-
Ήρθε η ώρα να αγοράσω οικογενειακό αυτοκίνητο και προσωπικά θα πήγαινα σε station, αλλά ο αφέντης του σπιτιού δε συμφωνεί. Οπότε πάμε καρφωτοί για ένα μεσαίο SUV.
Με δεδομένο ότι μιλάμε για max 10.000 το χρόνο μιλάμε για βενζίνη και μέχρι τώρα έχουμε δει:**Skoda Karoq 1.5 Ambition **
Άνετοι χώροι, πολύ καλή ποιότητα κατασκευής στο εσωτερικό, στο test drive - όσο μπόρεσα να καταλάβω - μου φάνηκε σβέλτο, εύκολο στην οδήγηση με εξαιρετική ηχομόνωση στην καμπίνα. Η κατανάλωση στο test drive ήταν στα 10lt/100km με 'κακή' οδήγηση.
Κόστος 22.500 με μεταλλικό χρώμα.Στα αρνητικά του ο εξοπλισμός.
Με βασική του έλλειψη τον κλιματισμός. Έχει απλό A/C.
Εδώ η Skoda έχει κάνει φάουλ και μάλιστα σοβαρό. Αν βάλεις extra κλιματισμό σε πάει σε άλλη φορολογική κλίμακα και πας στα 25.000€. Μια μικρή αλλαγή στην εργοστασιακή τιμή - προς τα κάτω - θα έλυνε το πρόβλημα, αλλά δε βλέπω να έχει ιδρώσει το αυτί τους. Ακόμα.Suzuki Crossover 2X4 GL+ 1.5
Εξοπλισμένο με τα πάντα όλα, άνετοι χώροι, γρήγορο και οικονομικό (κάτω από 8lt/100km στο test drive).
Κόστος περίπου στα 22.000€Αρνητικά
Δυστυχώς η ποιότητα κατασκευής στο εσωτερικό με χάλασε. Πολύ.
Στο δρόμο όλοι οι ήχοι περνάνε μέσα.
Δείχνει μια σκάλα πιο κάτω από ότι άλλο έχω δει. Αν το κόστος ήταν κάτω από 20.000€ ή αν ήθελα 4Χ4 (στα 23.000€) θα το έβλεπα με άλλο μάτι.Jeep Compass
Ξεκινάω από το κόστος. 27.000€ με μεταλλικό χρώμα.
Ο λόγος που το είδα ήταν μια προωθητική ενέργεια που έχουν. 50% προκαταβολή και 50% σε 48 πραγματικά άτοκες δόσεις. Οπότε αν υπολογίσεις ότι σε οτιδήποτε άλλο πάρεις θα έχεις και μια επιβάρυνση περίπου 2000€ για τόκους στα 4 χρόνια, το τελικό κόστος είναι κοντά.Για τα δικά μου γούστα, ίσως το πιο όμορφο εξωτερικά. Μέχρι εκεί.
Στα 27.000€ έχει σιδερένιες (βαμμένες μαύρες) ζάντες. Έλεος.
Το εσωτερικό του δεν έχει κάτι το ιδιαίτερο και φοράει το 1.5 140 άλογα μοτέρ της Fiat.
Στο test drive με χάλασε πολύ η κακή ηχομόνωση της καμπίνας.Ford Kuga
Έχει χυθεί πολύ μελάνι στο forum για το συγκεκριμένο.
Στα 22.000 με το κλειδί στο χέρι για το Business, δεν υπάρχει κάτι με καλύτερο εξοπλισμό.
Εξωτερικά είναι καλό. Το μόνο που μένει είναι ένα καλό test drive για να αποκτήσω μια καλύτερη άποψη.Αρνητικά.
Βαρύ με αυξημένη κατανάλωση.
Αν και στις αντιπροσωπείες που ρώτησα επιμένουν ότι η κατανάλωση μέσα στην πόλη δεν ξεπερνάει τα 9lt,
Θα δούμε τι θα γράψει και το test drive. Σε κάθε περίπτωση αν σε όλα τα άλλα είναι ΟΚ, για 10.000€ το χρόνο έχεις μια επιβάρυνση 300€ με 350€ σε καύσιμο σε σχέση με τον ανταγωνισμό. Δεν είναι τραγικό.**Nissan X trail **
1600 με 160 άλογα.
Δεν έχει σχέση με τα παραπάνω. Είναι πολύ μεγαλύτερο σε διαστάσεις. Κινητό τροχόσπιτο.
