-
Έχω yaris με 130.000 χλμ. και καίει λάδι 1λίτρο/1000 χλμ. δεν μπορώ να κάνω την επισκευή λόγω κόστους.
Για τον καθαρισμό που με xado που αναφέρετε υπάρχει κανένα σχετικό βίντεο γιατί δεν γνωρίζω από αυτά. Επίσης κάποιο λινκ με το προιον xado που λετε.
Σε περίπτωση που δεν καταφέρω να κάνω τον παραπάνω καθαρισμό. υπάρχει άλλη λύση πχ. καθαριστικό πρόσθετο στα λαδια ή κάτι άλλο; για οτιδήποτε μου προτείνετε παρακαλώ να βάλετε και λινκ του προιόντος για να καταλαβαίνω. Επίσης θα ήθελα και οδηγίες πως θα κάνω τον καθαρισμό ή οτιδήποτε άλλο.
http://motorlube.gr/index.php?route=product/product&product_id=198
Αυτό το προιόν που βρήκα προστίθεται μέσα στα λάδια ;
Μέχρι τώρα έβαζα λάδια τουοτα 5w30. Από τώρα λέω να προσθέτω λάδια Eneos Premium Ultra 0W-20 έκτος αν έχετε να μου προτείνετε κάτι άλλο. Η ανάμιξη 5w30 και 0w20 μέχρι να γίνει η αλλάγή λαδιων επιτρέπεται ή πρεπει να κάνω αλλαγή λαδιών με 0w20;
Πάμε να πάρεις απαντήσεις:
-
Για τον καθαρισμό με xado υπάρχει μόνο η διαδικασία που έχω γράψει κάποιες σελίδες πριν https://forum.4troxoi.gr/comment/3269218#comment-3269218 δυστυχώς με την αναβάθμιση που έκανε το forum χάθηκαν φωτογραφίες και links.
-
To καθαριστικό είναι αυτό https://xado.us/chemicals-and-fluids/engine-products/anti-carbon-treatment/anticarbon
-
To xado το παίρνεις είτε απο ebay (κάπου 30€ με τα μεταφορικά απο την Ουκρανία) ή απο Ελλάδα κάπου 15€ απο αυτό το μαγαζί http://motorlube.gr/
-
Με ενημέρωσαν παιδιά που το πήραν πριν λίγες μέρες, ότι ο τύπος που έχει το μαγαζί, έδειξε τη διαδικασία καθαρισμού σε συνεργείο της περιοχής του και με μικρό κόστος την κάνει σε όποιον θέλει
-
Το προϊόν που έβαλες σε link, το έχω δοκιμάσει. Δεν κάνει τίποτα απολύτως στο δικό μας πρόβλημα. Τσάμπα τα λεφτά
-
Τώρα που καις λάδια δεν μπορείς να πας σε πιο λεπτό λάδι. Μπορείς μόνο σε πιο χοντρό. Επίσης το πιο χοντρό λάδι που μπορείς να πας, είναι 10-40. Πιο χοντρό απαγορεύεται σε αυτό τον κινητήρα. Οι μόνες επιλογές σου είναι 1) επισκευή ή 2) καθαρισμός. Δεν γίνεται να το αφήσεις έτσι σε καμία περίπτωση γιατί θα δημιουργήσει πολλαπλά προβλήματα.
-
0-20 έπρεπε να μπαίνει όταν ήταν καινούργιο. Τώρα που έχει ήδη φθορές δεν είναι η καλύτερη επιλογή
-
Αν κάνεις πολλά χιλιόμετρα ανα έτος (>10.000) πρέπει να κάνεις επισκευή. Αν κάνεις λιγότερα, ένας καθαρισμός / έτος αρκεί για να σου βγάλει άλλα 6-10 χρόνια.
-
Οι αλλαγές λαδιών σε κάθε περίπτωση πρέπει να γίνονται το μέγιστο ανά 7.500χμ. Εγω προσωπικά τις κάνω αυστηρά κάθε 5.000χμ
-
-
21 Quadra wrote:
Άμα βάλεις 0-20 θα καίς το διπλάσιο, βάλε 10 - 40 και παρακολούθησε το.
