-
Καλημερα!
Θα ηθελα γνωμες για πιθανη αγορα Rav4 vs 5008 vs Xtrail. Το κυριο ειναι να εχει χωρους (πχ να χωραει 3 παιδικα καθισματα) και φυσικα αξιοπιστια. Εγω κανει την ερευνα μου και ενω καταληγω προς toyota, ωστοσο φαινεται οτι δεν χωρανε μαλλον 3 καθισματα πισω.
Ακομα, θα ηθελα να ρωτησω το εξης - το xtrail σε βενζινη ερχεται στα 1300κβ και το 5008 στα 1.200κβ - ειναι αρκετα ? Δηλαδη απορω πως βαζουν τοσο μικρους κινητηρες σε τετοια θηρια, ή απλα, εχουν αλλαξει τοσο τα πραγματα απο την τελευταια φορα που ασχοληθα και πλεον εχει να κανει με την ιπποδυναμη και τη ροπη και οχι τα κυβικα ? Τι πιστευετε ?
-
Καλημερα!
Θα ηθελα γνωμες για πιθανη αγορα Rav4 vs 5008 vs Xtrail. Το κυριο ειναι να εχει χωρους (πχ να χωραει 3 παιδικα καθισματα) και φυσικα αξιοπιστια. Εγω κανει την ερευνα μου και ενω καταληγω προς toyota, ωστοσο φαινεται οτι δεν χωρανε μαλλον 3 καθισματα πισω.
Ακομα, θα ηθελα να ρωτησω το εξης - το xtrail σε βενζινη ερχεται στα 1300κβ και το 5008 στα 1.200κβ - ειναι αρκετα ? Δηλαδη απορω πως βαζουν τοσο μικρους κινητηρες σε τετοια θηρια, ή απλα, εχουν αλλαξει τοσο τα πραγματα απο την τελευταια φορα που ασχοληθα και πλεον εχει να κανει με την ιπποδυναμη και τη ροπη και οχι τα κυβικα ? Τι πιστευετε ?
-
Αν δε σε νοιάζει η τετρακίνηση και το παν είναι οι χώροι, το 5008 είναι φοβερό.
Από τα άλλα 2 δε θα κοιτούσα κανένα. Το RAV4 είναι κακάσχημο και το Xtrail πρόκειται να αλλάξει σύντομα.
Δες και το CRV.
-
Πριν 10 μέρες αγόρασα το nissan xrail 1.3. Χωρίς να θέλω να σε επηρεάσω επειδή είχα δει και τα άλλα δύο μοντέλα στα οποία αναφέρεσαι νομίζω ότι τελικά έκανα την καλύτερη αγορά.
Βέβαια το 5008 νομίζω ότι έβγαινε στα 35.000€ αυτόματο και αρκετά πλούσιο όπως το ήθελα. Το RAV πάνω από 32.000 και αρκετά φτωχό. Τέλος για μένα ήταν το KODIAQ αλλά και αυτό ενώ ήταν λίγο πίο ευρύχωρο από το xtrail ήταν λιτό στην πρώτη αυτόματη έκδοση των 28.200€.
Κατέληξα στο xtrail το οποίο έχει κλιματισμό, περιμετρικές κάμερες, start/stop, navigation, buton έναρξης κινητήρα, και πολλά άλλα που κάνουν την έκδοση n-connecta το απόλυτο value for money στα 28500 €.
Τέλος γιά τα 1300 κυβικά (ήταν και δική μου αγωνία γιατί δεν έκανα test drive στο αυτοκίνητο καθώτι δεν υπήρχε διαθέσημο) ο νέο λοιπόν κινητήρας βενζίνης με τα 160 άλογα είναι άμεσος και νομίζεις ότι οδηγείς μεγαλύτερου κυβισμού αυτοκίνητο αφού παρά τον μεγάλο του όγκο και γκάζια έχει και οδηγείτε πολύ εύκολα.
Ξέχασα το αυτόματο κιβώτιο πού κάνει την οδήγηση πραγματικά απόλαυση.
-
Από τα τρία, εγώ προσωπικά θα πήγαινα στο 5008 και πιθανόν με κλειστά μάτια.
