-
10065ΘΕΛΩ ΝΑ ΕΡΘΕΙ Ο ΜΠΑΤΟΝ ΣΤΗΝ FERRARI ΓΙΑ ΤΟΝ ΛΟΓΟ ΝΑ ΔΕΙΞΕΙ ΣΤΟΝ ΜΟΝΤΟΓΙΑ ΠΩΣ ΟΤΑΝ ΚΑΠΟΙΟΣ ΠΗΓΑΙΝΕΙ ΣΕ ΜΙΑ ΜΕΓΑΛΗ ΟΜΑΔΑ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΝΙΚΗΣΕΙ ΚΑΙ ΑΥΤΟΣ.
-
10065ΘΕΛΩ ΝΑ ΕΡΘΕΙ Ο ΜΠΑΤΟΝ ΣΤΗΝ FERRARI ΓΙΑ ΤΟΝ ΛΟΓΟ ΝΑ ΔΕΙΞΕΙ ΣΤΟΝ ΜΟΝΤΟΓΙΑ ΠΩΣ ΟΤΑΝ ΚΑΠΟΙΟΣ ΠΗΓΑΙΝΕΙ ΣΕ ΜΙΑ ΜΕΓΑΛΗ ΟΜΑΔΑ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΝΙΚΗΣΕΙ ΚΑΙ ΑΥΤΟΣ.
-
Καλησπέρα... έχω ενα θέμα και θελω να ρωτήσω μηπως ξερει κανεις η εχει τυχει σε κανεναν...
λοιπον μιλαμε για Nissan primera p10 1.6 με τα 102αλογα μοντελο 1995 (240,000 χιλιομετρα εχει) (ξερω ειναι παλιο, σας παρακαλω μην αρχισετε να λετε αλλαξες το , και βαψτο μπλε κλπ)αύτο που θα σας το περιγράψω μου το χει κανει 3 φορες συνολικά (2 σημερα και 1 πριν κανα 2 βδομαδες)
οταν κάνω ενα μεγάλο ταξιδι οπως 150-200 χιλιόμετρα η θερμοκρασια ειναι μια χαρα στην αρχη για τα πρωτα 100-120 αλλα καπου στα ακυρα μετα απο λίγο ξεκιναει να ανεβοκατεβαζει (συνηθως ανεβαζει μονο) θερμοκρασια στα τερμα σιγα σιγα ... το γυριζω βενζινη - αεριο - βενζινη - αεριο μηπως εχει κολήσει τιποτα (περαστικε προσφατα και αεριο) η το σβηνω για κανα 10-15λεπτο κ το αναβω και δουλευει κανονικα (νορμαλ θερμοκρασια). την πρωτη φορα που μου έτυχε ηταν μετα απο κανα 120 χιλιομετρα και με πιασε βροχη χαμος εγνατια με αλαρμ και 30km/h ολοι ειμασταν και για κανα 2-3 χιλιομετρα μου το κανε αυτο ωσπου σταματησα στην ακρη για 5-10 λεπτα το εβαλα ξανα κ δουλευε οκ , υπέθεσα οτι κατι θα πηρε νερο η θα κολήσε κανας θερμοστατης λογο βροχης..τον υπολοιπο καιρο κανονικα τιποτα κανα 30 χιλιομετρα την μερα στην δουλεια + εξτρα δουλιες μεσα στην πολη + βολτες κοντινες (20-30χιλιομετρα) ολα καλα...σημερα ξανα τα ιδια ακριβως σε μεγαλο ταξιδι για θεσσαλονικη μετα απο κανα 120-140 χιλιομετρα ξανα το ιδιο...το παρκαρα εκει π εφτασα , το πηρα μετα απο κανα 2ωρο ξεκινησα να γυρισω ολα καλα..
καπου στην μεση της διαρομης (κλασικα καπου στα 120χιλιομετρα ) παλι τα ιδια .. σταματισα στην ακρη δοκιμες 2-3 φορες.. περιμενα 10-15 λεπτα ... κ ολα κομπλε εκανα αλλα 40 χιλιομετρα μεχρι το σπιτι μου..αυτο το προβλημα εχω , ζητω συγνωμη για τις πολλες λεπτομεριες , απλα προσπαθησα να δωσω οτι παραπανω ειχα για να διευκολύνω τα παιδια...
-
Ο χρήστης pasxaliskar έγραψε:
Καλησπέρα... έχω ενα θέμα και θελω να ρωτήσω μηπως ξερει κανεις η εχει τυχει σε κανεναν...
