Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Aέριοκινηση ΥΓΡΑΕΡΙΟ και ΦΑ για ΤΑΞΙ
    1. Home
    2. Περί αυτοκίνησης
    3. Aέριοκινηση ΥΓΡΑΕΡΙΟ και ΦΑ για ΤΑΞΙ
    • 1
    • 2
    • 1 / 2
    Περί αυτοκίνησης
    7
    28
    710
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • G
      gk8719 last edited by

      καληςπερα , μολις γύρισα απο την αντιπροσωπεία synergy , της SKODA . Πηγα μαζι με εναν φιλο μου ο οποίος θέλει να αγορασει νεο ταξι και τον συνόδευσα για να δούμε απο κοντά το scoda 1400 CNG, που του πρότεινα για ΑΓΟΡΑ
      Με το συγκεκριμένο πολυ αξιοπιστο αυτοκίνητο , ενας αλλος γνωστός μου εχει κανει 550.000 km και το μοτερ βενζινης εως κ σημερα δεν χάλασε κ δεν αντικαταστάθηκε . Σημειωτέον οτι με τις σημερινές τιμές βενζίνης κ φυσικού αεριου το σκοντα καιει περίπου 3 ευρω ανα 100km

      Δυστυχως το αμάξι αυτο ξεπούλησε στην ελλαδα , δεν υπαρχει ουτε ενα αμάξι διαθέσιμο κ επιςης σταμάτησε κ η παραγωγη του διοτι τον Φεβρουάριο του 2019 , θα αρχίσει η παραγωγη του νέου scoda cng 1500 station wagon, με αυτοματο σασμάν dcg , διπλοσυμπλεκτο.

      Το ερώτημα μου ειναι εαν γνωρίζετε καινούργια αυτοκίνητα, που ειτε ειναι cng ειτε lpg (υγραεριο ) , μαμά ομως χωρις μετατροπή , τα οποία μπορουν να χρησιμοποιηθούν για ταξι
      ή έστω υβριδικά ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ διοτι το ντιζελ κίνησης ειναι παρα πολυ
      Ακριβο ,σχεδον 1,40 ευρω/ λίτρο οσο κανει στην ΕΛΒΕΤΙΑ !!!!
      Πιστεύω για επαγγελματίες οπως ειναι οι φουκαράδες οι ταρίφες , το κόστος κίνησης ανα μερα ειναι τεράστιο καθως μεγάλες ειναι κ οι δαπάνες συντήρησης μετα την διετια ,της εργοστασιακής εγγύησης στα ταξι

      Sent from my iPhone using Tapatalk

      1 Reply Last reply Reply Quote 2
      • G
        gk8719 last edited by

        καληςπερα , μολις γύρισα απο την αντιπροσωπεία synergy , της SKODA . Πηγα μαζι με εναν φιλο μου ο οποίος θέλει να αγορασει νεο ταξι και τον συνόδευσα για να δούμε απο κοντά το scoda 1400 CNG, που του πρότεινα για ΑΓΟΡΑ
        Με το συγκεκριμένο πολυ αξιοπιστο αυτοκίνητο , ενας αλλος γνωστός μου εχει κανει 550.000 km και το μοτερ βενζινης εως κ σημερα δεν χάλασε κ δεν αντικαταστάθηκε . Σημειωτέον οτι με τις σημερινές τιμές βενζίνης κ φυσικού αεριου το σκοντα καιει περίπου 3 ευρω ανα 100km

        Δυστυχως το αμάξι αυτο ξεπούλησε στην ελλαδα , δεν υπαρχει ουτε ενα αμάξι διαθέσιμο κ επιςης σταμάτησε κ η παραγωγη του διοτι τον Φεβρουάριο του 2019 , θα αρχίσει η παραγωγη του νέου scoda cng 1500 station wagon, με αυτοματο σασμάν dcg , διπλοσυμπλεκτο.

        Το ερώτημα μου ειναι εαν γνωρίζετε καινούργια αυτοκίνητα, που ειτε ειναι cng ειτε lpg (υγραεριο ) , μαμά ομως χωρις μετατροπή , τα οποία μπορουν να χρησιμοποιηθούν για ταξι
        ή έστω υβριδικά ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ διοτι το ντιζελ κίνησης ειναι παρα πολυ
        Ακριβο ,σχεδον 1,40 ευρω/ λίτρο οσο κανει στην ΕΛΒΕΤΙΑ !!!!
        Πιστεύω για επαγγελματίες οπως ειναι οι φουκαράδες οι ταρίφες , το κόστος κίνησης ανα μερα ειναι τεράστιο καθως μεγάλες ειναι κ οι δαπάνες συντήρησης μετα την διετια ,της εργοστασιακής εγγύησης στα ταξι