τι εννοεις αφου όλοι πιο πανω λένε για 0w20 ?
Την απάντηση σου την δίνει ο sphinxgr
-
ευχαριστώ. Η μηχανη ειναι η 1,33 99 ιπποι και κανω περιπου 20.000 χλμ. το χρονο μεαλλαγη λαδιών ανα 15000 χλμ..
οποτε η καλυτερη λυση είναι επισκευή. μετα την επισκευή τι λάδι θα χρησιμοποιώ και υπάρχει το ενδεχόμενο μετα από 120.000 χλμ. να ξαναθέλει ρεκτιφιε;
-
ευχαριστώ. Η μηχανη ειναι η 1,33 99 ιπποι και κανω περιπου 20.000 χλμ. το χρονο μεαλλαγη λαδιών ανα 15000 χλμ..
οποτε η καλυτερη λυση είναι επισκευή. μετα την επισκευή τι λάδι θα χρησιμοποιώ και υπάρχει το ενδεχόμενο μετα από 120.000 χλμ. να ξαναθέλει ρεκτιφιε;
*Αν κάνεις τη φθηνή επισκευή (καθαρισμός και άνοιγμα κινητήρα και αλλαγή ελατηρίων) με κόστος κάπου 1000€, ναι το πρόβλημα σε 100.000χμ (ίσως και λιγότερα) θα εμφανιστεί πάλι γιατί δεν θα έχουν αλλαχθεί τα ελαττωματικά μέρη του κινητήρα. Ίσως το καθυστερήσεις επιπλέον όμως (αφού έχεις κάνει την επισκευή) με συχνές αλλαγές λαδιών. Ξαναλέω, οι αλλαγές πρέπει να γίνονται πάντα κάτω απο 7500χμ
*Αν κάνεις τη σωστή επισκευή, που αλλάζονται όλα τα ελαττωματικά μέρη του κινητήρα (2500€), τότε δεν θα σου εμφανιστεί ξανά.
Όπως σε κόβω και λόγω των χιλιομέτρων που κάνεις, δυστυχώς η επιλογή σου είναι δύσκολη και ίσως συμφέρει να πάρεις άλλο αυτοκίνητο...
- Τι θα έκανα αν ήμουν εσύ? Θα έκανα 1 καθαρισμό, θα άλλαζα λάδια κάθε 7500χμ και θα έβλεπα πως πάει και πως αυξάνει η κατανάλωση λαδιού. Έτσι θα κέρδιζα ένα χρόνο και θα έβλεπα μετά τι θα κάνω.
-
Τώρα θα μιλήσω από την πλευρά του μηχανουργού που τα κάνει όλα μόνο του γιατί υπάρχουν οι γνώσεις και τα εργαλεία, αν είχα ένα ίδιο αυτοκίνητο με τα ίδια προβλήματα θα άνοιγα τον κινητήρα,θα μετρούσα τις φθορές του αν είναι μέσα στα όρια του κατασκευαστή, και αν ήταν όλα ΟΚ θα έβαζα καινούργια ελατήρια εμβόλων και θα έκανα άλλες 4 τρύπες στα έμβολα ώστε να έχουν συνολικά 8 στο κάτω ελατήριο του λαδιού από τις μόνο 4 που έχουν αυτά τα προβληματικά έμβολα, γιατί οι τρύπες είναι λίγες και μπλοκάρουν το λάδι ώστε να μην έχει μεγάλη απορροή, με αποτέλεσμα να μένει εκεί και να καίγεται μπλοκάροντας με τον καιρό τα ελατήρια τα οποία κολλάνε και δεν στεγανοποιούν, και μιας και θα ήταν ανοιχτός ο κινητήρας θα άλλαζα και μέταλλα μπιελών / στροφάλου, καινούργιες τσιμούχες παντού, φλάντζες κλπ, μαζί με ένα τρίψιμο βαλβίδων.
Αυτά θα έκανα εγώ, και λάδι θα έβαζα το 5/30 Molygen της Liqui Moly.
Από το καλοκαίρι που έκανα γενική επισκευή με όλα τα εσωτερικά καινούργια στον κινητήρα μου 2λιτρος turbo με μεγάλη τουρμπίνα Τ3/Τ4 βάζω το Liqui moly 10/40 με μολυβδαίνιο που μειώνει τις τριβές. Ο κινητήρας αυτός είναι όλος αλουμινένιος και έχει υγρά χιτώνια, δηλαδή αλλάζεςι τα χιτώνια μαζί με τα έμβολα / ελατήρια χωρίς να χρειαστεί ρεκτιφιέ
-
Τώρα θα μιλήσω από την πλευρά του μηχανουργού που τα κάνει όλα μόνο του γιατί υπάρχουν οι γνώσεις και τα εργαλεία, αν είχα ένα ίδιο αυτοκίνητο με τα ίδια προβλήματα θα άνοιγα τον κινητήρα,θα μετρούσα τις φθορές του αν είναι μέσα στα όρια του κατασκευαστή, και αν ήταν όλα ΟΚ θα έβαζα καινούργια ελατήρια εμβόλων και θα έκανα άλλες 4 τρύπες στα έμβολα ώστε να έχουν συνολικά 8 στο κάτω ελατήριο του λαδιού από τις μόνο 4 που έχουν αυτά τα προβληματικά έμβολα, γιατί οι τρύπες είναι λίγες και μπλοκάρουν το λάδι ώστε να μην έχει μεγάλη απορροή, με αποτέλεσμα να μένει εκεί και να καίγεται μπλοκάροντας με τον καιρό τα ελατήρια τα οποία κολλάνε και δεν στεγανοποιούν, και μιας και θα ήταν ανοιχτός ο κινητήρας θα άλλαζα και μέταλλα μπιελών / στροφάλου, καινούργιες τσιμούχες παντού, φλάντζες κλπ, μαζί με ένα τρίψιμο βαλβίδων.
Αυτά θα έκανα εγώ.
Αυτή είναι η πρώτη επιλογή επισκευής που έγραψα, με τα 1000€. Και εγώ αυτό θα έκανα όπως τα λες.
Ένα πρόβλημα που υπάρχει στο μυαλό μου είναι, πως οι τρύπες πρέπει να γίνουν με απόλυτη συμμετρία ώστε να μην χαλάσει το ζύγισμα του πιστονιού. Δεν ξέρω κατά πόσο είναι εύκολο να γίνει αυτό **ή **ίσως δεν παίζει σπουδαίο ρόλο μιας και δεν έχουμε και κινητήρα που στροφάρει στις 9.000 στροφές.
Επίσης αν γίνουν περισσότερες τρύπες απο αυτές που έχει ήδη, μήπως χαλάει κάπως η συμπίεση ή η αποδοτικότητα της λίπανσης ?
-
21 Quadra wrote:
Τώρα θα μιλήσω από την πλευρά του μηχανουργού που τα κάνει όλα μόνο του γιατί υπάρχουν οι γνώσεις και τα εργαλεία, αν είχα ένα ίδιο αυτοκίνητο με τα ίδια προβλήματα θα άνοιγα τον κινητήρα,θα μετρούσα τις φθορές του αν είναι μέσα στα όρια του κατασκευαστή, και αν ήταν όλα ΟΚ θα έβαζα καινούργια ελατήρια εμβόλων και θα έκανα άλλες 4 τρύπες στα έμβολα ώστε να έχουν συνολικά 8 στο κάτω ελατήριο του λαδιού από τις μόνο 4 που έχουν αυτά τα προβληματικά έμβολα, γιατί οι τρύπες είναι λίγες και μπλοκάρουν το λάδι ώστε να μην έχει μεγάλη απορροή, με αποτέλεσμα να μένει εκεί και να καίγεται μπλοκάροντας με τον καιρό τα ελατήρια τα οποία κολλάνε και δεν στεγανοποιούν, και μιας και θα ήταν ανοιχτός ο κινητήρας θα άλλαζα και μέταλλα μπιελών / στροφάλου, καινούργιες τσιμούχες παντού, φλάντζες κλπ, μαζί με ένα τρίψιμο βαλβίδων.
