-
Καλησπέρα σας...
Αντιμετωπίζω το εξής διαχρονικό πλέον πρόβλημα. Αρχίζω να βρίσκομαι σε απόγνωση.
Το αυτοκίνητο είναι seat leon tdi 1.6 cayc του 9/2012 και έχει αυτή τη στιγμή 98,000χλμ.
Μέχρι τον 04/16 όλα πήγαιναν τέλεια ώσπου έγινε η 'αναβάθμιση' της vw λόγω του σκανδάλου. Δεν ξέρω αν φταίει αυτό ή απλά συμπίπτει, αλλά από εκεί και ΄μετά ξεκινάει η πικρή ιστορία.
Τον 05/16 το πρωί ακούω λίγο διαφορετικό το θόρυβο του κινητήρα και το βράδυ μετά από 30χλμ που έκανα εκείνη την μέρα γίνεται το μπαμ και καπνοί βγαίνουν από το καπό, έμεινα. Σταματάω κ γενικά είχαν πεταχτεί από τη θέση τους τα 2/4 μπεκ έτσι όπως βρίσκονται σε ζευγάρια. Πάω αντιπροσωπεία, μένει εκεί το αμάξι 7-10 μέρες, μου ρυθμίζουν τα μπεκ, το παίρνω και** μένω** 50χλμ παρακάτω. Το ξαναπάω, μου αλλάζουν το 3ο μπεκ και όλα τέλεια.
Τον 01/18 και ενώ οδηγούσα σε εθνική οδό το αμάξι μπαίνει σε safe mode, το σβήνω, το ανάβω, αστάθεια ρελεντι, έμεινα, οδική βοήθεια, αντιπροσωπεία. Μου λένε θα αλλάξουμε εγκέφαλο. Τελικά την επόμενη μέρα μου λένε ότι θα του κάνουν μία αναβάθμιση. Το παίρνω 2 μέρες μετά.
Τον 08/18 στο ρελαντι κουνιέται όλος ο κινητήρας σε φάση τρόμου μην πεταχτεί έξω. Σαν να έμεινα. Το πάω αντιπροσωπεία κ μου αλλάζουν το 1ο και 4ο μπεκ. 10 μέρες συνεργείο. Το παίρνω μεσημέρι και βράδυ μένω. Μου αλλάζουν το 2ο μπεκ, άλλες 5 μέρες συνεργείο το αυτοκίνητο. Το παίρνω και κάνω περίπου 1000χλμ και κατόπιν έρχομαι σε νησί όπου διαμένω τώρα και έχω κάνει άλλα 500 χλμ. Έχει δύο μέρες τώρα όπου μόλις το βάλω μπρος υπάρχει για 5-6 δευτερόλεπτα αστάθεια στο ρελαντί και μετα οκ. Αν το σβήσω και το ξαναβάλω μπρος όλα οκ. Ωστόσο προβλέπω να μένω εντός των ημερών γιατί τα έχω ζήσει πλέον.
Με λίγα λόγια έχω μείνει 4 φορές για το ίδιο θέμα. Το θετικό στην υπόθεση είναι ότι για όλα αυτά δεν έχω πληρώσει τίποτα καθώς τα βάζουν στην εγγύηση επειδή τα ρίχνουν στο σκάνδαλο.
Τα αρνητικά πάρα πολλά....καταλαβαίνετε.
Το ερώτημά μου είναι τι να κάνω; Έχω κουραστεί ψυχικά πάρα πολύ και όσο και αν φωνάζω άκρη δεν βγάζω. Με κεντρικά που μίλησα με νεύρα κατά καιρούς με γράψανε κανονικά.
Έχει κάποιος ιδέα...;
Ευχαριστώ πολύ. -
Καλησπέρα σας...
Αντιμετωπίζω το εξής διαχρονικό πλέον πρόβλημα. Αρχίζω να βρίσκομαι σε απόγνωση.
Το αυτοκίνητο είναι seat leon tdi 1.6 cayc του 9/2012 και έχει αυτή τη στιγμή 98,000χλμ.
Μέχρι τον 04/16 όλα πήγαιναν τέλεια ώσπου έγινε η 'αναβάθμιση' της vw λόγω του σκανδάλου. Δεν ξέρω αν φταίει αυτό ή απλά συμπίπτει, αλλά από εκεί και ΄μετά ξεκινάει η πικρή ιστορία.
Τον 05/16 το πρωί ακούω λίγο διαφορετικό το θόρυβο του κινητήρα και το βράδυ μετά από 30χλμ που έκανα εκείνη την μέρα γίνεται το μπαμ και καπνοί βγαίνουν από το καπό, έμεινα. Σταματάω κ γενικά είχαν πεταχτεί από τη θέση τους τα 2/4 μπεκ έτσι όπως βρίσκονται σε ζευγάρια. Πάω αντιπροσωπεία, μένει εκεί το αμάξι 7-10 μέρες, μου ρυθμίζουν τα μπεκ, το παίρνω και** μένω** 50χλμ παρακάτω. Το ξαναπάω, μου αλλάζουν το 3ο μπεκ και όλα τέλεια.