        Sent from my iPhone using Tapatalk

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • G
          gk8719 last edited by

          καληςπερα , μολις γύρισα απο την αντιπροσωπεία synergy , της SKODA . Πηγα μαζι με εναν φιλο μου ο οποίος θέλει να αγορασει νεο ταξι και τον συνόδευσα για να δούμε απο κοντά το scoda 1400 CNG, που του πρότεινα για ΑΓΟΡΑ
          Με το συγκεκριμένο πολυ αξιοπιστο αυτοκίνητο , ενας αλλος γνωστός μου εχει κανει 550.000 km και το μοτερ βενζινης εως κ σημερα δεν χάλασε κ δεν αντικαταστάθηκε . Σημειωτέον οτι με τις σημερινές τιμές βενζίνης κ φυσικού αεριου το σκοντα καιει περίπου 3 ευρω ανα 100km

          Δυστυχως το αμάξι αυτο ξεπούλησε στην ελλαδα , δεν υπαρχει ουτε ενα αμάξι διαθέσιμο κ επιςης σταμάτησε κ η παραγωγη του διοτι τον Φεβρουάριο του 2019 , θα αρχίσει η παραγωγη του νέου scoda cng 1500 station wagon, με αυτοματο σασμάν dcg , διπλοσυμπλεκτο.

          Το ερώτημα μου ειναι εαν γνωρίζετε καινούργια αυτοκίνητα, που ειτε ειναι cng ειτε lpg (υγραεριο ) , μαμά ομως χωρις μετατροπή , τα οποία μπορουν να χρησιμοποιηθούν για ταξι
          ή έστω υβριδικά ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ διοτι το ντιζελ κίνησης ειναι παρα πολυ
          Ακριβο ,σχεδον 1,40 ευρω/ λίτρο οσο κανει στην ΕΛΒΕΤΙΑ !!!!
          Πιστεύω για επαγγελματίες οπως ειναι οι φουκαράδες οι ταρίφες , το κόστος κίνησης ανα μερα ειναι τεράστιο καθως μεγάλες ειναι κ οι δαπάνες συντήρησης μετα την διετια ,της εργοστασιακής εγγύησης στα ταξι

          Sent from my iPhone using Tapatalk

          1 Reply Last reply Reply Quote 2
          • D
            dstou last edited by

            Οτιδήποτε και να σου πούμε εδώμέσα που είναι έξω από τον ταρίφικο χορό,δεν θα έχει και πολύ νόημα όπως καταλαβαίνεις, ας ρωτήσει κανένα συνάδελφό του ταρίφα να του τα πει χαρτί και καλαμάρι.
            Τα ξέρουν τα μοντέλα καλύτερα απ' όλους, και κυρίως πως συμπεριφέρονται στην σκληρή πραγματικότητα των 400 χλμ τη μέρα, τι κουστούμια βγάζουν, τι τεχνική κάλυψη υπάρχει από τις αντιπροσωπείες.

            1 Reply Last reply Reply Quote 2
            • D
              dimsabas last edited by

              Προτείνω να μην πάρει εργοστασιακό υγραέριο. Το κόστος κίνησης θα είναι ελάχιστο μικρότερο του πετρελαίου και δε θα είναι το ίδιο αξιόπιστο στα χιλιόμετρα που κάνουν οι ταρίφες.
              Ταξί με φυσικό αέριο έχω δει τα Octavia, τη Mercedes Β200 και την E-Class.
              Για δες κι εδώ:

              https://www.car.gr/12578026-skoda-octavia

              https://www.car.gr/10981563-skoda-octavia-1-4-f-l-cng

              https://www.car.gr/16490176-skoda-1-4-cng-ambition

              https://www.car.gr/14403477-volkswagen-1-4-cng

              https://www.car.gr/13799949-mercedes-benz

              https://www.car.gr/12784049-skoda-octavia-cng-ambit

              https://cartalk.gr/

              1 Reply Last reply Reply Quote 3
              • G
                gk8719 last edited by

                Diesel παίρνουν οι 7 στους δεκα κ αεριο το 30% με αυξητική τάση .. ετσι μας είπαν στην αντιπροσωπεία της scoda

                Σημειωτέον οτι το ντιζελ κίνησης κανει σημερα 1.41 euros οσο κ στην ΕΛΒΕΤΙΑ

                Sent from my iPhone using Tapatalk

                1 Reply Last reply Reply Quote 2
                • G
                  gk8719 last edited by

                  Ο χρήστης dimsabas έγραψε:
                  Προτείνω να μην πάρει εργοστασιακό υγραέριο. Το κόστος κίνησης θα είναι ελάχιστο μικρότερο του πετρελαίου και δε θα είναι το ίδιο αξιόπιστο στα χιλιόμετρα που κάνουν οι ταρίφες.
                  Ταξί με φυσικό αέριο έχω δει τα Octavia, τη Mercedes Β200 και την E-Class.
                  Για δες κι εδώ:

                  https://www.car.gr/12578026-skoda-octavia

                  https://www.car.gr/10981563-skoda-octavia-1-4-f-l-cng

                  https://www.car.gr/16490176-skoda-1-4-cng-ambition

                  https://www.car.gr/14403477-volkswagen-1-4-cng

                  https://www.car.gr/13799949-mercedes-benz

                  https://www.car.gr/12784049-skoda-octavia-cng-ambit

                  Ευχαριστω φιλε θα τα μελετήσω

                  Sent from my iPhone using Tapatalk

                  1 Reply Last reply Reply Quote 1
                  • G
                    gk8719 last edited by

                    Να βοηθήσω θελω τον φιλο μου γιατι εχει πελαγώσει κ αυτο το Σαράβαλο που δουλεύει τωρα εχει κανει 1.3 εκατομυρια km

                    Στη σκοντα , το οκτάΒια ντιζελ 1600 κανει 21500 ευρω οσο εκανε και το cng (g-tec) που ομως ΕΞΑΝΤΛΗΘΗΚΕ

                    Sent from my iPhone using Tapatalk

                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • D
                      dimsabas last edited by

                      Δηλαδή μπορεί να το κρατήσει και κάνα εξάμηνο ακόμα στη χειρότερη περίπτωση, έτσι;

                      https://cartalk.gr/

                      1 Reply Last reply Reply Quote 3
                      • G
                        gk8719 last edited by

                        Mπορεί να το κρατήσει για λιγότερο απο χρονο αλλα δίνει πανω απο 250 ευρω το μήνα για βλάβες
                        Να φανταστείς ουτε ο γερανός της ασφαλιστικής τον μεταφέρει διοτι εαν μείνεις πανω απο δυο φορές στο τρίμηνο δε σε ρυμουλκουνε στην Ίντερ αμερικαν

                        Sent from my iPhone using Tapatalk

                        1 Reply Last reply Reply Quote 2
                        • monman2
                          monman2 last edited by

                          Έχουν ανακοινώσει απο την Toyota οτι το avensis καταργείται και θα εισάγουν στη θέση του το Camry hybrid , αν μπορείς να περιμένεις αξίζει με χίλια για Ταξί , μπορείς να πάρεις μια ιδέα απο εδώ

                          https://www.toyota-europe.com/new-cars/ ... ybrid-2019

                          επίσης υπάρχει ένα αγγλικό σαιτ που δοκιμάζουν αυτοκίνητα και τα κρίνουν για επαγγελματική χρήση

                          https://www.prodrivermags.com/

                          μπορείς να διαβάσεις πχ τεστ για το υβριδικό Prius

                          https://www.prodrivermags.com/road-test ... vt-ihybrid

                          αλλά και για αλλα αυτοκίνητα εχουν , δοκιμάζουν τα πάντα Diesel , Hybrid , Electric , Φ.Α.!

                          Από τον FORDισμό στον ELONισμό με ενδιάμεσο σταθμό τον TOYOTισμό
                          Με τέτοια εγγύηση #monoTOYOTA!

                          1 Reply Last reply Reply Quote 3
                          • T
                            tiger last edited by

                            Οι αντιπροσωπειες αυτοκινητων θα τον κατατοπισουν,εμεις τι να ξερουμε για το θεμα
                            εμεις το μονο που ξερουμε σιγουρα ειναι οτι το ΦΑ προς το παρον εχει πολυ λιγα μοντελα και πολυ λιγα πρατηρια

                            1 Reply Last reply Reply Quote 3
                            • S
                              super-t last edited by

                              Ότι πρέπει το Camry για μέσα στην πόλη με 2,5 L κινητήρα, έστω και hybrid. ...

                              1 Reply Last reply Reply Quote 0
                              • D
                                dimsabas last edited by

                                Ο χρήστης Tiger έγραψε:
                                Οι αντιπροσωπειες αυτοκινητων θα τον κατατοπισουν,εμεις τι να ξερουμε για το θεμα
                                εμεις το μονο που ξερουμε σιγουρα ειναι οτι το ΦΑ προς το παρον εχει πολυ λιγα μοντελα και πολυ λιγα πρατηρια

                                Θεωρώ ότι δω μέσα υπάρχουν άτομα που ξέρουν πολλά περισσότερα από τον μέσο πωλητή για το φυσικό αέριο. Το σημαντικότερο; Θα του πουν την αλήθεια κι όχι ό,τι χρειάζεται για να πουλήσουν, όπως θα κάνουν οι πωλητές.

