-
Καλησπέρα και χαιρετώ την παρέα σας.
Πρώτη μου ανάρτηση εδώ πέρα μιας και αναζητώ να βρω κάποιες πιθανές λύσεις στο πρόβλημα που αντιμετωπίζω.
Έχω το Ford Focus έτους 2010 και ακόμα δεν έφτασε ούτε καν τα 60.000χμ. Το πήραμε το 2011 καινούργιο οπότε το έχουμε 7 χρόνια περίπου. Η χρήση του οχήματος ήταν κανονική χωρίς να το ζορίζουμε.
Τώρα προέκυψε το εξής πρόβλημα:
Πριν 3-4 εβδομάδες άρχισα να νιώθω κάπως περίεργα όταν κούμπωναν οι ταχύτητες μέχρι που ένα πρωινό όταν πήγα να πάρω το αυτοκίνητο, η πρώτη δεν ξεκούμπωνε με τίποτα. Δοκίμασα σιγά σιγά να την ξεκουμπώσω και παράλληλα δοκίμασα αφήνοντας τον συμπλέκτη στο μισό μέχρι που ξεκούμπωσε και μετά όλα ήταν κανονικά. Το πήγα κατευθείαν σε ένα πρώην επίσημο συνεργείο της Ford και μου είπαν αλλαγή στις βαλβολίνες. Αυτό μου βγήκε 70 ευρώ και εκ των υστέρων έμαθα ότι η τιμή αυτή ήταν υπερβολική ακόμα και αν ήταν οι γνήσιες (Επειδή δήθεν έλειπε παραπάνω από 1 λίτρο οπότε ανοίχτηκαν 2 συσκευασίες). Για λίγες μέρες φάνηκε σαν να έφυγε το πρόβλημα μέχρι που προέκυψε ένα ταξίδι στην Θεσσαλονίκη και στη μέση της διαδρομής καθώς πήγα να κετεβάσω από 5η σε 4η ξαφνικά δεν κούμπωνε καθόλου! Δοκίμασα να τρομπάρω λίγο τον συμπλέκτη και μετά ευτυχώς μπήκε. Με το που τελείωσα με τις υποχρεώσεις στην Θεσσαλονίκη το πήγα απευθείας στο επίσημο συνεργείο της Ford και μου είπαν ότι αν δεν ανοιχτεί δεν μπορούν να δουν τι παίζει. Οπότε το έκαναν έναν απλό έλεγχο και το δοκίμασαν μια βόλτα και μου είπαν ότι δεν έχει κάτι εμφανές.
Επειδή δεν ήταν δυνατό να μείνω Θεσσαλονίκη επέστρεψα και εδώ και 10 μέρες το αυτοκίνητο κάθε μέρα έχει το ίδιο θέμα.
Όταν πάω να ξεκινήσω δεν ξεκουμπώνει καθόλου καμία ταχύτητα αν είναι κουμπωμένη ή δεν κουμπώνει καμία αν το έχω στη νεκρά. Πρέπει με κλειστή τη μηχανή να τρομπάρω καμιά 10αριά φορές και μετά μόνο μπαίνει η πρώτη.
Ξεκίνησα να κάνω έρευνα σε γνωστούς και συνεργεία και ο καθένας μου λέει κάτι άλλο.
Το θέμα είναι ότι στο επίσημο συνεργείο της Ford μου ζητάνε πολλά μόνο για το άνοιγμα του σασμάν, χωρίς αυτό να σημαίνει ότι θα βρεθεί το πρόβλημα αμέσως. Ότι επιπλέον άνοιγμα προκύπτει θα το χρεώνομαι κανονικά. Από την άλλη τα διάφορα τοπικά συνεργεία ο καθένας μου λέει το δικό του και φοβάμαι ότι και εκεί θα φύγουν πολλά λεφτά χωρίς καν να βρεθεί το πρόβλημα. Ο ένας μου είπε για σασμάν που είναι απίθανο για ένα όχημα με λιγότερο από 60000χμ. Ο άλλος μου είπε για ένα πομπάκι κάτω από το σασμάν. Ένας άλλος για αλλαγή δίσκου πλατώ ίσως και συμπλέκτη.
Μπορεί κανείς μήπως να μου προτείνει πιθανές λύσεις έτσι ώστε όταν πάω στο συνεργείο να ξέρω να τους προτείνω κάτι; Ή αν του έτυχε ίδιο θέμα, ποιά τελικά ήταν η λύση;Ευχαριστώ και ελπίζω να μην κούρασα με το κατεβατό.