Επίσης νομίζω ότι και το Kodiaq προσφέρει πολύ μεγάλους χώρους, με πλούσιο εξοπλισμό σε σχετικά καλή τιμή.
-
Από τα τρία, εγώ προσωπικά θα πήγαινα στο 5008 και πιθανόν με κλειστά μάτια.
Επίσης νομίζω ότι και το Kodiaq προσφέρει πολύ μεγάλους χώρους, με πλούσιο εξοπλισμό σε σχετικά καλή τιμή.
Ναι, ξεχασα οτι εβλεπα και το kodiaq - απλα αυτο που με ανησυχει ειναι οτι διαβαζω κατα καιρους οτι η nissan βγαζει πιο συχνα προβληματα σε κινητηρα σε σχεση με αλλα ιαπωνικα. Απο καταναλωση πως πας ?
-
Εχω και γω το xtrail 1.3 dct Techna.Ειναι japan made. Οχι σα το qasqai. Μηκτη γυρω στο 7.5-8λιτρα.Δε μιλαμε να πηγαίνεις με 120.150 με 160 τουλαχιστων.Το αμαξι εχει πολυ δυναμη παρα τα κιλα του.Και τα τρια που είπες ειναι πολυ καλα. Το θεμα παντα ειναι τι σου αρεσει και τι λεφτά δινεις.Rav 4 και 5008 θες τουλάχιστον 42 με 45 χιλιαρικα για να παρεις τον εξοπλισμο του Xtrail.
-
Εχω και γω το xtrail 1.3 dct Techna.Ειναι japan made. Οχι σα το qasqai. Μηκτη γυρω στο 7.5-8λιτρα.Δε μιλαμε να πηγαίνεις με 120.150 με 160 τουλαχιστων.Το αμαξι εχει πολυ δυναμη παρα τα κιλα του.Και τα τρια που είπες ειναι πολυ καλα. Το θεμα παντα ειναι τι σου αρεσει και τι λεφτά δινεις.Rav 4 και 5008 θες τουλάχιστον 42 με 45 χιλιαρικα για να παρεις τον εξοπλισμο του Xtrail.
Συμφωνώ.
-
Από ότι ξέρω ακριβώς για 3 παιδικά καθίσματα πίσω έχει φτιαχτεί το Citroen C5 Aircross , οπου έχει 3 ξεχωριστά καθίσματα που πάνε μπρος - πίσω αυτόνομα .
Βέβαια 5008 και Χ-τρέιλ είναι 7θέσια , αλλά το Ράβ δεν νομίζω να είναι .
Δεν ξέρω τι λεφτά ψάχνεις , τι καύσιμο και τι κιβώτιο , αλλά γενικά στις εκδόσεις feel έχεις πάρα πολλά .
-
Aν τρεχει ακομα η προσφορα για το Kodiaq,ειναι η ευκαιρια της χρονιας.
Το 5008 εμενα δεν με ενθουσιασε ποτε,το βλεπω σαν ενα 'τραβηγμενο' 3008,που ο εξτρα ογκος που του προσθεσαν δεν δενει τοσο αρμονικα,οσο το 3008...
Το X-trail λεγεται οτι θα αλλαξει το 2021,οποτε εχουμε μελλον ακομα.
Το Rav παιζει σε αλλη κατηγορια κυβικων,με φορους πολυτελειας κλπ,δεν μπορουμε να συγκρινουμε 1300αρια και 1200αρια με διλιτρα και δυομισολιτρα...
-
Οδήγησε τα και αυτό που σου κάνει κλικ αυτό πάρε. Και τα 3 (βάζω και Kodiac) ειναι 3 αξιοπρεπεστατα αυτοκίνητα (Εγώ ισως κοιτούσα diesel κινητήρα που η ροπή του ταιριάζει καλύτερα σε αυτά τα αυτοκίνητα)
-
Εγώ θα έμενα μακριά από Nissan, μετά από εμπειρίες φίλων. Να μην αναφερθώ στα φτωχά σαλόνια, αυτό είναι υποκειμενικό θέμα το γούστο.
Κι εγώ θα πρότεινα το Kodiaq, όταν λες για 3 καθισματάκια.
