-
Φίλοι γειά σας, έχω το Ford Fiesta 2011 1,25 82ps βενζίνη με 204.000 χλμ. Ο κινητήρας ακόμα πάει πολύ καλά του έχω κάνει όλα τα service ιμάντα νέο πριν 10000χλμ, πάντα με καλά λάδια, σε πολύ καλή κατάσταση.
Σκεφτόμουν απο παλίοτερα να βάλω LPG, αλλά το ανέβαλα συνέχεια.
Θα ήθελα γνώμες αν έχει κάνει κάποιος την μετατροπή, τι αντιμετώπισε, τι μάρκα να βάλω ότι γνωρίζετε, καλοδεχούμενο να το ακούσω.
-
Φίλοι γειά σας, έχω το Ford Fiesta 2011 1,25 82ps βενζίνη με 204.000 χλμ. Ο κινητήρας ακόμα πάει πολύ καλά του έχω κάνει όλα τα service ιμάντα νέο πριν 10000χλμ, πάντα με καλά λάδια, σε πολύ καλή κατάσταση.
Σκεφτόμουν απο παλίοτερα να βάλω LPG, αλλά το ανέβαλα συνέχεια.
Θα ήθελα γνώμες αν έχει κάνει κάποιος την μετατροπή, τι αντιμετώπισε, τι μάρκα να βάλω ότι γνωρίζετε, καλοδεχούμενο να το ακούσω.
-
Φορας το μοτερ SNJA , εχει μηχανικες βαλβιδες και οχι αυτορυθμιζομενες. Πριν κανεις οποιαδηποτε ενεργεια θα πας να κανεις εναν ελεγχο διακενων βαλβιδων. Ειμαι σχεδον βεβαιος οτι κανεις μηχανικος δεν εχει ανοιξε το ψευτοκαπακο για να τις μετρησει.
Αφου βεβαιωθεις οτι ειναι εντος οριων (εισαγωγης 0.17 - 0.23 mm και εξαγωγης 0.27 - 0.33 mm ) θα βρεις εναν σωστο εγκαταστατη να βαλεις ενα συστημα επωνυμο με καλα μπεκ τυπου βενζινης , να το ρυθμισει στο δρομο το μιγμα, και να ρυθμισει να ψεκαζει λιγη βενζινη στα φορτια. Αφου το βαλεις θα πρεπει προληπτικα να μετρας τις βαλβιδες καθε 40.000 χλμ περιπου. Η μετρηση ειναι διαδικασια ρουτινας. Με σωστη τοποθετηση και ρυθμιση θα δεις οτι δεν θα επηρεαζονται καθολου τα διακενα των βαλβιδων, οπως και τωρα λογικα δεν θα εχουν επηρεαστει εαν ειχε σωστη λειτουργια στη βενζινη.
Οταν κανεις αυτα, τα οποια δεν κανει σχεδον κανεις, θα εχεις lpg για πολλα ετη αξιοπιστα και οικονομικα και θα γελας με οσους λενε ακομη οτι καταστρεφονται τα αυτοκινητα.
-
Το ότι τα εργοστασιακά LPG έχουν ειδική κατεργασία στις έδρες των βαλβίδων, στα πιστόνια και στα ελατήρια τους, και άλλη χαρτογράφηση στον εγκέφαλο να μην σε ανησυχεί... Βάζεις ένα υγραέριο εδώ και είναι το ίδιο πράγμα...
-
Το ότι τα εργοστασιακά LPG έχουν ειδική κατεργασία στις έδρες των βαλβίδων, στα πιστόνια και στα ελατήρια τους, και άλλη χαρτογράφηση στον εγκέφαλο να μην σε ανησυχεί... Βάζεις ένα υγραέριο εδώ και είναι το ίδιο πράγμα...
Το ότι μπορείς να αγγίξεις την εργοστασιακή απόδοση και αξιοπιστία αρκεί να ξέρει κάποιος απο μεκ μη το θεωρείς απρόσιτο. Η επιτάχυνση της καύσης στα εξελιγμένα κιτ με τη χρήση λιγου ποσοστού βεζνινης την κατάλληλη στιγμή , η λεπτομερής ρύθμιση στο δρόμο με wideband ή και πυρομετρο είναι ένα μέρος της σωστής εγκατάστασης.
