Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Διαρροή Βενζίνης
    1. Home
    2. Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
    3. Διαρροή Βενζίνης
    • 1 / 1
    Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
    4
    16
    9545
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • I
      ioannissm last edited by

      Ο χώρος του κινητήρα μυρίζει βενζίνη και παρατήρησα διαρροή, όπως φαίνεται στην εικόνα.
      https://imgur.com/2fPwWyx

      Πιθανόν να έχουν χαλαρώσει οι σφυκτήρες στο σωληνάκι υποθέτω. Πριν λίγους μήνες άλλαξα μπεκ, δεν ξερω αν παιζει ρολο αυτο.
      Μπορώ να κάνω κατι μόνος μου;
      Αν πρεπει να το παω συνεργειο, ειναι ασφαλες να το μετακινησω; Μην παθουμε καμια ζημια απο φωτια!

      1 Reply Last reply Reply Quote 1
      • I
        ioannissm last edited by

        Ο χώρος του κινητήρα μυρίζει βενζίνη και παρατήρησα διαρροή, όπως φαίνεται στην εικόνα.
        https://imgur.com/2fPwWyx

        Πιθανόν να έχουν χαλαρώσει οι σφυκτήρες στο σωληνάκι υποθέτω. Πριν λίγους μήνες άλλαξα μπεκ, δεν ξερω αν παιζει ρολο αυτο.
        Μπορώ να κάνω κατι μόνος μου;
        Αν πρεπει να το παω συνεργειο, ειναι ασφαλες να το μετακινησω; Μην παθουμε καμια ζημια απο φωτια!

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • I
          ioannissm last edited by

          Ο χώρος του κινητήρα μυρίζει βενζίνη και παρατήρησα διαρροή, όπως φαίνεται στην εικόνα.
          https://imgur.com/2fPwWyx

          Πιθανόν να έχουν χαλαρώσει οι σφυκτήρες στο σωληνάκι υποθέτω. Πριν λίγους μήνες άλλαξα μπεκ, δεν ξερω αν παιζει ρολο αυτο.
          Μπορώ να κάνω κατι μόνος μου;
          Αν πρεπει να το παω συνεργειο, ειναι ασφαλες να το μετακινησω; Μην παθουμε καμια ζημια απο φωτια!

          1 Reply Last reply Reply Quote 1
          • G
            gnikas last edited by

            Το πιο πιθανό να έχει 'ξεραθεί' το σωληνάκι στις δύο άκρες και τρέχει. Άνοιξε την τάπα ανεφοδιασμού να πέσει η πίεση στο κύκλωμα (εξαέρωση) και αφαίρεσε μετά το σωληνάκι. Εάν το μήκος είναι αρκετό το κόβεις στις άκρες και το ξαναβάζεις εάν όχι βάλε ένα κατάλληλου μήκους κομμάτι λάστιχο (βενζίνης με εσωτερικά λινά - όλα τα συνεργεία έχουν). Μην κινείς το αυτοκίνητο...

            1 Reply Last reply Reply Quote 5
            • I
              ioannissm last edited by

              Απο το πανω μερος βγαινει σιγουρα. Στο κατω μερος, απλα ειδα κι εκει βενζινη(μπορει να εσταξε απο πανω).
              Αυτοι οι σφυγκτηρες σφιγγουν καπως?

              1 Reply Last reply Reply Quote 1
              • G
                gnikas last edited by

                Εάν είναι με βίδα ναι με κατσαβίδι (σταυρός). Αλλιώς με μιτιτσίμιδο πιέζεις τις δύο άκρες (μεγαλώνει η διάμετρος) και βγαίνει.... σαν λύσει ανάγκεις βάλε σφικτήρα από λάστιχο βρύσης κάνει...(έχει στα supermarket).... όμως για λάστιχο θέλεις ειδικό λάστιχο....

                1 Reply Last reply Reply Quote 4
                • I
                  ioannissm last edited by

                  Καταλαβα. Δυσκολο να το κανω μονος. Οποτε φωναζω μαστορα σπιτι. Κοστος τι υπολογιζεις?

                  1 Reply Last reply Reply Quote 4
                  • G
                    gnikas last edited by

                    εκεί που είστε δεν υπάρχει κάποιο συνεργείο δίπλα. Είναι πολύ απλό....

                    1 Reply Last reply Reply Quote 4
                    • A
                      adensa last edited by

                      Ο χρήστης gnikas έγραψε:
                      Το πιο πιθανό να έχει 'ξεραθεί' το σωληνάκι στις δύο άκρες και τρέχει. Άνοιξε την τάπα ανεφοδιασμού να πέσει η πίεση στο κύκλωμα (εξαέρωση) και αφαίρεσε μετά το σωληνάκι. Εάν το μήκος είναι αρκετό το κόβεις στις άκρες και το ξαναβάζεις εάν όχι βάλε ένα κατάλληλου μήκους κομμάτι λάστιχο (βενζίνης με εσωτερικά λινά - όλα τα συνεργεία έχουν). Μην κινείς το αυτοκίνητο...

                      Tι σχέση έχει η τάπα ανεφοδιασμού με την πίεση στο κύκλωμα τροφοδοσίας;

                      Φίλος ναι και τα σφικτηράκια του σουπερμάρκετ κάνουν.Βγάζεις το λάστιχο ,ελέγχεις αν έχει σπάσιμο εσωτερικά και αλλάζεις τους σφιγκτήρες.Αλλιώς με το λαστιχάκι στο χέρι πας σε ανταλλακτικά αυτοκινήτων ,αγοράζεις 1 μέτρο λάστιχο ΓΙΑ ΒΕΝΖΙΝΗ ( θα το τονίσεις) και ανάλογα σφιγκτηράκια και αλλάζεις και τα άλλα κομμάτια που πάνε στα μπεκ (αν είναι μπεκ και παροχή) .Λίγο αν πιάνουν τα χέρια σου το κάνεις.Αν δεν ..... τότε πληρώνεις .

                      1 Reply Last reply Reply Quote 4
                      • G
                        gnikas last edited by

                        Το σύστημα τροφοδοσίας είναι υπό πίεση και εάν αφαιρέσει τα σωληνάκια καυσίμου χωρίς να εξισορροπήσει την πίεση με την ατμοσφαιρική θα έχει διαρροή καυσίμου μέχρι να επέλθει η τελική ισορροπία στο κύκλωμα. Απλώς με αυτόν τον τρόπο δεν θα χρειάζεται να βάλει κάτι κάτω από το σωληνάκι για να μαζεύει την βενζίνη. Επίσης καλό θα είναι όταν μιλάμε με ανθρώπους που δεν ξέρουμε να προσέχουμε τα εικονίδια που χρησιμοποιούμε γιατί ενδέχεται κάποιος (ενδεχομένως και.........αγενής) να μας ταυτίσει με βασικό εξάρτημα που δημιουργεί την πίεση στο σύστημα τροφοδοσίας.....

                        1 Reply Last reply Reply Quote 5
                        • A
                          adensa last edited by

                          Ο χρήστης gnikas έγραψε:
                          Το σύστημα τροφοδοσίας είναι υπό πίεση και εάν αφαιρέσει τα σωληνάκια καυσίμου χωρίς να εξισορροπήσει την πίεση με την ατμοσφαιρική θα έχει διαρροή καυσίμου μέχρι να επέλθει η τελική ισορροπία στο κύκλωμα. Απλώς με αυτόν τον τρόπο δεν θα χρειάζεται να βάλει κάτι κάτω από το σωληνάκι για να μαζεύει την βενζίνη. Επίσης καλό θα είναι όταν μιλάμε με ανθρώπους που δεν ξέρουμε να προσέχουμε τα εικονίδια που χρησιμοποιούμε γιατί ενδέχεται κάποιος (ενδεχομένως και.........αγενής) να μας ταυτίσει με βασικό εξάρτημα που δημιουργεί την πίεση στο σύστημα τροφοδοσίας.....

                          Σκέψου τι λες και απο πόσες πλευρές είναι λάθος.
                          Θες να βοηθήσω;Η πίεση δημιουργείται απο την τρόμπα που τραβάει απο το ρεζερβουάρ προς τα μπεκ και όχι πρός και το ρεζερβουάρ,αλλιώς όταν άνοιγες την τάπα θα σε έλουζε βενζίνη.Επίσης δεν ξέρουμε αν το σωληνάκι που μας δείχνει ο φίλος είναι απο την επιστροφή προς το ρεζερβουάρ ,ναι υπάρχει και τέτοιο.

                          Επίσης δεν καταλαβαίνω τι σε ενόχλησε στο ,γιατί ναι αυτό που έγραψες ήταν 'τρελό'.
                          Αν ήθελα να σε προσβάλω όπως προσπαθείς εσύ θα έβαζα το που δείχνει την κίνηση που κάνει το εξάρτημα που λες αλλά στην ουσία λέει 'whatever' δηλαδή 'οτι να είναι' στα ελληνικά.
                          (ελπίζω να παρεξηγηθεί και το

                          1 Reply Last reply Reply Quote 4
                          • G
                            gnikas last edited by

                            Αυτό που περιγράφω το εξισορρόπηση πίεσης το ξαναέκανα την προηγούμενη βδομάδα και σταμάτησα την ίδια ακριβώς διαρροή που είχα στο όχημά μου. Ο ατμοσφαιρικός αέρας μπαίνει στο ρεζερβουάρ και εκτονώνεται η πίεση στο δοχείο καυσίμου καθώς η ατμοσφαιρική πίεση εξισώνεται με την υποπίεση που υπάρχει ήδη στο ντεπόζιτο και σταματάει η ροή από το φίλτρο καυσίμου....αλλιώς θα τρέχει μέχρι η πίεση που έχει δώσει η τρόμπα στην γραμμή τροφοδοσίας (με το κλειδί στο Off) γίνει μηδενική (κοινώς αδειάσει η γραμμή). [Σημείωση όλοι όταν γυρνάμε το κλειδί στο ACC ακούμε την αντλία που πρεσάρει καύσιμο]. Επειδή είναι μεταλλική η γραμμή τροφοδοσίας (φωτό) μάλλον κατά 99% δεν είναι επιστροφή προς το ρεζερβουάρ. Συγνώμη αλλά δεν είμαστε όλοι εξοικειωμένοι με τα emoticon.

                            1 Reply Last reply Reply Quote 3
                            • I
                              ioannissm last edited by

                              gnikas, adensa ευχαριστω.
                              Ειχα αλλαξει μπεκ. Υπαρχει περιπτωση να επαιξε ρολο στη φθορα/χαλαρωση των σωληνων; Εννοω, στην αλλαγη των μπεκ πειραζονται τα σωληνακια;

                              1 Reply Last reply Reply Quote 1
                              • W
                                w202-amg last edited by

                                Προσωπικά αυτούς τους σφικτηρες τους θεωρώ ότι πιο ηλιθιο υπάρχει. Οπου και να κοιτάξω στο honda είτε σύστημα ψύξης είτε παροχη καυσίμου, χανουν, απο ανεπαισθητα έως αρκετά. Ασε που αν πας να τους αλλάξεις θέση μπας και σταματήσει η διαρροή υπάρχει κίνδυνος να γίνει χειρότερη η κατάσταση.

                                1 Reply Last reply Reply Quote 5
                                • A
                                  adensa last edited by

                                  Ο χρήστης IoannisSm έγραψε:
                                  gnikas, adensa ευχαριστω.
                                  Ειχα αλλαξει μπεκ. Υπαρχει περιπτωση να επαιξε ρολο στη φθορα/χαλαρωση των σωληνων; Εννοω, στην αλλαγη των μπεκ πειραζονται τα σωληνακια;

                                  Το πιο πιθανό είναι ότι τα πείραξε για να βγάλει την μπεκιέρα .Δοκίμασε να δεις με το χέρι αν γυρνάει το λαστιχο πάνω στα σωληνάκια.Αν είναι και πολύ παλιά ότι και να τους κάνεις θα έχουν ξεραθεί όπότε ακόμα και η παραμικρή αλλαγή απο την θέση που είχαν τόσα χρόνια δεν θα τους επιτρέπει να στεγανώνουν καλά.
                                  Πάντως πολύ φαιά ουσία χαλάμε για κάτι που είναι ούτε 2 λεπτά δουλειά.Αν θες μπορείς να το σφίξεις με σύρμα και πένσα.

