-
μενω στη πιο κρυα περιοχη της ελλαδας. εχω ενα mitsubishi lancer του 89 καρμπυρατερατο. ειμαι φτωχομπινες χωρις βοηθειες απο γονεις παππουδες κτλ και δε μπορω να μαζεψω καποια λιγα χιλ για να παρω αλλο. ισα ισα που τη βγαζουμε. και ετσι συντηρω αυτο. ποιο ειναι το προβλημα. βασικα ειναι 2. το πρωτο ειναι οταν εχει παγωνια τη νυχτα, (- 5, -10 και κατω) και το πρωι το βαζω μπρος, ολα καλα παιρνει κανονικα. μολις κανω μια διαδρομη των 5 χιλιομετρων πηγαινε-ελα ,να αφησω τη γυναικα στη δουλεια, ανεβαζει θερμοκρασια κανονικα, αλλα οι στροφες του κινητηρα χωρις να εχω ταχυτητα σε ρελαντι δλδ, παραμενουν υψηλες απο 2χιλ ως 3 χιλ. πρεπει να κανω μια διαδρομη πανω απο 10 - 15 χιλιομετρα και ΑΝ, για να πεσουν στο κανονικο. τωρα, οταν γυριζω σπιτι και το παρκαρω, ενω οι στροφες στο ρελαντι ειναι οπως ειπα πριν, και γυρισω το κλειδι για να σβησει, ναι μεν πεφτουν οι στροφες και παει να σβησει αλλα δε σβηνει τελειως, κανει ενα παρ παρ παρ παρ παρ για 20- 30 δευτερα εχει κρατησει και ενα λεπτο, και μετα κανει ενα ηχο σαν παλιο ντιζελ, σβηνει βγαζοντας μια ασχημη μυρωδια. να σημειωσω οτι απο λαδι εχει 15-40. το δευτερο προβλημα ειναι οτι δε βγαζει ζεστο αερα οταν κανει παγωνια και εχει κανονικη θερμοκρασια τα νερα της μηχανης, με αποτελεσμα να το δαγκωνουμε. σαυτο τι φταει? δε παλευοντε αυτα τα δυο. ρωτησα το μηχανικο μου και μου ελεγε οτι να ναι δε πολυκαταλαβα.
-
μενω στη πιο κρυα περιοχη της ελλαδας. εχω ενα mitsubishi lancer του 89 καρμπυρατερατο. ειμαι φτωχομπινες χωρις βοηθειες απο γονεις παππουδες κτλ και δε μπορω να μαζεψω καποια λιγα χιλ για να παρω αλλο. ισα ισα που τη βγαζουμε. και ετσι συντηρω αυτο. ποιο ειναι το προβλημα. βασικα ειναι 2. το πρωτο ειναι οταν εχει παγωνια τη νυχτα, (- 5, -10 και κατω) και το πρωι το βαζω μπρος, ολα καλα παιρνει κανονικα. μολις κανω μια διαδρομη των 5 χιλιομετρων πηγαινε-ελα ,να αφησω τη γυναικα στη δουλεια, ανεβαζει θερμοκρασια κανονικα, αλλα οι στροφες του κινητηρα χωρις να εχω ταχυτητα σε ρελαντι δλδ, παραμενουν υψηλες απο 2χιλ ως 3 χιλ. πρεπει να κανω μια διαδρομη πανω απο 10 - 15 χιλιομετρα και ΑΝ, για να πεσουν στο κανονικο. τωρα, οταν γυριζω σπιτι και το παρκαρω, ενω οι στροφες στο ρελαντι ειναι οπως ειπα πριν, και γυρισω το κλειδι για να σβησει, ναι μεν πεφτουν οι στροφες και παει να σβησει αλλα δε σβηνει τελειως, κανει ενα παρ παρ παρ παρ παρ για 20- 30 δευτερα εχει κρατησει και ενα λεπτο, και μετα κανει ενα ηχο σαν παλιο ντιζελ, σβηνει βγαζοντας μια ασχημη μυρωδια. να σημειωσω οτι απο λαδι εχει 15-40. το δευτερο προβλημα ειναι οτι δε βγαζει ζεστο αερα οταν κανει παγωνια και εχει κανονικη θερμοκρασια τα νερα της μηχανης, με αποτελεσμα να το δαγκωνουμε. σαυτο τι φταει? δε παλευοντε αυτα τα δυο. ρωτησα το μηχανικο μου και μου ελεγε οτι να ναι δε πολυκαταλαβα.
-
Εχεις αλλαξει παραφλου τελευταια?
Για το ρελαντι δεν ξερω...Μηπως θελει καμια ρυθμιση το καρμπιρατερ ?
-
ναι το αλλαξα.
-
ξερω γω τι να πω...
-
Αρχικα θα σου προτεινα με 1000-2000€ να παρεις ενα αξιοπιστο με υγραεριο αν βγαινεις οικονομικα.Θα το κανεις αποσβεση αλλωστε.
Στο προβλημα......Honda civic καρμπιρατερ μου ετυχε το ιδιο πραγμα.ΔΕΝ ΕΣΒΗΝΕ.Ειχα απελπιστει και προσπαθουσα να βρω το μηχανικο απο Ελλαδα για να το σβησω.....Απο τα νευρα μου το πατησα 1η-2α και ολα οκ.Τελικα διαπιστωσα οτι,αν το κυκλωμα του νερου σε καποιο σημειο του ειχε αερα κρατουσε 2500-3000σαλ .Αλλαζα νερα κτλ ,παλι υψηλο ρελαντι,περιμενα να ζεσταθει,το πατουσα τερμσ και εστρωνε.