Αυτά θα έκανα εγώ.Αυτή είναι η πρώτη επιλογή επισκευής που έγραψα, με τα 1000€. Και εγώ αυτό θα έκανα όπως τα λες.
Ένα πρόβλημα που υπάρχει στο μυαλό μου είναι, πως οι τρύπες πρέπει να γίνουν με απόλυτη συμμετρία ώστε να μην χαλάσει το ζύγισμα του πιστονιού. Δεν ξέρω κατά πόσο είναι εύκολο να γίνει αυτό **ή **ίσως δεν παίζει σπουδαίο ρόλο μιας και δεν έχουμε και κινητήρα που στροφάρει στις 9.000 στροφές.
Επίσης αν γίνουν περισσότερες τρύπες απο αυτές που έχει ήδη, μήπως χαλάει κάπως η συμπίεση ή η αποδοτικότητα της λίπανσης ?
Κανένα πρόβλημα από όσα περιγράφεις.
- Οι τρύπες είναι το πολύ 2.5mm kai θα γίνουν μέσα στο 3ο κάτω αυλάκι του ελατηρίου στη φρέζα και σε διαιρέτη, έτσι ώτε οι τρύπες να είναι στις ίδιες αποστάσεις σε μοίρες με τις παλιές, οι οποίες 4 είναι ανά 90ο, θα προστεθούν άλλες 4 και συνολικά θα είναι ανά 45ο οι τρύπες.
Το βάρος που θα αφαιρεθεί δεν θα είναι μεγαλύτερο από 3-4 γραμμάρια,και το έμβολο δεν είναι εξάρτημα που περιστρέφεται αλλά ανεβοκατεβαίνει, το βάρος που θα αφαιρεθεί είναι λιγότερο από την μάκα που πιάνει το έμβολο στην κορυφή του.
-
Το ελατήριο του λαδιού δεν συμμετέχει σχεδόν καθόλου έως καθόλου στη συμπίεση του κινητήρα, το ελατήριο της συμπίεσης είναι το 1ο, και επικουρικά το 2ο,
-
Η λίπανση δεν θα επηρεαστεί καθόλου δεδομένου ότι όλα τα έμβολα έχουν περισσότερες τρύπες από 4, και τα νέα έμβολα που δίνει στο νέο σετ η TOYOTA στην Αμερική έχουν περισσότερες τρύπες από 4.
-
Επανέρχομαι με παρατηρήσεις για το αποτέλεσμα του καθαρισμού με σπρεί xado verylube anticarbon..
Μετά απο τρείς κύκλους καθαρισμού που έκανα,σχεδόν αδειάζοντας το σπρει, εκανα περιπου 1400χλμ, με την συνολική κατανάλωση λαδιού να ειναι περίπου 300ml. Η κατανάλωση λαδιού ήταν 400-500ml /1000 km και πλεον ειναι **200ml/1000km. **
Το πρόβλημα φαινεται να εχει λυση, και θα επιμείνω με την χρήση χημικού καθαριστικού στον κυλινδρο αφου φαινεται οτι δουλευει.
Διαβάζοντας ολο αυτο το διαστημα στο internet σε forum απο την Ρωσία και βλέποντας ερασιτεχνικα βίντεο με συγκριτικές δοκιμές καθε ειδους καθαριστικού που υπάρχει στην αγορά, εχω σχηματισει μια καλή γνώμη για αυτα
Το σπρει της xado θεωρείται απο τα πιο ήπια χημικα ( και ασφαλή) ενω εχω παραγγείλει το LAVR ML203 (δεν θα το βρειτε στην ελλαδα) καθώς και το pro-tec carbonx (θα το βρειτε, ειναι λιγο ακριβο..) που θεωρούνται πολύ αποτελεσματικά.
Προς το παρόν δοκίμασα ενα δευτερο μπουκάλι xado στο αλλο μου αυτοκίνητο που και αυτό εκαιγε την ιδια ποσότητα λαδιού (λαχείο,εεεε?) με την σταθμη του λαδιου να μην κατεβαίνει πλεον, μετα απο 800χλμ, αν και ειναι λιγα για να ειμαι απολυτα σιγουρος . Εδω βεβαια ημουν γενναιοδωρος και αδειασα ολοκληρο το μπουκάλι στον πρωτο καθαρισμο...
-
εχω παραγγείλει το LAVR ML203 (δεν θα το βρειτε στην ελλαδα) καθώς και το pro-tec carbonx (θα το βρειτε, ειναι λιγο ακριβο..)
Δεν τα ήξερα αυτά τα 2 και τα έψαξα τώρα που τα έγραψες. Το LAVR ML203 όπως φαίνεται κάνει για καθαρισμό ελατηρίων. Με προβληματίζει όμως το πως θα βγάλεις το υγρό στο τέλος. Με σύριγγα και σωλήνα μάλλον ?
Το pro-tec carbonx δεν έχει σχέση με ελατήρια όμως, (εκτός του ότι δεν το αναγράφει, αν δεν είναι υγρό, δεν μπορεί να μπεί μέσα στα ελατήρια)
Έχω καταλήξει πως απο τα 3 ελατήρια, τέτοιου είδους υγρά θα καθαρίσουν τα πάνω 2. Το 3ο για να καθαρίσει θα πρέπει να μπεί κάποιο engine flush στα λάδια - το οποίο όμως να είναι 100% ασφαλές για φλάντζες.
Περιμένουμε νεότερα απο τις δοκιμές σου
ps ποιο απο τα 2 αυτοκίνητα που έχεις, καίει λάδια λόγω ελατηρίων - κινητήρας 1nr-fe? Το 1ο που είχες μικρή μείωση της κατανάλωσης ή το 2ο που πλεον φαίνεται να μην καίει?
-
..Μειωση κατανάλωσης φαινεται στο 1KR-FE κινητήρα του Citroen C1. Το αλλο αυτοκίνητο ειναι Seat Leon. Εκτιμώ οτι και στα δυο το πρόβλημα ειναι ελατήρια λαδιου..
Οσον αφορά το LAVR ML203 ειναι υγρό (180 ml ) που μένει στον κυλινδρο για μια ώρα, αφαιρείται με συριγγα και σωληνάκι που δινει στην συσκευασία, τα υπολείμματα με μιζαρισμα και στην συνέχεια συνίσταται αλλαγή λαδιου.Η προελευσή του ειναι ουκρανια. Το περιμένω απο Ρωσία και ελπίζω να φτάσει...
To PROTEC CARBONX ειναι διογκουμενος αφρος που μπορεί να φτάσει και στο πανω μέρος του κυλίνδρου και να καθαρίσει και το επάνω μερος των βαλβίδων, εφόσον ειναι ανοιχτές. Φυσικά, καθώς ο αφρός υγροποιείται, μπορεί να καθαρίσει και τα ελατήρια. Ενα δευτερο σπρέι που υπάρχει - παει πακέτο με τον αφρό, επιταχύνει την υγροποίησή του, για να αναρροφηθεί στην συνέχεια με ειδικό μηχάνημα ή με μια συριγγα (οπως σκοπέυω να κάνω..) Το προιόν ειναι Γερμανικό, το περιμένω απο ebay.de
Και για τα δυο, υπάρχουν δοκιμές που διαβεβαιώνουν οτι δεν σηκώνουν το χρώμα απο το εσωτερικό του κάρτερ, και για αυτό προχωράω στην αγορά τους.
Υπάρχουν και άλλα εξίσου δυνατά συστήματα καθαρισμου, όπως το VALERA, G'ZOX CARB CLEANER, KANGAROO ICC300, MITSUBISHI SHUMMA, αλλα ειτε πανε πολύ ακριβά με τα μεταφορικά απο εκεί (ρωσια) ειτε ειναι αρκετα δυνατα και ξεκολλάνε και χρωματα, οποτε δεν το ρισκαρω...
