-
καληςπερα , μολις γύρισα απο την αντιπροσωπεία synergy , της SKODA . Πηγα μαζι με εναν φιλο μου ο οποίος θέλει να αγορασει νεο ταξι και τον συνόδευσα για να δούμε απο κοντά το scoda 1400 CNG, που του πρότεινα για ΑΓΟΡΑ
Με το συγκεκριμένο πολυ αξιοπιστο αυτοκίνητο , ενας αλλος γνωστός μου εχει κανει 550.000 km και το μοτερ βενζινης εως κ σημερα δεν χάλασε κ δεν αντικαταστάθηκε . Σημειωτέον οτι με τις σημερινές τιμές βενζίνης κ φυσικού αεριου το σκοντα καιει περίπου 3 ευρω ανα 100kmΔυστυχως το αμάξι αυτο ξεπούλησε στην ελλαδα , δεν υπαρχει ουτε ενα αμάξι διαθέσιμο κ επιςης σταμάτησε κ η παραγωγη του διοτι τον Φεβρουάριο του 2019 , θα αρχίσει η παραγωγη του νέου scoda cng 1500 station wagon, με αυτοματο σασμάν dcg , διπλοσυμπλεκτο.
Το ερώτημα μου ειναι εαν γνωρίζετε καινούργια αυτοκίνητα, που ειτε ειναι cng ειτε lpg (υγραεριο ) , μαμά ομως χωρις μετατροπή , τα οποία μπορουν να χρησιμοποιηθούν για ταξι
ή έστω υβριδικά ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ διοτι το ντιζελ κίνησης ειναι παρα πολυ
Ακριβο ,σχεδον 1,40 ευρω/ λίτρο οσο κανει στην ΕΛΒΕΤΙΑ !!!!
Πιστεύω για επαγγελματίες οπως ειναι οι φουκαράδες οι ταρίφες , το κόστος κίνησης ανα μερα ειναι τεράστιο καθως μεγάλες ειναι κ οι δαπάνες συντήρησης μετα την διετια ,της εργοστασιακής εγγύησης στα ταξιSent from my iPhone using Tapatalk
-
καληςπερα , μολις γύρισα απο την αντιπροσωπεία synergy , της SKODA . Πηγα μαζι με εναν φιλο μου ο οποίος θέλει να αγορασει νεο ταξι και τον συνόδευσα για να δούμε απο κοντά το scoda 1400 CNG, που του πρότεινα για ΑΓΟΡΑ
Με το συγκεκριμένο πολυ αξιοπιστο αυτοκίνητο , ενας αλλος γνωστός μου εχει κανει 550.000 km και το μοτερ βενζινης εως κ σημερα δεν χάλασε κ δεν αντικαταστάθηκε . Σημειωτέον οτι με τις σημερινές τιμές βενζίνης κ φυσικού αεριου το σκοντα καιει περίπου 3 ευρω ανα 100kmΔυστυχως το αμάξι αυτο ξεπούλησε στην ελλαδα , δεν υπαρχει ουτε ενα αμάξι διαθέσιμο κ επιςης σταμάτησε κ η παραγωγη του διοτι τον Φεβρουάριο του 2019 , θα αρχίσει η παραγωγη του νέου scoda cng 1500 station wagon, με αυτοματο σασμάν dcg , διπλοσυμπλεκτο.
Το ερώτημα μου ειναι εαν γνωρίζετε καινούργια αυτοκίνητα, που ειτε ειναι cng ειτε lpg (υγραεριο ) , μαμά ομως χωρις μετατροπή , τα οποία μπορουν να χρησιμοποιηθούν για ταξι
ή έστω υβριδικά ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ διοτι το ντιζελ κίνησης ειναι παρα πολυ
Ακριβο ,σχεδον 1,40 ευρω/ λίτρο οσο κανει στην ΕΛΒΕΤΙΑ !!!!