-
Καλησπέρα και χαιρετώ την παρέα σας.
Πρώτη μου ανάρτηση εδώ πέρα μιας και αναζητώ να βρω κάποιες πιθανές λύσεις στο πρόβλημα που αντιμετωπίζω.
Έχω το Ford Focus έτους 2010 και ακόμα δεν έφτασε ούτε καν τα 60.000χμ. Το πήραμε το 2011 καινούργιο οπότε το έχουμε 7 χρόνια περίπου. Η χρήση του οχήματος ήταν κανονική χωρίς να το ζορίζουμε.
Τώρα προέκυψε το εξής πρόβλημα:
Πριν 3-4 εβδομάδες άρχισα να νιώθω κάπως περίεργα όταν κούμπωναν οι ταχύτητες μέχρι που ένα πρωινό όταν πήγα να πάρω το αυτοκίνητο, η πρώτη δεν ξεκούμπωνε με τίποτα. Δοκίμασα σιγά σιγά να την ξεκουμπώσω και παράλληλα δοκίμασα αφήνοντας τον συμπλέκτη στο μισό μέχρι που ξεκούμπωσε και μετά όλα ήταν κανονικά. Το πήγα κατευθείαν σε ένα πρώην επίσημο συνεργείο της Ford και μου είπαν αλλαγή στις βαλβολίνες. Αυτό μου βγήκε 70 ευρώ και εκ των υστέρων έμαθα ότι η τιμή αυτή ήταν υπερβολική ακόμα και αν ήταν οι γνήσιες (Επειδή δήθεν έλειπε παραπάνω από 1 λίτρο οπότε ανοίχτηκαν 2 συσκευασίες). Για λίγες μέρες φάνηκε σαν να έφυγε το πρόβλημα μέχρι που προέκυψε ένα ταξίδι στην Θεσσαλονίκη και στη μέση της διαδρομής καθώς πήγα να κετεβάσω από 5η σε 4η ξαφνικά δεν κούμπωνε καθόλου! Δοκίμασα να τρομπάρω λίγο τον συμπλέκτη και μετά ευτυχώς μπήκε. Με το που τελείωσα με τις υποχρεώσεις στην Θεσσαλονίκη το πήγα απευθείας στο επίσημο συνεργείο της Ford και μου είπαν ότι αν δεν ανοιχτεί δεν μπορούν να δουν τι παίζει. Οπότε το έκαναν έναν απλό έλεγχο και το δοκίμασαν μια βόλτα και μου είπαν ότι δεν έχει κάτι εμφανές.
Επειδή δεν ήταν δυνατό να μείνω Θεσσαλονίκη επέστρεψα και εδώ και 10 μέρες το αυτοκίνητο κάθε μέρα έχει το ίδιο θέμα.
Όταν πάω να ξεκινήσω δεν ξεκουμπώνει καθόλου καμία ταχύτητα αν είναι κουμπωμένη ή δεν κουμπώνει καμία αν το έχω στη νεκρά. Πρέπει με κλειστή τη μηχανή να τρομπάρω καμιά 10αριά φορές και μετά μόνο μπαίνει η πρώτη.
Ξεκίνησα να κάνω έρευνα σε γνωστούς και συνεργεία και ο καθένας μου λέει κάτι άλλο.
Το θέμα είναι ότι στο επίσημο συνεργείο της Ford μου ζητάνε πολλά μόνο για το άνοιγμα του σασμάν, χωρίς αυτό να σημαίνει ότι θα βρεθεί το πρόβλημα αμέσως. Ότι επιπλέον άνοιγμα προκύπτει θα το χρεώνομαι κανονικά. Από την άλλη τα διάφορα τοπικά συνεργεία ο καθένας μου λέει το δικό του και φοβάμαι ότι και εκεί θα φύγουν πολλά λεφτά χωρίς καν να βρεθεί το πρόβλημα. Ο ένας μου είπε για σασμάν που είναι απίθανο για ένα όχημα με λιγότερο από 60000χμ. Ο άλλος μου είπε για ένα πομπάκι κάτω από το σασμάν. Ένας άλλος για αλλαγή δίσκου πλατώ ίσως και συμπλέκτη.