Η λύση του εργοστασιακού είναι η ιδανική σε κάθε περίπτωση ,αφού σε βγάζει από το κόπο στην αναζήτηση τεχνικού αερίων καυσίμων που να ξέρει τι του γίνεται.
Εδώ ο άνθρωπος ρωτάει για μετατροπή λοιπόν. Ειδάλλως αν έψαχνε για αγορά νομίζω έβγαινε ένα 1.4 fiesta με εργοστασιακό lpg και θα του το προτείναμε με κλειστά μάτια.
-
Να πω τι σκέφτηκα, έχω κάνει 200 χιλιαδες χλμ στα 8 χρόνια, αν καταφέρω και κάνω 150-200 χιλιάδες ακόμα (είμαι αισιόδοξος....) να τα κάνω με αέριο. Πριν 1 εβδομάδα πέρασα ΚΤΕΟ και ήταν 5 αυτοκίνητα μπροστά από εμένα και οι 4 είχαν αέριο και ένας είχε diesel. Μόνο εγώ είχα σκέτη βενζίνη. Βέβαια τα αυτοκίνητα όλων ήταν 2003 εώς 2008.
Να ρωτησω σχετικά με τον κινητήρα μου, δηλαδή τα διάκενα πρέπει να τα ρυθμίσει ο μηχανικός; Κάνουν τέτοια προεργασία; Φίλος μου είπε να κάνω και μέτρηση συμπίεσης κάθε κυλίνδρου να δω αν υπάρχει κάποιο θέμα στον κινητήρα.
Η αλήθεια είναι αμφιταλαντεύομαι μη μπλέξω με προβλήματα και είμαι συνέχεια στους μάστορες, για αυτό ρώτησα αν υπάρχει κάποιος με το συγκεκριμένο μοτέρ ή να έχει γνωστό να μάθουμε αν πάνε όλα καλά.
Τι άλλο να προσέξω;
-
Δεν είναι προεργασία. Είναι μέρος της τακτικής συντήρησης(αν ανοίξεις το βιβλίο του αυτοκινήτου σου θα το δεις) που δεν κάνει σχεδόν κανείς και κτυπανε τα μοτέρ κεφαλές σε συνδιασμό με μια κακη τοποθέτηση και ρύθμιση. Τον κάνει ο μηχανικός τον έλεγχο και αν χρειαστεί κάνει ρύθμιση. Η μέτρηση συμπίεσης για να δείξει πρόβλημα θα πρέπει να έχει σοβαρό πρόβλημα που δεν λυνεται με μια απλή ρύθμιση βαλβίδων. Αν δεν έχεις εμπιστο μηχανικο και δεν μπορείς να βρεις και έναν καλό εγκαταστατη τότε προτείνω να το αφήσεις ως έχει το αμάξι.
-
Φίλοι γειά σας, έχω το Ford Fiesta 2011 1,25 82ps βενζίνη με 204.000 χλμ. Ο κινητήρας ακόμα πάει πολύ καλά του έχω κάνει όλα τα service ιμάντα νέο πριν 10000χλμ, πάντα με καλά λάδια, σε πολύ καλή κατάσταση.
Σκεφτόμουν απο παλίοτερα να βάλω LPG, αλλά το ανέβαλα συνέχεια.
Θα ήθελα γνώμες αν έχει κάνει κάποιος την μετατροπή, τι αντιμετώπισε, τι μάρκα να βάλω ότι γνωρίζετε, καλοδεχούμενο να το ακούσω.
Ισχύει οτι έγραψε στο 2ο μήνυμα ο cson .
Γενικά τα Ford και χωρίς υγραέριο πονάνε στην αντλία καυσίμου , τουλάχιστον σε Maverick που δέν έχει υγραέριο έχει αλλάξει 2 φορές .
Απλώς πρόσεξε που θα το περάσεις . Πλέον έχουν βγεί σύγχρονα συστήματα με εμπλουτισμό βενζίνης
-
REALZEUS wrote:
Το ότι τα εργοστασιακά LPG έχουν ειδική κατεργασία στις έδρες των βαλβίδων, στα πιστόνια και στα ελατήρια τους, και άλλη χαρτογράφηση στον εγκέφαλο να μην σε ανησυχεί... Βάζεις ένα υγραέριο εδώ και είναι το ίδιο πράγμα...
Το ότι μπορείς να αγγίξεις την εργοστασιακή απόδοση και αξιοπιστία αρκεί να ξέρει κάποιος απο μεκ μη το θεωρείς απρόσιτο. Η επιτάχυνση της καύσης στα εξελιγμένα κιτ με τη χρήση λιγου ποσοστού βεζνινης την κατάλληλη στιγμή , η λεπτομερής ρύθμιση στο δρόμο με wideband ή και πυρομετρο είναι ένα μέρος της σωστής εγκατάστασης.
Η λύση του εργοστασιακού είναι η ιδανική σε κάθε περίπτωση ,αφού σε βγάζει από το κόπο στην αναζήτηση τεχνικού αερίων καυσίμων που να ξέρει τι του γίνεται.
Εδώ ο άνθρωπος ρωτάει για μετατροπή λοιπόν. Ειδάλλως αν έψαχνε για αγορά νομίζω έβγαινε ένα 1.4 fiesta με εργοστασιακό lpg και θα του το προτείναμε με κλειστά μάτια.
Πως θα αγγίξει την εργοστασιακή αξιοπιστία, όταν το εργοστάσιο για να την πετύχει κάνει ένα σωρό αλλαγές σε hardware και software?
-
cson wrote:
REALZEUS wrote:
Το ότι τα εργοστασιακά LPG έχουν ειδική κατεργασία στις έδρες των βαλβίδων, στα πιστόνια και στα ελατήρια τους, και άλλη χαρτογράφηση στον εγκέφαλο να μην σε ανησυχεί... Βάζεις ένα υγραέριο εδώ και είναι το ίδιο πράγμα...
Το ότι μπορείς να αγγίξεις την εργοστασιακή απόδοση και αξιοπιστία αρκεί να ξέρει κάποιος απο μεκ μη το θεωρείς απρόσιτο. Η επιτάχυνση της καύσης στα εξελιγμένα κιτ με τη χρήση λιγου ποσοστού βεζνινης την κατάλληλη στιγμή , η λεπτομερής ρύθμιση στο δρόμο με wideband ή και πυρομετρο είναι ένα μέρος της σωστής εγκατάστασης.
Η λύση του εργοστασιακού είναι η ιδανική σε κάθε περίπτωση ,αφού σε βγάζει από το κόπο στην αναζήτηση τεχνικού αερίων καυσίμων που να ξέρει τι του γίνεται.
Εδώ ο άνθρωπος ρωτάει για μετατροπή λοιπόν. Ειδάλλως αν έψαχνε για αγορά νομίζω έβγαινε ένα 1.4 fiesta με εργοστασιακό lpg και θα του το προτείναμε με κλειστά μάτια.
Πως θα αγγίξει την εργοστασιακή αξιοπιστία, όταν το εργοστάσιο για να την πετύχει κάνει ένα σωρό αλλαγές σε hardware και software?
Στο software ένα σωρό αλλαγές γινονται και στη μετατροπη με τον παράλληλο. Έχεις τη δυνατότητα να προσθέσεις και tap (timing advance processor)
Hardware αλλάζουν γιατί δεν κάνουν ούτε χρήση tap ούτε εμπλουτισμο βενζίνης, οπότε η αργοπορία της καύσης ακόμη υφίσταται. Εξού και ανακοινωνουν +30% κατανάλωση lpg συν μειωμένες επιδόσεις.
Εξάλλου εργοστάσιακο lpg δεν υπάρχει με ολη τη σημασία της λέξης. Γίνεται μια μετατροπή εντός του εργοστασίου κατοπιν κατασκευης από τις γνωστές εταιρίες υγραεριοκινησης.
Στα εργοστασιακά cng μπορουμε να μιλάμε για 100% εργοστασιακή κατασκευή.
Ford Fiesta 1.25 trend 2011 τοποθέτηση LPG