Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Αγορά μεταχειρισμένου με αέριο LPG εως 2500 ευρώ
    1. Home
    2. Κατασκευαστές και Μοντέλα
    3. Αγορά μεταχειρισμένου με αέριο LPG εως 2500 ευρώ
    • 1 / 1
    Κατασκευαστές και Μοντέλα
    4
    10
    774
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • S
      storm_rider last edited by

      Ψάχνω ενα ιαπωνικό αυτοκίνητο μεχρι 2500 ευρώ με LPG , και αναρωτιέμαι αν ειναι καλή ιδέα να βρώ ενα που εχει ήδη εγκατεστημένο ενα kit αερίου .

      Τι πρεπει να προσεξω κατα την αγορα ? τι ελεγχους πρεπει να κανω εκτος απο τους συνηθισμένους ? Θα ηταν καλύτερο να παρω ενα χωρις αεριο και να εγκαταστησω κιτ αερίου πιο μετά ? Τι ειναι πιο φθηνό συνολικα , να παρω ενα με προεγκατεστημενο κιτ αεριου η να βαλω μετα ? Εχω δει κιτ αεριου με 500 ευρω , αξιζει να βαλω ενα απο αυτά σε μεταχειρισμένο τετοιας τιμής ?

      Θέλω επισης να ακουσω εμπηριες απο αγορές αυτοκινητων με αέριο σε αυτήν την περιοχή τιμής

      Κατέληξα στα εξής μοντέλα :

      Honda Civic Sedan 1999 : https://www.car.gr/12518752-honda-civic

      Toyota Corolla XLI Sedan 1992 : https://www.car.gr/12518752-honda-civic

      Nissan Almera N15 Sedan 1998 : https://www.car.gr/11998979-nissan-almera-n15-pulsar

      Nissan Sunny Sedan 1994 : https://www.car.gr/11176870-nissan-sunny

      1 Reply Last reply Reply Quote 3
      • S
        storm_rider last edited by

        Ψάχνω ενα ιαπωνικό αυτοκίνητο μεχρι 2500 ευρώ με LPG , και αναρωτιέμαι αν ειναι καλή ιδέα να βρώ ενα που εχει ήδη εγκατεστημένο ενα kit αερίου .

        Τι πρεπει να προσεξω κατα την αγορα ? τι ελεγχους πρεπει να κανω εκτος απο τους συνηθισμένους ? Θα ηταν καλύτερο να παρω ενα χωρις αεριο και να εγκαταστησω κιτ αερίου πιο μετά ? Τι ειναι πιο φθηνό συνολικα , να παρω ενα με προεγκατεστημενο κιτ αεριου η να βαλω μετα ? Εχω δει κιτ αεριου με 500 ευρω , αξιζει να βαλω ενα απο αυτά σε μεταχειρισμένο τετοιας τιμής ?

        Θέλω επισης να ακουσω εμπηριες απο αγορές αυτοκινητων με αέριο σε αυτήν την περιοχή τιμής

        Κατέληξα στα εξής μοντέλα :

        Honda Civic Sedan 1999 : https://www.car.gr/12518752-honda-civic

        Toyota Corolla XLI Sedan 1992 : https://www.car.gr/12518752-honda-civic

        Nissan Almera N15 Sedan 1998 : https://www.car.gr/11998979-nissan-almera-n15-pulsar

        Nissan Sunny Sedan 1994 : https://www.car.gr/11176870-nissan-sunny

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • S
          storm_rider last edited by

          Ψάχνω ενα ιαπωνικό αυτοκίνητο μεχρι 2500 ευρώ με LPG , και αναρωτιέμαι αν ειναι καλή ιδέα να βρώ ενα που εχει ήδη εγκατεστημένο ενα kit αερίου .

          Τι πρεπει να προσεξω κατα την αγορα ? τι ελεγχους πρεπει να κανω εκτος απο τους συνηθισμένους ? Θα ηταν καλύτερο να παρω ενα χωρις αεριο και να εγκαταστησω κιτ αερίου πιο μετά ? Τι ειναι πιο φθηνό συνολικα , να παρω ενα με προεγκατεστημενο κιτ αεριου η να βαλω μετα ? Εχω δει κιτ αεριου με 500 ευρω , αξιζει να βαλω ενα απο αυτά σε μεταχειρισμένο τετοιας τιμής ?

          Θέλω επισης να ακουσω εμπηριες απο αγορές αυτοκινητων με αέριο σε αυτήν την περιοχή τιμής

          Κατέληξα στα εξής μοντέλα :

          Honda Civic Sedan 1999 : https://www.car.gr/12518752-honda-civic

          Toyota Corolla XLI Sedan 1992 : https://www.car.gr/12518752-honda-civic

          Nissan Almera N15 Sedan 1998 : https://www.car.gr/11998979-nissan-almera-n15-pulsar

          Nissan Sunny Sedan 1994 : https://www.car.gr/11176870-nissan-sunny

          1 Reply Last reply Reply Quote 3
          • D
            dimsabas last edited by

            1. Κοιτάς πάρα πολύ παλιά μοντέλα. Με αέριο ή χωρίς, αυτά είναι πεθαμένα έτσι κι αλλιώς.
            2. Τα ιαπωνικά μοντέλα έχουν ευαίσθητα μέταλλα για υγραέριο. Εσύ τα προτιμάς για τη συνολική τους αξιοπιστία, αλλά γενικώς τα ευρωπαϊκά είναι πιο συμβατά στο υγραέριο. Ειδικά τα ιταλικά, αφού στη γείτονα έχει φοβερή διάδοση το υγραέριο. Γι' αυτό άλλωστε οι πιο έμπειρες εταιρίες υγραερίου είναι ιταλικές. Μετά ολλανδικές και πολωνικές και μετά το χάος.
            3. Έψαξα λίγο στο car. Μέχρι 3.000 ευρώ (δε σε αφήνει να επιλέξεις όριο τιμής τα 2.500 στην αναζήτηση), βρίσκεις πολλά μοντέλα νεότατα ΜΕ υγραέριο. Για παράδειγμα Megane του 2010. Όσο ανώτερη αξιοπιστία και να έχουν τα ιαπωνικά, ο ίδιος ο μίστερ Νισάν να έρθει, δε νομίζω να προτιμήσει το Sunny του 1994 από το Megane του 2010.
            4. Στα χρήματα που κοιτάς, το να βάλεις υγραέριο εκ των υστέρων είναι απαγορευτικό. Ένα σωστό σύστημα κάνει 800+ ευρώ, οπότε πόσο θα κάνει το αυτοκίνητο; 1700; Είναι πολύ λίγα. Καλύτερα να πάρεις κάποιο έτοιμο, που θα το ελέγξεις βέβαια προηγουμένως.

            Τι θα έκανα στη θέση σου; Θα ξεχνούσα τις αρχαιολογίες. Έχει τόσα μοντέλα του 2005 και μετά, θα κοίταγα μόνο τέτοια.
            Θα κοίταγα να μου κάνει το μοντέλο συνολικά. Δηλαδή σα χώρους, παθητική ασφάλεια, ποιότητα... Εφόσον μου έκανε σαν αυτοκίνητο, θα πήγαινα σε εγκαταστάτη φυσικού αερίου που να είναι και γενικό συνεργείο. Τέτοιος είναι ο LPGas στον Πειραιά, που έβαλε υγραέριο στο δικό μου.
            Θα έλεγχε τόσο το αυτοκίνητο, όσο και την εγκατάσταση υγραερίου, να δει αν είναι όλα σωστά.

            Κι επειδή βλέπω ότι είσαι στη Θράκη, είτε θα φας άδεια μιας εβδομάδας και θα έρθεις στην Αθήνα να δεις 4-5 αυτοκίνητα που θα ξεχωρίσεις (το πιο σωστό εφόσον έχεις το χρόνο), είτε θα ψωνίσεις στα βόρεια. Σίγουρα θα υπάρχουν καλοί εγκαταστάτες στη Θεσσαλονίκη, ίσως κι ακόμα πιο κοντά σου.
            Αυτό που πρέπει να προσέξεις στα μεταχειρισμένα που πωλούνται στη Θράκη είναι η νομιμότητα του συστήματος υγραερίου. Επειδή πολλοί θα τα έχουν βάλει στη Βουλγαρία και στην Τουρκία, να είσαι πολύ τυπικός στον έλεγχο. Να έχουν δηλωθεί σε ελληνικά ΚΤΕΟ, να έχουν αποκτήσει νέα άδεια κυκλοφορίας όπου αναγράφεται το υγραέριο.

            Άλλος για Sunny του '94;
            https://www.car.gr/12357921-renault-lag ... -16v-115ps

            https://cartalk.gr/

            1 Reply Last reply Reply Quote 3
            • D
              dstou last edited by

              Κοίτα και για Χιουντάι Άξξεντ, αν και δε γνωρίζω για τι χρήση το θες. Πάντως στα 2,5 χιλιάρικα μπορείς εύκολα να βρεις ένα Άξξεντ 12-15 ετών. Είναι αξιόπιστο και τα πάει καλά με το καύσιμο αυτό.

              1 Reply Last reply Reply Quote 2
              • T
                tedd last edited by

                Αρχικα να πω οτι ειμαι υγραεριοκινητος, κατα δευτερον να πω οτι δεν θα προτιμουσα να αγορασω αυτοκινητο με εγκατεστημενο ηδη υγραεριο. Γιατι δεν ξερεις τι φθορες και σε τι βαθμο ισως εχει προκαλεσει οι οποιες δεν μπορουν να ανιχνευτουν με ενα τυπικο έλεγχο απο μηχανικο.
                Οποτε αρχικα καλο ειναι να δεις ποια μοντελα ειναι ανθεκτικα στο υγραεριο και καλυπτουν τις αναγκες σου και κατοπιν να το εγκαταστησεις εσυ σε καποιον καλο και γνωστη του αντικειμενου. Ενας καλος εγκαταστατης θα σε απαλλαξει απο ζημιες και θα γλιτωσεις το τρεξιμο καθε λιγο. Σιγουρα θα ζητησει κατι παραπανω αλλα τα χρηματα αυτα θα τα βγαλεις εμεσα . Με φτηνο συστημα και φτηνο εγκαταστατη σιγουρα θα αντιμετωπισεις θεματακια που στο τελος θα σου κοστισει πολυ παραπανω.

                Στάλθηκε από το Vodafone Smart ultra 6 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk

                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                • D
                  dimsabas last edited by

                  Δηλαδή του λες να αγοράσει αυτοκίνητο με 1.800 αντί να μετακυλήσει το κόστος της εγκατάστασης στον προηγούμενο, να αγοράσει ένα πολύ καλύτερο μοντέλο και να ελέγξει διεξοδικά τις φθορές που έχει προκαλέσει (αν έχει προκαλέσει βέβαια) το υγραέριο, ώστε να δει αν τον συμφέρει ή όχι η αγορά του.

                  Ασφαλώς κι ένας τεχνικός μπορεί να δει τι φθορές έχουν προκληθεί από το υγραέριο. Σε αντίθετη περίπτωση, δε θα μπορούσαμε να δούμε τι βλάβη έχει το αυτοκίνητό μας, ούτε να την επισκευάσουμε.

                  https://cartalk.gr/

                  1 Reply Last reply Reply Quote 2
                  • S
                    storm_rider last edited by

                    1. Κοιτάς πάρα πολύ παλιά μοντέλα. Με αέριο ή χωρίς, αυτά είναι πεθαμένα έτσι κι αλλιώς.
                    2. Τα ιαπωνικά μοντέλα έχουν ευαίσθητα μέταλλα για υγραέριο. Εσύ τα προτιμάς για τη συνολική τους αξιοπιστία, αλλά γενικώς τα ευρωπαϊκά είναι πιο συμβατά στο υγραέριο. Ειδικά τα ιταλικά, αφού στη γείτονα έχει φοβερή διάδοση το υγραέριο. Γι' αυτό άλλωστε οι πιο έμπειρες εταιρίες υγραερίου είναι ιταλικές. Μετά ολλανδικές και πολωνικές και μετά το χάος.
                    3. Έψαξα λίγο στο car. Μέχρι 3.000 ευρώ (δε σε αφήνει να επιλέξεις όριο τιμής τα 2.500 στην αναζήτηση), βρίσκεις πολλά μοντέλα νεότατα ΜΕ υγραέριο. Για παράδειγμα Megane του 2010. Όσο ανώτερη αξιοπιστία και να έχουν τα ιαπωνικά, ο ίδιος ο μίστερ Νισάν να έρθει, δε νομίζω να προτιμήσει το Sunny του 1994 από το Megane του 2010.

                    Φιλε οχι . Ιαπωνικο θελω συγκεκριμένα και οχι μόνο για την αξιοπιστια τους , αλλά και για την εμφάνιση , το 'feel' τους αν με πιανεις , και γενικα μου αρεσουν πολύ τα ιαπωνικά και για πολλους λογους ... εχω κολλημα με japan ελπιζω να το καταλαβες . ειδικά με τα μοντέλα της δεκαετίας του 90 . και πεθαμένα δεν ξερω αν τα λες απο δική σου εμπειρία αλλά όσα ειδα και οδήγησα εγω μεσα στην ζωή τα βρήκα . δεν ξερω ισως εχουμε διαφορετικά κριτηρια . ευχαριστώ για την απάντηση παντως

                    1 Reply Last reply Reply Quote 3
                    • T
                      tedd last edited by

                      Ο χρήστης dimsabas έγραψε:
                      Δηλαδή του λες να αγοράσει αυτοκίνητο με 1.800 αντί να μετακυλήσει το κόστος της εγκατάστασης στον προηγούμενο, να αγοράσει ένα πολύ καλύτερο μοντέλο και να ελέγξει διεξοδικά τις φθορές που έχει προκαλέσει (αν έχει προκαλέσει βέβαια) το υγραέριο, ώστε να δει αν τον συμφέρει ή όχι η αγορά του.

                      Ασφαλώς κι ένας τεχνικός μπορεί να δει τι φθορές έχουν προκληθεί από το υγραέριο. Σε αντίθετη περίπτωση, δε θα μπορούσαμε να δούμε τι βλάβη έχει το αυτοκίνητό μας, ούτε να την επισκευάσουμε.

                      Μην βαζεις λογια που δεν ειπα...εγραψα πουθενα να παει για αυτοκινητο με 1800€??

                      Στάλθηκε από το Vodafone Smart ultra 6 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk

                      1 Reply Last reply Reply Quote 3
                      • D
                        dimsabas last edited by

                        Τότε ανέβα λίγο ακόμα στα χρήματα, να πάρεις κάτι νεότερο, πιο αξιόπιστο κι ασφαλές. Κι ας μην είναι νάιντις...

                        https://www.car.gr/12761001-mazda-6

                        https://www.car.gr/12267158-mazda-3-touring-clima

                        https://www.car.gr/12921572-mazda-3

                        https://www.car.gr/12533840-mazda-6

                        https://www.car.gr/356378-mitsubishi-carisma-1600-16v

                        https://www.car.gr/12628799-suzuki-ignis

                        https://www.car.gr/13017554-toyota-corolla-1-3

                        https://www.car.gr/12772973-toyota-corolla-vvti

                        https://www.car.gr/12748250-toyota-corolla-parktronic

                        https://www.car.gr/12830549-honda-civic

                        https://cartalk.gr/

                        1 Reply Last reply Reply Quote 5
                        • D
                          dimsabas last edited by

                          Ο χρήστης tedd έγραψε:

                          Δηλαδή του λες να αγοράσει αυτοκίνητο με 1.800 αντί να μετακυλήσει το κόστος της εγκατάστασης στον προηγούμενο, να αγοράσει ένα πολύ καλύτερο μοντέλο και να ελέγξει διεξοδικά τις φθορές που έχει προκαλέσει (αν έχει προκαλέσει βέβαια) το υγραέριο, ώστε να δει αν τον συμφέρει ή όχι η αγορά του.

                          Ασφαλώς κι ένας τεχνικός μπορεί να δει τι φθορές έχουν προκληθεί από το υγραέριο. Σε αντίθετη περίπτωση, δε θα μπορούσαμε να δούμε τι βλάβη έχει το αυτοκίνητό μας, ούτε να την επισκευάσουμε.

                          Μην βαζεις λογια που δεν ειπα...εγραψα πουθενα να παει για αυτοκινητο με 1800€??

                          Στάλθηκε από το Vodafone Smart ultra 6 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk

                          Μα λέμε ότι έχει 2,5 χιλιάρικα. Αν πρέπει να πληρώσει αυτός την εγκατάσταση του υγραερίου, θα αφαιρεθεί το ποσό από τα 2,5.

                          Αλλιώς, γενικώς συμφωνώ με το να αγοραστεί αυτοκίνητο χωρίς υγραέριο και να το τοποθετήσεις εσύ σε όποιον εμπιστεύεσαι. Αυτό έκανα εξάλλου κι εγώ. Το έβαλα μόνος μου εκεί που νόμιζα.
                          Αν όμως είχα τόσα χρήματα όσα ο φίλος, θα προτιμούσα ένα έτοιμο.

                          https://cartalk.gr/

                          1 Reply Last reply Reply Quote 1
                          • First post
                            Last post
                          • 1 / 1
                          • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                            • ΕΛΛΑΔΑ
                            • ΚΟΣΜΟΣ
                            • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                            • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                            • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                          • ΔΟΚΙΜΕΣ
                            • TEST
                            • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                            • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                            • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                            • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                            • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                            • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                          • VIDEO
                            • 4TTV
                            • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                            • ΑΓΩΝΕΣ
                            • CANDID CAMERA
                          • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                            • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                            • ΛΕΞΙΚΟ
                          • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                            • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                            • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                          • ΑΓΩΝΕΣ
                            • FORMULA 1
                            • WRC
                            • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                            • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                          • ΤΙΜΕΣ
                          • 4T CLASSIC
                            • ΜΟΝΤΕΛΑ
                            • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                            • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                            • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                            • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                          • ΑΓΟΡΑ
                            • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                            • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                            • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                          • 2ΤΡΟΧΟΙ
                            • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                            • ΑΓΩΝΕΣ
                            • CLASSIC
                          • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                          • MENU
                          • ΤΙΜΕΣ
                          • 4ΤΡΟΧΟΙ
                          • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                          • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                          • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                          • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                          • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                          • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                          • ΚΟΚ

                          logo footer

                          coty











                          • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                          • ΑΓΩΝΕΣ
                          • ΔΟΚΙΜΕΣ
                          • CLASSIC
                          • ΤΙΜΕΣ
                          • VIDEO
                          • FORUM
                          4T FORUM
                          4T LIBRARY
                          • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                          • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                          • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                          • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                          Powered by nxcode.gr