Μια και το συζητάμε, υπάρχει ο απόλυτος καθαριστής καρβουνίλας και επικαθήσεων λαδιου, αλλα ειναι κυριολεκτικά επικίνδυνα αποτελεσματικο. Πρόκειται για μια ασχετη χημικη ουσια εργαστηρίου και φαρμακευτικής που λεγεται Διμεθυλικο σουλφοξείδιο (DMSO) στην οποια δεν αντιστέκεται ομως το χρωμα του καρτερ, αλλα ουτε και η επίστρωση teflon που υπάρχει στις φουστες και τους πειρους των πιστονιων. Αν δειτε βιντεο με το πριν και μετα θα παθετε πλακα με το πως καθαρίζει τον κινητήρα οταν το χρησιμοποιούν ως engine flush. Απαιτεί όμως δύο αλλαγές λαδιού-φίλτρου και κατέβασμα κάρτερ για αφαίρεση του χρώματος πριν βουλώσει την σίτα της αντλίας λαδιου.
-
Οσον αφορά το LAVR ML203 ειναι υγρό (180 ml ) που μένει στον κυλινδρο για μια ώρα, αφαιρείται με συριγγα και σωληνάκι που δινει στην συσκευασία, τα υπολείμματα με μιζαρισμα και στην συνέχεια συνίσταται αλλαγή λαδιου.Η προελευσή του ειναι ουκρανια. Το περιμένω απο Ρωσία και ελπίζω να φτάσει..
Έχεις ιδέα τι διαφορά έχει το LAVR ML203**** με το LAVR ML202?
-
To ML202 χρειάζεται 12 ωρες για να γινει ο καθαρισμός και το ML203 χρειάζεται μία ώρα.
-
Φαρμακευτικη εργαστηριο,τα εχω και φρεσκα!
Το xado κοβει το teflon απο τα εμβολα?
Πετρελαιο για μερες κανει δουλεια?
-
..Στην ρωσία τα φαρμακεια δεν προλαβαίνουν να φερνουν μπουκαλια DMSO (που εινα παμφθηνι παυσιπονο...) και περνανε τα μαστόρια και σηκώνουν ολόκληρο το στοκ!
Το xado ειναι ασφαλες για το τεφλον. Γενικά στα τεστ αποδεικνύεται απο ηπιο εως και αναποτελεσματικο...
..οχι πειραματα με πετρελαιο-κηροζινη-ασετον-διαλυτικα χρωματος ειχαν μηδενικα αποτελεσματα..
ασχετο, αλλα αν ψαξεις σε youtube για piston decarbon τοσα χρονια δεν εχω βρει ουτε ενα βιντεο της προκοπης. Ειδικά απο αμερική, τοσα χρονια δοκιμαζουν οτι μπορει να φανταστει κανεις με μηδενικα αποτελεσματα....Αν ψαξεις απο ρωσια ( βαλτε αναζητηση раскоксовки ) υπαρχουν εκατονταδες βιντεο με πολλα διαφορετικα προιοντα που ολα λιγο πολυ κανουν δουλεια.. τι ευχη, ολοκληρη χημικη βιομηχανια στην Δύση κοιμάται?
-
..Στην ρωσία τα φαρμακεια δεν προλαβαίνουν να φερνουν μπουκαλια DMSO (που εινα παμφθηνι παυσιπονο...) και περνανε τα μαστόρια και σηκώνουν ολόκληρο το στοκ!
Το xado ειναι ασφαλες για το τεφλον. Γενικά στα τεστ αποδεικνύεται απο ηπιο εως και αναποτελεσματικο...
..οχι πειραματα με πετρελαιο-κηροζινη-ασετον-διαλυτικα χρωματος ειχαν μηδενικα αποτελεσματα..
ασχετο, αλλα αν ψαξεις σε youtube για piston decarbon τοσα χρονια δεν εχω βρει ουτε ενα βιντεο της προκοπης. Ειδικά απο αμερική, τοσα χρονια δοκιμαζουν οτι μπορει να φανταστει κανεις με μηδενικα αποτελεσματα....Αν ψαξεις απο ρωσια ( βαλτε αναζητηση раскоксовки ) υπαρχουν εκατονταδες βιντεο με πολλα διαφορετικα προιοντα που ολα λιγο πολυ κανουν δουλεια.. τι ευχη, ολοκληρη χημικη βιομηχανια στην Δύση κοιμάται?
