Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Το αυτοκίνητο κρατάει στροφές!!!
    1. Home
    2. Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
    3. Το αυτοκίνητο κρατάει στροφές!!!
    • 1 / 1
    Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
    7
    16
    9815
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • S
      spirossk last edited by

      Καλησπέρα σε όλους εδώ και λίγο καιρό όταν πατάω συμπλέκτη το αυτοκίνητο κρατάει στροφές και δεν τις ρίχνει(περίπου στις 1500 εκεί γύρω).Οι στροφές πέφτουν κανονικά(ρελαντί) μόνο όταν ακινητοποιηθεί το αμάξι εντελώς.Για να δοκιμάσω οτι αυτό συμβαίνει μόνο όσο κινείται το αυτοκίνητο (έστω και λίγο) πήγα σε κατηφόρα με νεκρά και χωρίς συμπλέκτη πατημένο πάρα μόνο το φρένο άφησα και όπως κύλισε το αυτοκίνητο ανεβάζει στροφές στο εύρος που προανέφερα. Έχει τύχει σε κανέναν...η καμιά ιδέα για το τι μπορεί να είναι;

      Το αυτοκίνητο είναι focus 2002 1.8 sedan.

      Υ.Γ βαλβίδα ρελαντί και πεταλούδα έχει καθαριστεί.

      1 Reply Last reply Reply Quote 4
      • S
        spirossk last edited by

        Καλησπέρα σε όλους εδώ και λίγο καιρό όταν πατάω συμπλέκτη το αυτοκίνητο κρατάει στροφές και δεν τις ρίχνει(περίπου στις 1500 εκεί γύρω).Οι στροφές πέφτουν κανονικά(ρελαντί) μόνο όταν ακινητοποιηθεί το αμάξι εντελώς.Για να δοκιμάσω οτι αυτό συμβαίνει μόνο όσο κινείται το αυτοκίνητο (έστω και λίγο) πήγα σε κατηφόρα με νεκρά και χωρίς συμπλέκτη πατημένο πάρα μόνο το φρένο άφησα και όπως κύλισε το αυτοκίνητο ανεβάζει στροφές στο εύρος που προανέφερα. Έχει τύχει σε κανέναν...η καμιά ιδέα για το τι μπορεί να είναι;

        Το αυτοκίνητο είναι focus 2002 1.8 sedan.

        Υ.Γ βαλβίδα ρελαντί και πεταλούδα έχει καθαριστεί.

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • S
          spirossk last edited by

          Καλησπέρα σε όλους εδώ και λίγο καιρό όταν πατάω συμπλέκτη το αυτοκίνητο κρατάει στροφές και δεν τις ρίχνει(περίπου στις 1500 εκεί γύρω).Οι στροφές πέφτουν κανονικά(ρελαντί) μόνο όταν ακινητοποιηθεί το αμάξι εντελώς.Για να δοκιμάσω οτι αυτό συμβαίνει μόνο όσο κινείται το αυτοκίνητο (έστω και λίγο) πήγα σε κατηφόρα με νεκρά και χωρίς συμπλέκτη πατημένο πάρα μόνο το φρένο άφησα και όπως κύλισε το αυτοκίνητο ανεβάζει στροφές στο εύρος που προανέφερα. Έχει τύχει σε κανέναν...η καμιά ιδέα για το τι μπορεί να είναι;

          Το αυτοκίνητο είναι focus 2002 1.8 sedan.

          Υ.Γ βαλβίδα ρελαντί και πεταλούδα έχει καθαριστεί.

          1 Reply Last reply Reply Quote 4
          • C
            cson last edited by

            Έγινε έλεγχος αν απο κάπου τραβάει αέρα? Με σπρευ καρμπυρατέρ γίνεται ο ελεγχος

            1 Reply Last reply Reply Quote 9
            • F
              fotis_tsour last edited by

              Καλησπέρα παιδιά..Έχω ενα opel astra g και έχω ακριβώς τα ίδια συμπτώματα με εσένα..Μήπως βρήκες τι ήταν σε εσένα;; Θα με σώσεις..Το έχω πάει σε 4 μηχανικούς και δε βρίσκουν τι είναι

              1 Reply Last reply Reply Quote 2
              • O
                otokomae last edited by

                Στον αισθητηρα θερμοκρασίας και στις επαφες του μπορεί να λύσει το θέμα.

                1 Reply Last reply Reply Quote 3
                • F
                  fotis_tsour last edited by

                  Ευχαριστώ για το ενδιαφερον σου..Αυτός που είναι πάνω στο φιλτροκούτι εννοείς;;Υπάρχει και άλλος;

                  1 Reply Last reply Reply Quote 3
                  • O
                    otokomae last edited by

                    Είναι ο αισθητήρας θερμοκρασίας αέρα εισαγωγης που δίνει στοιχεία για τον υπολογισμό μάζας εισερχόμενου αερα για να γίνεται διόρθωση του αρχικού χρόνου ψεκασμου. Αυτός που μας ενδιαφέρει εν προκειμένω βρίσκεται στην έξοδο του ψυκτικού κοντά στη κυλινδροκεφαλή και είναι ουσιαστικα ένα θερμίστορ.

                    1 Reply Last reply Reply Quote 3
                    • F
                      fotis_tsour last edited by

                      Ευχαριστώ πάρα πολύ για τη βοήθεια σου...Θα σου στείλω μόλις το τσεκάρω..Λογικα λέω ν το αλλάξω..Φαίνεται με το μάτι αν είναι ελαττωματικο;

                      1 Reply Last reply Reply Quote 3
                      • 2
                        21-quadra last edited by

                        Μια ματιά στην ανεπίστροφη βαλβίδα στο σερβόφρενο όπως και το λάστιχο που την στεγανοποιεί θα ήταν χρήσιμη, επίσης κάνε έλεγχο και στη σωλήνα που πηγαίνει η υποπίεση στο σερβόβρενο μαζί με τις ενώσεις του. Το φρένο σου δίνει την ίδια αίσθηση με πρώτα ? Γιατί όταν τρυπάει το διάφραγμα του σερβόφρενου αρχικά όταν η διαρροή είναι πολύ μικρή τραβάει αέρα προς την εισαγωγή και ανεβάζει στροφές, όταν μεγαλώση η διαρροή σκληραίνει το φρένο. Πριν αρχίσεις το ψάξιμο με αισθητήρες κλπ καλό είναι να τσεκάρεις όλη τη γραμμή του σερβόφρενου.

                        1 Reply Last reply Reply Quote 2
                        • F
                          fotis_tsour last edited by

                          Όχι δεν έχω κανένα θέμα το φρένο μου..Θα κοιτάξω όμως οτι μου είπες..Σιγά σιγά θα αποκλείω ότι μου λέτε..Δε γνωρίζω πολλά αλλά και 5 μηχανικοί δε με βοήθησαν..Μολις άλλαξα δισκο πλατό και δε θέλω να κάνω αλλαγη ταχύτητας με 3000 στροφες

                          1 Reply Last reply Reply Quote 3
                          • F
                            fotis_tsour last edited by

                            Αλλαξα τη βαλβιδα που ειναι πανω στο θερμοστατη..τσεκαρα το σερβοφρενο που ειπατε..το κανει παλι..εχω αλλαξει επιπλεον πεταλουδα εγκεφαλο και πενταλ γκαζιου..τι αλλο μπορει να ειναι;αν γνωριζει καποιος το παιδι με το ford focus να επικοινωνισει μαζι του θα με βοηθουσε..Εχουμε τα ιδια συμπτωματα ακριβως

                            1 Reply Last reply Reply Quote 5
                            • R
                              r200 last edited by

                              το κουμπωσαν σε διαγνωστικο να δουνε αν καποιος αισθητηρας εχει χαλασει;

                              περιπτωσεις που μου εχουν τυχει και ισως σε βοηθησουν, ραγισμενη πολλαπλη εισαγωγης ήταν απο πλαστικο και τραβουσε αερα, αλλη περιπτωση να ειναι φθαρμενο ή να ξεχασαν να βαλουν καποιο λαστιχακι στεγανοποιησης στην πολλαπλη εισαγωγης

                              τελευταια περιπτωση που δεν την εβγαζε το διαγνωστικο βλαβη ηταν χαλασμενος αισθητηρας στροφαλου, το αυτοκινητο επαιρνε μπρος ειτε κρυο ειτε ζεστο αλλα επαιρνε οτι να ναι ρελαντι και σπανια ερχοταν στο κανονικο του ρελαντι, αλλαχτηκε και επεφτε παντα στο ρελαντι του.

                              1 Reply Last reply Reply Quote 2
                              • F
                                fotis_tsour last edited by

                                Ναι το κουμπωσαν σε διαγνωστικο..κανενα σφαλμα..εμενα μου το εκανε απο οταν πηρα το αμαξι...στο ρελαντι ομως ειναι μια χαρα...μονο εν κινησι εχει θεμα τη στιγμη που απομονωνω...Να το κοιταξω και αυτο με τη πολλαπλη..Δε ξερω τι αλλο να κανω..

                                1 Reply Last reply Reply Quote 4
                                • F
                                  fotis_tsour last edited by

                                  Αισθητηρα map εχει ?? Αυτον εννοουσες otokomae? Εγω αλλαξα τον αισθητηρα θερμοκρασιας ψυκτικου...

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 2
                                  • I
                                    ilias-a last edited by

                                    Ψαξτε την ανακουφηστικη ανεπιστροφη βαλβιδα και κοιταξτε τα σωληνακια της, συνηθως καποιο τραβαει αερα, η μια ακρη ειναι στην εισαγωγη πολυ κοντα στην πεταλουδα και η αλλη στο καπακι των βαλβιδων.

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 4
                                    • F
                                      fotis_tsour last edited by

                                      Αν μπορουσες να μου δειξεις με μια φωτο θα βοηθουσε...εκει διπλα ειναι ο αισθητηρας map..Αλλα δε ξερω αν εννοεις αυτο...

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 4
                                      • First post
                                        Last post
                                      • 1 / 1
                                      • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                        • ΕΛΛΑΔΑ
                                        • ΚΟΣΜΟΣ
                                        • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                        • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                        • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                      • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                        • TEST
                                        • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                        • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                        • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                        • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                        • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                        • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                      • VIDEO
                                        • 4TTV
                                        • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                        • ΑΓΩΝΕΣ
                                        • CANDID CAMERA
                                      • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                        • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                        • ΛΕΞΙΚΟ
                                      • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                        • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                        • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                      • ΑΓΩΝΕΣ
                                        • FORMULA 1
                                        • WRC
                                        • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                        • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                      • ΤΙΜΕΣ
                                      • 4T CLASSIC
                                        • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                        • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                        • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                        • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                        • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                      • ΑΓΟΡΑ
                                        • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                        • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                        • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                      • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                        • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                        • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                        • ΑΓΩΝΕΣ
                                        • CLASSIC
                                      • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                      • MENU
                                      • ΤΙΜΕΣ
                                      • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                      • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                      • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                      • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                      • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                      • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                      • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                      • ΚΟΚ

                                      logo footer

                                      coty











                                      • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                      • ΑΓΩΝΕΣ
                                      • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                      • CLASSIC
                                      • ΤΙΜΕΣ
                                      • VIDEO
                                      • FORUM
                                      4T FORUM
                                      4T LIBRARY
                                      • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                      • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                      • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                      • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                      Powered by nxcode.gr