Μπορεί κανείς μήπως να μου προτείνει πιθανές λύσεις έτσι ώστε όταν πάω στο συνεργείο να ξέρω να τους προτείνω κάτι; Ή αν του έτυχε ίδιο θέμα, ποιά τελικά ήταν η λύση;Ευχαριστώ και ελπίζω να μην κούρασα με το κατεβατό.
-
Καλησπέρα και χαιρετώ την παρέα σας.
Πρώτη μου ανάρτηση εδώ πέρα μιας και αναζητώ να βρω κάποιες πιθανές λύσεις στο πρόβλημα που αντιμετωπίζω.
Έχω το Ford Focus έτους 2010 και ακόμα δεν έφτασε ούτε καν τα 60.000χμ. Το πήραμε το 2011 καινούργιο οπότε το έχουμε 7 χρόνια περίπου. Η χρήση του οχήματος ήταν κανονική χωρίς να το ζορίζουμε.
Τώρα προέκυψε το εξής πρόβλημα:
Πριν 3-4 εβδομάδες άρχισα να νιώθω κάπως περίεργα όταν κούμπωναν οι ταχύτητες μέχρι που ένα πρωινό όταν πήγα να πάρω το αυτοκίνητο, η πρώτη δεν ξεκούμπωνε με τίποτα. Δοκίμασα σιγά σιγά να την ξεκουμπώσω και παράλληλα δοκίμασα αφήνοντας τον συμπλέκτη στο μισό μέχρι που ξεκούμπωσε και μετά όλα ήταν κανονικά. Το πήγα κατευθείαν σε ένα πρώην επίσημο συνεργείο της Ford και μου είπαν αλλαγή στις βαλβολίνες. Αυτό μου βγήκε 70 ευρώ και εκ των υστέρων έμαθα ότι η τιμή αυτή ήταν υπερβολική ακόμα και αν ήταν οι γνήσιες (Επειδή δήθεν έλειπε παραπάνω από 1 λίτρο οπότε ανοίχτηκαν 2 συσκευασίες). Για λίγες μέρες φάνηκε σαν να έφυγε το πρόβλημα μέχρι που προέκυψε ένα ταξίδι στην Θεσσαλονίκη και στη μέση της διαδρομής καθώς πήγα να κετεβάσω από 5η σε 4η ξαφνικά δεν κούμπωνε καθόλου! Δοκίμασα να τρομπάρω λίγο τον συμπλέκτη και μετά ευτυχώς μπήκε. Με το που τελείωσα με τις υποχρεώσεις στην Θεσσαλονίκη το πήγα απευθείας στο επίσημο συνεργείο της Ford και μου είπαν ότι αν δεν ανοιχτεί δεν μπορούν να δουν τι παίζει. Οπότε το έκαναν έναν απλό έλεγχο και το δοκίμασαν μια βόλτα και μου είπαν ότι δεν έχει κάτι εμφανές.
Επειδή δεν ήταν δυνατό να μείνω Θεσσαλονίκη επέστρεψα και εδώ και 10 μέρες το αυτοκίνητο κάθε μέρα έχει το ίδιο θέμα.
Όταν πάω να ξεκινήσω δεν ξεκουμπώνει καθόλου καμία ταχύτητα αν είναι κουμπωμένη ή δεν κουμπώνει καμία αν το έχω στη νεκρά. Πρέπει με κλειστή τη μηχανή να τρομπάρω καμιά 10αριά φορές και μετά μόνο μπαίνει η πρώτη.
Ξεκίνησα να κάνω έρευνα σε γνωστούς και συνεργεία και ο καθένας μου λέει κάτι άλλο.
Το θέμα είναι ότι στο επίσημο συνεργείο της Ford μου ζητάνε πολλά μόνο για το άνοιγμα του σασμάν, χωρίς αυτό να σημαίνει ότι θα βρεθεί το πρόβλημα αμέσως. Ότι επιπλέον άνοιγμα προκύπτει θα το χρεώνομαι κανονικά. Από την άλλη τα διάφορα τοπικά συνεργεία ο καθένας μου λέει το δικό του και φοβάμαι ότι και εκεί θα φύγουν πολλά λεφτά χωρίς καν να βρεθεί το πρόβλημα. Ο ένας μου είπε για σασμάν που είναι απίθανο για ένα όχημα με λιγότερο από 60000χμ. Ο άλλος μου είπε για ένα πομπάκι κάτω από το σασμάν. Ένας άλλος για αλλαγή δίσκου πλατώ ίσως και συμπλέκτη.