Πουλα το και προσπαθησε να παρεις κατι αθανατο και οικονομικο.Με 1500€ βρισκεις μια χαρα αυτοκινητα με υγραεριο.
Υ.γ.Να φανταστω δεν προλαβαινεις να το βαζεις βενζινη.
-
Απο οταν αλλαξες το παραφλου στα παρουσιασε αυτα? Κανε μια καλη εξαερωση στο κυκλωμα του νερου και πες μας
-
και πριν και μετα την αλλαγη αντιψυκτικου, στις παγωνιες το ιδιο πραμα. Το παω το πολυ 80 χλμ στις ευθειες με αλλαγες στις 2μισι - 3 χιλ και στις ανηφορες στο βουνο το πολυ 3μισι. γενικα δε το τρεχω. και ετσι οπως το οδηγω γυρω στα 7 λιτρα στα 100 καιει. μονο οταν βλεπω καμια γυναικα να με προσπερναει τοτε το ξεμπουκωνω. τελικη 130 σε ευθεια βγαζει αλλα τοτε λες... τωρα θα σκορπισει τωρα θα σκορπισει....
-
Αν δουλεψει μιση ωρα τουλαχιστον συνεχομενα, βγαζει ζεστο αερα μετα?
-
στο σερβις και αντιψυκτικο αλλαχτικε τελειως. πρωτου το σερβις με το παλιο αντιψυκτικο οταν το παρκερνα ακουγοταν χλουπ χλουπ απο το ψυγειο. τοτε φαινεται ειχε αερα. τωρα δεν το κανει αυτο
-
οχι δε βγαζει ζεστο ουτε και σε διαδρομη 100 χιλ απο το χωριο ως τη πολη και πισω. δλδ που περναω και βουνα και υποτιθεται η μηχανη ζεστενετε πιο πολυ στις ανηφορες. οταν εχει απο 0 και κατω, ο αερας κρυος. και οταν εχει πιο ψηλες θερμοκρασιες βγαζει χλιαρο, οχι ζεστο παντως. μεγαλη ταλαιπωρια στο ξεθαμπωμα ξεπαγωμα και γενικα που το δαγκωνουμε
-
δές, αν έχει,το μοτεράκι του ρελαντί (είναι σαν μπαταρία πάνω στην πεταλούδα) ή αν παίζει το ντιστιμπιτερ από την βίδα του αβάνς, στο 2* μάλλον για βουλωμένο ψυγείο καλολιφέρ
-
Ναι ή βουλωμενο ειναι ή θελει εξαερωση....δεν ειναι θερμοσταστης αφου δεν βγαζει ποτε ζεστο αερα ακομα κι αν δουλεψει πολυ ωρα
-
να αναφερω κιολας οτι πριν απο 4 χρονια απο αγνοια αμελια αφελια και τη βλακεια που με εδερνε τοτε (τωρα συμμαζευτικα ετσι νομιζω) δεν ειχα αλλαξει ιμαντα χρονισμου, εσπασε και εβαλα αλλο κινητηρα. ΑΛΛΑ. οταν παρηγγειλα τη μηχανη απο εμπορο και την στειλαν κατευθειαν με το φορτηγο στο συνεργειο για να τη περασει, δεν ειχε πολλαπλη εξαγωγης. και αυτη απο τον αλλο κινητηρα δεν ειναι απολυτα συμβατη , ναι μεν κουμπωσε αλλα εχει καπια κενα και μυριζει λιγο καυσαεριο και μπαινει μεσα απο το αεραγωγο αν δε προχωραω καθολου, ενω οταν ανεβαινω τις ανηφορες και εχω ανοιχτα παραθυρα, μπαινει η μποχα μεσα. τον πηρα τηλ μου ελεγε αρλουμπες δεν εβγαλα ακρη. και εκτος αυτο το αντιψυκτικο εγινε καφε ουτε στο μετριτη αντιψυκτικου δε μπορουσε να δει σε τι βαθμο ειναι. πριν αλλαξω μηχανη θυμαμαι εβγαζε ζεστη. μηπως λογο βρωμιας δε βγαζει ζεστο αερα? να του πω να το καθαρισει? γενικα εχει πολλα θεματα που με δυσκολευουν πρεπει να παρει δρομο το αμαξι. αλλα εγραψα και εδω στα γρηγορα μηπως γνωριζει κανεις κατι ειδικα με το θεμα που δε σβηνει
-
ευχαριστω για το χρονο σας
-
Το τσοκ κανει δυσλειτουργεια και ειναι υπευθυνο για το ψηλο ρελαντι (αν ειναι με νερα εχει βουλωμα, αν ειναι ηλεκτρικο εχει καει η αντισταση ή δεν παει ρευμα σε αυτην) οταν σβηνεις ολα αυτα που κανει τα ονομαζουμε 'αναποδες στροφες' αιτια συνηθως το ψηλο ρελαντι ή υπερθερμανση, λογικα εχει βουλωσει το ψυγειο του καλοριφερ γιαυτο και δεν σε ζεσταινει.
-
Πρόσεξε με τις αναθυμιάσεις από την πολλαπλή εξαγωγής που μπαίνουν στην καμπίνα, μεγάλος κίνδυνος δηλητηρίασης
-
Σωστο αυτο.
προβλημα με στροφες και σβησιμο του κινητηρα