-
Ψάχνω ενα ιαπωνικό αυτοκίνητο μεχρι 2500 ευρώ με LPG , και αναρωτιέμαι αν ειναι καλή ιδέα να βρώ ενα που εχει ήδη εγκατεστημένο ενα kit αερίου .
Τι πρεπει να προσεξω κατα την αγορα ? τι ελεγχους πρεπει να κανω εκτος απο τους συνηθισμένους ? Θα ηταν καλύτερο να παρω ενα χωρις αεριο και να εγκαταστησω κιτ αερίου πιο μετά ? Τι ειναι πιο φθηνό συνολικα , να παρω ενα με προεγκατεστημενο κιτ αεριου η να βαλω μετα ? Εχω δει κιτ αεριου με 500 ευρω , αξιζει να βαλω ενα απο αυτά σε μεταχειρισμένο τετοιας τιμής ?
Θέλω επισης να ακουσω εμπηριες απο αγορές αυτοκινητων με αέριο σε αυτήν την περιοχή τιμής
Κατέληξα στα εξής μοντέλα :
Honda Civic Sedan 1999 : https://www.car.gr/12518752-honda-civic
Toyota Corolla XLI Sedan 1992 : https://www.car.gr/12518752-honda-civic
Nissan Almera N15 Sedan 1998 : https://www.car.gr/11998979-nissan-almera-n15-pulsar
Nissan Sunny Sedan 1994 : https://www.car.gr/11176870-nissan-sunny
-
Ψάχνω ενα ιαπωνικό αυτοκίνητο μεχρι 2500 ευρώ με LPG , και αναρωτιέμαι αν ειναι καλή ιδέα να βρώ ενα που εχει ήδη εγκατεστημένο ενα kit αερίου .
Τι πρεπει να προσεξω κατα την αγορα ? τι ελεγχους πρεπει να κανω εκτος απο τους συνηθισμένους ? Θα ηταν καλύτερο να παρω ενα χωρις αεριο και να εγκαταστησω κιτ αερίου πιο μετά ? Τι ειναι πιο φθηνό συνολικα , να παρω ενα με προεγκατεστημενο κιτ αεριου η να βαλω μετα ? Εχω δει κιτ αεριου με 500 ευρω , αξιζει να βαλω ενα απο αυτά σε μεταχειρισμένο τετοιας τιμής ?
Θέλω επισης να ακουσω εμπηριες απο αγορές αυτοκινητων με αέριο σε αυτήν την περιοχή τιμής
Κατέληξα στα εξής μοντέλα :
Honda Civic Sedan 1999 : https://www.car.gr/12518752-honda-civic
Toyota Corolla XLI Sedan 1992 : https://www.car.gr/12518752-honda-civic
Nissan Almera N15 Sedan 1998 : https://www.car.gr/11998979-nissan-almera-n15-pulsar
Nissan Sunny Sedan 1994 : https://www.car.gr/11176870-nissan-sunny
-
Ψάχνω ενα ιαπωνικό αυτοκίνητο μεχρι 2500 ευρώ με LPG , και αναρωτιέμαι αν ειναι καλή ιδέα να βρώ ενα που εχει ήδη εγκατεστημένο ενα kit αερίου .
Τι πρεπει να προσεξω κατα την αγορα ? τι ελεγχους πρεπει να κανω εκτος απο τους συνηθισμένους ? Θα ηταν καλύτερο να παρω ενα χωρις αεριο και να εγκαταστησω κιτ αερίου πιο μετά ? Τι ειναι πιο φθηνό συνολικα , να παρω ενα με προεγκατεστημενο κιτ αεριου η να βαλω μετα ? Εχω δει κιτ αεριου με 500 ευρω , αξιζει να βαλω ενα απο αυτά σε μεταχειρισμένο τετοιας τιμής ?