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 5
                                  • A
                                    adensa last edited by

                                    Ο χρήστης W202 AMG έγραψε:
                                    Προσωπικά αυτούς τους σφικτηρες τους θεωρώ ότι πιο ηλιθιο υπάρχει. Οπου και να κοιτάξω στο honda είτε σύστημα ψύξης είτε παροχη καυσίμου, χανουν, απο ανεπαισθητα έως αρκετά. Ασε που αν πας να τους αλλάξεις θέση μπας και σταματήσει η διαρροή υπάρχει κίνδυνος να γίνει χειρότερη η κατάσταση.

                                    Δίκιο έχεις.Αλλαγή με αυτούς που είναι με βίδα.

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 2
                                    • G
                                      gnikas last edited by

                                      Ο χρήστης IoannisSm έγραψε:
                                      gnikas, adensa ευχαριστω.
                                      Ειχα αλλαξει μπεκ. Υπαρχει περιπτωση να επαιξε ρολο στη φθορα/χαλαρωση των σωληνων; Εννοω, στην αλλαγη των μπεκ πειραζονται τα σωληνακια;

                                      Θεωρητικά όχι αλλά μπορεί κάτι να μετακινήθηκε ασυναίσθητα, να ήταν και το υλικό στα τελευταία του (εάν είναι και τεντωμένο οριακά χωρίς να έχει σχετική ελευθερία κινήσεων) και άρχισε να τρέχει. Εμένα την προηγούμενη βδομάδα σε παρόμοια κατάσταση έβαλα ένα λίγο πιο μεγάλο σε μήκος λάστιχο βενζίνης (το μέγεθος της διατομής πρόσεχε).
                                      Δες λάστιχο βενζίνης....8χιλ
                                      https://www.toolsonline.gr/el/eukamptoi ... -36:v.html
                                      Σφιχτηράκια
                                      https://abpcdn.pstatic.gr/P/bpimg26/24x ... a-2000.jpg

                                      Καλή συνέχεια...

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 5
                                      • First post
                                        Last post
                                      • 1 / 1
                                      • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                        • ΕΛΛΑΔΑ
                                        • ΚΟΣΜΟΣ
                                        • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                        • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                        • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                      • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                        • TEST
                                        • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                        • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                        • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                        • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                        • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                        • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                      • VIDEO
                                        • 4TTV
                                        • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                        • ΑΓΩΝΕΣ
                                        • CANDID CAMERA
                                      • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                        • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                        • ΛΕΞΙΚΟ
                                      • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                        • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                        • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                      • ΑΓΩΝΕΣ
                                        • FORMULA 1
                                        • WRC
                                        • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                        • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                      • ΤΙΜΕΣ
                                      • 4T CLASSIC
                                        • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                        • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                        • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                        • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                        • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                      • ΑΓΟΡΑ
                                        • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                        • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                        • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                      • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                        • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                        • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                        • ΑΓΩΝΕΣ
                                        • CLASSIC
                                      • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                      • MENU
                                      • ΤΙΜΕΣ
                                      • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                      • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                      • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                      • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                      • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                      • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                      • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                      • ΚΟΚ

                                      logo footer

                                      coty











                                      • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                      • ΑΓΩΝΕΣ
                                      • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                      • CLASSIC
                                      • ΤΙΜΕΣ
                                      • VIDEO
                                      • FORUM
                                      4T FORUM
                                      4T LIBRARY
                                      • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                      • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                      • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                      • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                      Powered by nxcode.gr