Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Σεβρό φρένων σε scirocco 122ps
    1. Home
    2. Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
    3. Σεβρό φρένων σε scirocco 122ps
    • 1
    • 2
    • 1 / 2
    Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
    8
    21
    1008
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • X
      xplicit last edited by

      Το μεσημέρι παρκάροντας στο σπίτι, πάτησα φρένο και ακουγόταν από το πεντάλ ένα φύσημα εκτόνωσης. Λες και πατούσα μια μπάλα και αυτή ξεφούσκωνε. Δεν έχασα ευκαιρία και πήγα στην αντιπροσωπεία, όπου το κοίταξαν και μου είπαν πως θέλει αλλαγή το σεβρό των φρένων. Πρώτη φορά μου τυχαίνει. Έχουν περάσει από τη φαμίλια κάποια αυτοκίνητα και άλλα τόσα από φίλους, όμως πρώτη φορά μου έτυχε κάτι τέτοιο.

      Το κόστος ανταλλακτικού με εργασία και υγρά φρένων.. περί τα 350

      Ξέρει κανείς τι παίζει από τιμές?

      Όντως χαλάει τόσο εύκολα? Έχω 104.000 χλμ και πριν από 3 μήνες άλλαξα για πρώτη φορά πίσω τακάκια. Να πεις πως τέντωνα το φρένο πάει στο καλό..

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • X
        xplicit last edited by

        Το μεσημέρι παρκάροντας στο σπίτι, πάτησα φρένο και ακουγόταν από το πεντάλ ένα φύσημα εκτόνωσης. Λες και πατούσα μια μπάλα και αυτή ξεφούσκωνε. Δεν έχασα ευκαιρία και πήγα στην αντιπροσωπεία, όπου το κοίταξαν και μου είπαν πως θέλει αλλαγή το σεβρό των φρένων. Πρώτη φορά μου τυχαίνει. Έχουν περάσει από τη φαμίλια κάποια αυτοκίνητα και άλλα τόσα από φίλους, όμως πρώτη φορά μου έτυχε κάτι τέτοιο.

        Το κόστος ανταλλακτικού με εργασία και υγρά φρένων.. περί τα 350

        Ξέρει κανείς τι παίζει από τιμές?

        Όντως χαλάει τόσο εύκολα? Έχω 104.000 χλμ και πριν από 3 μήνες άλλαξα για πρώτη φορά πίσω τακάκια. Να πεις πως τέντωνα το φρένο πάει στο καλό..

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • X
          xplicit last edited by

          Το μεσημέρι παρκάροντας στο σπίτι, πάτησα φρένο και ακουγόταν από το πεντάλ ένα φύσημα εκτόνωσης. Λες και πατούσα μια μπάλα και αυτή ξεφούσκωνε. Δεν έχασα ευκαιρία και πήγα στην αντιπροσωπεία, όπου το κοίταξαν και μου είπαν πως θέλει αλλαγή το σεβρό των φρένων. Πρώτη φορά μου τυχαίνει. Έχουν περάσει από τη φαμίλια κάποια αυτοκίνητα και άλλα τόσα από φίλους, όμως πρώτη φορά μου έτυχε κάτι τέτοιο.

          Το κόστος ανταλλακτικού με εργασία και υγρά φρένων.. περί τα 350

          Ξέρει κανείς τι παίζει από τιμές?

          Όντως χαλάει τόσο εύκολα? Έχω 104.000 χλμ και πριν από 3 μήνες άλλαξα για πρώτη φορά πίσω τακάκια. Να πεις πως τέντωνα το φρένο πάει στο καλό..

          1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • C
            cson last edited by

            Κάνε μια έρευνα αγοράς πρωτα. Ρωτά και αλλου μην είναι απλα κανένα σωληνάκι υποπίεσης...
            Το σερβό (έτσι είναι η σωστη ορολογία αλλά μη τους το πεις θα σε κοιτούν σαν εξωγήινο) δεν χαλάει τόσο εύκολα πάντως. Εχει μια μεμβρανη μέσα και αυτή σκίζεται, αλλα μετα απο πολύ χρηση. Εκτός αν παλι εκανε το θαύμα της η vw....

            1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • 2
              21-quadra last edited by

              Σέρβο ( servo ) μηχανισμός
              Σεβρό ( μαλακό κατσικίσιο δέρμα )

              Σεβρό φρένων ( )

              1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • X
                xplicit last edited by

                Σερβό το ξέρω κι εγώ, αλλά όταν τους το είπα επέμεναν στο σεΒΡό λες και μου μάθαιναν συλλαβισμό των φθόγγων..