λοιπον μιλαμε για Nissan primera p10 1.6 με τα 102αλογα μοντελο 1995 (240,000 χιλιομετρα εχει) (ξερω ειναι παλιο, σας παρακαλω μην αρχισετε να λετε αλλαξες το , και βαψτο μπλε κλπ)αύτο που θα σας το περιγράψω μου το χει κανει 3 φορες συνολικά (2 σημερα και 1 πριν κανα 2 βδομαδες)
οταν κάνω ενα μεγάλο ταξιδι οπως 150-200 χιλιόμετρα η θερμοκρασια ειναι μια χαρα στην αρχη για τα πρωτα 100-120 αλλα καπου στα ακυρα μετα απο λίγο ξεκιναει να ανεβοκατεβαζει (συνηθως ανεβαζει μονο) θερμοκρασια στα τερμα σιγα σιγα ... το γυριζω βενζινη - αεριο - βενζινη - αεριο μηπως εχει κολήσει τιποτα (περαστικε προσφατα και αεριο) η το σβηνω για κανα 10-15λεπτο κ το αναβω και δουλευει κανονικα (νορμαλ θερμοκρασια). την πρωτη φορα που μου έτυχε ηταν μετα απο κανα 120 χιλιομετρα και με πιασε βροχη χαμος εγνατια με αλαρμ και 30km/h ολοι ειμασταν και για κανα 2-3 χιλιομετρα μου το κανε αυτο ωσπου σταματησα στην ακρη για 5-10 λεπτα το εβαλα ξανα κ δουλευε οκ , υπέθεσα οτι κατι θα πηρε νερο η θα κολήσε κανας θερμοστατης λογο βροχης..τον υπολοιπο καιρο κανονικα τιποτα κανα 30 χιλιομετρα την μερα στην δουλεια + εξτρα δουλιες μεσα στην πολη + βολτες κοντινες (20-30χιλιομετρα) ολα καλα...σημερα ξανα τα ιδια ακριβως σε μεγαλο ταξιδι για θεσσαλονικη μετα απο κανα 120-140 χιλιομετρα ξανα το ιδιο...το παρκαρα εκει π εφτασα , το πηρα μετα απο κανα 2ωρο ξεκινησα να γυρισω ολα καλα..
καπου στην μεση της διαρομης (κλασικα καπου στα 120χιλιομετρα ) παλι τα ιδια .. σταματισα στην ακρη δοκιμες 2-3 φορες.. περιμενα 10-15 λεπτα ... κ ολα κομπλε εκανα αλλα 40 χιλιομετρα μεχρι το σπιτι μου..αυτο το προβλημα εχω , ζητω συγνωμη για τις πολλες λεπτομεριες , απλα προσπαθησα να δωσω οτι παραπανω ειχα για να διευκολύνω τα παιδια...
Αρχικά εφόσον έχεις υγραεριο , δες πως σου έχει πάρει τα νερά για το πνευμονα .
Έπειτα ελπίζω να στο έχει ρυθμιστεί στο δρόμο για να έχεις σωστά μείγματα.
Τέλος να επιβεβαιώσεις εάν σου έχει βάλει να ρίχνει βενζινη καλό θα κάνει και τι είδους βαλβίδες έχει ο κινητήρας. Εάν έχεις μηχανικές θα θέλει έλεγχο διακενων ανά 30.000
Τώρα είναι μοντέλο 24 χρόνων.
Θα κοίταζα τα εξής και ειδικά εάν δεν έχουν αλλαχτεί θα τα άλλαζα με εμποριου.
Θερμοστάτη, Αντλία Νερού , Αλλαγή Παραφλου , και θα κοίταζα και το ψυγείο μήπως είναι βουλομενο -
λοιπον το πηγα χτες το πηρα σημερα σε αλλον μαστορα γιατι εκει που παω κ εμπιστευομαι ειναι μακρια θα το παω μαλλον το σκ.. με αλλαξες θερμοστατη εαν κ με ειπε οτι κ ο παλιος καλουτσικα δουλευε.. αλλαξες νερα, φυσιξε λιγο κατι σωληνακια εκει στο θερμοστατη (δν ξερω κατα ποσο ισχυει μπορει κ μουφες ν δικαιλογισεις τα 20 ευρο εργατικα ) κ συμπληρωσε λιγο παραφλου..
με λεει το μονο περιεργο ειναι εβαλα αερα πιεση μεσα στο συστημα (μηχανης ? ψυξης ?δν ξερω - δεν καταλαβα σιγουρα και λεει εχανε γρηγορα την πιεση κ δν μαρεσε πολυ ).. τεσπα μ ειπε ειδα κ τα μπουζια δν φαινονται ν εχει καψει φλατζα..
το πηρα εκανα 130 χιλιομετρα (πηγα μια μεγαλη βολτα) ολα οκ .. σταματαω σε διοδια ξανα.. βλεπω θερμοκρασια να ανεβενει.. ερε γ@@@ω λεω.. παλι εκει σταματησα - σβηστως γτ μονο ετσι κατεβενε κανα 2 φορες και εστρωσε..
