-
Ο χώρος του κινητήρα μυρίζει βενζίνη και παρατήρησα διαρροή, όπως φαίνεται στην εικόνα.
https://imgur.com/2fPwWyxΠιθανόν να έχουν χαλαρώσει οι σφυκτήρες στο σωληνάκι υποθέτω. Πριν λίγους μήνες άλλαξα μπεκ, δεν ξερω αν παιζει ρολο αυτο.
Μπορώ να κάνω κατι μόνος μου;
Αν πρεπει να το παω συνεργειο, ειναι ασφαλες να το μετακινησω; Μην παθουμε καμια ζημια απο φωτια! -
Ο χώρος του κινητήρα μυρίζει βενζίνη και παρατήρησα διαρροή, όπως φαίνεται στην εικόνα.
https://imgur.com/2fPwWyxΠιθανόν να έχουν χαλαρώσει οι σφυκτήρες στο σωληνάκι υποθέτω. Πριν λίγους μήνες άλλαξα μπεκ, δεν ξερω αν παιζει ρολο αυτο.
Μπορώ να κάνω κατι μόνος μου;
Αν πρεπει να το παω συνεργειο, ειναι ασφαλες να το μετακινησω; Μην παθουμε καμια ζημια απο φωτια! -
Ο χώρος του κινητήρα μυρίζει βενζίνη και παρατήρησα διαρροή, όπως φαίνεται στην εικόνα.
https://imgur.com/2fPwWyxΠιθανόν να έχουν χαλαρώσει οι σφυκτήρες στο σωληνάκι υποθέτω. Πριν λίγους μήνες άλλαξα μπεκ, δεν ξερω αν παιζει ρολο αυτο.
Μπορώ να κάνω κατι μόνος μου;
Αν πρεπει να το παω συνεργειο, ειναι ασφαλες να το μετακινησω; Μην παθουμε καμια ζημια απο φωτια! -
Το πιο πιθανό να έχει 'ξεραθεί' το σωληνάκι στις δύο άκρες και τρέχει. Άνοιξε την τάπα ανεφοδιασμού να πέσει η πίεση στο κύκλωμα (εξαέρωση) και αφαίρεσε μετά το σωληνάκι. Εάν το μήκος είναι αρκετό το κόβεις στις άκρες και το ξαναβάζεις εάν όχι βάλε ένα κατάλληλου μήκους κομμάτι λάστιχο (βενζίνης με εσωτερικά λινά - όλα τα συνεργεία έχουν). Μην κινείς το αυτοκίνητο...
-
Απο το πανω μερος βγαινει σιγουρα. Στο κατω μερος, απλα ειδα κι εκει βενζινη(μπορει να εσταξε απο πανω).
Αυτοι οι σφυγκτηρες σφιγγουν καπως? -
Εάν είναι με βίδα ναι με κατσαβίδι (σταυρός). Αλλιώς με μιτιτσίμιδο πιέζεις τις δύο άκρες (μεγαλώνει η διάμετρος) και βγαίνει.... σαν λύσει ανάγκεις βάλε σφικτήρα από λάστιχο βρύσης κάνει...(έχει στα supermarket).... όμως για λάστιχο θέλεις ειδικό λάστιχο....
-
Καταλαβα. Δυσκολο να το κανω μονος. Οποτε φωναζω μαστορα σπιτι. Κοστος τι υπολογιζεις?
-
εκεί που είστε δεν υπάρχει κάποιο συνεργείο δίπλα. Είναι πολύ απλό....
-
Ο χρήστης gnikas έγραψε:
Το πιο πιθανό να έχει 'ξεραθεί' το σωληνάκι στις δύο άκρες και τρέχει. Άνοιξε την τάπα ανεφοδιασμού να πέσει η πίεση στο κύκλωμα (εξαέρωση) και αφαίρεσε μετά το σωληνάκι. Εάν το μήκος είναι αρκετό το κόβεις στις άκρες και το ξαναβάζεις εάν όχι βάλε ένα κατάλληλου μήκους κομμάτι λάστιχο (βενζίνης με εσωτερικά λινά - όλα τα συνεργεία έχουν). Μην κινείς το αυτοκίνητο...Tι σχέση έχει η τάπα ανεφοδιασμού με την πίεση στο κύκλωμα τροφοδοσίας;
Φίλος ναι και τα σφικτηράκια του σουπερμάρκετ κάνουν.Βγάζεις το λάστιχο ,ελέγχεις αν έχει σπάσιμο εσωτερικά και αλλάζεις τους σφιγκτήρες.Αλλιώς με το λαστιχάκι στο χέρι πας σε ανταλλακτικά αυτοκινήτων ,αγοράζεις 1 μέτρο λάστιχο ΓΙΑ ΒΕΝΖΙΝΗ ( θα το τονίσεις) και ανάλογα σφιγκτηράκια και αλλάζεις και τα άλλα κομμάτια που πάνε στα μπεκ (αν είναι μπεκ και παροχή) .Λίγο αν πιάνουν τα χέρια σου το κάνεις.Αν δεν ..... τότε πληρώνεις .