                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                • I
                  ilias-a last edited by

                  Αυτη η εκφραση εχει κυριαρχησει στα συνεργεια και τους ανταλλακτικατζιδες εδω και αρκετα χρονια.

                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                  • 2
                    21-quadra last edited by

                    Ο χρήστης Ηλιας Α έγραψε:
                    Αυτη η εκφραση εχει κυριαρχησει στα συνεργεια και τους ανταλλακτικατζιδες εδω και αρκετα χρονια.

                    Συμφωνώ, είναι οι κατ΄εξοχήν χώροι που ευδοκιμεί η ημιμάθεια.

                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • I
                      infidel last edited by

                      Να προσθέσω και το καλμπιρατερ στις λέξεις.

                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                      • A
                        accentwizard last edited by

                        Φρενο ειχες κανονικα ομως;Στου αδερφου μου το 160αρι tsi,του ειχε ξεκουμπωθει η υποπιεση κανα δυο φορες,και το αμαξι απλα δεν φρεναριζε,δεν ξερω αν το σερβο ειναι κοινο στους δυο κινητηρες....

                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                        • I
                          ilias-a last edited by

                          Αν και ξεφευγουμε απο το θεμα, σε πολλα εξαρτηματα, αλλα και σε κλειδια κυριαρχει η λαθος ερμηνεια αλλα αν αναλογιστουμε οτι αυτη εχει μεινει εδω και 50+ χρονια απο τους τεχνιτες της εποχης εκεινης οι οποιοι ηταν συνηθως χαμηλου μορφωτικου επιπεδου βλεπουμε τη λυση στο 'προβλημα' μας, το θεμα για εμενα ειναι να γινετε σωστα η επισκευη, τωρα αν ο τεχνιτης χρησιμοποιει λαθος την ορολογια σε καμια περιπτωση αυτο δεν αλλοιωνει την ποιοτητα της εργασιας του.

                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                          • 2
                            21-quadra last edited by

                            Αν μπορεί κανείς να διορθώσει κάτι δεν μπορεί να του γυρίζει την πλάτη αδιαφορώντας επειδή δεν τον αφορά, ο κόσμος δεν προχωράει έτσι μπροστά, χρειάζεται και απαιτείται βοήθεια από όλους που μπορούν να βοηθήσουν, το να πέρνει κανείς προσωπικά κάθε προσπάθεια καλυτέρευσης είναι επίσης φρένο στην πορεία προς τα εμπρός ειδικά σε κάποιους κλάδους που είναι εμφανές ότι χρειάζονται επιμόρφωση σε αρκετά θέματα.

                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                            • N
                              nikos-golf last edited by

                              Ο χρήστης xplicit έγραψε:
                              Το μεσημέρι παρκάροντας στο σπίτι, πάτησα φρένο.....

                              Εχεις πμ

                              1 Reply Last reply Reply Quote 0
                              • I
                                ilias-a last edited by

                                Μακαρι Παναγιωτη ολα τα προβληματα στον κλαδο του αυτοκινητου να ηταν η λαθος ονομασια καπιων εξαρτηματων, οταν καποιος εχει πνευμονια (μη γραψω την αλλη αρρωστια) και συναχι μαζι φτιαχνοντας το συναχι δεν τον εκανες καλα, στη σοβαρη ασθενεια στοχευεις παντα.

                                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                • 2
                                  21-quadra last edited by

                                  Ο χρήστης Ηλιας Α έγραψε:
                                  Μακαρι Παναγιωτη ολα τα προβληματα στον κλαδο του αυτοκινητου να ηταν η λαθος ονομασια καπιων εξαρτηματων, οταν καποιος εχει πνευμονια (μη γραψω την αλλη αρρωστια) και συναχι μαζι φτιαχνοντας το συναχι δεν τον εκανες καλα, στη σοβαρη ασθενεια στοχευεις παντα.

                                  Έτσι είναι Ηλία, το βάρος πρέπει να το έχουν άλλοι ( η πολιτεία ) γιατί κανείς δεν είναι υπόλογος και υπεύθυνος όταν στα μικρά του χρόνια δεν τους έδωσαν τις βάσεις και το κίνητρο οι δάσκάλοι του να προχωρήσει, υπήρχαν και οι δυσκολίες των παλαιότερων χρόνων κλπ, όλοι γνωρίζουμε τα χρόνια προβλήματα της παιδείας, το θέμα είναι τεράστιο και πονεμένη η ιστορία, το λυπηρό είναι ότι όλοι θέλουμε να πιστεύουμε ότι ζούμε σε ευνομούμενη πολιτεία αλλά φεύ...

                                  Ας το τελειώσουμε εδώ γιατί δεν είναι του παρόντος και για αυτό το τοπικό.

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                  • X
                                    xplicit last edited by

                                    Τα φρένα βγήκαν OFF!

                                    Έχει σκληρύνει κατά πολύ το πετάλ, έχει μειωθεί η δύναμη των φρένων όπως και ο χρόνος ακινητοποίησης του αυτοκινήτου. Αύριο μπαίνει αντιπροσωπεία για αντικατάσταση σεβρό φρένων.

                                    Το περίεργο στην όλη υπόθεση είναι πως ρώτησα 3-4 συνεργεία ακόμα, όλοι μου είπαν υψηλότερη τιμή από αντιπροσωπεία, ένας δεν αναλάμβανε και ένας μου είπε συγκεκριμένα 'μισό παλικάρι να πάρω τηλ αντιπροσωπεία να σου πω πόσο έχει το ανταλλακτικό και πόσο θα σου βγει'..

                                    ps: λέτε να μου δώσουν και δώρο λαμπαδίτσα??

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                    • A
                                      accentwizard last edited by

                                      Σιγουρα δεν σου ξεκουμπωθηκε απλα η υποπιεση?

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                      • 2
                                        21-quadra last edited by

                                        Ο χρήστης xplicit έγραψε:
                                        Τα φρένα βγήκαν OFF!

                                        Έχει σκληρύνει κατά πολύ το πετάλ, έχει μειωθεί η δύναμη των φρένων όπως και ο χρόνος ακινητοποίησης του αυτοκινήτου. Αύριο μπαίνει αντιπροσωπεία για αντικατάσταση σεβρό φρένων.

                                        Το περίεργο στην όλη υπόθεση είναι πως ρώτησα 3-4 συνεργεία ακόμα, όλοι μου είπαν υψηλότερη τιμή από αντιπροσωπεία, ένας δεν αναλάμβανε και ένας μου είπε συγκεκριμένα 'μισό παλικάρι να πάρω τηλ αντιπροσωπεία να σου πω πόσο έχει το ανταλλακτικό και πόσο θα σου βγει'..

                                        ps: λέτε να μου δώσουν και δώρο λαμπαδίτσα??

                                        Επάνω στο καζανάκι του σερβόφρενου που έρχεται η σωλήνα σπό την εισαγωγή υπάρχει μια βαλβίδα ανεπίστροφη, εκεί στεγανοποιεί με ένα λάστιχο, βάλε μπροστά το αμάξι σου στο ρελαντί, άνοιξε το καπό και στήσε αυτί να ακούσεις την διαρροή, αν είναι εξωτερικά από το καζνάκι θα το καταλάβεις, αν είναι μέσα στο καζανάκι πάλι ακούγεται, αν είναι από μέσα τότε έχει τρυπήσει το διαχωριστικό ελαστικό διάφραγμα και πας για αντικατάσταση, αν είναι όμως εξωτερικά από το καζανάκι τότε ή τρύπησε η σωλήνα, ή χάλασε η βαλβίδα, ή έχει ξεκουμπωθεί από την μια ή την άλλη πλευρά η σωλήνα.

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                        • X
                                          xplicit last edited by

                                          Όλα τα σωληνάκια είναι συνδεδεμένα και δεν φαίνεται να υπάρχει διαρροή από κάπου. Επίσης, θόρυβος ακούγεται μέσα από το καζανάκι. Επιπλέον, το ξεφύσημα ακούγεται από το πετάλ, μέσα στην καμπίνα. Πλέον τα φρένα, όπως ανέφερα, έχουν σκληρύνει πολύ και θέλει προσπάθεια για να φρενάρει το αμάξι ακαριαία.

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                          • I
                                            ilias-a last edited by

                                            Απο την περιγραφη σου πιστευω οτι χανει η τσιμουχα και ισως εχει τρυπα η μεμβρανη, αν δινει ανταλλακτικα η εταιρεια επισκευαζεται, αν οχι αλλαζεις σεβρο.

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 1 / 2
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr