Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Ford Fiesta 1.25 trend 2011 τοποθέτηση LPG
    1. Home
    2. Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
    3. Ford Fiesta 1.25 trend 2011 τοποθέτηση LPG
    • 1 / 1
    Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
    4
    9
    924
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • D
      dimitrispap1 last edited by

      Φίλοι γειά σας, έχω το Ford Fiesta 2011  1,25  82ps  βενζίνη με 204.000 χλμ. Ο κινητήρας ακόμα πάει πολύ καλά του έχω κάνει όλα τα service ιμάντα νέο πριν 10000χλμ, πάντα με καλά λάδια, σε πολύ καλή κατάσταση.

      Σκεφτόμουν απο παλίοτερα να βάλω LPG, αλλά το ανέβαλα συνέχεια.

      Θα ήθελα γνώμες αν έχει κάνει κάποιος την μετατροπή, τι αντιμετώπισε, τι μάρκα να βάλω ότι γνωρίζετε, καλοδεχούμενο να το ακούσω.

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • D
        dimitrispap1 last edited by

        Φίλοι γειά σας, έχω το Ford Fiesta 2011  1,25  82ps  βενζίνη με 204.000 χλμ. Ο κινητήρας ακόμα πάει πολύ καλά του έχω κάνει όλα τα service ιμάντα νέο πριν 10000χλμ, πάντα με καλά λάδια, σε πολύ καλή κατάσταση.

        Σκεφτόμουν απο παλίοτερα να βάλω LPG, αλλά το ανέβαλα συνέχεια.

        Θα ήθελα γνώμες αν έχει κάνει κάποιος την μετατροπή, τι αντιμετώπισε, τι μάρκα να βάλω ότι γνωρίζετε, καλοδεχούμενο να το ακούσω.

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • C
          cson last edited by

          Φορας το μοτερ SNJA , εχει μηχανικες βαλβιδες και οχι αυτορυθμιζομενες. Πριν κανεις οποιαδηποτε ενεργεια θα πας να κανεις εναν ελεγχο διακενων βαλβιδων. Ειμαι σχεδον βεβαιος οτι κανεις μηχανικος δεν εχει ανοιξε το ψευτοκαπακο για να τις μετρησει.

          Αφου βεβαιωθεις οτι ειναι εντος οριων (εισαγωγης 0.17 - 0.23 mm και εξαγωγης 0.27 - 0.33 mm ) θα βρεις εναν σωστο εγκαταστατη να βαλεις ενα συστημα επωνυμο με καλα μπεκ τυπου βενζινης , να το ρυθμισει στο δρομο το μιγμα, και να ρυθμισει να ψεκαζει λιγη βενζινη στα φορτια. Αφου το βαλεις θα πρεπει προληπτικα να μετρας τις βαλβιδες καθε 40.000 χλμ περιπου. Η μετρηση ειναι διαδικασια ρουτινας. Με σωστη τοποθετηση και ρυθμιση θα δεις οτι δεν θα επηρεαζονται καθολου τα διακενα των βαλβιδων, οπως και τωρα λογικα δεν θα εχουν επηρεαστει εαν ειχε σωστη λειτουργια στη βενζινη.

          Οταν κανεις αυτα, τα οποια δεν κανει σχεδον κανεις, θα εχεις lpg για πολλα ετη αξιοπιστα και οικονομικα και θα γελας με οσους λενε ακομη οτι καταστρεφονται τα αυτοκινητα.

          1 Reply Last reply Reply Quote 7
          • realzeus
            realzeus last edited by

            Το ότι τα εργοστασιακά LPG έχουν ειδική κατεργασία στις έδρες των βαλβίδων, στα πιστόνια και στα ελατήρια τους, και άλλη χαρτογράφηση στον εγκέφαλο να μην σε ανησυχεί... Βάζεις ένα υγραέριο εδώ και είναι το ίδιο πράγμα...

            1 Reply Last reply Reply Quote 10
            • C
              cson @realzeus last edited by

              Το ότι τα εργοστασιακά LPG έχουν ειδική κατεργασία στις έδρες των βαλβίδων, στα πιστόνια και στα ελατήρια τους, και άλλη χαρτογράφηση στον εγκέφαλο να μην σε ανησυχεί... Βάζεις ένα υγραέριο εδώ και είναι το ίδιο πράγμα...

              Το ότι μπορείς να αγγίξεις την εργοστασιακή απόδοση και αξιοπιστία αρκεί να ξέρει κάποιος απο μεκ μη το θεωρείς απρόσιτο.  Η επιτάχυνση της καύσης στα εξελιγμένα κιτ με τη χρήση λιγου ποσοστού βεζνινης την κατάλληλη στιγμή , η λεπτομερής ρύθμιση στο δρόμο με wideband ή και πυρομετρο είναι ένα μέρος της σωστής εγκατάστασης.

              Η λύση του εργοστασιακού είναι η ιδανική σε κάθε περίπτωση ,αφού σε βγάζει από το κόπο στην αναζήτηση τεχνικού αερίων καυσίμων που να ξέρει τι του γίνεται.

              Εδώ ο άνθρωπος ρωτάει για μετατροπή λοιπόν. Ειδάλλως αν έψαχνε για αγορά νομίζω έβγαινε ένα 1.4 fiesta με εργοστασιακό lpg και θα του το προτείναμε με κλειστά μάτια.

              1 Reply Last reply Reply Quote 9
              • D
                dimitrispap1 last edited by

                Να πω τι σκέφτηκα, έχω κάνει 200 χιλιαδες χλμ στα 8 χρόνια, αν καταφέρω και κάνω 150-200 χιλιάδες ακόμα (είμαι αισιόδοξος....)  να τα κάνω με αέριο. Πριν 1 εβδομάδα πέρασα ΚΤΕΟ και ήταν 5 αυτοκίνητα μπροστά από εμένα και οι 4 είχαν αέριο και ένας είχε diesel. Μόνο εγώ είχα σκέτη βενζίνη. Βέβαια τα αυτοκίνητα όλων ήταν 2003 εώς 2008.

                Να ρωτησω σχετικά με τον κινητήρα μου, δηλαδή τα διάκενα πρέπει να τα ρυθμίσει ο μηχανικός; Κάνουν τέτοια προεργασία; Φίλος μου είπε να κάνω και μέτρηση συμπίεσης κάθε κυλίνδρου να δω αν υπάρχει κάποιο θέμα  στον κινητήρα.

                Η αλήθεια είναι αμφιταλαντεύομαι μη μπλέξω με προβλήματα και είμαι συνέχεια στους μάστορες, για αυτό ρώτησα αν υπάρχει κάποιος με το συγκεκριμένο μοτέρ ή να έχει γνωστό να μάθουμε αν πάνε όλα καλά.

                Τι άλλο να προσέξω;

                1 Reply Last reply Reply Quote 5
                • C
                  cson last edited by

                  Δεν είναι προεργασία. Είναι μέρος της τακτικής συντήρησης(αν ανοίξεις το βιβλίο του αυτοκινήτου σου θα το δεις) που δεν κάνει σχεδόν κανείς και κτυπανε τα μοτέρ κεφαλές σε συνδιασμό με μια κακη τοποθέτηση και ρύθμιση. Τον κάνει ο μηχανικός τον έλεγχο και αν χρειαστεί κάνει ρύθμιση. Η μέτρηση συμπίεσης για να δείξει πρόβλημα θα πρέπει να έχει σοβαρό πρόβλημα που δεν λυνεται με μια απλή ρύθμιση βαλβίδων. Αν δεν έχεις εμπιστο μηχανικο και δεν μπορείς να βρεις και έναν καλό εγκαταστατη τότε προτείνω να το αφήσεις ως έχει το αμάξι.

                  1 Reply Last reply Reply Quote 7
                  • M
                    margm last edited by

                    Φίλοι γειά σας, έχω το Ford Fiesta 2011  1,25  82ps  βενζίνη με 204.000 χλμ. Ο κινητήρας ακόμα πάει πολύ καλά του έχω κάνει όλα τα service ιμάντα νέο πριν 10000χλμ, πάντα με καλά λάδια, σε πολύ καλή κατάσταση.

                    Σκεφτόμουν απο παλίοτερα να βάλω LPG, αλλά το ανέβαλα συνέχεια.

                    Θα ήθελα γνώμες αν έχει κάνει κάποιος την μετατροπή, τι αντιμετώπισε, τι μάρκα να βάλω ότι γνωρίζετε, καλοδεχούμενο να το ακούσω.

                    Ισχύει οτι έγραψε στο 2ο μήνυμα ο cson .

                    Γενικά τα Ford και χωρίς υγραέριο πονάνε στην αντλία καυσίμου , τουλάχιστον σε Maverick που δέν έχει υγραέριο έχει αλλάξει 2 φορές .

                    Απλώς πρόσεξε που θα το περάσεις . Πλέον έχουν βγεί σύγχρονα συστήματα με εμπλουτισμό βενζίνης

                    1 Reply Last reply Reply Quote 9
                    • realzeus
                      realzeus @cson last edited by

                      REALZEUS wrote:

                      Το ότι τα εργοστασιακά LPG έχουν ειδική κατεργασία στις έδρες των βαλβίδων, στα πιστόνια και στα ελατήρια τους, και άλλη χαρτογράφηση στον εγκέφαλο να μην σε ανησυχεί... Βάζεις ένα υγραέριο εδώ και είναι το ίδιο πράγμα...

                      Το ότι μπορείς να αγγίξεις την εργοστασιακή απόδοση και αξιοπιστία αρκεί να ξέρει κάποιος απο μεκ μη το θεωρείς απρόσιτο.  Η επιτάχυνση της καύσης στα εξελιγμένα κιτ με τη χρήση λιγου ποσοστού βεζνινης την κατάλληλη στιγμή , η λεπτομερής ρύθμιση στο δρόμο με wideband ή και πυρομετρο είναι ένα μέρος της σωστής εγκατάστασης.

                      Η λύση του εργοστασιακού είναι η ιδανική σε κάθε περίπτωση ,αφού σε βγάζει από το κόπο στην αναζήτηση τεχνικού αερίων καυσίμων που να ξέρει τι του γίνεται.

                      Εδώ ο άνθρωπος ρωτάει για μετατροπή λοιπόν. Ειδάλλως αν έψαχνε για αγορά νομίζω έβγαινε ένα 1.4 fiesta με εργοστασιακό lpg και θα του το προτείναμε με κλειστά μάτια.

                      Πως θα αγγίξει την εργοστασιακή αξιοπιστία, όταν το εργοστάσιο για να την πετύχει κάνει ένα σωρό αλλαγές σε hardware και software?

                      1 Reply Last reply Reply Quote 5
                      • C
                        cson @realzeus last edited by

                        cson wrote:

                        REALZEUS wrote:

                        Το ότι τα εργοστασιακά LPG έχουν ειδική κατεργασία στις έδρες των βαλβίδων, στα πιστόνια και στα ελατήρια τους, και άλλη χαρτογράφηση στον εγκέφαλο να μην σε ανησυχεί... Βάζεις ένα υγραέριο εδώ και είναι το ίδιο πράγμα...

                        Το ότι μπορείς να αγγίξεις την εργοστασιακή απόδοση και αξιοπιστία αρκεί να ξέρει κάποιος απο μεκ μη το θεωρείς απρόσιτο.  Η επιτάχυνση της καύσης στα εξελιγμένα κιτ με τη χρήση λιγου ποσοστού βεζνινης την κατάλληλη στιγμή , η λεπτομερής ρύθμιση στο δρόμο με wideband ή και πυρομετρο είναι ένα μέρος της σωστής εγκατάστασης.

                        Η λύση του εργοστασιακού είναι η ιδανική σε κάθε περίπτωση ,αφού σε βγάζει από το κόπο στην αναζήτηση τεχνικού αερίων καυσίμων που να ξέρει τι του γίνεται.

                        Εδώ ο άνθρωπος ρωτάει για μετατροπή λοιπόν. Ειδάλλως αν έψαχνε για αγορά νομίζω έβγαινε ένα 1.4 fiesta με εργοστασιακό lpg και θα του το προτείναμε με κλειστά μάτια.

                        Πως θα αγγίξει την εργοστασιακή αξιοπιστία, όταν το εργοστάσιο για να την πετύχει κάνει ένα σωρό αλλαγές σε hardware και software?

                        Στο software ένα σωρό αλλαγές γινονται και στη μετατροπη με τον παράλληλο. Έχεις τη δυνατότητα να προσθέσεις και tap (timing advance processor)

                        Hardware αλλάζουν γιατί δεν κάνουν ούτε χρήση tap ούτε εμπλουτισμο βενζίνης, οπότε η αργοπορία της καύσης ακόμη υφίσταται. Εξού και ανακοινωνουν +30% κατανάλωση lpg συν μειωμένες επιδόσεις.

                        Εξάλλου εργοστάσιακο lpg δεν υπάρχει με  ολη τη σημασία της λέξης. Γίνεται μια μετατροπή εντός του εργοστασίου κατοπιν κατασκευης από τις γνωστές εταιρίες υγραεριοκινησης.

                        Στα εργοστασιακά cng μπορουμε να μιλάμε για 100% εργοστασιακή κατασκευή.

                        1 Reply Last reply Reply Quote 14
                        • First post
                          Last post
                        • 1 / 1
                        • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                          • ΕΛΛΑΔΑ
                          • ΚΟΣΜΟΣ
                          • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                          • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                          • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                        • ΔΟΚΙΜΕΣ
                          • TEST
                          • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                          • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                          • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                          • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                          • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                          • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                        • VIDEO
                          • 4TTV
                          • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                          • ΑΓΩΝΕΣ
                          • CANDID CAMERA
                        • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                          • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                          • ΛΕΞΙΚΟ
                        • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                          • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                          • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                        • ΑΓΩΝΕΣ
                          • FORMULA 1
                          • WRC
                          • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                          • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                        • ΤΙΜΕΣ
                        • 4T CLASSIC
                          • ΜΟΝΤΕΛΑ
                          • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                          • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                          • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                          • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                        • ΑΓΟΡΑ
                          • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                          • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                          • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                        • 2ΤΡΟΧΟΙ
                          • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                          • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                          • ΑΓΩΝΕΣ
                          • CLASSIC
                        • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                        • MENU
                        • ΤΙΜΕΣ
                        • 4ΤΡΟΧΟΙ
                        • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                        • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                        • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                        • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                        • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                        • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                        • ΚΟΚ

                        logo footer

                        coty











                        • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                        • ΑΓΩΝΕΣ
                        • ΔΟΚΙΜΕΣ
                        • CLASSIC
                        • ΤΙΜΕΣ
                        • VIDEO
                        • FORUM
                        4T FORUM
                        4T LIBRARY
                        • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                        • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                        • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                        • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                        Powered by nxcode.gr