Τον 01/18 και ενώ οδηγούσα σε εθνική οδό το αμάξι μπαίνει σε safe mode, το σβήνω, το ανάβω, αστάθεια ρελεντι, έμεινα, οδική βοήθεια, αντιπροσωπεία. Μου λένε θα αλλάξουμε εγκέφαλο. Τελικά την επόμενη μέρα μου λένε ότι θα του κάνουν μία αναβάθμιση. Το παίρνω 2 μέρες μετά.
Τον 08/18 στο ρελαντι κουνιέται όλος ο κινητήρας σε φάση τρόμου μην πεταχτεί έξω. Σαν να έμεινα. Το πάω αντιπροσωπεία κ μου αλλάζουν το 1ο και 4ο μπεκ. 10 μέρες συνεργείο. Το παίρνω μεσημέρι και βράδυ μένω. Μου αλλάζουν το 2ο μπεκ, άλλες 5 μέρες συνεργείο το αυτοκίνητο. Το παίρνω και κάνω περίπου 1000χλμ και κατόπιν έρχομαι σε νησί όπου διαμένω τώρα και έχω κάνει άλλα 500 χλμ. Έχει δύο μέρες τώρα όπου μόλις το βάλω μπρος υπάρχει για 5-6 δευτερόλεπτα αστάθεια στο ρελαντί και μετα οκ. Αν το σβήσω και το ξαναβάλω μπρος όλα οκ. Ωστόσο προβλέπω να μένω εντός των ημερών γιατί τα έχω ζήσει πλέον.
Με λίγα λόγια έχω μείνει 4 φορές για το ίδιο θέμα. Το θετικό στην υπόθεση είναι ότι για όλα αυτά δεν έχω πληρώσει τίποτα καθώς τα βάζουν στην εγγύηση επειδή τα ρίχνουν στο σκάνδαλο.
Τα αρνητικά πάρα πολλά....καταλαβαίνετε.
Το ερώτημά μου είναι τι να κάνω; Έχω κουραστεί ψυχικά πάρα πολύ και όσο και αν φωνάζω άκρη δεν βγάζω. Με κεντρικά που μίλησα με νεύρα κατά καιρούς με γράψανε κανονικά.
Έχει κάποιος ιδέα...;
Ευχαριστώ πολύ. -
Καλησπέρα σας...
Αντιμετωπίζω το εξής διαχρονικό πλέον πρόβλημα. Αρχίζω να βρίσκομαι σε απόγνωση.
Το αυτοκίνητο είναι seat leon tdi 1.6 cayc του 9/2012 και έχει αυτή τη στιγμή 98,000χλμ.
Μέχρι τον 04/16 όλα πήγαιναν τέλεια ώσπου έγινε η 'αναβάθμιση' της vw λόγω του σκανδάλου. Δεν ξέρω αν φταίει αυτό ή απλά συμπίπτει, αλλά από εκεί και ΄μετά ξεκινάει η πικρή ιστορία.
Τον 05/16 το πρωί ακούω λίγο διαφορετικό το θόρυβο του κινητήρα και το βράδυ μετά από 30χλμ που έκανα εκείνη την μέρα γίνεται το μπαμ και καπνοί βγαίνουν από το καπό, έμεινα. Σταματάω κ γενικά είχαν πεταχτεί από τη θέση τους τα 2/4 μπεκ έτσι όπως βρίσκονται σε ζευγάρια. Πάω αντιπροσωπεία, μένει εκεί το αμάξι 7-10 μέρες, μου ρυθμίζουν τα μπεκ, το παίρνω και** μένω** 50χλμ παρακάτω. Το ξαναπάω, μου αλλάζουν το 3ο μπεκ και όλα τέλεια.
Τον 01/18 και ενώ οδηγούσα σε εθνική οδό το αμάξι μπαίνει σε safe mode, το σβήνω, το ανάβω, αστάθεια ρελεντι, έμεινα, οδική βοήθεια, αντιπροσωπεία. Μου λένε θα αλλάξουμε εγκέφαλο. Τελικά την επόμενη μέρα μου λένε ότι θα του κάνουν μία αναβάθμιση. Το παίρνω 2 μέρες μετά.
Τον 08/18 στο ρελαντι κουνιέται όλος ο κινητήρας σε φάση τρόμου μην πεταχτεί έξω. Σαν να έμεινα. Το πάω αντιπροσωπεία κ μου αλλάζουν το 1ο και 4ο μπεκ. 10 μέρες συνεργείο. Το παίρνω μεσημέρι και βράδυ μένω. Μου αλλάζουν το 2ο μπεκ, άλλες 5 μέρες συνεργείο το αυτοκίνητο. Το παίρνω και κάνω περίπου 1000χλμ και κατόπιν έρχομαι σε νησί όπου διαμένω τώρα και έχω κάνει άλλα 500 χλμ. Έχει δύο μέρες τώρα όπου μόλις το βάλω μπρος υπάρχει για 5-6 δευτερόλεπτα αστάθεια στο ρελαντί και μετα οκ. Αν το σβήσω και το ξαναβάλω μπρος όλα οκ. Ωστόσο προβλέπω να μένω εντός των ημερών γιατί τα έχω ζήσει πλέον.
Με λίγα λόγια έχω μείνει 4 φορές για το ίδιο θέμα. Το θετικό στην υπόθεση είναι ότι για όλα αυτά δεν έχω πληρώσει τίποτα καθώς τα βάζουν στην εγγύηση επειδή τα ρίχνουν στο σκάνδαλο.
Τα αρνητικά πάρα πολλά....καταλαβαίνετε.
Το ερώτημά μου είναι τι να κάνω; Έχω κουραστεί ψυχικά πάρα πολύ και όσο και αν φωνάζω άκρη δεν βγάζω. Με κεντρικά που μίλησα με νεύρα κατά καιρούς με γράψανε κανονικά.
Έχει κάποιος ιδέα...;
Ευχαριστώ πολύ. -
https://singletrackworld.com/forum/topi ... e-way-out/
Δείτε λίγο τον παραπάνω σύνδεσμο. Από ότι διάβασα είναι κοινό πρόβλημα στους tdi και κυρίως προκαλείται από θέματα μόνωσης του ακροφυσίου. Πιστεύω ότι με λίγο ψάξιμο στο δοαδίκτυο σε sites του εξωτερικού θα βρείτε μία αποδεκτή και αξιόπιστη λύση. Το πρόβλημα προκαλείται συνήθως από την αναβάθμιση που έγινε.
-
Αμάν. Και τώρα που είσαι στο νησί, θα νιώθεις διπλά ανήμπορος. Τα ακτοπλοϊκά εισιτήρια και τα χαμένα μεροκάματα (δε μιλάω καν για την ψυχική ταλαιπωρία και τη σωματική κόπωση των ταξιδιών) θα την πληρώσει το Βαγκ;
-
Μαύρε βαλέ, είσαι σίγουρος ότι τα προβλήματα προέκυψαν μετά την 'αναβάθμιση' λόγω dieselgate; Αν θυμάμαι καλά οι ανακλήσεις ξεκίνησαν στην Ελλάδα αρχές του 2017, ενώ όπως λες τα προβλήματα σου ξεκίνησαν Μάη του 2016.
Πάντως όντως η 'αναβάθμιση' λογισμικού λόγω dieselgate δημιούργησε πολύ συχνά προβλήματα, γι ' αυτό εγώ δεν την είχα κάνει στο δικό μου 1.6 TDi. Επίσης έχε υπόψιν σου ότι την 'αναβάθμιση' συνοδεύει διετής εργοστασιακή εγγύηση για τον κινητήρα, οπότε δες μήπως καλύπτεσαι.
-
περνα απο συνεργειο και ζητα να σου αλλαξουν φιλτρο πετρελαιου, αλλα αυτη τη φορα θα πλερωσεις
-
Καταρχάς να σας ευχαριστήσω για τις απαντήσεις σας.
Μαύρε βαλέ, είσαι σίγουρος ότι τα προβλήματα προέκυψαν μετά την 'αναβάθμιση' λόγω dieselgate; Αν θυμάμαι καλά οι ανακλήσεις ξεκίνησαν στην Ελλάδα αρχές του 2017, ενώ όπως λες τα προβλήματα σου ξεκίνησαν Μάη του 2016.
Ναι έχεις δίκιο, Η όλη μου ιστορία ξεκίνησε το 05/17. Απλά μπερδεύτηκα χτες που τα έγραφα...όπυ 16 είναι 2017.
Στο ιστορικό της seat φαίνεται αυτό πάντως, δλδ ότι έγινε η αναβάθμιση και κατόπιν ξεκινάνε τα προβλήματα. Επαναλαμβάνω ότι δεν ξέρω αν οφείλονται στην ''αναβάθμιση'' ή οχι.
Σήμερα πάντως δεν είχε αρυθμία στο ρελαντί. Το παρακολουθώ και βλέπουμε. -
Πάντως εξαιρετική η αντιμετώπιση από την αντιπροσωπεία! Δεν έχεις πληρώσει όπως λες δεκάρα. Να τα λέμε αυτά!
προβλημα σε seat leon tdi 1.6 cyac