θα το τσεκάρω για σιγουριά να μην υπάρχει κάποιο πρόβλημα. Ευχαριστώ για τις απαντήσεις!
-
Νομίζω θέλεις να αλλάξεις τον χαρακτήρα του αυτοκινήτου εντελώς και μάλλον θα το 'χαλάσεις', παρά θα το βελτιώσεις. Σε κάθε περίπτωση μακρυα από υπερβολές του στυλ 17' σε τόσο μικρό αμαξάκι γιατί θα κόψει πολύ. Εκτός αν σου αρέσει να το βλέπεις όμορφο παρκαρισμένο.
-
Νομίζω θέλεις να αλλάξεις τον χαρακτήρα του αυτοκινήτου εντελώς και μάλλον θα το 'χαλάσεις', παρά θα το βελτιώσεις. Σε κάθε περίπτωση μακρυα από υπερβολές του στυλ 17' σε τόσο μικρό αμαξάκι γιατί θα κόψει πολύ. Εκτός αν σου αρέσει να το βλέπεις όμορφο παρκαρισμένο.
Κατέληξα σε momo revenge black 16' 195/50/16 με koni str.t και eibach 3cm ελατήρια. Να δούμε πως θα παει στον δρομο!
Αλλαγή ζαντών-ελαστικων