                                https://cartalk.gr/

                                1 Reply Last reply Reply Quote 2
                                • D
                                  dstou last edited by

                                  Δεν ξέρουν πιο πολλά από το μέσο φυσικοαεράτο ταρίφα. Είναι ο λόγος που επιμένω, μίλα με το συνάφι σου, αυτοί ξέρουν τις χοτ λεπτομέρειες της βαριάς χρήσης.

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 4
                                  • D
                                    dimsabas last edited by

                                    Είναι όλη τη μέρα στο μποτιλιάρισμα αλλά δεν αγοράζουν αυτόματο κιβώτιο.
                                    Κάνουν 200 χιλιόμετρα την ημέρα αλλά προτιμούν το πετρέλαιο έναντι του φυσικού αερίου, πληρώνοντας διπλάσιο κόστος κίνησης.
                                    Σόρι, αλλά δε θα τους εμπιστευόμουν. Η κουβέντα που είχα προ τριμήνου ήταν το κερασάκι στην τούρτα: 'βλέπω τα καινούρια Toyota στο συνεργείο κι είναι χάρτινα μπροστά στο δικό μου Avensis του 2000. Δεν τα φτιάχνουν όπως παλιά'.

                                    https://cartalk.gr/

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 2
                                    • D
                                      dimsabas last edited by

                                      Δες κι αν συμφέρει να εισάγει:

                                      https://www.autoscout24.com/offers/merc ... ?cldtidx=6

                                      https://www.autoscout24.com/offers/merc ... ?cldtidx=9

                                      https://www.autoscout24.com/offers/merc ... cldtidx=14

                                      https://www.autoscout24.com/offers/merc ... ?cldtidx=1

                                      Έχουμε και για μερακλήδες:
                                      https://www.autoscout24.com/offers/merc ... ?cldtidx=5

                                      https://cartalk.gr/

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 3
                                      • G
                                        gk8719 last edited by

                                        Ο χρήστης dimsabas έγραψε:
                                        Είναι όλη τη μέρα στο μποτιλιάρισμα αλλά δεν αγοράζουν αυτόματο κιβώτιο.
                                        Κάνουν 200 χιλιόμετρα την ημέρα αλλά προτιμούν το πετρέλαιο έναντι του φυσικού αερίου, πληρώνοντας διπλάσιο κόστος κίνησης.
                                        Σόρι, αλλά δε θα τους εμπιστευόμουν. Η κουβέντα που είχα προ τριμήνου ήταν το κερασάκι στην τούρτα: 'βλέπω τα καινούρια Toyota στο συνεργείο κι είναι χάρτινα μπροστά στο δικό μου Avensis του 2000. Δεν τα φτιάχνουν όπως παλιά'.

                                        Μήμπως ομως εχουν δικιο τυπε ;
                                        Μια λαμπατη τηλεόραση του 2000 παιζει ακομα , ενώ μια smart led 4K , καίγεται πανεύκολα απο μια κρουστικη τάση ή εαν κοπεί ο ουδέτερος στον κόμβο ουδέτερου του Μ\Σ ΧΤ της ΔΕΗ
                                        Μήμπως το Avensis του 2000 ειναι σαν τις λαμπατες Tv ?
                                        Με αρχιμηχανικό της τογιοτα που μίλαγα, κ ειναι πολυ γνωστός μου , (παω για 20 χρονια στο συνεργείο του για κάποιες προληπτικές Συντηρησεις του οχήματος ) μου είπε οτι η ποιοτητα στα καινουρια τογιοτα πενταετιας εχει πεσει παρα πολυ

                                        Sent from my iPhone using Tapatalk

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 2
                                        • G
                                          gk8719 last edited by

                                          ...

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                          • D
                                            dimsabas last edited by

                                            Ο άλλος μιλούσε για την παθητική ασφάλεια, ότι τα σημερινά είναι χάρτινα.

                                            Για την αξιοπιστία θα συμφωνήσω ότι περάσαμε από τα χρέπια των 60s-70s (που ήθελαν σέρβις πριν τα παραλάβει για πρώτη φορά ο νέος κάτοχος κι έβγαζαν ελάχιστα χιλιόμετρα) στα σούπερ αξιόπιστα (ειδικά τα ιαπωνικά) με πικ πριν καμιά 15ετία και τώρα ξανακάνουν κοιλιά. Λογικό, αν σκεφτεί κανείς τον υπερκαταναλωτισμό (οι Ευρωπαίοι αλλάζουν αυτοκίνητα κάθε 3-4 χρόνια) κι ότι ανθίζει το leasing.

                                            https://cartalk.gr/

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 3
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 1 / 2
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr