-
Καλησπερα,
εχω ενα Renault megane coupe 135.000 χλμ, 1.6 βενζινης, αυτοματο μοντελο 2000 με αριθμο K4MB7, και εχει το εξης προβλημα:
μετα απο κανα μισαωρο οδηγησης, απο την 3η,4η ή 5η ταχυτητα παει το αυτοκινητο να σταματησει, δηλαδη να κατεβασει σε 1η, δεν μπαινει η 1η και εχει νεκρα, η 1η μπαινει πατωντας το γκαζι για 3-5 δευτερολεπτα και οταν κουμπωνει η 1η να κλωτσαει το αυτοκινητο εκεινη τη στιγμη, μενω στη κερκυρα και δεν εχω βρει καποιο μηχανικο να ξερει να το επισκευασει.
μπορειτε να μου πειτε τι ειναι και πως φτιαχνετε?
-
Καλησπερα,
εχω ενα Renault megane coupe 135.000 χλμ, 1.6 βενζινης, αυτοματο μοντελο 2000 με αριθμο K4MB7, και εχει το εξης προβλημα:
μετα απο κανα μισαωρο οδηγησης, απο την 3η,4η ή 5η ταχυτητα παει το αυτοκινητο να σταματησει, δηλαδη να κατεβασει σε 1η, δεν μπαινει η 1η και εχει νεκρα, η 1η μπαινει πατωντας το γκαζι για 3-5 δευτερολεπτα και οταν κουμπωνει η 1η να κλωτσαει το αυτοκινητο εκεινη τη στιγμη, μενω στη κερκυρα και δεν εχω βρει καποιο μηχανικο να ξερει να το επισκευασει.
μπορειτε να μου πειτε τι ειναι και πως φτιαχνετε?
-
Καλησπερα,
εχω ενα Renault megane coupe 135.000 χλμ, 1.6 βενζινης, αυτοματο μοντελο 2000 με αριθμο K4MB7, και εχει το εξης προβλημα:
μετα απο κανα μισαωρο οδηγησης, απο την 3η,4η ή 5η ταχυτητα παει το αυτοκινητο να σταματησει, δηλαδη να κατεβασει σε 1η, δεν μπαινει η 1η και εχει νεκρα, η 1η μπαινει πατωντας το γκαζι για 3-5 δευτερολεπτα και οταν κουμπωνει η 1η να κλωτσαει το αυτοκινητο εκεινη τη στιγμη, μενω στη κερκυρα και δεν εχω βρει καποιο μηχανικο να ξερει να το επισκευασει.
μπορειτε να μου πειτε τι ειναι και πως φτιαχνετε?
-
Φιλε αυτο που περιγραφεις ακουγεται σουπερ επικινδυνο.
Νομιζω οτι πρεπει να μιλησεις με τα κεντρικα της renault και να κανονισετε να το πας (με καποιο τροπο) σε ενα συνεργειο πχ στα Γιαννενα ή οπου αλλου σε βολευει.
Μη χανεις χρονο στα forum με ενα τοσο σοβαρο προβλημα. -
Κατευθείαν σε μηχανικό. Μάλλον είναι το mechatronic, αλλά μόνο ένας ειδικός θα σου πεί. Πάντως είναι γνωστό ότι τα αυτόματα της Renault αυτής της περιόδου, μετά τα 100.000χλμ εμφανίζουν πολλά - ηλεκτρονικά κυρίως - προβλήματα. Εάν είσαι τυχερός μπορεί και να φτιάχνεται (σίγουρα μόνο Αθήνα σε κάποιον μάστορα που ασχολείται με αυτόματα κιβώτια). Αλλιώς πάς για αλλαγή.
-
Ο χρήστης Fanis75 έγραψε:
Κατευθείαν σε μηχανικό. Μάλλον είναι το mechatronic, αλλά μόνο ένας ειδικός θα σου πεί. Πάντως είναι γνωστό ότι τα αυτόματα της Renault αυτής της περιόδου, μετά τα 100.000χλμ εμφανίζουν πολλά - ηλεκτρονικά κυρίως - προβλήματα. Εάν είσαι τυχερός μπορεί και να φτιάχνεται (σίγουρα μόνο Αθήνα σε κάποιον μάστορα που ασχολείται με αυτόματα κιβώτια). Αλλιώς πάς για αλλαγή.για αλλαγη τι εννοεις? αλλαγη σασμαν ?
-
Ο χρήστης meganecoupespyridon έγραψε:
Κατευθείαν σε μηχανικό. Μάλλον είναι το mechatronic, αλλά μόνο ένας ειδικός θα σου πεί. Πάντως είναι γνωστό ότι τα αυτόματα της Renault αυτής της περιόδου, μετά τα 100.000χλμ εμφανίζουν πολλά - ηλεκτρονικά κυρίως - προβλήματα. Εάν είσαι τυχερός μπορεί και να φτιάχνεται (σίγουρα μόνο Αθήνα σε κάποιον μάστορα που ασχολείται με αυτόματα κιβώτια). Αλλιώς πάς για αλλαγή.
για αλλαγη τι εννοεις? αλλαγη σασμαν ?
Δυστυχώς, ναι. Αυτό εννοεί.
Sent from my Mi A1 using Tapatalk
-
Ο χρήστης meganecoupespyridon έγραψε:
για αλλαγη τι εννοεις? αλλαγη σασμαν ?Ναι αλλαγή σασμάν (συνήθως γίνεται με ανακατασκευασμένο το οποίο είναι πιο φτηνό από το καινούργιο, αλλά πάλι ακριβό είναι).
-
Είχα κάποτε το ίδιο αυτοκίνητο με το ίδιο πρόβλημα, όχι τόσο έντονο που το περιγράφεις...μαλλον ήμουν ένα στάδιο πιο πίσω...
Το κιβώτιο επισκευάζεται στην Αθήνα... Κάνε ένα google search, 'επισκευή ανακατασκευή αυτόματων κιβωτίων' και θα βρεις 1-2 ειδικούς σε αυτο που μπορουν να το αναλάβουν. Φυσικά κοστίζει κάποιο κλάσμα της συνολικής αξίας πλέον του αυτοκινήτου.
sos προβλημα με αυτοματο κιβωτιο