Εχουν και αυτοι και μαλιστα αποτελεσματικα απο οτι λενε. AutoRx,Marvel Mystery oil, seafoam.
Για ντιζελ λενε πως αν μεινει πολλες ωρες ειναι αποτελεσματικο.
Εγω στο golf εχω υπερβρωμικο κινητηρα,δεν γινεται να κανω engine flush.Προς το παρον εχω βαλει 10-40 για μεγαλους ντιζελ κινητηρες,κατι θεαματικο δεν εχω δει στα 1500κμ.......
-
Αν ψαξεις απο ρωσια ( βαλτε αναζητηση раскоксовки ) υπαρχουν εκατονταδες βιντεο με πολλα διαφορετικα προιοντα που ολα λιγο πολυ κανουν δουλεια.. τι ευχη, ολοκληρη χημικη βιομηχανια στην Δύση κοιμάται?
Στη Δύση παίζει χρήμα. Χαλάει αμάξι, πετάς αμάξι. Δεν υπάρχει λόγος να αναπτύξεις υγρό που θα πουλάς 10€ και θα το χρησιμοποιούν 100 άτομα το χρόνο - λόγω εξειδίκευσης - σε μια χώρα. Η μόνη λύση να το έψαχνε κάποιος παραπάνω, θα ήταν χώρα όπως η Ρωσία / Ουκρανία κλπ. Μεγάλη και φτωχή παράλληλα. Ευτυχώς υπάρχει αρκετή εμπειρία , αλλά δυστυχώς η γλώσσα τους, μας περιορίζει από τη διάδοση αυτής της γνώσης. Ένα τεχνικό άρθο που στα Αγγλικά θα το διάβαζες σε 5 λεπτά, στα Ρώσικα παίζει να θέλει και μια ώρα, παίζει να μην βγάλεις όμως και ποτέ άκρη.
Εχουν και αυτοι και μαλιστα αποτελεσματικα απο οτι λενε. AutoRx,Marvel Mystery oil, seafoam.
Τα έχω ψάξει όλα αυτά με αρκετή έρευνα. Δεν έχουν καμία επίδραση στα καρβουνιασμένα ελατήρια δυστυχώς.
Εγω στο golf εχω υπερβρωμικο κινητηρα,δεν γινεται να κανω engine flush.Προς το παρον εχω βαλει 10-40 για μεγαλους ντιζελ κινητηρες,κατι θεαματικο δεν εχω δει στα 1500κμ.......
Το έχω δοκιμάσει 2 φορές στο ίδιο μοτέρ. Καμία απολύτως διαφορά. Καμία όμως. Τσάμπα λεφτά και χρόνος. Καλύτερα να βάλεις 0-20 να καθαρίσει ότι υπάρχει μέσα στο μοτέρ επειδή είναι με χαμηλό ιξώδες και θα πάει παντού ενώ παράλληλα έχει εξαιρετικά πρόσθετα.
To ML202 χρειάζεται 12 ωρες για να γινει ο καθαρισμός και το ML203 χρειάζεται μία ώρα.
Παρήγγειλα μετά την έρευνα σου, για δοκιμή, ένα ML203 για να το χρησιμοποιήσω κάποια στιγμή το καλοκαίρι που θα έχω να κάνω νέο κύκλο καθαρισμού, να δω τι κάνει και αυτό!!! Έτσι κάποια στιγμή μελλοντικά θα έχω εμπεριστατομένη άποψη αν έχει διαφορά σε σχέση με το Xado προς το καλύτερο ή το χειρότερο.
-
Θα συμφωνήσω για την αναποτελεσματικότητα των καθαριστικών απο Αμερική πλευρά και της κουλτούρας αλλαγής αυτοκινήτου καθε τρεις και λίγο εκει που υπάρχει χρήμα. Πενία τέχνας κατεργάζεται και γι αυτό στην φτώχια της πρώην σοβιετίας θα βρεί κανείς λύσεις στο πρόβλημα που συζητάμε.
Οντως η γλώσσα ειναι πρόβλημα για να καταλάβεις τι γινεται εκει στο Βορρά! ...παρακολούθησα παρα πολλά βίντεο στο youtube με auto translate απο ρωσικά στα αγγλικα και μπορώ να πώ οτι , παρά το τραγικό της μετάφρασης, αλλα και της βιντεοσκόπησης, καταλάβαινα τι γινόταν στις δοκιμές. Επίσης η αυτόματη μετάφραση του Chrome browser βοηθαει...
Παντως θα ηθελα να ευχαριστήσω τον sphinxgr που μοιράστηκε την εμπειρία του με το xado anticarbon και την λύση στο πρόβλημά του και δεν το κρατησε για πάρτη του . Ειλικρινά, διαβάζω και ψάχνω για το θέμα δυο χρόνια τωρα και δεν ειχα βρεί πουθενά να αναφέρεται τρόπος για να ξεκολλάνε τα ελατήρια λαδιού, πλήν της αλλαγής η επισκευής κινητήρα. Τυχαία ενα βράδυ εκανα εισοδο στο 4τ φορουμ, μετά απο χρόνια και επεσα πανω στην συγκεκριμένη συζήτηση. Τώρα , ειναι θεμα χρόνου να λύσω οριστικά το πρόβλημα...Αυτά ειναι τα καλά ενος forum !
-
Καλημέρα παιδιά,
παρακολουθώ εδω και κάμποσο καιρό το συγκεκριμένο topic, και επειδή πρόκειται να προχωρήσω κατα πάσα πιθανότητα μεσα στην εβδομάδα για αγορά αυτοκινήτου, ήθελα να ρωτήσω πως ξεχωρίζουμε το yaris με τα 87hp απο αυτό με τα 101?
Βγαίνει δλδ το 2012 μοντέλο με 2SZ-FE?
Γιατί απο ότι έχω καταλάβει ο 87άρης δεν βγάζει προβλήματα , am I right? -
Xouras wrote:
Καλημέρα παιδιά,
παρακολουθώ εδω και κάμποσο καιρό το συγκεκριμένο topic, και επειδή πρόκειται να προχωρήσω κατα πάσα πιθανότητα μεσα στην εβδομάδα για αγορά αυτοκινήτου, ήθελα να ρωτήσω πως ξεχωρίζουμε το yaris με τα 87hp απο αυτό με τα 101?Γιατί απο ότι έχω καταλάβει ο 87άρης δεν βγάζει προβλήματα , am I right?
Όχι ο 86ps δεν έχει πρόβλημα και είναι 1298cc.
0 101 είναι σε μοντέλα απο 2008 και μετά και ειναι 1332cc. Ο 86 είναι 2008 και πριν.
Τα κυβικά τα γράφουν οι άδειες κυκλοφορίας του οχήματος λογικά
O 86 είναι έτσι εμφανισιακά:
Ο 101 είναι έτσι εμφανισιακά:
Ευχαριστώ πολύ sphinxgr
Επειδή βλέπω κάποιες αγγελίες μοντέλα του '12 με 86-90 άλογα φαντάζομαι είναι άκυρες, και αυτά το 1,33 με τα 101 θα φορούν έτσι; -
Καλημέρα παιδιά,
παρακολουθώ εδω και κάμποσο καιρό το συγκεκριμένο topic, και επειδή πρόκειται να προχωρήσω κατα πάσα πιθανότητα μεσα στην εβδομάδα για αγορά αυτοκινήτου, ήθελα να ρωτήσω πως ξεχωρίζουμε το yaris με τα 87hp απο αυτό με τα 101?
Βγαίνει δλδ το 2012 μοντέλο με 2SZ-FE?
Γιατί απο ότι έχω καταλάβει ο 87άρης δεν βγάζει προβλήματα , am I right?You are right.
Δεν θυμάμαι άν έβγαινε το yaris mk2 με τον 87αρη. Πάντως σίγουρα το 99/101 μοτέρ ήταν 1330κ.εκ. ενώ το 87 ήταν 1300κ.εκ.
Yaris / Auris κινητήρας 1NR-FE 1,33 και κατανάλωση λαδιού