-
Το σύστημα τροφοδοσίας είναι υπό πίεση και εάν αφαιρέσει τα σωληνάκια καυσίμου χωρίς να εξισορροπήσει την πίεση με την ατμοσφαιρική θα έχει διαρροή καυσίμου μέχρι να επέλθει η τελική ισορροπία στο κύκλωμα. Απλώς με αυτόν τον τρόπο δεν θα χρειάζεται να βάλει κάτι κάτω από το σωληνάκι για να μαζεύει την βενζίνη. Επίσης καλό θα είναι όταν μιλάμε με ανθρώπους που δεν ξέρουμε να προσέχουμε τα εικονίδια που χρησιμοποιούμε γιατί ενδέχεται κάποιος (ενδεχομένως και.........αγενής) να μας ταυτίσει με βασικό εξάρτημα που δημιουργεί την πίεση στο σύστημα τροφοδοσίας.....
-
Ο χρήστης gnikas έγραψε:
Το σύστημα τροφοδοσίας είναι υπό πίεση και εάν αφαιρέσει τα σωληνάκια καυσίμου χωρίς να εξισορροπήσει την πίεση με την ατμοσφαιρική θα έχει διαρροή καυσίμου μέχρι να επέλθει η τελική ισορροπία στο κύκλωμα. Απλώς με αυτόν τον τρόπο δεν θα χρειάζεται να βάλει κάτι κάτω από το σωληνάκι για να μαζεύει την βενζίνη. Επίσης καλό θα είναι όταν μιλάμε με ανθρώπους που δεν ξέρουμε να προσέχουμε τα εικονίδια που χρησιμοποιούμε γιατί ενδέχεται κάποιος (ενδεχομένως και.........αγενής) να μας ταυτίσει με βασικό εξάρτημα που δημιουργεί την πίεση στο σύστημα τροφοδοσίας.....Σκέψου τι λες και απο πόσες πλευρές είναι λάθος.
Θες να βοηθήσω;Η πίεση δημιουργείται απο την τρόμπα που τραβάει απο το ρεζερβουάρ προς τα μπεκ και όχι πρός και το ρεζερβουάρ,αλλιώς όταν άνοιγες την τάπα θα σε έλουζε βενζίνη.Επίσης δεν ξέρουμε αν το σωληνάκι που μας δείχνει ο φίλος είναι απο την επιστροφή προς το ρεζερβουάρ ,ναι υπάρχει και τέτοιο.Επίσης δεν καταλαβαίνω τι σε ενόχλησε στο ,γιατί ναι αυτό που έγραψες ήταν 'τρελό'.
Αν ήθελα να σε προσβάλω όπως προσπαθείς εσύ θα έβαζα το που δείχνει την κίνηση που κάνει το εξάρτημα που λες αλλά στην ουσία λέει 'whatever' δηλαδή 'οτι να είναι' στα ελληνικά.
