-
Καποτε το διαβασα και το κράτησα. Τώρα τι παιζεται με τον όρο full synthetic ή 100% synthetic και Synthesis technology κι αν τελικά υπάρχει 100% synthetic λιπαντικό δεν ξέρω.
***Στην Γερμανία και Ιαπωνία απαγορεύεται να λέγονται Συνθετικά τα λάδια της Group III
Στη Βόρεια Αμερική, μετά από απόφαση, το 1999, από το Εθνικό Διαφημιστικό Τμήμα του Better Business Bureau επιτρέπει στην ομάδα βασικών ελαίων ΙΙΙ να θεωρούνται ως συνθετικά.
Αυτό προέκυψε έπειτα από δικαστήριο στο οποίο συνεπλάκησαν οι Mobil και Castrol. Η Castrol που είχε σε κυκλοφορία το Castrol Syntec (PAO) άλλαξε το βασικό λάδι και από PAO το αντικατέστησε με ένα Ορυκτέλαιο το οποίο είχε υποστεί επεξεργασία τύπου Hydrocracking, Υδρογονοπυρόλυση.Η Mobil κάνοντας διάφορα τεστ ανακάλυψε την αλλαγή αυτή και πήγε την Castrol στα δικαστήρια με το ισχυρισμό ότι λάθος διαφήμιζαν το προϊόν ως Συνθετικό μια που το βασικό λάδι προέρχονταν από το Πετρέλαιο.
Η θέση της Mobil στο δικαστήριο ήταν ότι «Συνθετικό λάδι είναι κάτι που ο άνθρωπος έχει φτιάξει στο εργαστήριο με συγκεκριμένες προδιαγραφές οι οποίες δεν είναι δυνατόν να βρεθούν στη Φύση με αυτόν τον τρόπο».
Η θέση της Castrol ήταν ότι «Η Επεξεργασία την οποία το λάδι έχει υποστεί το έχει κάνει τόσο εξευγενισμένο που τίποτε πλέον δεν του ομοιάζει στη Φύση»
Επειδή η API δεν μπορούσε να διατυπώσει έναν καλό προσδιορισμό της έννοιας «Συνθετικό» το δικαστήριο έκανε δεκτή την θέση της Castrol.
Το δια ταύτα είναι ότι το περιθώριο κέρδους ήταν πολύ μεγάλο στα Συνθετικά Hydrocracking λάδια σε σχέση με τα Αμιγώς Συνθετικά με την ίδια τιμή πώλησης.***
Πλεον και η mobil το κανει αυτο.
-
Αλλαξα τσιμουχακια στο γκολφ,μια τρυπα στο νερο παλι στις κατηφορες ρουφα λαδια.Με αλλαγμενο ιμαντα πλεον,xado,δουλεμα σε ορεινη διαδρομη τερμα και μετα 10-60 και τελος η ενασχοληση απο μενα.350ml στα 1000κμ καιει τρ.
-
Αλλαξα τσιμουχακια στο γκολφ,μια τρυπα στο νερο παλι στις κατηφορες ρουφα λαδια.Με αλλαγμενο ιμαντα πλεον,xado,δουλεμα σε ορεινη διαδρομη τερμα και μετα 10-60 και τελος η ενασχοληση απο μενα.350ml στα 1000κμ καιει τρ.
Πόσα χλμ έχει το μοτέρ ? Μάλλον οι οδηγοί των βαλβίδων έχουν μεγάλη φθορά, τι Golf είναι ? σε μοντέλα της σειράς ΙΙ ραγίζανε καπάκια και όταν ανέβαζε στροφές πάνω από τις 4.000 ρούφαγε λάδι από το ρήγμα στο καπάκι, το οποίο δεν φαινόταν παρά μόνο όταν έμπαινε σε ειδικό μηχάνημα στο ρεκτιφιέ και το πρέσαραν.
-
Αλλαξα τσιμουχακια στο γκολφ,μια τρυπα στο νερο παλι στις κατηφορες ρουφα λαδια.Με αλλαγμενο ιμαντα πλεον,xado,δουλεμα σε ορεινη διαδρομη τερμα και μετα 10-60 και τελος η ενασχοληση απο μενα.350ml στα 1000κμ καιει τρ.
Καλά τώρα κ συ, δουλειά ενός γκολφ είναι να καίει λάδια.
-
W202 AMG wrote:
Αλλαξα τσιμουχακια στο γκολφ,μια τρυπα στο νερο παλι στις κατηφορες ρουφα λαδια.Με αλλαγμενο ιμαντα πλεον,xado,δουλεμα σε ορεινη διαδρομη τερμα και μετα 10-60 και τελος η ενασχοληση απο μενα.350ml στα 1000κμ καιει τρ.
Πόσα χλμ έχει το μοτέρ ? Μάλλον οι οδηγοί των βαλβίδων έχουν μεγάλη φθορά, τι Golf είναι ? σε μοντέλα της σειράς ΙΙ ραγίζανε καπάκια και όταν ανέβαζε στροφές πάνω από τις 4.000 ρούφαγε λάδι από το ρήγμα στο καπάκι, το οποίο δεν φαινόταν παρά μόνο όταν έμπαινε σε ειδικό μηχάνημα στο ρεκτιφιέ και το πρέσαραν.
Λοιπον το αμαξι ειναι golf mk4 1,4 AWH με 230.000κμ.Ο κινητηρας καιει το 80-90% του λαδιου σε συνθηκες κλειστης πεταλουδας (κατηφορα μεγαλη και 2000-2500σαλ)και οταν ξαναπατας γκαζι τοτε βγαζει ντουμανι.Τερμα γκαζι ή ταξιδι δεν καπνιζει δεν καιει κατι αξιοσημειωτο τελος παντων.
Ο κινητηρας ειναι απλα μαυρος μεσα και τα λαδια ντιζελ κανουν δουλεια.Οι οδηγοι οσο μπορεις να τους καταλαβεις με την κεφαλη πανω(αν γινεται αυτο) φαινεται πως δεν εχουν καποια προβληματικη φθορα.
Μπηκαν νεα τσιμουχακια,τα παλια ηταν τερμα ξερα αλλα φαινεται πως ειναι απο τα ελατηρια σημερα που το δοκιμασα.
Ειμαι σχεδον βεβαιος οτι προκειται για ελατηρια 'λαδιου' γιατι:
Pcv δεν ανεβαζει λαδια πανω απλα οταν φυσας απο τον σωληνα της δν σε κοβει....αν ειχε αντεπιστροφη βαλβιδα θα μειωνε θεωρω τρομερα το καψιμο λογω υποπιεσης στον στροφαλοθαλαμο.....λεω να δοκιμασω μια αντεπιστροφη βαλβιδα......Ολοι μου λενε αφου δεν ειναι βουλωμενη ειναι οκ.
Τα τσιμουχακια αλλαχθηκαν σημερα και κανενα αποτελεσμα παρα την κατασταση των παλιων.Τζογους οι οδηγοι δεν φαινεται να εχουν τετοιους για να μην μπορουν να στεγανοποιησουν τα τσιμουχακια.
Blow by! Ρελαντι αρκετο,Κρυο δεν εχει ΚΑΙ μολις ανεβουν οι στροφες 1500+σαλ ειτε με ανοιχτη ή κλειστη πεταλουδα το blow by ειναι ανυπαρκτο.
Συμπιεση 'καλη' οχι και κατι ουαου.
Ο προηγουμενως εβαζε 20w50 ορυκτελαιο.
Θεωρω οτι τα ελατηρια λαδιου ειναι ειτε κολλημενα και βρωμικες επιστροφες ειτε εχουν και φθορα.
Δεν με πιανει πανικος αλλα ψιλοσπαζομαι .
Με τις κινησεις που εγραψα πριν οσο πεσει και δεν ξανασχολουμαι ,ο κινητηρας αυτος καιει ανετα και 1λιτρο στα 1000κμ οποτε μην ειμαι και αχαριστος.
Υ.Γ. Το νου σας σε τετοιες εργασιες,πριν κλεισουν ψευτοκαπακα να ριχνει μια ματια και ενα ακομη ατομο καθως περιπετειες καραδοκουν οπως συντριβανια λαδιου.Anyway ολα καλα πηγαν τελικα με λιγη παραπανω ταλαιπωρια.
-
Λοιπον εχω νεότερα απο το xado anticarbon που αφορουν οσους δεν ειδαν τελεια αποτελέσματα. Νομιζετε οτι φτανει να καθαρισει 20 κυλινδρους οπως λεει? ..νομιζετε!
εχοντας ψιλιαστει οτι κατι τρεχει με την αναφορα καποιου οτι το υγρο στο σπρει τελειωνει νωριτερα, περιπου στον τριτο κυλινδρο
συν
το οτι δοκιμασα το αρχικο σπρει σε δευτερο αυτοκινητο και δεν εγινε απολυτως τιποτα, σε αντιθεση με το πρωτο αυτοκινητο που τα αποτελεσματα ηταν θεαματικα
συν
το οτι δοκιμασα δευτερο-καινουριο σπρει στο δευτερο αυτοκινητο ψεκαζοντας ΤΡΙΑ δευτερόλεπτα ανα κυλινδρο και εκανε δουλεια, αλλα μονο στους τρεις πρωτους κυλινδρους βγηκαν επικαθισεις στο μιζαρισμα, ενω στον τεταρτο σχεδον τιποτα
συν
το οτι ειδα ενα βιντεο οπου καποιος κανοντας καθαρισμο, στηριχτηκε στο οτι εχει αρκετο υλικο για να ψεκασει αρκετα περισσότερο και ψεκαζοντας γυρω στα δεκα δευτερολεπτα ανα κυλινδρο, εβγαλε επικαθισεις στο μιζαρισμα μαντεψτε, ΜΟΝΟ ο πρωτος κυλινδρος! (το βιντεο εδω https://www.youtube.com/watch?v=qMoK2M75L0Q )
Φτανω στο ασφαλες συμπερασμα οτι η δραστικη-καθαριστικη ουσία επαρκει για συνολικό ψεκασμο ΜΟΝΟ 10-12 δευτερολέπτων και μετά ψεκάζει αχρηστο αέριο!!!
Δεν απαξιώνω το προιόν, καθως οντως κανει δουλειά, αλλα το σωστό ειναι ειτε να παρεις δυο σπρει για εναν κινητήρα, ειτε να μοιρασεις τον χρονο ψεκασμου των δεκα δευτερολεπτων σε ολους τους κυλινδρους!!
Απλώς οι οδηγίες τους ειναι παραπλανητικές,ή τους εχουν πιασει τσιγκουνιες και γεμιζουν την συσκευασία με βουτάνιο...
-
Ενδεχομένως να έχεις δίκιο. Ίσως είναι καλύτερη τακτική, ένα μπουκάλι ανά αυτοκίνητο .
Να ψεκαζεις ανα κύλινδρο δηλαδή 5 δευτερόλεπτα , να αφήνεις 20 λεπτά και μετά πάλι από την αρχή μια φορά
-
Ο Ελληνας εχει και τα σωληναρια και αν ναι τι τιμη?
-
Να ψεκαζεις ανα κύλινδρο δηλαδή 5 δευτερόλεπτα , να αφήνεις 20 λεπτά και μετά πάλι από την αρχή μια φορά
αν εχεις δεκα δευτερόλεπτα ψεκασμου (αληθινης) καθαριστικής ουσίας να ψεκάζεις 2-3 δευτερόλεπτα ανα κύλινδρο (σε τετρακύλινδρα) και το υπόλοιπο ειτε να ξαναψεκάσεις απο την αρχή, ειτε να ψεκάζεις για κατσαρίδες, μασχάλες, την ιδια δουλεια κανει απο κει και περα δλδ τιποτα!
-
Ο Ελληνας εχει και τα σωληναρια και αν ναι τι τιμη?
δυστυχώς πριν δυο μηνες που πηγα για το σπρει, δεν γνώριζε καν την υπαρξή τους...Νομιζω θα ηταν μια ενδιαφερουσα δοκιμη
-
Εχω περιπου το μισο σπρευ γεματο αυτη τη στιγμη.Αν ειναι θα βγαλω φωτο πριν και μετα αδειαζοντας το ολο.Την πρωτη φορα τουλαχιστον τις φατσες των εμβολων τις ειχε καθαρισει παραπολυ κσλα.
-
Ο Ελληνας εχει και τα σωληναρια και αν ναι τι τιμη?
*για τον 1 NR-FE είναι άχρηστα γιατί είναι τόσο μεγάλο το ύψος στις τρύπες των μπουζί, που αποκλείεται να φτάσει μέχρι κάτω. Σίγουρα θα κολλήσει στα τοιχώματα. Για άλλους κινητήρες, σαφώς και κάνει.
Με 18€ τελική τιμή, τα έχει το Ebay τα 4 σωληναρία, https://www.ebay.com/itm/XADO-ANTICARBON-gel-Engine-Carbon-Cleaner-4-pcs-SET/121030042160
αν εχεις δεκα δευτερόλεπτα ψεκασμου (αληθινης) καθαριστικής ουσίας να ψεκάζεις 2-3 δευτερόλεπτα ανα κύλινδρο (σε τετρακύλινδρα) και το υπόλοιπο ειτε να ξαναψεκάσεις απο την αρχή, ειτε να ψεκάζεις για κατσαρίδες, μασχάλες, την ιδια δουλεια κανει απο κει και περα δλδ τιποτα!
Αν** **έχεις 10 δευτερόλεπτα που να επαρκεί το περιεχόμενο ψεκασμού. Επειδή είναι όμως μια υπόθεση να είναι τόσο λίγα, που δεν έχει αποδειχθεί, τότε ρίχνεις όλο το μπουκάλι με τον τρόπο που έγραψα και είσαι καλυμμένος για όλα τα ενδεχόμενα.
Βέβαια πάντα κάποιος μπορεί να αγοράσει ένα μπουκάλι και να το αδειάσει σε ποτήρι και να μας πει για πόσο χρόνο ψεκάζει και να ξεδιαλύνει το τοπίο.
-
Βρήκα μια ωραία εικόνα ενός εμβόλου ( σφυρήλατου σε τομή αλλά δεν είναι διαφορετικό από τα μη σφυρήλατα έμβολα ) σε τομή, είναι εύκολα κατανοητή και δείχνει πως είναι οι περίφημες τρύπες των εμβόλων από όπου αποστραγγίζεται το λάδι που κατεβάζουν από τους κυλίνδρους τα ελατήρια των εμβόλων όταν κατεβαίνουν προς το κάτω νεκρό σημείο ( ΚΝΣ ).
Οι τρύπες υπάρχουν περιμετρικά μέσα στο λούκι του ελατηρίου λαδιού, συνήθως είναι 8, δεν είναι όμως απαραίτητο αυτό, υπάρχουν και με τέσσερις, όπως πχ το δικό μου μοτέρ της Renault, o αριθμός των οπών δεν είναι πάντα το κρίσιμο στοιχείο, αυτές συνδυάζονται με το μέγεθος τους, με το μέγεθος και το σχήμα που έχει το λούκι και το ελατήριο.
το λάθος της Toyota ήταν ότι έκανε μόνο τέσσερις στους συγκεκριμένους κινητήρες από ότι διαβάζω γιατί δεν έχω δει τα συγκεκριμένα έμβολα από κοντά, ίσως να είναι μικρές σε μέγεθος, ίσως να μην έχει το ελατήριο το κατάλληλο σχήμα, ίσως να μην έχει σπειροειδές ελατήριο μέσα στο ελατήριο λαδιού, ίσως να μην είναι αρκετά τα σχισίματα που έχει το ελατήριο λαδιού όταν στο εσωτερικό του υπάρχει σπειροειδές ελατήριο, ( expander ) πάντως αυτά που έστειλε σε αντικατάσταση στην Αμερική είχαν οκτώ τρύπες όπως έχω αναφέρει και αλλού.
Υπάρχουν ελατήρια λαδιού που είναι 2 κομμάτια και ανάμεσα τους υπάρχει το expander που είναι ένα ατσάλι κυματιστής μορφής, υπάρχουν και ελατήρια λαδιού μονά με εσωτερική υποδοχή που μπαίνει το σπειροειδές expander.
Το συγκεκριμένο έμβολο μας δείχνει ότι υπάρχουν τρύπες αποστράγγισης επάνω στους πείρους του εμβόλου, οπότε συμπεραίνω ότι αυτό το έμβολο έχει πλευστούς πείρους με ασφάλειες ώστε να λιπαίνεται ο πείρος, σε άλλα μοτέρ ο πείρος είναι πρεσαριστός στο έμβολο και πλευστός στο μάτι της μπιέλας, πχ στο δικό μου οι 4 τρύπες είναι μεγάλες όσο και το λούκι το οποίο είναι 4mm, και μέρος της τρύπας είναι κάτω από το λούκι ώστε να υπάρχει καλύτερη αποχέτευση ακόμα και αν βουλώσουν οι τρύπες μέσα στο λούκι, επίσης παρόλο που ο πείρος του εμβόλου είναι πλευστός οι τρύπες αποστραγγίζουν το λάδι μέσα στο έμβολο και όχι επάνω στον πείρο, τη λίπανση του πείρου την έχουν αναλάβει τα μπέκ ψεκασμού λαδιού που ψεκάζουν λάδι στο εσωτερικό των εμβόλων.
Καταλήγουμε ότι το λάθος της Toyota είναι σχεδιαστικό σε ολόκληρο το έμβολο όσον αφορά την κυκλοφορία του λαδιού όταν αποστραγγίζεται κατά την κάθοδο των εμβόλων και βουλώνουν οι τρύπες, στο δικό μου μοτέρ πχ μετά από 350.000 χλμ που το άνοιξα τα λούκια του λαδιού ήταν καθαρά.
Όλο αυτό το έκανα γιατί όσα έχουν αναφερθεί εδώ για τα κολλημένα ελατήρια κλπ το πιθανότερο είναι οι περισσότεροι να μην έχουν την εικόνα στο μυαλό τους γιατί αναφερόμαστε.
Εδώ είναι εικόνες από διάφορα ελατήρια
Και εδώ είναι η εικόνα με την τομή και την περιγραφή που έκανα επάνω της.
-
Στο Renault Οι τρύπες για τα λάδια είναι διαμπερείς και βγαίνουν στο μέσα μέρος του πιστονιού;
-
Στο δικό μου μοτέρ ( J7R 756 ) ναι, όπως και στον J7R 720 τον δωδεκαβάλβιδο, αλλά και σε όλους της J σειράς, απλούς και turbo. Είναι μεγάλες τρύπες με το 1/3 της τρύπας να είναι κάτω από το κάτω ελατήριο ώστε το λάδι που σκουπίζει το ελατήριο να μην περιμένει να περάσει από το κέντρο του ελατηρίου αλλά μέρος του λαδιού να περάσει κάτω από αυτό όπως κατεβαίνει το έμβολο και σαρώνει το λάδι.
Αύριο θα ανεβάσω φωτό να το δείς.
-
Οι φωτό που υποσχέθηκα, να σημειώσω ότι τα έμβολα δεν έχουν καθαριστεί, έτσι βγήκαν από το μοτέρ μετά από 350.000 χλμ.
[/quote]
-
Ανέβασα τις φωτό
-
Πάντως δεν έχουν εικόνα εμβόλου που έχει τόσα χιλιόμετρα....Σίγουρα ευθύνεται και η καλή αρχική ποιότητα κατασκευής. Άραγε τα καινούρια αυτοκίνητα όταν θα φθάσουν στα αντίστοιχα χλμ πως θα είναι τα εμβολά τους; Θα έχει απομείνει τίποτα από αυτά;
-
Όλο και κάτι θα έχει μείνει.
-
Το μοτέρ αυτό είναι όλο κατασκευής Mahle, εκεί τα έφτιαχνε η Renault με πολλά εξαρτήματα όπως τα χιτώνια να είναι της Kolbensmith, η Mahle για όσους δεν γνωρίζουν αυτή τη Γερμανική εταιρία είναι ο εφευρέτης του υπερευτηκτικού κράματος αλουμινίου, επίσης η Mahle, Kolbensmith, ΜΑΝ που θεωρείται η μεγαλύτερη κατασκευαστική εταιρία του κόσμου και αρκετές άλλες είναι μέλη της Rainmetal η οποία στην ουσία είναι η πολεμική βιομηχανία της Γερμανίας, οπότε καταλαβαίνεις την τύχη να έχω ένα τέτοιο μοτέρ.
Τα σημερινά αυτοκίνητα δεν φτιάχνονται για να αντέξουν 40 χρόνια, αλλά 40 μήνες, δεν το επιτρέπει ο μεταξύ τους ανταγωνισμός, όποιος το κάνει θα κλείσει τον επόμενο χρόνο, έτσι οι Α! ύλες δεν 'έχουν την ποιότητα των προηγούμενων χρόνων, σήμερα η τεχνολογία θέλει όσο γίνεται περισσότερα τσιπ που είναι φτηνά να κάνουν τη δουλειά στο αυτοκίνητα και να εντυπωσιάζουν τα νέα παιδιά που γεννήθηκαν με το κινητό στο χέρι, και πολλά πλαστικά στους μηχανισμούς που είναι επίσης φτηνό υλικό σαν Α! ύλη και σαν επεξεργασία και παραγωγή έτοιμου προϊόντος.
Εμείς και τα αμάξια μας είμαστε δεινόσαυροι υπό εξαφάνιση και έχουμε μπει σε μια καθοδική πορεία φθοράς είτε μας αρέσει είτε όχι,
Yaris / Auris κινητήρας 1NR-FE 1,33 και κατανάλωση λαδιού