Μπορεί κανείς μήπως να μου προτείνει πιθανές λύσεις έτσι ώστε όταν πάω στο συνεργείο να ξέρω να τους προτείνω κάτι; Ή αν του έτυχε ίδιο θέμα, ποιά τελικά ήταν η λύση;Ευχαριστώ και ελπίζω να μην κούρασα με το κατεβατό.
-
Αν ήταν πρόβλημα συμπλέκτη/δίσκου/αντλίας, τότε θα είχες πρόβλημα στο κούμπωμα, όχι στο ξεκούμπωμα. Αν και δεν έχω αντιμετωπίσει ποτέ παρόμοιο πρόβλημα (να μην ξεκουμπώνουν δηλαδή), μάλλον δεν το γλυτώνεις το κατέβασμα και άνοιγμα του κιβωτίου...
-
Και στο κούμπωμα έχω. Μάλλον μου διέφυγε κατά την περιγραφή. Στο ταξίδι που έκανα κατά την επιστροφή από Θεσσαλονική σε κάποια φάση δεν έμπαινε καμία ταχύτητα και πάτησα συμπλέκτη καμιά 5αριά φορές και μετά μπόρεσα να αλλάξω.
Ένας φίλος που έχει ψώρα με τα αυτοκίνητα, άσχετα αν δεν είναι το αντικείμενό του, μου είπε κάτι για σωληνάκια επειδή ο συμπλέκτης είναι υδραυλικός.
Θα το σημειώσω και αυτό επειδή τέτοιες γνώσεις δεν τις κατέχω. -
Αν οταν τρομπαρεις το πεταλι μικραινει η νεκρη διαδρομη του πεταλιου τοτε ειναι καποιο τρομπακι, ανω ή κατω. Αν με σβηστο κινητηρα εχει την ιδια συμπεριφορα στο δεν κουμπωνει ή δε ξεκουμπωνει τοτε σιγουρα ειναι σαζμαν. Ελλειπε 1+ λιτρο βαλβολινης, γιατι, ειχε διαρροη απο καπου ή απλα δεν ειχαν κοιταξει ποτε τη σταθμη?
-
Απ'ότι μου είπε δεν είχε καμία διαρροή στις βαλβολίνες και του φάνηκε περίεργο που έλειπε τόσο πολύ βαλβολίνη χωρίς διαρροή μάλιστα επειδή αλλιώς δεν υπάρχει τρόπος και δεν είναι νερό να εξατμιστεί.
Να τονίσω ότι όταν τρομπάρω τον συμπλέκτη για λίγες φορές στρώνει το κούμπωμα και ξεκούμπωμα. Αν όμως μείνει η ίδια ταχύτητα για ώρα π.χ. μεγάλο ταξίδι στην Εγνατία με 5η τότε μετά θα ξαναχρειαστεί πάτημα του συμπλέκτη λίγες φορές για να στρώσει.
-
Χάνει πίεση, άρα καλά σου είπαν για τρομπάκι, τουλάχιστον για το σύμπτωμα που περιγράφεις. Τσεκάρετε και υγρά και σωληνάκια, ποτέ δεν ξέρεις. Πάντως το ότι μαγκώνουν οι ταχύτητες και στο ξεκούμπωμα δεν νομίζω να οφείλεται στον συμπλέκτη, αλλά όπως είπα δεν μου έχει τύχει κάτι τέτοιο, οπότε δεν έχω προσωπική εμπειρία να σου πω...
-
Ευχαριστώ για την απάντηση. Τα σημειώνω και αυτά!