-
Εγώ θα έμενα μακριά από Nissan, μετά από εμπειρίες φίλων. Να μην αναφερθώ στα φτωχά σαλόνια, αυτό είναι υποκειμενικό θέμα το γούστο.
Κι εγώ θα πρότεινα το Kodiaq, όταν λες για 3 καθισματάκια.
θα μπορουσες να δωσεις καποιες περισσοτερες πληροφοριες σχετιμα με προβληματα με nissan αν ξερεις ?
-
futurist wrote:
Εγώ θα έμενα μακριά από Nissan, μετά από εμπειρίες φίλων. Να μην αναφερθώ στα φτωχά σαλόνια, αυτό είναι υποκειμενικό θέμα το γούστο.
Κι εγώ θα πρότεινα το Kodiaq, όταν λες για 3 καθισματάκια.
θα μπορουσες να δωσεις καποιες περισσοτερες πληροφοριες σχετιμα με προβληματα με nissan αν ξερεις ?
Αρκετοί μού έχουν αναφέρει μηχανολογικά προβλήματα στη μηχανή, που δεν το περίμεναν όταν αγόραζαν γιαπωνέζικη φίρμα.
-
Εγω παντως,κοντευοντας τα δυο χρονια με το X-trail,μονο βενζινη βαζω,και δεν εχω εχω αντιληφθει και γενικοτερα καποιο θεμα....
Παρ'ολ'αυτα,και γνωριζοντας το υπαρκτο προβλημα με το cangaroo effect στο skoda,το skoda του προτεινω του ανθρωπου,γιατι αντικειμενικα ειναι vfm...
-
Στα 2 χρόνια όλα τα αυτοκίνητα jet δουλεύουν!
Αργότερα είναι το θέμα τί συμβαίνει. Ειλικρινά, δεν το περίμενα από γιαπωνέζο τόσες αναφορές προβλημάτων. Κάτι που, π.χ., δεν έχει η επίσης γιαπωνέζικη Toyota.
-
Αναφερεσαι συγκεκριμενα στο X-Trail η γενικα,απο το Cherry μεχρι το GT-R ας πουμε;Η Toyota τι δεν εχει;Οτι ο 1.33 καιει τοσο λαδι οσο και βενζινη δεν στο ειπαν οι 'αρκετοι' που αναφερεις;
-
Ο δίλιτρος του rav4 είναι πολύ καλό σύνολο που η Toyota εξελίσσει συνεχώς , ευτυχώς γιατί δεν θέλουμε όλοι μικρά υπερσυμπιεσμενα μοτέρ που υποτίθεται ότι γίνονται έτσι για οικονομία και ρύπους , του rav4 πάντως εκτός από μία έκδοση κρατιέται και κάτω από τα 140 γρ/100 χλμ που σήμαινε ότι κυκλοφορεί και κάθε μέρα στο δακτύλιο.
-
Πάνω στο αρχικό ερώτημα, θα περίμενα λίγο, σήμερα που διάβασα για επικείμενη κατάργηση τεκμηρίων και άλλων πραγμάτων.
Ίσως αυτό ανοίξει ξανά το δρόμο για μεγαλύτερου κυβισμού πωλήσεις στη χώρα μας.
-
Πάνω στο αρχικό ερώτημα, θα περίμενα λίγο, σήμερα που διάβασα για επικείμενη κατάργηση τεκμηρίων και άλλων πραγμάτων.
Ίσως αυτό ανοίξει ξανά το δρόμο για μεγαλύτερου κυβισμού πωλήσεις στη χώρα μας.
Και μετά θα έρθει κανένας που θα αλλάξει πάλι το νόμο και θα επαναφέρει φόρους και τεκμήρια και ξανά στη 'φάκα με το τυράκι'. Κι άντε να ξεφορτωθείς μετά τα 2λιτρα...
Έτσι είχε γίνει κι άλλη φορά στο παρελθόν,οπότε δεν βλέπω γιατί στο κράτος που ζούμε να μην επαναληφθεί.
Γενικώς,στην Ελλάδα είναι επικίνδυνο σπορ τα νομοσχέδια για τις τιμές και τους φόρους των Ι.Χ.
Αγορα SUV Rav4 vs 5008 vs X-trail