-
Δεν βρήκα σχετικό θέμα οπότε σκέφτηκα να ανοίξω καινούριο.
Κάποιες εταιρείες αναφέρουν ότι οι κινητήρες τους καλύπτουν τις νέες πιο αυστηρές προδιαγραφές (euro 6.2).
Γνωρίζει κανείς πως μπορώ να επιβεβαιώσω με σιγουριά ποια μοντέλα έχουν τέτοιους κινητήρες και ποια όχι;
Επίσης έχει όντως τόσο μεγάλη αξία το να έχεις κινητήρα euro 6.2;
Βλέπω σε διάφορα δημοσιεύματα ένα αρκετά μεγάλο άγχος για τα diesel παλιών προδιαγραφών. -
Δεν βρήκα σχετικό θέμα οπότε σκέφτηκα να ανοίξω καινούριο.
Κάποιες εταιρείες αναφέρουν ότι οι κινητήρες τους καλύπτουν τις νέες πιο αυστηρές προδιαγραφές (euro 6.2).
Γνωρίζει κανείς πως μπορώ να επιβεβαιώσω με σιγουριά ποια μοντέλα έχουν τέτοιους κινητήρες και ποια όχι;
Επίσης έχει όντως τόσο μεγάλη αξία το να έχεις κινητήρα euro 6.2;
Βλέπω σε διάφορα δημοσιεύματα ένα αρκετά μεγάλο άγχος για τα diesel παλιών προδιαγραφών. -
Δεν βρήκα σχετικό θέμα οπότε σκέφτηκα να ανοίξω καινούριο.
Κάποιες εταιρείες αναφέρουν ότι οι κινητήρες τους καλύπτουν τις νέες πιο αυστηρές προδιαγραφές (euro 6.2).
Γνωρίζει κανείς πως μπορώ να επιβεβαιώσω με σιγουριά ποια μοντέλα έχουν τέτοιους κινητήρες και ποια όχι;
Επίσης έχει όντως τόσο μεγάλη αξία το να έχεις κινητήρα euro 6.2;
Βλέπω σε διάφορα δημοσιεύματα ένα αρκετά μεγάλο άγχος για τα diesel παλιών προδιαγραφών. -
Όσα αυτοκίνητα πουλιούνται καινούργια από τον Σεπτέμβριο 2018 πρέπει να καλύπτουν το Euro 6.2, 6d-TEMP ή όπως το λέει ο καθένας.
-
Ολα τα καινουρια θα ειναι 6.2 οπως ειπωθηκε ηδη.
Αλλα αν υπαρξει απαγορευση κυκλοφοριας δεν θα εξαιρουνται μονο τα 6.2 αλλα και τα 6.0 σιγουρα και μαλλον και τα 5.
Βλεπω παντως δυσκολο να υπαρξει απαγορευση στην Ελλαδα γιατι θα εχει πολιτικο κοστος -
Για τα βενζινοκίνητα υπάρχει αυτό το πρόβλημα με τους ρύπους ή αφορά μόνο τα ντήζελ;
-
Οι περισσότεροι βενζινοκινητήρες θα έχουν φίλτρο σωματιδίων τώρα.
-
Εγώ αυτό που κατάλαβα είναι ότι από 1/9/2018 όποιο αμάξι πωλείται θα πρέπει να έχει τιμές κατανάλωσης και ρύπων μετρημένες σύμφωνα με το WLTP (αλλά και με το παλιό τρόπο).
Από 1/9/2019 μόνο με το WLTP.Από εκεί και πέρα κάθε χώρα θα κινήθει όπως νομίζει με φορολογίες και τέλη, με κάποια περίοδο χάριτος. Π.χ. η Δανία μάλλον θα εφαρμόσει άμεσα.
Το θέμα (ερώτημα) μου είναι (επειδή βρίσκομαι στη διαδικασία αγοράς νέου) περιμένω ή παίρνω πριν τον Σεπτέμβριο?
Κάπου διάβαζα ότι ΊΣΩΣ κάποιες αντιπροσωπείες θα θέλουν να 'σκοτώσουν' ήδη εκτελωνισμένα μοντέλα.Ποιος ξέρει άραγε...
-
Λογικα εχουν μερικα στοκ που θελουν να τα πουλησουν πριν την 1η Σεπτεμβρη
Ρωτα στις αντιπροσωπειες που σε ενδιαφερουν , δεν χανεις κατι -
Παντα οταν εμφανιζεσαι με λεφτα στο χερι και εισαι διατεθειμενος να αγορασεις χωρις να θες συγκεκριμενο χρωμα,αξεσουαρ μπορεις να πετυχεις καλυτερες τιμες
-
Ένα θέμα είναι, αφαιρώντας την τιμή αγοράς, εαν βολευει (κερδιζουμε κάτι μελλοντικά π.χ. τέλη) ή χάνουμε με την ημερομηνία αγοράς δηλ. πριν την 1 Σεπτεμβρίου ή μετά που αλλάζουν οι ρύποι
-
Οι ρυποι με τον νεο τροπο υπολογισμου θα ειναι αυξημενοι σε ολα τα αυτοκινητα
Αρα αν το παρεις τωρα (με το παλιο συστημα)θα πληρωνεις λιγοτερα τελη κυκλοφοριας
Και η τιμη αγορας θα ανεβει γιατι ειναι συναρτηση και των ρυπωνΕξαιρεση μονο θα αποτελεσουν μερικα αυτοκινητα που θα τους τοποθετησουν φιλτρο μικροσωματιδιων (οπως στα ντιζελ) , αλλά και παλι οι ρυποι τους δε νομζω να πεσουν σε σχεση με το μεχρι τωρα συστημα
Εγω αν ημουν σε φαση αγορας καινουριου αυτοκινητου θα το επαιρνα τωρα , δεν θα περιμενα το νεο συστημα , γιατι θα εβγαινα ζημιωμένος -
Το φίλτρο σωματιδίων δεν έχει κάποια σχέση με το CO2. Το CO2 αυξάνεται στον νέο τρόπο μέτρησης γιατί απλά είναι πιο ζόρικος για τον κινητήρα.
-
Οπότε σε καθε περιπτωση συμφερει η αγορα να γινει τωρα
-
Στην Ελλάδα είστε που φορολογικά, δεν ξέρεις αύριο τι σου ξημερώνει. Οπότε μην σκεφτεστε ορθολογικά. Προσωπικά πιστεύω ότι μακροπροθεσμα τα wltp αμάξια θα φορολογουντε χαμηλότερα, αφού τα πριν θα θεωρούνται ότι δεν είναι πιστοποιημενα.
Στάλθηκε από το Redmi Note 5 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
-
Ή μπορεί και να διατηρηθούν οι υπάρχουσες κλίμακες gr CO2 και να υπερφορολογούν για καμιά 2ετία (αν δεν τους κράξει κανείς και ακόμη περισσότερο) ότι καινούργιο πωλείται Και επειδή στην Ελλάδα τίποτε μονιμότερο του προσωρινού ένας που αγόρασε καινούργιο αυτοκίνητο το 18-19 να πληρώνει πχ 400€ τέλη κυκλοφορίας για βενζινοτουρμπάκι χιλιοδιακοσάρι
EURO 6.2 - WLTP