Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    προβλημα με στροφες και σβησιμο του κινητηρα
    1. Home
    2. Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
    3. προβλημα με στροφες και σβησιμο του κινητηρα
    • 1 / 1
    Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
    5
    17
    347
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • K
      kolitseto last edited by

      μενω στη πιο κρυα περιοχη της ελλαδας. εχω ενα mitsubishi lancer του 89 καρμπυρατερατο. ειμαι φτωχομπινες χωρις βοηθειες απο γονεις παππουδες κτλ και δε μπορω να μαζεψω καποια λιγα χιλ για να παρω αλλο. ισα ισα που τη βγαζουμε. και ετσι συντηρω αυτο. ποιο ειναι το προβλημα. βασικα ειναι 2. το πρωτο ειναι οταν  εχει παγωνια τη νυχτα, (- 5, -10 και κατω) και το πρωι το βαζω μπρος, ολα καλα παιρνει κανονικα. μολις κανω μια διαδρομη των 5 χιλιομετρων πηγαινε-ελα ,να αφησω τη γυναικα στη δουλεια, ανεβαζει θερμοκρασια κανονικα, αλλα οι στροφες του κινητηρα χωρις να εχω ταχυτητα σε ρελαντι δλδ, παραμενουν υψηλες απο 2χιλ ως 3 χιλ. πρεπει να κανω μια διαδρομη πανω απο 10 - 15 χιλιομετρα και ΑΝ, για να πεσουν στο κανονικο. τωρα, οταν γυριζω σπιτι και το παρκαρω, ενω οι στροφες στο ρελαντι ειναι οπως ειπα πριν, και γυρισω το κλειδι για να σβησει, ναι μεν πεφτουν οι στροφες και παει να σβησει αλλα δε σβηνει τελειως, κανει ενα παρ παρ παρ παρ παρ για 20- 30 δευτερα εχει κρατησει και ενα λεπτο, και μετα κανει ενα ηχο σαν παλιο ντιζελ, σβηνει βγαζοντας μια ασχημη μυρωδια. να σημειωσω οτι απο λαδι εχει 15-40. το δευτερο προβλημα ειναι οτι δε βγαζει ζεστο αερα οταν κανει παγωνια και εχει κανονικη θερμοκρασια τα νερα της μηχανης, με αποτελεσμα να το δαγκωνουμε. σαυτο τι φταει? δε παλευοντε αυτα τα δυο. ρωτησα το μηχανικο μου και μου ελεγε οτι να ναι δε πολυκαταλαβα.

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • K
        kolitseto last edited by

        μενω στη πιο κρυα περιοχη της ελλαδας. εχω ενα mitsubishi lancer του 89 καρμπυρατερατο. ειμαι φτωχομπινες χωρις βοηθειες απο γονεις παππουδες κτλ και δε μπορω να μαζεψω καποια λιγα χιλ για να παρω αλλο. ισα ισα που τη βγαζουμε. και ετσι συντηρω αυτο. ποιο ειναι το προβλημα. βασικα ειναι 2. το πρωτο ειναι οταν  εχει παγωνια τη νυχτα, (- 5, -10 και κατω) και το πρωι το βαζω μπρος, ολα καλα παιρνει κανονικα. μολις κανω μια διαδρομη των 5 χιλιομετρων πηγαινε-ελα ,να αφησω τη γυναικα στη δουλεια, ανεβαζει θερμοκρασια κανονικα, αλλα οι στροφες του κινητηρα χωρις να εχω ταχυτητα σε ρελαντι δλδ, παραμενουν υψηλες απο 2χιλ ως 3 χιλ. πρεπει να κανω μια διαδρομη πανω απο 10 - 15 χιλιομετρα και ΑΝ, για να πεσουν στο κανονικο. τωρα, οταν γυριζω σπιτι και το παρκαρω, ενω οι στροφες στο ρελαντι ειναι οπως ειπα πριν, και γυρισω το κλειδι για να σβησει, ναι μεν πεφτουν οι στροφες και παει να σβησει αλλα δε σβηνει τελειως, κανει ενα παρ παρ παρ παρ παρ για 20- 30 δευτερα εχει κρατησει και ενα λεπτο, και μετα κανει ενα ηχο σαν παλιο ντιζελ, σβηνει βγαζοντας μια ασχημη μυρωδια. να σημειωσω οτι απο λαδι εχει 15-40. το δευτερο προβλημα ειναι οτι δε βγαζει ζεστο αερα οταν κανει παγωνια και εχει κανονικη θερμοκρασια τα νερα της μηχανης, με αποτελεσμα να το δαγκωνουμε. σαυτο τι φταει? δε παλευοντε αυτα τα δυο. ρωτησα το μηχανικο μου και μου ελεγε οτι να ναι δε πολυκαταλαβα.

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • alexandros-k
          alexandros-k last edited by

          Εχεις αλλαξει παραφλου τελευταια?

          Για το ρελαντι δεν ξερω...Μηπως θελει καμια ρυθμιση το καρμπιρατερ ?

          1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • K
            kolitseto last edited by

            ναι το αλλαξα.

            1 Reply Last reply Reply Quote 3
            • K
              kolitseto last edited by

              ξερω γω τι να πω...

              1 Reply Last reply Reply Quote 5
              • W
                w202-amg last edited by

                Αρχικα θα σου προτεινα με 1000-2000€ να παρεις ενα αξιοπιστο με υγραεριο αν βγαινεις οικονομικα.Θα το κανεις αποσβεση αλλωστε.

                Στο προβλημα......Honda civic καρμπιρατερ μου ετυχε το ιδιο πραγμα.ΔΕΝ ΕΣΒΗΝΕ.Ειχα απελπιστει και προσπαθουσα να βρω το μηχανικο απο Ελλαδα για να το σβησω.....Απο τα νευρα μου  το πατησα 1η-2α και ολα οκ.Τελικα διαπιστωσα οτι,αν το κυκλωμα του νερου σε καποιο σημειο του ειχε αερα κρατουσε 2500-3000σαλ .Αλλαζα νερα κτλ ,παλι υψηλο ρελαντι,περιμενα να ζεσταθει,το πατουσα τερμσ και εστρωνε.

                Πουλα το και προσπαθησε να παρεις κατι αθανατο και οικονομικο.Με 1500€ βρισκεις μια χαρα αυτοκινητα με υγραεριο.

                Υ.γ.Να φανταστω δεν προλαβαινεις να το βαζεις βενζινη.

                1 Reply Last reply Reply Quote 1
                • alexandros-k
                  alexandros-k last edited by

                  Απο οταν αλλαξες το παραφλου στα παρουσιασε αυτα? Κανε μια καλη εξαερωση στο κυκλωμα του νερου και πες μας

                  1 Reply Last reply Reply Quote 1
                  • K
                    kolitseto last edited by

                    και πριν και μετα την αλλαγη αντιψυκτικου, στις παγωνιες το ιδιο πραμα. Το παω το πολυ 80 χλμ  στις ευθειες  με αλλαγες στις 2μισι - 3 χιλ και στις ανηφορες στο βουνο το πολυ 3μισι.  γενικα δε το τρεχω. και ετσι οπως το οδηγω γυρω στα 7 λιτρα στα 100 καιει. μονο οταν βλεπω καμια γυναικα να με προσπερναει τοτε το ξεμπουκωνω. τελικη 130 σε ευθεια βγαζει αλλα τοτε λες... τωρα θα σκορπισει τωρα θα σκορπισει....

                    1 Reply Last reply Reply Quote 5
                    • alexandros-k
                      alexandros-k last edited by

                      Αν δουλεψει μιση ωρα τουλαχιστον συνεχομενα, βγαζει ζεστο αερα μετα?

                      1 Reply Last reply Reply Quote 1
                      • K
                        kolitseto last edited by

                        στο σερβις και αντιψυκτικο αλλαχτικε τελειως. πρωτου το σερβις με το παλιο αντιψυκτικο οταν το παρκερνα ακουγοταν χλουπ χλουπ απο το ψυγειο. τοτε φαινεται ειχε αερα. τωρα δεν το κανει αυτο

                        1 Reply Last reply Reply Quote 3
                        • K
                          kolitseto last edited by

                          οχι δε βγαζει ζεστο ουτε και σε διαδρομη 100 χιλ απο το χωριο ως τη πολη και πισω.  δλδ που περναω και βουνα και υποτιθεται η μηχανη ζεστενετε πιο πολυ στις ανηφορες. οταν εχει απο 0 και κατω, ο αερας κρυος. και οταν εχει πιο ψηλες θερμοκρασιες βγαζει χλιαρο, οχι ζεστο παντως. μεγαλη ταλαιπωρια στο ξεθαμπωμα ξεπαγωμα και γενικα που το δαγκωνουμε

                          1 Reply Last reply Reply Quote 7
                          • 106s16
                            106s16 last edited by

                            δές, αν έχει,το μοτεράκι του ρελαντί (είναι σαν μπαταρία πάνω στην πεταλούδα) ή αν παίζει το ντιστιμπιτερ από την βίδα του αβάνς, στο 2* μάλλον για βουλωμένο ψυγείο καλολιφέρ

                            1 Reply Last reply Reply Quote 1
                            • alexandros-k
                              alexandros-k last edited by

                              Ναι ή βουλωμενο ειναι ή θελει εξαερωση....δεν ειναι θερμοσταστης αφου δεν βγαζει ποτε ζεστο αερα ακομα κι αν δουλεψει πολυ ωρα

                              1 Reply Last reply Reply Quote 6
                              • K
                                kolitseto last edited by

                                να αναφερω κιολας οτι πριν απο 4 χρονια απο αγνοια αμελια αφελια και τη βλακεια που με εδερνε τοτε (τωρα συμμαζευτικα ετσι νομιζω) δεν ειχα αλλαξει ιμαντα χρονισμου, εσπασε και εβαλα αλλο κινητηρα. ΑΛΛΑ. οταν παρηγγειλα τη μηχανη απο εμπορο και την στειλαν κατευθειαν με το φορτηγο στο συνεργειο για να τη περασει, δεν ειχε πολλαπλη εξαγωγης. και αυτη απο τον αλλο κινητηρα δεν ειναι απολυτα συμβατη , ναι μεν κουμπωσε αλλα εχει καπια κενα και μυριζει λιγο καυσαεριο και μπαινει μεσα απο το αεραγωγο αν δε προχωραω καθολου, ενω οταν ανεβαινω τις ανηφορες και εχω ανοιχτα παραθυρα, μπαινει η μποχα μεσα. τον πηρα τηλ μου ελεγε αρλουμπες δεν εβγαλα ακρη. και εκτος αυτο το αντιψυκτικο εγινε καφε ουτε στο μετριτη αντιψυκτικου δε μπορουσε να δει σε τι βαθμο ειναι. πριν αλλαξω μηχανη θυμαμαι εβγαζε ζεστη. μηπως λογο βρωμιας δε βγαζει ζεστο αερα? να του πω να το καθαρισει? γενικα εχει πολλα θεματα που με δυσκολευουν πρεπει να παρει δρομο το αμαξι. αλλα εγραψα και εδω στα γρηγορα μηπως γνωριζει κανεις κατι ειδικα με το θεμα που δε σβηνει

                                1 Reply Last reply Reply Quote 3
                                • K
                                  kolitseto last edited by

                                  ευχαριστω για το χρονο σας

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 2
                                  • I
                                    ilias-a last edited by

                                    Το τσοκ κανει δυσλειτουργεια και ειναι υπευθυνο για το ψηλο ρελαντι (αν ειναι με νερα εχει βουλωμα, αν ειναι ηλεκτρικο εχει καει η αντισταση ή δεν παει ρευμα σε αυτην) οταν σβηνεις ολα αυτα που κανει τα ονομαζουμε 'αναποδες στροφες' αιτια συνηθως το ψηλο ρελαντι ή υπερθερμανση, λογικα εχει βουλωσει το ψυγειο του καλοριφερ γιαυτο και δεν σε ζεσταινει.

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 4
                                    • 106s16
                                      106s16 last edited by

                                      Πρόσεξε με τις αναθυμιάσεις από την πολλαπλή εξαγωγής που μπαίνουν στην καμπίνα, μεγάλος κίνδυνος δηλητηρίασης

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                      • I
                                        ilias-a last edited by

                                        Σωστο αυτο.

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 5
                                        • First post
                                          Last post
                                        • 1 / 1
                                        • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                          • ΕΛΛΑΔΑ
                                          • ΚΟΣΜΟΣ
                                          • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                          • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                          • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                        • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                          • TEST
                                          • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                          • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                          • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                          • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                          • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                          • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                        • VIDEO
                                          • 4TTV
                                          • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                          • ΑΓΩΝΕΣ
                                          • CANDID CAMERA
                                        • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                          • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                          • ΛΕΞΙΚΟ
                                        • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                          • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                          • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                        • ΑΓΩΝΕΣ
                                          • FORMULA 1
                                          • WRC
                                          • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                          • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                        • ΤΙΜΕΣ
                                        • 4T CLASSIC
                                          • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                          • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                          • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                          • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                          • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                        • ΑΓΟΡΑ
                                          • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                          • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                          • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                        • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                          • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                          • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                          • ΑΓΩΝΕΣ
                                          • CLASSIC
                                        • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                        • MENU
                                        • ΤΙΜΕΣ
                                        • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                        • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                        • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                        • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                        • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                        • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                        • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                        • ΚΟΚ

                                        logo footer

                                        coty











                                        • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                        • ΑΓΩΝΕΣ
                                        • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                        • CLASSIC
                                        • ΤΙΜΕΣ
                                        • VIDEO
                                        • FORUM
                                        4T FORUM
                                        4T LIBRARY
                                        • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                        • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                        • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                        • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                        Powered by nxcode.gr