-
Καλησπέρα σε όλους εδώ και λίγο καιρό όταν πατάω συμπλέκτη το αυτοκίνητο κρατάει στροφές και δεν τις ρίχνει(περίπου στις 1500 εκεί γύρω).Οι στροφές πέφτουν κανονικά(ρελαντί) μόνο όταν ακινητοποιηθεί το αμάξι εντελώς.Για να δοκιμάσω οτι αυτό συμβαίνει μόνο όσο κινείται το αυτοκίνητο (έστω και λίγο) πήγα σε κατηφόρα με νεκρά και χωρίς συμπλέκτη πατημένο πάρα μόνο το φρένο άφησα και όπως κύλισε το αυτοκίνητο ανεβάζει στροφές στο εύρος που προανέφερα. Έχει τύχει σε κανέναν...η καμιά ιδέα για το τι μπορεί να είναι;
Το αυτοκίνητο είναι focus 2002 1.8 sedan.
Υ.Γ βαλβίδα ρελαντί και πεταλούδα έχει καθαριστεί.
-
Καλησπέρα σε όλους εδώ και λίγο καιρό όταν πατάω συμπλέκτη το αυτοκίνητο κρατάει στροφές και δεν τις ρίχνει(περίπου στις 1500 εκεί γύρω).Οι στροφές πέφτουν κανονικά(ρελαντί) μόνο όταν ακινητοποιηθεί το αμάξι εντελώς.Για να δοκιμάσω οτι αυτό συμβαίνει μόνο όσο κινείται το αυτοκίνητο (έστω και λίγο) πήγα σε κατηφόρα με νεκρά και χωρίς συμπλέκτη πατημένο πάρα μόνο το φρένο άφησα και όπως κύλισε το αυτοκίνητο ανεβάζει στροφές στο εύρος που προανέφερα. Έχει τύχει σε κανέναν...η καμιά ιδέα για το τι μπορεί να είναι;
Το αυτοκίνητο είναι focus 2002 1.8 sedan.
Υ.Γ βαλβίδα ρελαντί και πεταλούδα έχει καθαριστεί.
-
Καλησπέρα σε όλους εδώ και λίγο καιρό όταν πατάω συμπλέκτη το αυτοκίνητο κρατάει στροφές και δεν τις ρίχνει(περίπου στις 1500 εκεί γύρω).Οι στροφές πέφτουν κανονικά(ρελαντί) μόνο όταν ακινητοποιηθεί το αμάξι εντελώς.Για να δοκιμάσω οτι αυτό συμβαίνει μόνο όσο κινείται το αυτοκίνητο (έστω και λίγο) πήγα σε κατηφόρα με νεκρά και χωρίς συμπλέκτη πατημένο πάρα μόνο το φρένο άφησα και όπως κύλισε το αυτοκίνητο ανεβάζει στροφές στο εύρος που προανέφερα. Έχει τύχει σε κανέναν...η καμιά ιδέα για το τι μπορεί να είναι;
Το αυτοκίνητο είναι focus 2002 1.8 sedan.
Υ.Γ βαλβίδα ρελαντί και πεταλούδα έχει καθαριστεί.
-
Έγινε έλεγχος αν απο κάπου τραβάει αέρα? Με σπρευ καρμπυρατέρ γίνεται ο ελεγχος
-
Καλησπέρα παιδιά..Έχω ενα opel astra g και έχω ακριβώς τα ίδια συμπτώματα με εσένα..Μήπως βρήκες τι ήταν σε εσένα;; Θα με σώσεις..Το έχω πάει σε 4 μηχανικούς και δε βρίσκουν τι είναι
-
Στον αισθητηρα θερμοκρασίας και στις επαφες του μπορεί να λύσει το θέμα.
-
Ευχαριστώ για το ενδιαφερον σου..Αυτός που είναι πάνω στο φιλτροκούτι εννοείς;;Υπάρχει και άλλος;
-
Είναι ο αισθητήρας θερμοκρασίας αέρα εισαγωγης που δίνει στοιχεία για τον υπολογισμό μάζας εισερχόμενου αερα για να γίνεται διόρθωση του αρχικού χρόνου ψεκασμου. Αυτός που μας ενδιαφέρει εν προκειμένω βρίσκεται στην έξοδο του ψυκτικού κοντά στη κυλινδροκεφαλή και είναι ουσιαστικα ένα θερμίστορ.
-
Ευχαριστώ πάρα πολύ για τη βοήθεια σου...Θα σου στείλω μόλις το τσεκάρω..Λογικα λέω ν το αλλάξω..Φαίνεται με το μάτι αν είναι ελαττωματικο;
-
Μια ματιά στην ανεπίστροφη βαλβίδα στο σερβόφρενο όπως και το λάστιχο που την στεγανοποιεί θα ήταν χρήσιμη, επίσης κάνε έλεγχο και στη σωλήνα που πηγαίνει η υποπίεση στο σερβόβρενο μαζί με τις ενώσεις του. Το φρένο σου δίνει την ίδια αίσθηση με πρώτα ? Γιατί όταν τρυπάει το διάφραγμα του σερβόφρενου αρχικά όταν η διαρροή είναι πολύ μικρή τραβάει αέρα προς την εισαγωγή και ανεβάζει στροφές, όταν μεγαλώση η διαρροή σκληραίνει το φρένο. Πριν αρχίσεις το ψάξιμο με αισθητήρες κλπ καλό είναι να τσεκάρεις όλη τη γραμμή του σερβόφρενου.
-
Όχι δεν έχω κανένα θέμα το φρένο μου..Θα κοιτάξω όμως οτι μου είπες..Σιγά σιγά θα αποκλείω ότι μου λέτε..Δε γνωρίζω πολλά αλλά και 5 μηχανικοί δε με βοήθησαν..Μολις άλλαξα δισκο πλατό και δε θέλω να κάνω αλλαγη ταχύτητας με 3000 στροφες
-
Αλλαξα τη βαλβιδα που ειναι πανω στο θερμοστατη..τσεκαρα το σερβοφρενο που ειπατε..το κανει παλι..εχω αλλαξει επιπλεον πεταλουδα εγκεφαλο και πενταλ γκαζιου..τι αλλο μπορει να ειναι;αν γνωριζει καποιος το παιδι με το ford focus να επικοινωνισει μαζι του θα με βοηθουσε..Εχουμε τα ιδια συμπτωματα ακριβως
-
το κουμπωσαν σε διαγνωστικο να δουνε αν καποιος αισθητηρας εχει χαλασει;
περιπτωσεις που μου εχουν τυχει και ισως σε βοηθησουν, ραγισμενη πολλαπλη εισαγωγης ήταν απο πλαστικο και τραβουσε αερα, αλλη περιπτωση να ειναι φθαρμενο ή να ξεχασαν να βαλουν καποιο λαστιχακι στεγανοποιησης στην πολλαπλη εισαγωγης
τελευταια περιπτωση που δεν την εβγαζε το διαγνωστικο βλαβη ηταν χαλασμενος αισθητηρας στροφαλου, το αυτοκινητο επαιρνε μπρος ειτε κρυο ειτε ζεστο αλλα επαιρνε οτι να ναι ρελαντι και σπανια ερχοταν στο κανονικο του ρελαντι, αλλαχτηκε και επεφτε παντα στο ρελαντι του.
-
Ναι το κουμπωσαν σε διαγνωστικο..κανενα σφαλμα..εμενα μου το εκανε απο οταν πηρα το αμαξι...στο ρελαντι ομως ειναι μια χαρα...μονο εν κινησι εχει θεμα τη στιγμη που απομονωνω...Να το κοιταξω και αυτο με τη πολλαπλη..Δε ξερω τι αλλο να κανω..
-
Αισθητηρα map εχει ?? Αυτον εννοουσες otokomae? Εγω αλλαξα τον αισθητηρα θερμοκρασιας ψυκτικου...
-
Ψαξτε την ανακουφηστικη ανεπιστροφη βαλβιδα και κοιταξτε τα σωληνακια της, συνηθως καποιο τραβαει αερα, η μια ακρη ειναι στην εισαγωγη πολυ κοντα στην πεταλουδα και η αλλη στο καπακι των βαλβιδων.
-
Αν μπορουσες να μου δειξεις με μια φωτο θα βοηθουσε...εκει διπλα ειναι ο αισθητηρας map..Αλλα δε ξερω αν εννοεις αυτο...
Το αυτοκίνητο κρατάει στροφές!!!