νεα συπτωματα μηπως βοηθησουν ειναι οτι 1) ενω ηταν ψηλα ο δεικτης θερμοκρασιας δλδ στο οριο να φυγει για κοκκινο εβγαζε μετιο σε θερμοκρασια αερα απο το καλοριφερ κ οταν ξεκινουσε ν πεφτει ο δεικτης αρχισε ν βγαζει ζεστο ζεστο οπως οταν βγαζει στην κανονικα,
2) απο το δοχειο νερου του ψυγειου ειχαν φουσκωσει τα νερα κ ειχανε τρεξει λιγο ...τον πηρα τηλεφωνο με λεει φερτω παλι θα δουμε αντλια εαν δουλευει σωστα αλλιως παιζει ν ειναι κ αυτο π με ειπε π εχανε αερα οτι κ καλα μηπως ειναι ραγισμενο το καπακι μηχανης..
Εγω δν ξερω αλλα μου φαινετε οτι οταν το αμαξι δν εχει ταχυτητα η σταματαω σαν να κολαει κατι (δν ξερω αντλια νερου εαν υπαρχει περιπτωση να κολαει ) και δν γυρνανε τα νερα... γτ οσο γρηγορα ανεβαινει .. αλλο τοσο οταν σαν να ξεκολησει κατεβενει (μερικες φορες μενει ψυλα σταθερα λες κ δν γυρναει τπτ )
τα αλλα που μου ειπες για το αεριο δν ξερω να σου απαντησω θα ρωτησω ομως.. παντως θελω να δοκιμασω με βενζινη σκετο εαν με κανει τα ιδια σε μακρινες αποστασεις γτ πριν το αεριο δν με εκανε τπτ
-
Το αυτοκινητο σου θελει ψαξιμο, πες μας λιγο το ιστορικο του αντλια νερου εχεια αλλαξει ποτε? την εχετε κοιταξει μετα το προβλημα αν ειναι σωστα τα πτερυγια της?
Τσεκαρετε επισης το ψυγειο νερου, αυτα για αρχη. -
Ακριβώς η ίδια κατάσταση με honda eg4 . Αρχικά αν στο ταξίδι εκοβα λίγο για να μπω σε περιφερειακό κτλ. Ανεβαζα σταδιακα θερμοκρασία, με γκαζια χαζοεπεφτε. Δείτε μήπως η βαλβιδα του βεντιλατερ δεν βρεχεται αν χάσει λίγο νερό το κύκλωμα. Μετά είναι αλυσιδωτη αντίδραση χαους. Για την ιστορία το δικο μου εσπασε μετά από μάχη με στεγανοποιητικα για ρηγμα ή φλαντζα (ενω ειχε στρώσει) αλά f1....... Αν το κρατήσεις, που θα το κρατήσεις για να εβ
αλες υγραεριο, γρήγορα συνεργείο πριν η κατάσταση πάρει διαστάσεις......... -
αυγουστο 18 αλλαξα αντλια νερου.. ψυγειο αλλαξα χειμωνα του 18... το προβλημα αρχισε ν μ το κανει μολις περασα υγραεριο κ με βενζινη νομιζω στρωνει , ειναι σαν να κολανε τα νερα..σημερα μετα το φειλ τεστ το ξανα πηγα θα το δει αυριο την αντλια μηπως εχει κανα θεμα ...
γυριζει το βεντιλαντερ οποτε φανταζομαι να μην πω αυτο για την βαλβιδα? δν ξερω ειμια ασχετο εαν εχει καμια σχεση με το που γυριζει..
αεριο εβαλα να βολευτω με την δουλεια μου που παω σε εργοταξιο μην παρω κανα αλλο και το γα@@σω στην σκονη , λακουβες κλπ (καλα και αυτο εαν κ παλιο επειδη ειναι μονο σε γκαραζ κ λιγα χιλιομετρα για τα χρονια του κραταει καλα)
ναι μεσα στην βδομαδα εαν δν το εχει κανει η βρει τι ειναι το παω εκει π περασα αεριο κ γενικα το παω για σοβαρα θεματα να μου το δουν απλα ειναι μακρια απο το σπιτι μου κανα 130-140 χιλιομετρα κ βολευει μονο σκ να παω να το αφησω λογο δουλειας
-
Ο χρήστης pasxaliskar έγραψε:
λοιπον το πηγα χτες το πηρα σημερα σε αλλον μαστορα γιατι εκει που παω κ εμπιστευομαι ειναι μακρια θα το παω μαλλον το σκ.. με αλλαξες θερμοστατη εαν κ με ειπε οτι κ ο παλιος καλουτσικα δουλευε.. αλλαξες νερα, φυσιξε λιγο κατι σωληνακια εκει στο θερμοστατη (δν ξερω κατα ποσο ισχυει μπορει κ μουφες ν δικαιλογισεις τα 20 ευρο εργατικα ) κ συμπληρωσε λιγο παραφλου..με λεει το μονο περιεργο ειναι εβαλα αερα πιεση μεσα στο συστημα (μηχανης ? ψυξης ?δν ξερω - δεν καταλαβα σιγουρα και λεει εχανε γρηγορα την πιεση κ δν μαρεσε πολυ ).. τεσπα μ ειπε ειδα κ τα μπουζια δν φαινονται ν εχει καψει φλατζα..
το πηρα εκανα 130 χιλιομετρα (πηγα μια μεγαλη βολτα) ολα οκ .. σταματαω σε διοδια ξανα.. βλεπω θερμοκρασια να ανεβενει.. ερε γ@@@ω λεω.. παλι εκει σταματησα - σβηστως γτ μονο ετσι κατεβενε κανα 2 φορες και εστρωσε..
νεα συπτωματα μηπως βοηθησουν ειναι οτι 1) ενω ηταν ψηλα ο δεικτης θερμοκρασιας δλδ στο οριο να φυγει για κοκκινο εβγαζε μετιο σε θερμοκρασια αερα απο το καλοριφερ κ οταν ξεκινουσε ν πεφτει ο δεικτης αρχισε ν βγαζει ζεστο ζεστο οπως οταν βγαζει στην κανονικα,
2) απο το δοχειο νερου του ψυγειου ειχαν φουσκωσει τα νερα κ ειχανε τρεξει λιγο ...τον πηρα τηλεφωνο με λεει φερτω παλι θα δουμε αντλια εαν δουλευει σωστα αλλιως παιζει ν ειναι κ αυτο π με ειπε π εχανε αερα οτι κ καλα μηπως ειναι ραγισμενο το καπακι μηχανης..
Εγω δν ξερω αλλα μου φαινετε οτι οταν το αμαξι δν εχει ταχυτητα η σταματαω σαν να κολαει κατι (δν ξερω αντλια νερου εαν υπαρχει περιπτωση να κολαει ) και δν γυρνανε τα νερα... γτ οσο γρηγορα ανεβαινει .. αλλο τοσο οταν σαν να ξεκολησει κατεβενει (μερικες φορες μενει ψυλα σταθερα λες κ δν γυρναει τπτ )
τα αλλα που μου ειπες για το αεριο δν ξερω να σου απαντησω θα ρωτησω ομως.. παντως θελω να δοκιμασω με βενζινη σκετο εαν με κανει τα ιδια σε μακρινες αποστασεις γτ πριν το αεριο δν με εκανε τπτ
Φίλε σε χρεώνουν με το γράμμα;Μας έχεις βγάλει τα μάτια με το να παραλείπεις γράμματα στις λέξεις.Λες και στέλνεις τηλεγράφημα!!!
-
Καντε μια καλη εξαερωση στο κυκλωμα ψυξης, ενα βιδακι εξαερωτηρα εχει πανω απο τον θερμοστατη, αλλο ενα κατω απο το ντρισιπιτερ και μερικα μοντελα εχουν και στο ενα κολαρο του καλοριφερ και καντε εξαερωση και στον πνευμονα του υγραεριου, αν συνεχιζει το προβλημα τσεκαρε το παλι μονο με βενζινη σε περιπτωση που δεν σου κανει κατι εκει τοτε πιθανο να εχει προβλημα ο πνευμονας.
-
Ο χρήστης adensa έγραψε:
σε χρεώνουν με το γράμμα;Μας έχεις βγάλει τα μάτια με το να παραλείπεις γράμματα στις λέξεις.Λες και στέλνεις τηλεγράφημα!!!Νεου τυπου γραφη απο τους νεους ειναι αυτη, δυστυχως.
-
χααχχααχ ναι , συγνωμη , ειναι γρηγορη γραφει και μου εχει γινει συνηθεια απο τα παιχνιδια που ''χρεωνει'' και το δευτερολεπτο..
δεν θα μου εκανε ο μαστορας εξαερωση ? κατι μικρο ας ειναι , εγω φοβαμαι μην παρω το μοτερ στο χερι, για μικρες αποστασης ομως δν με βγαλε θεμα πηγαινοερχομουν δουλεια κλπ καθε μερα 30 χιλιομετρα συνολικα ...
ε πιστευω παλι δεν θα μπορεσει να το κανει οποτε μαλλον θα το παω εκει στον φιλο μου που εχει και καλα μαστορια , μπορει να ειναι κατι μικρο και χαζο που δεν παει ο νους , ξερω και γω
Προβλημα - ερωτηση με υπερθερμανση κινητηρα