(ελπίζω να παρεξηγηθεί και το -
Αυτό που περιγράφω το εξισορρόπηση πίεσης το ξαναέκανα την προηγούμενη βδομάδα και σταμάτησα την ίδια ακριβώς διαρροή που είχα στο όχημά μου. Ο ατμοσφαιρικός αέρας μπαίνει στο ρεζερβουάρ και εκτονώνεται η πίεση στο δοχείο καυσίμου καθώς η ατμοσφαιρική πίεση εξισώνεται με την υποπίεση που υπάρχει ήδη στο ντεπόζιτο και σταματάει η ροή από το φίλτρο καυσίμου....αλλιώς θα τρέχει μέχρι η πίεση που έχει δώσει η τρόμπα στην γραμμή τροφοδοσίας (με το κλειδί στο Off) γίνει μηδενική (κοινώς αδειάσει η γραμμή). [Σημείωση όλοι όταν γυρνάμε το κλειδί στο ACC ακούμε την αντλία που πρεσάρει καύσιμο]. Επειδή είναι μεταλλική η γραμμή τροφοδοσίας (φωτό) μάλλον κατά 99% δεν είναι επιστροφή προς το ρεζερβουάρ. Συγνώμη αλλά δεν είμαστε όλοι εξοικειωμένοι με τα emoticon.
-
gnikas, adensa ευχαριστω.
Ειχα αλλαξει μπεκ. Υπαρχει περιπτωση να επαιξε ρολο στη φθορα/χαλαρωση των σωληνων; Εννοω, στην αλλαγη των μπεκ πειραζονται τα σωληνακια; -
Προσωπικά αυτούς τους σφικτηρες τους θεωρώ ότι πιο ηλιθιο υπάρχει. Οπου και να κοιτάξω στο honda είτε σύστημα ψύξης είτε παροχη καυσίμου, χανουν, απο ανεπαισθητα έως αρκετά. Ασε που αν πας να τους αλλάξεις θέση μπας και σταματήσει η διαρροή υπάρχει κίνδυνος να γίνει χειρότερη η κατάσταση.
-
Ο χρήστης IoannisSm έγραψε:
gnikas, adensa ευχαριστω.
Ειχα αλλαξει μπεκ. Υπαρχει περιπτωση να επαιξε ρολο στη φθορα/χαλαρωση των σωληνων; Εννοω, στην αλλαγη των μπεκ πειραζονται τα σωληνακια;Το πιο πιθανό είναι ότι τα πείραξε για να βγάλει την μπεκιέρα .Δοκίμασε να δεις με το χέρι αν γυρνάει το λαστιχο πάνω στα σωληνάκια.Αν είναι και πολύ παλιά ότι και να τους κάνεις θα έχουν ξεραθεί όπότε ακόμα και η παραμικρή αλλαγή απο την θέση που είχαν τόσα χρόνια δεν θα τους επιτρέπει να στεγανώνουν καλά.
Πάντως πολύ φαιά ουσία χαλάμε για κάτι που είναι ούτε 2 λεπτά δουλειά.Αν θες μπορείς να το σφίξεις με σύρμα και πένσα. -
Ο χρήστης W202 AMG έγραψε:
Προσωπικά αυτούς τους σφικτηρες τους θεωρώ ότι πιο ηλιθιο υπάρχει. Οπου και να κοιτάξω στο honda είτε σύστημα ψύξης είτε παροχη καυσίμου, χανουν, απο ανεπαισθητα έως αρκετά. Ασε που αν πας να τους αλλάξεις θέση μπας και σταματήσει η διαρροή υπάρχει κίνδυνος να γίνει χειρότερη η κατάσταση.Δίκιο έχεις.Αλλαγή με αυτούς που είναι με βίδα.
-
Ο χρήστης IoannisSm έγραψε:
gnikas, adensa ευχαριστω.
Ειχα αλλαξει μπεκ. Υπαρχει περιπτωση να επαιξε ρολο στη φθορα/χαλαρωση των σωληνων; Εννοω, στην αλλαγη των μπεκ πειραζονται τα σωληνακια;Θεωρητικά όχι αλλά μπορεί κάτι να μετακινήθηκε ασυναίσθητα, να ήταν και το υλικό στα τελευταία του (εάν είναι και τεντωμένο οριακά χωρίς να έχει σχετική ελευθερία κινήσεων) και άρχισε να τρέχει. Εμένα την προηγούμενη βδομάδα σε παρόμοια κατάσταση έβαλα ένα λίγο πιο μεγάλο σε μήκος λάστιχο βενζίνης (το μέγεθος της διατομής πρόσεχε).
Δες λάστιχο βενζίνης....8χιλ
https://www.toolsonline.gr/el/eukamptoi ... -36:v.html
Σφιχτηράκια
https://abpcdn.pstatic.gr/P/bpimg26/24x ... a-2000.jpgΚαλή συνέχεια...
Διαρροή Βενζίνης