Το είδα τυχαία δίπλα σε ένα QQ.
Η βασική έκδοση στα 23.000 με μεταλλικό χρώμα. Από ότι μου είπαν όχι μόνο δε φέρνουν άλλη έκδοση σε βενζίνη, άλλα ούτε μπορείς να προσθέσεις κάτι σε εργοστασιακό εξοπλισμό, παρά μόνο ότι μπαίνει στην Ελλάδα.Δε μου άρεσαν, Renault, Opel και Dacia.
Δύσκολη η αναζήτηση του τέλειου αυτοκινήτου.
Δεκτές εμπειρίες για τα παραπάνω και φυσικά και προτάσεις για άλλα μοντέλα.Ευχαριστώωω...
-
Ήρθε η ώρα να αγοράσω οικογενειακό αυτοκίνητο και προσωπικά θα πήγαινα σε station, αλλά ο αφέντης του σπιτιού δε συμφωνεί. Οπότε πάμε καρφωτοί για ένα μεσαίο SUV.
Με δεδομένο ότι μιλάμε για max 10.000 το χρόνο μιλάμε για βενζίνη και μέχρι τώρα έχουμε δει:**Skoda Karoq 1.5 Ambition **
Άνετοι χώροι, πολύ καλή ποιότητα κατασκευής στο εσωτερικό, στο test drive - όσο μπόρεσα να καταλάβω - μου φάνηκε σβέλτο, εύκολο στην οδήγηση με εξαιρετική ηχομόνωση στην καμπίνα. Η κατανάλωση στο test drive ήταν στα 10lt/100km με 'κακή' οδήγηση.
Κόστος 22.500 με μεταλλικό χρώμα.Στα αρνητικά του ο εξοπλισμός.
Με βασική του έλλειψη τον κλιματισμός. Έχει απλό A/C.
Εδώ η Skoda έχει κάνει φάουλ και μάλιστα σοβαρό. Αν βάλεις extra κλιματισμό σε πάει σε άλλη φορολογική κλίμακα και πας στα 25.000€. Μια μικρή αλλαγή στην εργοστασιακή τιμή - προς τα κάτω - θα έλυνε το πρόβλημα, αλλά δε βλέπω να έχει ιδρώσει το αυτί τους. Ακόμα.Suzuki Crossover 2X4 GL+ 1.5
Εξοπλισμένο με τα πάντα όλα, άνετοι χώροι, γρήγορο και οικονομικό (κάτω από 8lt/100km στο test drive).
Κόστος περίπου στα 22.000€Αρνητικά
Δυστυχώς η ποιότητα κατασκευής στο εσωτερικό με χάλασε. Πολύ.
Στο δρόμο όλοι οι ήχοι περνάνε μέσα.
Δείχνει μια σκάλα πιο κάτω από ότι άλλο έχω δει. Αν το κόστος ήταν κάτω από 20.000€ ή αν ήθελα 4Χ4 (στα 23.000€) θα το έβλεπα με άλλο μάτι.Jeep Compass
Ξεκινάω από το κόστος. 27.000€ με μεταλλικό χρώμα.
Ο λόγος που το είδα ήταν μια προωθητική ενέργεια που έχουν. 50% προκαταβολή και 50% σε 48 πραγματικά άτοκες δόσεις. Οπότε αν υπολογίσεις ότι σε οτιδήποτε άλλο πάρεις θα έχεις και μια επιβάρυνση περίπου 2000€ για τόκους στα 4 χρόνια, το τελικό κόστος είναι κοντά.Για τα δικά μου γούστα, ίσως το πιο όμορφο εξωτερικά. Μέχρι εκεί.
Στα 27.000€ έχει σιδερένιες (βαμμένες μαύρες) ζάντες. Έλεος.
Το εσωτερικό του δεν έχει κάτι το ιδιαίτερο και φοράει το 1.5 140 άλογα μοτέρ της Fiat.
Στο test drive με χάλασε πολύ η κακή ηχομόνωση της καμπίνας.Ford Kuga
Έχει χυθεί πολύ μελάνι στο forum για το συγκεκριμένο.
Στα 22.000 με το κλειδί στο χέρι για το Business, δεν υπάρχει κάτι με καλύτερο εξοπλισμό.
Εξωτερικά είναι καλό. Το μόνο που μένει είναι ένα καλό test drive για να αποκτήσω μια καλύτερη άποψη.Αρνητικά.
Βαρύ με αυξημένη κατανάλωση.
Αν και στις αντιπροσωπείες που ρώτησα επιμένουν ότι η κατανάλωση μέσα στην πόλη δεν ξεπερνάει τα 9lt,
Θα δούμε τι θα γράψει και το test drive. Σε κάθε περίπτωση αν σε όλα τα άλλα είναι ΟΚ, για 10.000€ το χρόνο έχεις μια επιβάρυνση 300€ με 350€ σε καύσιμο σε σχέση με τον ανταγωνισμό. Δεν είναι τραγικό.**Nissan X trail **
1600 με 160 άλογα.
Δεν έχει σχέση με τα παραπάνω. Είναι πολύ μεγαλύτερο σε διαστάσεις. Κινητό τροχόσπιτο.
Το είδα τυχαία δίπλα σε ένα QQ.
Η βασική έκδοση στα 23.000 με μεταλλικό χρώμα. Από ότι μου είπαν όχι μόνο δε φέρνουν άλλη έκδοση σε βενζίνη, άλλα ούτε μπορείς να προσθέσεις κάτι σε εργοστασιακό εξοπλισμό, παρά μόνο ότι μπαίνει στην Ελλάδα.Δε μου άρεσαν, Renault, Opel και Dacia.
Δύσκολη η αναζήτηση του τέλειου αυτοκινήτου.
Δεκτές εμπειρίες για τα παραπάνω και φυσικά και προτάσεις για άλλα μοντέλα.Ευχαριστώωω...
-
Ήρθε η ώρα να αγοράσω οικογενειακό αυτοκίνητο και προσωπικά θα πήγαινα σε station, αλλά ο αφέντης του σπιτιού δε συμφωνεί. Οπότε πάμε καρφωτοί για ένα μεσαίο SUV.
Με δεδομένο ότι μιλάμε για max 10.000 το χρόνο μιλάμε για βενζίνη και μέχρι τώρα έχουμε δει:**Skoda Karoq 1.5 Ambition **
Άνετοι χώροι, πολύ καλή ποιότητα κατασκευής στο εσωτερικό, στο test drive - όσο μπόρεσα να καταλάβω - μου φάνηκε σβέλτο, εύκολο στην οδήγηση με εξαιρετική ηχομόνωση στην καμπίνα. Η κατανάλωση στο test drive ήταν στα 10lt/100km με 'κακή' οδήγηση.
Κόστος 22.500 με μεταλλικό χρώμα.Στα αρνητικά του ο εξοπλισμός.
Με βασική του έλλειψη τον κλιματισμός. Έχει απλό A/C.
Εδώ η Skoda έχει κάνει φάουλ και μάλιστα σοβαρό. Αν βάλεις extra κλιματισμό σε πάει σε άλλη φορολογική κλίμακα και πας στα 25.000€. Μια μικρή αλλαγή στην εργοστασιακή τιμή - προς τα κάτω - θα έλυνε το πρόβλημα, αλλά δε βλέπω να έχει ιδρώσει το αυτί τους. Ακόμα.Suzuki Crossover 2X4 GL+ 1.5
Εξοπλισμένο με τα πάντα όλα, άνετοι χώροι, γρήγορο και οικονομικό (κάτω από 8lt/100km στο test drive).
Κόστος περίπου στα 22.000€Αρνητικά
Δυστυχώς η ποιότητα κατασκευής στο εσωτερικό με χάλασε. Πολύ.
Στο δρόμο όλοι οι ήχοι περνάνε μέσα.
Δείχνει μια σκάλα πιο κάτω από ότι άλλο έχω δει. Αν το κόστος ήταν κάτω από 20.000€ ή αν ήθελα 4Χ4 (στα 23.000€) θα το έβλεπα με άλλο μάτι.Jeep Compass
Ξεκινάω από το κόστος. 27.000€ με μεταλλικό χρώμα.
Ο λόγος που το είδα ήταν μια προωθητική ενέργεια που έχουν. 50% προκαταβολή και 50% σε 48 πραγματικά άτοκες δόσεις. Οπότε αν υπολογίσεις ότι σε οτιδήποτε άλλο πάρεις θα έχεις και μια επιβάρυνση περίπου 2000€ για τόκους στα 4 χρόνια, το τελικό κόστος είναι κοντά.Για τα δικά μου γούστα, ίσως το πιο όμορφο εξωτερικά. Μέχρι εκεί.
Στα 27.000€ έχει σιδερένιες (βαμμένες μαύρες) ζάντες. Έλεος.
Το εσωτερικό του δεν έχει κάτι το ιδιαίτερο και φοράει το 1.5 140 άλογα μοτέρ της Fiat.
Στο test drive με χάλασε πολύ η κακή ηχομόνωση της καμπίνας.Ford Kuga
Έχει χυθεί πολύ μελάνι στο forum για το συγκεκριμένο.
Στα 22.000 με το κλειδί στο χέρι για το Business, δεν υπάρχει κάτι με καλύτερο εξοπλισμό.
Εξωτερικά είναι καλό. Το μόνο που μένει είναι ένα καλό test drive για να αποκτήσω μια καλύτερη άποψη.Αρνητικά.
Βαρύ με αυξημένη κατανάλωση.
Αν και στις αντιπροσωπείες που ρώτησα επιμένουν ότι η κατανάλωση μέσα στην πόλη δεν ξεπερνάει τα 9lt,
Θα δούμε τι θα γράψει και το test drive. Σε κάθε περίπτωση αν σε όλα τα άλλα είναι ΟΚ, για 10.000€ το χρόνο έχεις μια επιβάρυνση 300€ με 350€ σε καύσιμο σε σχέση με τον ανταγωνισμό. Δεν είναι τραγικό.**Nissan X trail **
1600 με 160 άλογα.
Δεν έχει σχέση με τα παραπάνω. Είναι πολύ μεγαλύτερο σε διαστάσεις. Κινητό τροχόσπιτο.
Το είδα τυχαία δίπλα σε ένα QQ.
Η βασική έκδοση στα 23.000 με μεταλλικό χρώμα. Από ότι μου είπαν όχι μόνο δε φέρνουν άλλη έκδοση σε βενζίνη, άλλα ούτε μπορείς να προσθέσεις κάτι σε εργοστασιακό εξοπλισμό, παρά μόνο ότι μπαίνει στην Ελλάδα.Δε μου άρεσαν, Renault, Opel και Dacia.
Δύσκολη η αναζήτηση του τέλειου αυτοκινήτου.
Δεκτές εμπειρίες για τα παραπάνω και φυσικά και προτάσεις για άλλα μοντέλα.Ευχαριστώωω...
-
Καθώς τα έχω δει σχεδόν όλα αυτά (πλην Compass), η δική μου άποψη:
- Karoq, το πιο γρήγορο (με τον 1.5), με πολύ καλό πορτμπαγκάζ και χώρους, αλλά flat και άνοστο. Πρέπει να ανέβεις στη Style για να έχει κάποια καλά στοιχεία εξοπλισμού, και πάλι λείπουν αρκετά. Αυτό όπως και το Ateca θέλουν το κάτι τις τους εξωτερικά και εσωτερικά για να 'δείξουν', τουλάχιστον έτσι τα είδα εγώ
- SX4 S-Cross (αυτό μάλλον εννοείς), αν θες 4κίνηση ή αυτόματο το παίρνεις με κλειστά μάτια, δεν υπάρχει άλλη καλύτερη πρόταση. Μικρό μέσα-έξω, αρκετά σβέλτο, καλούτσικο εξοπλισμό, αλλά όπως και τα περισσότερα, το παίρνεις 'όπως είναι', μόνο χρώμα μπορείς να επιλέξεις
- X-Trail, μεγαλύτερο όχημα, αλλά για κάποιο περίεργο λόγο δεν χώραγα καν στη θέση οδηγού. Παρόλο το μέγεθος δεν έχει ΤΟΝ χώρο αποσκευών, ενώ και εδώ ο εξοπλισμός είναι 'αυτός που είναι', ειδικά αν θες τη βενζίνη (από τις πιο κουφές αποφάσεις που έχω δει).
- Kuga, σε Business είναι ίσως η βέλτιστη επιλογή, καλές επιδόσεις, καλοί χώροι, όχι και τόσο μεγάλο πορτμπαγκάζ, καλός εξοπλισμός, καλή τιμή, super εγγύηση. Η κατανάλωση ναι μεν τσιμπημένη (9 μέση στη πόλη ούτε με αυγό στο πόδι, χαμηλό 10 όμως σχετικά εύκολα), αλλά μην νομίζεις ότι και τα άλλα καίνε λιγότερο, άντε το S-Cross λόγω βάρους.
Το Compass δεν το έχω δει καν, αλλά νομίζω ότι προσπαθείς να 'δικαιολογήσεις' στον εαυτό σου το υψηλό κόστος με τις άτοκες δόσεις. Ναι μεν καλές είναι, αλλά είναι και +5Κ€ από τα υπόλοιπα, είναι μεγάλη διαφορά.
Το οδηγικό δεν το βάζω μέσα στην εξίσωση, καθώς δεν μας είπες με ποια κριτήρια (και ποιες βαρύτητες) αξιολογείς τα αυτοκίνητα....
-
Το προφανές (βάσει πωλήσεων) qashqai;
Ίσως και το Seat Ateca; -
Από αυτά που αναφέρεις, συνοπτικά η άποψή μου:
- Karoq: Όχι για εμένα γιατί έχει βασικές ελλείψεις στον εξοπλισμό και δεν μπορείς να προσθέσεις τίποτα.
- S Cross: εξαιρετική επιλογή με πολύ πλούσιο εξοπλισμό, γρήγορο και οικονομικό. Στα 23.000 μπορείς να το πάρεις αυτόματο ή 4κίνητο, ενώ χειροκίνητο και 2κίνητο έχει €2.000 λιγότερο από το budget σου.
- Compass: Πανέμορφο, αλλά δεν το έχω οδηγήσει. Καίει αρκετά (από όσο διαβάζω) και είναι πανάκριβο (με καλό εξοπλισμό ξεπερνάει τις 30.000).
- Kuga: από τις πιο τίμιες και καλές επιλογές σε αυτά τα χρήματα (εξάλλου αυτό επέλεξα οπότε δεν μπορώ να μην το έχω ψηλά στις προτιμήσεις μου), δύσκολα βρίσκεις κάτι καλύτερο / πληρέστερο. Η κατανάλωση με τα χιλιόμετρα που κάνεις δεν έχει και μεγάλη σημασία.
- X Trail: μου αρέσει πολύ , διαβάζω θετικές κριτικές αλλά δεν θα το αγόραζα καθαρά και μόνο λόγω εξοπλισμού. Έχει βασικές ελλείψεις (για εμένα) και δεν μπορείς να παραγγείλεις έκδοση με καλύτερο εξοπλισμό.
Ο χρήστης alejandrok έγραψε:
Ford Kuga
Αν και στις αντιπροσωπείες που ρώτησα επιμένουν ότι η κατανάλωση μέσα στην πόλη δεν ξεπερνάει τα 9lt,Ό,τι θέλουν λένε στις αντιπροσωπείες! Σχεδόν αδύνατον να κατέβεις κάτω από 10 στην πόλη. Για να πετύχεις το 9 θα πρέπει να μην έχει κίνηση (δηλαδή να μην θες 45' να πας από το Μαρούσι στην Λ. Αλεξάνδρας αλλά 15') και να οδηγείς πολύ στρωτά και προσεκτικά.
-
Όπως στα παρουσιάζεις παιζεις μεταξύ karoq και Kuga. Στο πρωτο έχεις καλύτερες επιδοσεις, καλύτερη ποιότητα κατασκευής, καλύτερους χώρους επιβατών και αποσκευών. Στο kuga έχεις περισσότερο εξοπλισμό και η κατανάλωση των 9 λίτρων εντός πόλης που σου λένε ειναι ΓΙΑ ΓΕΛΙΑ.
Και μονο γι αυτο το ψέμα θα απέφευγα τον συγκεκριμένο πωλητή.Ζυγίζεις τι σ ενδιαφέρει περισσότερο κι αποφασίζεις. Για μένα πχ ο αυτόματος κλιματισμός δεν ειναι σοβαρή έλλειψη αν το σύστημα έχει καλή υλοποίηση.
Μέχρι πριν λιγο καιρό ειχαμε στην οικογένεια b class χωρίς αυτόματο και δε δημιουργούσε κανένα θεμα. Ηταν αποτελεσματικοτατο.Sent from my iPad using Tapatalk
-
Ο χρήστης Fanis75 έγραψε:
Από αυτά που αναφέρεις, συνοπτικά η άποψή μου:- Karoq: Όχι για εμένα γιατί έχει βασικές ελλείψεις στον εξοπλισμό και δεν μπορείς να προσθέσεις τίποτα.
- S Cross: εξαιρετική επιλογή με πολύ πλούσιο εξοπλισμό, γρήγορο και οικονομικό. Στα 23.000 μπορείς να το πάρεις αυτόματο ή 4κίνητο, ενώ χειροκίνητο και 2κίνητο έχει €2.000 λιγότερο από το budget σου.
- Compass: Πανέμορφο, αλλά δεν το έχω οδηγήσει. Καίει αρκετά (από όσο διαβάζω) και είναι πανάκριβο (με καλό εξοπλισμό ξεπερνάει τις 30.000).
- Kuga: από τις πιο τίμιες και καλές επιλογές σε αυτά τα χρήματα (εξάλλου αυτό επέλεξα οπότε δεν μπορώ να μην το έχω ψηλά στις προτιμήσεις μου), δύσκολα βρίσκεις κάτι καλύτερο / πληρέστερο. Η κατανάλωση με τα χιλιόμετρα που κάνεις δεν έχει και μεγάλη σημασία.
- X Trail: μου αρέσει πολύ , διαβάζω θετικές κριτικές αλλά δεν θα το αγόραζα καθαρά και μόνο λόγω εξοπλισμού. Έχει βασικές ελλείψεις (για εμένα) και δεν μπορείς να παραγγείλεις έκδοση με καλύτερο εξοπλισμό.
Ford Kuga
Αν και στις αντιπροσωπείες που ρώτησα επιμένουν ότι η κατανάλωση μέσα στην πόλη δεν ξεπερνάει τα 9lt,Ό,τι θέλουν λένε στις αντιπροσωπείες! Σχεδόν αδύνατον να κατέβεις κάτω από 10 στην πόλη. Για να πετύχεις το 9 θα πρέπει να μην έχει κίνηση (δηλαδή να μην θες 45' να πας από το Μαρούσι στην Λ. Αλεξάνδρας αλλά 15') και να οδηγείς πολύ στρωτά και προσεκτικά.
αν 4x4, τοτε σου-ξου
αν οχι, τοτε στέισον... παρε και μια ζιβανσυ και θα συμφωνησει και αυτη....
Αρ.Ες.
εμπηκα σε σου-γου τετρα και καμμια τεσσαρα κέι (ξερετε εσεις) και ηταν καπου κατω απο 7. ασε δεν ισχυει το ιδιο καίνε ολα... αν και εμενα ειναι 8.5 το βιτ.... -
Ο χρήστης gatoz έγραψε:
Αρ.Ες.
εμπηκα σε σου-γου τετρα και καμμια τεσσαρα κέι (ξερετε εσεις) και ηταν καπου κατω απο 7. ασε δεν ισχυει το ιδιο καίνε ολα... αν και εμενα ειναι 8.5 το βιτ....Μην κάνουμε πάλι την ίδια άσκοπη συζήτηση, τα στατιστικά στοιχεία που ανέφερα από το spritmonitor, από χιλιάδες αυτοκίνητα και ιδιοκτήτες από όλη την Ευρώπη είναι άμεσα προσβάσιμα από όποιον ενδιαφέρεται για την πραγματικότητα, πάτε εκεί να τα δείτε, δεν τα έβγαλα από την κοιλιά μου Στην πραγματικότητα το Kuga δεν είναι καν το πιο βενζινοβόρο από τα παραπλήσιου μεγέθους και ιπποδύναμης SUV, αυτά είναι το X-Trail και το Compass (μιας και τα ανέφερε ο φίλος).
Επίσης δεν έχω καμία όρεξη να μπω (ξανά) σε συζητήσεις περί ποιότητας, χώρων, συμπεριφοράς κλπ, δεν μιλάμε όλοι εδώ μέσα την ίδια διάλεκτο....
-
Ο χρήστης the_ace έγραψε:
Στην πραγματικότητα το Kuga δεν είναι καν το πιο βενζινοβόρο από τα παραπλήσιου μεγέθους και ιπποδύναμης SUV, αυτά είναι το X-Trail και το Compass (μιας και τα ανέφερε ο φίλος).Κουβέντα να γίνεται Αντώνη, αλλά ο φίλος από το φόρουμ που πήρε το Xtrail (γιατί και εγώ είχα διαβάσει ότι έκαιγε πολύ) έχει απίστευτα χαμηλή κατανάλωση. Οπότε πλέον, προσωπικά εμπιστεύομαι μόνο τα δικά μου τεστ, γιατί ο καθένας οδηγεί με τον δικό του τρόπο, οπότε θέλω να ξέρω ένα αυτοκίνητο πόσο καίει σε εμένα, για εμένα!
-
Ο χρήστης Fanis75 έγραψε:
Στην πραγματικότητα το Kuga δεν είναι καν το πιο βενζινοβόρο από τα παραπλήσιου μεγέθους και ιπποδύναμης SUV, αυτά είναι το X-Trail και το Compass (μιας και τα ανέφερε ο φίλος).
Κουβέντα να γίνεται Αντώνη, αλλά ο φίλος από το φόρουμ που πήρε το Xtrail (γιατί και εγώ είχα διαβάσει ότι έκαιγε πολύ) έχει απίστευτα χαμηλή κατανάλωση. Οπότε πλέον, προσωπικά εμπιστεύομαι μόνο τα δικά μου τεστ, γιατί ο καθένας οδηγεί με τον δικό του τρόπο, οπότε θέλω να ξέρω ένα αυτοκίνητο πόσο καίει σε εμένα, για εμένα!
Για να γίνει λοιπόν αυτό που λες, πρέπει να πάρεις ΟΛΑ τα αυτοκίνητα και να τα οδηγήσεις ΜΟΝΟ με τον δικό σου τρόπο οδήγησης, ώστε να ξέρεις ποια είναι η δική σου και ΜΟΝΟ η δική σου μέση κατανάλωση. Κάτι που πρακτικά είναι αδύνατο. Γι'αυτό έχουμε τα στατιστικά στοιχεία, για να έχουμε μια γενικότερη εικόνα, χωρίς να κάνουμε αυτό που προανέφερα (το οποίο, όπως είπα, είναι αδύνατο να συμβεί).
Στο CFH έχουμε ένα παιδί με MK7.5 Fiesta 1.0 140HP που βγάζει μέση 4,9 και έχεις και μένα που με το ίδιο MK7.5 Fiesta 100HP βγάζω μέση 10,1. Αν λοιπόν ο 'φίλος σου' είναι το παλικάρι, θα 'ακούσεις' ότι το Fiesta είναι το πιο οικονομικό 1000αρι του γαλαξία μας, αν όμως ο 'φίλος σου' είμαι εγώ, θα 'ακούσεις' ότι το Fiesta καίει πιο πολύ και από το Kuga. Πολύ απλά λοιπόν, δεν ακούς τον ένα ή τον άλλο 'φίλο σου', αλλά βγάζεις μέσες τιμές, αφαιρείς τα outliers, βγάζεις και διάστημα εμπιστοσύνης αναλόγως πόσο θέλεις να 'πιστέψεις' την μία ή την άλλη πλευρά, και έχεις μια επιστημονικά βασισμένη και τεκμηριωμένη άποψη.
Ελπίζω να γίνεται αντιληπτό αυτό που θέλω να πω....
-
Τι νόημα ακριβώς έχουν οι μετρήσεις στα διάφορα sprint monitor κτλ? Στις ίδιες συνθήκες και με τον ίδιο τρόπο οδηγούμε? Εδώ επαρχία βγαίνεις και πάει -2λτ η κατανάλωση. Θα πάρω εγώ στα σοβαρά τα νούμερα του οδηγού στις κοιλάδες της Γερμανίας όταν δε μπορώ καλά καλά να υπολογίζω το συμπατριώτη μου με το ίδιο αμάξι?
Αυτές οι εφαρμογές είναι μόνο για τους λάτρεις της στατιστικής και σίγουρα δεν αποτελούν σοβαρό κριτήριο.
-
Παιδιά, άμα δεν ξέρετε και δεν μπορείτε να καταλάβετε τι σημαίνει η Στατιστική, μην ασχολείστε, μην τα παίρνετε για 'σοβαρά κριτήρια', κάντε του κεφαλιού σας, μια χαρά θα συνεχίσουμε όλοι με τη ζωή μας.
-
Δεν πειράζει να μην ξέρουμε τι σημαίνει στατιστική, αρκεί να μην έχουμε τέτοια ανάγκη διαρκούς επιβεβαίωσης των επιλογών μας.
-
Ο χρήστης stefan147 έγραψε:
Δεν πειράζει να μην ξέρουμε τι σημαίνει στατιστική, αρκεί να μην έχουμε τέτοια ανάγκη διαρκούς επιβεβαίωσης των επιλογών μας.Επειδή εξηγώ τι σημαίνει επιστημονική προσέγγιση, εσύ βλέπεις αυτό
Τελικά μπας και όντως φταίω εγώ που κάθομαι και ασχολούμαι ?
Παιδιά, κάντε ότι σας λέει ο μπατζανάκης του ξαδέλφου του κουμπάρου του γείτονα, είναι σίγουρα έμπιστος και ξέρει τι του γίνεται....
-
Εκτός από αυτά που βλέπεις θα κοίταγα και τα
1.T roc ,ok κανείς συμβιβασμούς στους χώρους άλλο όχι τραγικούς.
2.karoq 1.0 Tsi στην 2η έκδοση εξοπλισμού αν δίνεις μεγαλύτερη βάση στον εξοπλισμό από ότι στις επιδόσεις.
3.c3 aircross (προσωπική επιλογή θα ήταν το 110 ίππων αυτόματο)
Επίσης βγαίνοντας εκτός θέματος θα κοιταγα και i30 fastback και civic. -
Δεν ξέρω τι λέει ο μπατζανάκης και δεν με απασχολεί κιόλας γιατί δε με απασχολεί γενικώς το συγκεκριμένο όχημα. Όταν όμως διαβάζω ντεμέκ αυθεντίες που φτιάχνουν υπερατού για να επιβεβαιώσουν τις επιλογές τους, μια σχετική αλλεργία την παθαίνω.
Εξάλλου όποιος θέλει να πάρει μία ιδέα, δύο τόπικ πιο κάτω είναι αυτό του Kuga, που διάφοροι κάτοχοι αναφέρουν τις καταναλώσεις που έχουν ανάλογα τις συνθήκες. Ο καθένας μπορεί να διαβάσει και να κρίνει εάν καίει ή όχι το αμάξι. Όχι γενικά, σε σχέση με τα άμεσα ανταγωνιστικά του πάντα για τα οποία επίσης υπάρχουν τόπικ που αναφέρονται καταναλώσεις.
-
Ο χρήστης stefan147 έγραψε:
Τι νόημα ακριβώς έχουν οι μετρήσεις στα διάφορα sprint monitor κτλ? Στις ίδιες συνθήκες και με τον ίδιο τρόπο οδηγούμε? Εδώ επαρχία βγαίνεις και πάει -2λτ η κατανάλωση. Θα πάρω εγώ στα σοβαρά τα νούμερα του οδηγού στις κοιλάδες της Γερμανίας όταν δε μπορώ καλά καλά να υπολογίζω το συμπατριώτη μου με το ίδιο αμάξι?Αυτές οι εφαρμογές είναι μόνο για τους λάτρεις της στατιστικής και σίγουρα δεν αποτελούν σοβαρό κριτήριο.
Το αμέσως καλύτερο κριτήριο από το να πάρεις όλα τα αυτοκίνητα που σε ενδιαφέρουν για καμία εβδομάδα τεστ ντραιβ, που δεν είναι και πολύ εύκολο.
-
To αμάξι μου στο sprint monitor έχει μ.ο. 10.78λτ/100χλμ. Εγώ την προηγούμενη βδομάδα έκανα 497,7χλμ εντός Αττικής με μέση κατανάλωση 15.1λτ/100χλμ. Αντίστοιχα έχω κάνει Μεταμόρφωση-Γλυφάδα με κάτω από 9λτ/100.
Σε τι ακριβώς θα με ωφελούσε το sprint monitor, λοιπόν, εάν ήμουν εν δυνάμει αγοραστής αυτή τη στιγμή? Ή μήπως θα βγάλω άκρη εάν ψάξω και βρω τους 10-15 Αθηναίους (που δεν έχει ούτε 5 στο sm αλλά τέσπα) με το ίδιο αμάξι ώστε να είναι πιο κοντά σε αυτό που θέλω?
Το σωστό είναι αυτό:
Ο χρήστης Fanis75 έγραψε:
γιατί ο καθένας οδηγεί με τον δικό του τρόπο, οπότε θέλω να ξέρω ένα αυτοκίνητο πόσο καίει σε εμένα, για εμένα! -
Ότι αν είχες επιλέξεις αυτό που είχε για μέση κατανάλωση 9 θα είχες μικρότερη κατανάλωση από αυτήν που έχεις τώρα και αν είχε επιλέξει αυτό που είχε μέση κατανάλωση 13 θα είχες μεγαλύτερη από αυτήν που έχεις τώρα.
Επιλογή SUV έως 23.000€