Πιστεύω για επαγγελματίες οπως ειναι οι φουκαράδες οι ταρίφες , το κόστος κίνησης ανα μερα ειναι τεράστιο καθως μεγάλες ειναι κ οι δαπάνες συντήρησης μετα την διετια ,της εργοστασιακής εγγύησης στα ταξιSent from my iPhone using Tapatalk
-
καληςπερα , μολις γύρισα απο την αντιπροσωπεία synergy , της SKODA . Πηγα μαζι με εναν φιλο μου ο οποίος θέλει να αγορασει νεο ταξι και τον συνόδευσα για να δούμε απο κοντά το scoda 1400 CNG, που του πρότεινα για ΑΓΟΡΑ
Με το συγκεκριμένο πολυ αξιοπιστο αυτοκίνητο , ενας αλλος γνωστός μου εχει κανει 550.000 km και το μοτερ βενζινης εως κ σημερα δεν χάλασε κ δεν αντικαταστάθηκε . Σημειωτέον οτι με τις σημερινές τιμές βενζίνης κ φυσικού αεριου το σκοντα καιει περίπου 3 ευρω ανα 100kmΔυστυχως το αμάξι αυτο ξεπούλησε στην ελλαδα , δεν υπαρχει ουτε ενα αμάξι διαθέσιμο κ επιςης σταμάτησε κ η παραγωγη του διοτι τον Φεβρουάριο του 2019 , θα αρχίσει η παραγωγη του νέου scoda cng 1500 station wagon, με αυτοματο σασμάν dcg , διπλοσυμπλεκτο.
Το ερώτημα μου ειναι εαν γνωρίζετε καινούργια αυτοκίνητα, που ειτε ειναι cng ειτε lpg (υγραεριο ) , μαμά ομως χωρις μετατροπή , τα οποία μπορουν να χρησιμοποιηθούν για ταξι
ή έστω υβριδικά ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ διοτι το ντιζελ κίνησης ειναι παρα πολυ
Ακριβο ,σχεδον 1,40 ευρω/ λίτρο οσο κανει στην ΕΛΒΕΤΙΑ !!!!
Πιστεύω για επαγγελματίες οπως ειναι οι φουκαράδες οι ταρίφες , το κόστος κίνησης ανα μερα ειναι τεράστιο καθως μεγάλες ειναι κ οι δαπάνες συντήρησης μετα την διετια ,της εργοστασιακής εγγύησης στα ταξιSent from my iPhone using Tapatalk
-
Οτιδήποτε και να σου πούμε εδώμέσα που είναι έξω από τον ταρίφικο χορό,δεν θα έχει και πολύ νόημα όπως καταλαβαίνεις, ας ρωτήσει κανένα συνάδελφό του ταρίφα να του τα πει χαρτί και καλαμάρι.
Τα ξέρουν τα μοντέλα καλύτερα απ' όλους, και κυρίως πως συμπεριφέρονται στην σκληρή πραγματικότητα των 400 χλμ τη μέρα, τι κουστούμια βγάζουν, τι τεχνική κάλυψη υπάρχει από τις αντιπροσωπείες. -
Προτείνω να μην πάρει εργοστασιακό υγραέριο. Το κόστος κίνησης θα είναι ελάχιστο μικρότερο του πετρελαίου και δε θα είναι το ίδιο αξιόπιστο στα χιλιόμετρα που κάνουν οι ταρίφες.
Ταξί με φυσικό αέριο έχω δει τα Octavia, τη Mercedes Β200 και την E-Class.
Για δες κι εδώ:https://www.car.gr/12578026-skoda-octavia
https://www.car.gr/10981563-skoda-octavia-1-4-f-l-cng
https://www.car.gr/16490176-skoda-1-4-cng-ambition
https://www.car.gr/14403477-volkswagen-1-4-cng
-
Diesel παίρνουν οι 7 στους δεκα κ αεριο το 30% με αυξητική τάση .. ετσι μας είπαν στην αντιπροσωπεία της scoda
Σημειωτέον οτι το ντιζελ κίνησης κανει σημερα 1.41 euros οσο κ στην ΕΛΒΕΤΙΑ
Sent from my iPhone using Tapatalk
-
Ο χρήστης dimsabas έγραψε:
Προτείνω να μην πάρει εργοστασιακό υγραέριο. Το κόστος κίνησης θα είναι ελάχιστο μικρότερο του πετρελαίου και δε θα είναι το ίδιο αξιόπιστο στα χιλιόμετρα που κάνουν οι ταρίφες.
Ταξί με φυσικό αέριο έχω δει τα Octavia, τη Mercedes Β200 και την E-Class.
Για δες κι εδώ:https://www.car.gr/12578026-skoda-octavia
https://www.car.gr/10981563-skoda-octavia-1-4-f-l-cng
https://www.car.gr/16490176-skoda-1-4-cng-ambition
https://www.car.gr/14403477-volkswagen-1-4-cng
Ευχαριστω φιλε θα τα μελετήσω
Sent from my iPhone using Tapatalk
-
Να βοηθήσω θελω τον φιλο μου γιατι εχει πελαγώσει κ αυτο το Σαράβαλο που δουλεύει τωρα εχει κανει 1.3 εκατομυρια km
Στη σκοντα , το οκτάΒια ντιζελ 1600 κανει 21500 ευρω οσο εκανε και το cng (g-tec) που ομως ΕΞΑΝΤΛΗΘΗΚΕ
Sent from my iPhone using Tapatalk
-
Δηλαδή μπορεί να το κρατήσει και κάνα εξάμηνο ακόμα στη χειρότερη περίπτωση, έτσι;
-
Mπορεί να το κρατήσει για λιγότερο απο χρονο αλλα δίνει πανω απο 250 ευρω το μήνα για βλάβες
Να φανταστείς ουτε ο γερανός της ασφαλιστικής τον μεταφέρει διοτι εαν μείνεις πανω απο δυο φορές στο τρίμηνο δε σε ρυμουλκουνε στην Ίντερ αμερικανSent from my iPhone using Tapatalk
-
Έχουν ανακοινώσει απο την Toyota οτι το avensis καταργείται και θα εισάγουν στη θέση του το Camry hybrid , αν μπορείς να περιμένεις αξίζει με χίλια για Ταξί , μπορείς να πάρεις μια ιδέα απο εδώ
https://www.toyota-europe.com/new-cars/ ... ybrid-2019
επίσης υπάρχει ένα αγγλικό σαιτ που δοκιμάζουν αυτοκίνητα και τα κρίνουν για επαγγελματική χρήση
https://www.prodrivermags.com/
μπορείς να διαβάσεις πχ τεστ για το υβριδικό Prius
https://www.prodrivermags.com/road-test ... vt-ihybrid
αλλά και για αλλα αυτοκίνητα εχουν , δοκιμάζουν τα πάντα Diesel , Hybrid , Electric , Φ.Α.!
-
Οι αντιπροσωπειες αυτοκινητων θα τον κατατοπισουν,εμεις τι να ξερουμε για το θεμα
εμεις το μονο που ξερουμε σιγουρα ειναι οτι το ΦΑ προς το παρον εχει πολυ λιγα μοντελα και πολυ λιγα πρατηρια -
Ότι πρέπει το Camry για μέσα στην πόλη με 2,5 L κινητήρα, έστω και hybrid. ...
-
Ο χρήστης Tiger έγραψε:
Οι αντιπροσωπειες αυτοκινητων θα τον κατατοπισουν,εμεις τι να ξερουμε για το θεμα
εμεις το μονο που ξερουμε σιγουρα ειναι οτι το ΦΑ προς το παρον εχει πολυ λιγα μοντελα και πολυ λιγα πρατηριαΘεωρώ ότι δω μέσα υπάρχουν άτομα που ξέρουν πολλά περισσότερα από τον μέσο πωλητή για το φυσικό αέριο. Το σημαντικότερο; Θα του πουν την αλήθεια κι όχι ό,τι χρειάζεται για να πουλήσουν, όπως θα κάνουν οι πωλητές.
-
Δεν ξέρουν πιο πολλά από το μέσο φυσικοαεράτο ταρίφα. Είναι ο λόγος που επιμένω, μίλα με το συνάφι σου, αυτοί ξέρουν τις χοτ λεπτομέρειες της βαριάς χρήσης.
-
Είναι όλη τη μέρα στο μποτιλιάρισμα αλλά δεν αγοράζουν αυτόματο κιβώτιο.
Κάνουν 200 χιλιόμετρα την ημέρα αλλά προτιμούν το πετρέλαιο έναντι του φυσικού αερίου, πληρώνοντας διπλάσιο κόστος κίνησης.
Σόρι, αλλά δε θα τους εμπιστευόμουν. Η κουβέντα που είχα προ τριμήνου ήταν το κερασάκι στην τούρτα: 'βλέπω τα καινούρια Toyota στο συνεργείο κι είναι χάρτινα μπροστά στο δικό μου Avensis του 2000. Δεν τα φτιάχνουν όπως παλιά'. -
Δες κι αν συμφέρει να εισάγει:
https://www.autoscout24.com/offers/merc ... ?cldtidx=6
https://www.autoscout24.com/offers/merc ... ?cldtidx=9
https://www.autoscout24.com/offers/merc ... cldtidx=14
https://www.autoscout24.com/offers/merc ... ?cldtidx=1
Έχουμε και για μερακλήδες:
https://www.autoscout24.com/offers/merc ... ?cldtidx=5 -
Ο χρήστης dimsabas έγραψε:
Είναι όλη τη μέρα στο μποτιλιάρισμα αλλά δεν αγοράζουν αυτόματο κιβώτιο.
Κάνουν 200 χιλιόμετρα την ημέρα αλλά προτιμούν το πετρέλαιο έναντι του φυσικού αερίου, πληρώνοντας διπλάσιο κόστος κίνησης.
Σόρι, αλλά δε θα τους εμπιστευόμουν. Η κουβέντα που είχα προ τριμήνου ήταν το κερασάκι στην τούρτα: 'βλέπω τα καινούρια Toyota στο συνεργείο κι είναι χάρτινα μπροστά στο δικό μου Avensis του 2000. Δεν τα φτιάχνουν όπως παλιά'.Μήμπως ομως εχουν δικιο τυπε ;
Μια λαμπατη τηλεόραση του 2000 παιζει ακομα , ενώ μια smart led 4K , καίγεται πανεύκολα απο μια κρουστικη τάση ή εαν κοπεί ο ουδέτερος στον κόμβο ουδέτερου του Μ\Σ ΧΤ της ΔΕΗ
Μήμπως το Avensis του 2000 ειναι σαν τις λαμπατες Tv ?
Με αρχιμηχανικό της τογιοτα που μίλαγα, κ ειναι πολυ γνωστός μου , (παω για 20 χρονια στο συνεργείο του για κάποιες προληπτικές Συντηρησεις του οχήματος ) μου είπε οτι η ποιοτητα στα καινουρια τογιοτα πενταετιας εχει πεσει παρα πολυSent from my iPhone using Tapatalk
-
...
-
Ο άλλος μιλούσε για την παθητική ασφάλεια, ότι τα σημερινά είναι χάρτινα.
Για την αξιοπιστία θα συμφωνήσω ότι περάσαμε από τα χρέπια των 60s-70s (που ήθελαν σέρβις πριν τα παραλάβει για πρώτη φορά ο νέος κάτοχος κι έβγαζαν ελάχιστα χιλιόμετρα) στα σούπερ αξιόπιστα (ειδικά τα ιαπωνικά) με πικ πριν καμιά 15ετία και τώρα ξανακάνουν κοιλιά. Λογικό, αν σκεφτεί κανείς τον υπερκαταναλωτισμό (οι Ευρωπαίοι αλλάζουν αυτοκίνητα κάθε 3-4 χρόνια) κι ότι ανθίζει το leasing.
Aέριοκινηση ΥΓΡΑΕΡΙΟ και ΦΑ για ΤΑΞΙ