Θέλω επισης να ακουσω εμπηριες απο αγορές αυτοκινητων με αέριο σε αυτήν την περιοχή τιμής
Κατέληξα στα εξής μοντέλα :
Honda Civic Sedan 1999 : https://www.car.gr/12518752-honda-civic
Toyota Corolla XLI Sedan 1992 : https://www.car.gr/12518752-honda-civic
Nissan Almera N15 Sedan 1998 : https://www.car.gr/11998979-nissan-almera-n15-pulsar
Nissan Sunny Sedan 1994 : https://www.car.gr/11176870-nissan-sunny
-
- Κοιτάς πάρα πολύ παλιά μοντέλα. Με αέριο ή χωρίς, αυτά είναι πεθαμένα έτσι κι αλλιώς.
- Τα ιαπωνικά μοντέλα έχουν ευαίσθητα μέταλλα για υγραέριο. Εσύ τα προτιμάς για τη συνολική τους αξιοπιστία, αλλά γενικώς τα ευρωπαϊκά είναι πιο συμβατά στο υγραέριο. Ειδικά τα ιταλικά, αφού στη γείτονα έχει φοβερή διάδοση το υγραέριο. Γι' αυτό άλλωστε οι πιο έμπειρες εταιρίες υγραερίου είναι ιταλικές. Μετά ολλανδικές και πολωνικές και μετά το χάος.
- Έψαξα λίγο στο car. Μέχρι 3.000 ευρώ (δε σε αφήνει να επιλέξεις όριο τιμής τα 2.500 στην αναζήτηση), βρίσκεις πολλά μοντέλα νεότατα ΜΕ υγραέριο. Για παράδειγμα Megane του 2010. Όσο ανώτερη αξιοπιστία και να έχουν τα ιαπωνικά, ο ίδιος ο μίστερ Νισάν να έρθει, δε νομίζω να προτιμήσει το Sunny του 1994 από το Megane του 2010.
- Στα χρήματα που κοιτάς, το να βάλεις υγραέριο εκ των υστέρων είναι απαγορευτικό. Ένα σωστό σύστημα κάνει 800+ ευρώ, οπότε πόσο θα κάνει το αυτοκίνητο; 1700; Είναι πολύ λίγα. Καλύτερα να πάρεις κάποιο έτοιμο, που θα το ελέγξεις βέβαια προηγουμένως.
Τι θα έκανα στη θέση σου; Θα ξεχνούσα τις αρχαιολογίες. Έχει τόσα μοντέλα του 2005 και μετά, θα κοίταγα μόνο τέτοια.
Θα κοίταγα να μου κάνει το μοντέλο συνολικά. Δηλαδή σα χώρους, παθητική ασφάλεια, ποιότητα... Εφόσον μου έκανε σαν αυτοκίνητο, θα πήγαινα σε εγκαταστάτη φυσικού αερίου που να είναι και γενικό συνεργείο. Τέτοιος είναι ο LPGas στον Πειραιά, που έβαλε υγραέριο στο δικό μου.
Θα έλεγχε τόσο το αυτοκίνητο, όσο και την εγκατάσταση υγραερίου, να δει αν είναι όλα σωστά.Κι επειδή βλέπω ότι είσαι στη Θράκη, είτε θα φας άδεια μιας εβδομάδας και θα έρθεις στην Αθήνα να δεις 4-5 αυτοκίνητα που θα ξεχωρίσεις (το πιο σωστό εφόσον έχεις το χρόνο), είτε θα ψωνίσεις στα βόρεια. Σίγουρα θα υπάρχουν καλοί εγκαταστάτες στη Θεσσαλονίκη, ίσως κι ακόμα πιο κοντά σου.
Αυτό που πρέπει να προσέξεις στα μεταχειρισμένα που πωλούνται στη Θράκη είναι η νομιμότητα του συστήματος υγραερίου. Επειδή πολλοί θα τα έχουν βάλει στη Βουλγαρία και στην Τουρκία, να είσαι πολύ τυπικός στον έλεγχο. Να έχουν δηλωθεί σε ελληνικά ΚΤΕΟ, να έχουν αποκτήσει νέα άδεια κυκλοφορίας όπου αναγράφεται το υγραέριο.Άλλος για Sunny του '94;
https://www.car.gr/12357921-renault-lag ... -16v-115ps -
Κοίτα και για Χιουντάι Άξξεντ, αν και δε γνωρίζω για τι χρήση το θες. Πάντως στα 2,5 χιλιάρικα μπορείς εύκολα να βρεις ένα Άξξεντ 12-15 ετών. Είναι αξιόπιστο και τα πάει καλά με το καύσιμο αυτό.
-
Αρχικα να πω οτι ειμαι υγραεριοκινητος, κατα δευτερον να πω οτι δεν θα προτιμουσα να αγορασω αυτοκινητο με εγκατεστημενο ηδη υγραεριο. Γιατι δεν ξερεις τι φθορες και σε τι βαθμο ισως εχει προκαλεσει οι οποιες δεν μπορουν να ανιχνευτουν με ενα τυπικο έλεγχο απο μηχανικο.
Οποτε αρχικα καλο ειναι να δεις ποια μοντελα ειναι ανθεκτικα στο υγραεριο και καλυπτουν τις αναγκες σου και κατοπιν να το εγκαταστησεις εσυ σε καποιον καλο και γνωστη του αντικειμενου. Ενας καλος εγκαταστατης θα σε απαλλαξει απο ζημιες και θα γλιτωσεις το τρεξιμο καθε λιγο. Σιγουρα θα ζητησει κατι παραπανω αλλα τα χρηματα αυτα θα τα βγαλεις εμεσα . Με φτηνο συστημα και φτηνο εγκαταστατη σιγουρα θα αντιμετωπισεις θεματακια που στο τελος θα σου κοστισει πολυ παραπανω.Στάλθηκε από το Vodafone Smart ultra 6 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
-
Δηλαδή του λες να αγοράσει αυτοκίνητο με 1.800 αντί να μετακυλήσει το κόστος της εγκατάστασης στον προηγούμενο, να αγοράσει ένα πολύ καλύτερο μοντέλο και να ελέγξει διεξοδικά τις φθορές που έχει προκαλέσει (αν έχει προκαλέσει βέβαια) το υγραέριο, ώστε να δει αν τον συμφέρει ή όχι η αγορά του.
Ασφαλώς κι ένας τεχνικός μπορεί να δει τι φθορές έχουν προκληθεί από το υγραέριο. Σε αντίθετη περίπτωση, δε θα μπορούσαμε να δούμε τι βλάβη έχει το αυτοκίνητό μας, ούτε να την επισκευάσουμε.
-
- Κοιτάς πάρα πολύ παλιά μοντέλα. Με αέριο ή χωρίς, αυτά είναι πεθαμένα έτσι κι αλλιώς.
- Τα ιαπωνικά μοντέλα έχουν ευαίσθητα μέταλλα για υγραέριο. Εσύ τα προτιμάς για τη συνολική τους αξιοπιστία, αλλά γενικώς τα ευρωπαϊκά είναι πιο συμβατά στο υγραέριο. Ειδικά τα ιταλικά, αφού στη γείτονα έχει φοβερή διάδοση το υγραέριο. Γι' αυτό άλλωστε οι πιο έμπειρες εταιρίες υγραερίου είναι ιταλικές. Μετά ολλανδικές και πολωνικές και μετά το χάος.
- Έψαξα λίγο στο car. Μέχρι 3.000 ευρώ (δε σε αφήνει να επιλέξεις όριο τιμής τα 2.500 στην αναζήτηση), βρίσκεις πολλά μοντέλα νεότατα ΜΕ υγραέριο. Για παράδειγμα Megane του 2010. Όσο ανώτερη αξιοπιστία και να έχουν τα ιαπωνικά, ο ίδιος ο μίστερ Νισάν να έρθει, δε νομίζω να προτιμήσει το Sunny του 1994 από το Megane του 2010.
Φιλε οχι . Ιαπωνικο θελω συγκεκριμένα και οχι μόνο για την αξιοπιστια τους , αλλά και για την εμφάνιση , το 'feel' τους αν με πιανεις , και γενικα μου αρεσουν πολύ τα ιαπωνικά και για πολλους λογους ... εχω κολλημα με japan ελπιζω να το καταλαβες . ειδικά με τα μοντέλα της δεκαετίας του 90 . και πεθαμένα δεν ξερω αν τα λες απο δική σου εμπειρία αλλά όσα ειδα και οδήγησα εγω μεσα στην ζωή τα βρήκα . δεν ξερω ισως εχουμε διαφορετικά κριτηρια . ευχαριστώ για την απάντηση παντως
-
Ο χρήστης dimsabas έγραψε:
Δηλαδή του λες να αγοράσει αυτοκίνητο με 1.800 αντί να μετακυλήσει το κόστος της εγκατάστασης στον προηγούμενο, να αγοράσει ένα πολύ καλύτερο μοντέλο και να ελέγξει διεξοδικά τις φθορές που έχει προκαλέσει (αν έχει προκαλέσει βέβαια) το υγραέριο, ώστε να δει αν τον συμφέρει ή όχι η αγορά του.Ασφαλώς κι ένας τεχνικός μπορεί να δει τι φθορές έχουν προκληθεί από το υγραέριο. Σε αντίθετη περίπτωση, δε θα μπορούσαμε να δούμε τι βλάβη έχει το αυτοκίνητό μας, ούτε να την επισκευάσουμε.
Μην βαζεις λογια που δεν ειπα...εγραψα πουθενα να παει για αυτοκινητο με 1800€??
Στάλθηκε από το Vodafone Smart ultra 6 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
-
Τότε ανέβα λίγο ακόμα στα χρήματα, να πάρεις κάτι νεότερο, πιο αξιόπιστο κι ασφαλές. Κι ας μην είναι νάιντις...
https://www.car.gr/12761001-mazda-6
https://www.car.gr/12267158-mazda-3-touring-clima
https://www.car.gr/12921572-mazda-3
https://www.car.gr/12533840-mazda-6
https://www.car.gr/356378-mitsubishi-carisma-1600-16v
https://www.car.gr/12628799-suzuki-ignis
https://www.car.gr/13017554-toyota-corolla-1-3
https://www.car.gr/12772973-toyota-corolla-vvti
-
Ο χρήστης tedd έγραψε:
Δηλαδή του λες να αγοράσει αυτοκίνητο με 1.800 αντί να μετακυλήσει το κόστος της εγκατάστασης στον προηγούμενο, να αγοράσει ένα πολύ καλύτερο μοντέλο και να ελέγξει διεξοδικά τις φθορές που έχει προκαλέσει (αν έχει προκαλέσει βέβαια) το υγραέριο, ώστε να δει αν τον συμφέρει ή όχι η αγορά του.
Ασφαλώς κι ένας τεχνικός μπορεί να δει τι φθορές έχουν προκληθεί από το υγραέριο. Σε αντίθετη περίπτωση, δε θα μπορούσαμε να δούμε τι βλάβη έχει το αυτοκίνητό μας, ούτε να την επισκευάσουμε.
Μην βαζεις λογια που δεν ειπα...εγραψα πουθενα να παει για αυτοκινητο με 1800€??
Στάλθηκε από το Vodafone Smart ultra 6 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
Μα λέμε ότι έχει 2,5 χιλιάρικα. Αν πρέπει να πληρώσει αυτός την εγκατάσταση του υγραερίου, θα αφαιρεθεί το ποσό από τα 2,5.
Αλλιώς, γενικώς συμφωνώ με το να αγοραστεί αυτοκίνητο χωρίς υγραέριο και να το τοποθετήσεις εσύ σε όποιον εμπιστεύεσαι. Αυτό έκανα εξάλλου κι εγώ. Το έβαλα μόνος μου εκεί που νόμιζα.
Αν όμως είχα τόσα χρήματα όσα ο φίλος, θα προτιμούσα ένα έτοιμο.
Αγορά μεταχειρισμένου με αέριο LPG εως 2500 ευρώ