-
Σε ενα αυτοκινητο μου, καποια περιοδο δεν ξεκουμπωνε η οπισθεν ειτε κρυο ειτε ζεστο, ειτε αναμμενο ειτε σβηστο, μαλιστα ειχα μεινει με κουμπωμενη την οπισθεν οταν πηγα να ξεπαρκαρω σε ελαφρως ανηφορικο σημειο, εκανα οτι περιεγραψες παραπανω με τις ιδιες γνωμες απο συνεργεια, ωσπου προσεξα (μετα απο 3χρονια) οταν καθαριζα το κιβωτιο με στουπι οτι στο κιβωτιο ταχυτητων η βαση του ειχε χασει την αρχικη θεση του, κατακορυφα ειχε κατεβει λιγο πιο κατω και περιπου 2.5 εκατοστα πανω φαινονταν η πατουρα που ειχε κανει η βιδα στην παλια της θεση, ωσπου χαλαρωσα τη βιδα- σηκωσα το σασμαν στην παλια του θεση σφιχτηκε καλα και ως δια μαγειας λυθηκε το προβλημα
-
Αυτο το προβλημα το εχουν εξαλειψει οι 2 ευκαμπτες ντιζες επιλογης ταχυτητας που εδω και μερικα χρονια επιλεγουν σχεδον ολοι οι κατασκευαστες.
-
Αυτό με το κιβώτιο ταχυτήτων θα το τσεκάρω σήμερα ή αύριο μόλις έρθει ένας φίλος που το κατέχει το ζήτημα για να δούμε αν υπάρχει κάποιο θέμα εκεί.
Ευχαριστώ για τις απαντήσεις. Τόσα χρόνια δεν ασχολιόμουν με το service επειδή το άφηνα στον πατέρα μου αλλά τώρα σιγά σιγά μαθαίνω. Αν προλάβω μέσα στην εβδομάδα θα το πάω και σε ένα υποκατάστημα της Bosch που το πάει ένας φίλος και είναι ευχαριστημένος να δω τί εκτίμηση θα μου κάνει και μέχρι την άλλη εβδομάδα θα ξεκινήσω την διαδικασία επειδή πλέον για μακρινά ταξίδια εκτός πόλης του έβαλα απαγορευτικό για λόγους ασφάλειας. -
Απο υγρά πως είσαι;Είναι το ίδιο δοχείο με των φρένων ή άλλο;
-
Τα φρένα τα συμπλήρωσα πριν λίγες μέρες αλλά δεν άλλαξε κάτι. Αυτό μου το πρότειναν και άλλοι αλλά δεν είδα διαφορά. Οι στάθμες μια χαρά είναι.
Θα ρωτήσω αν η ποιότητα στα λάδια μηχανής είναι ντάξει επειδή μου είπε ένας ότι παίζει να χάλασε το ιξώδες των λαδιών.
Επίσης ένας άλλος μου είπε ότι με βάση την ιστορία μου μάλλον πρόκειται για πρόβλημα πίεσης οπότε καλό θα ήταν να τσεκάρω την αντλία συμπλέκτη. -
Ο χρήστης kostasalpha έγραψε:
Τα φρένα τα συμπλήρωσα πριν λίγες μέρες αλλά δεν άλλαξε κάτι. Αυτό μου το πρότειναν και άλλοι αλλά δεν είδα διαφορά. Οι στάθμες μια χαρά είναι.
Θα ρωτήσω αν η ποιότητα στα λάδια μηχανής είναι ντάξει επειδή μου είπε ένας ότι παίζει να χάλασε το ιξώδες των λαδιών.
Επίσης ένας άλλος μου είπε ότι με βάση την ιστορία μου μάλλον πρόκειται για πρόβλημα πίεσης οπότε καλό θα ήταν να τσεκάρω την αντλία συμπλέκτη.Δεν έχουν καμία σχέση τα λάδια της μηχανής με το θέμα σου!!!! Μη σε βάλουν να αλλάξεις λάδια έτσι για πλάκα!
Όπως προειπωθηκε μάλλον είναι το τρομπακι του συμπλέκτη....... μικρό το κακό. -
H πάνω ή η κάτω. Η κάτω πάει πάνω από 150 ευρώ....
-
Καλησπέρα ξανά μετά από κάμποσες μέρες.
Θεώρησα υποχρέωσή μου να σας απαντήσω μιας και με βοηθήσατε με τις απαντήσεις σας και επιπλέον η ιστορία μου ίσως να βοηθήσει στο μέλλον και άλλους που έχουν ίδιο πρόβλημα.
Τελικά προχώρησα στην αλλαγή άνω αντλίας συμπλέκτη (άνω πομπάκι) και εδώ και 4 μέρες που λειτούργησα το αυτοκίνητο οι ταχύτητες κουμπώνουν και ξεκουμπώνουν κανονικά με την πρώτη προσπάθεια χωρίς να χρειάζεται να τρομπάρω τον συμπλέκτη.
Θα το δοκιμάσω την επόμενη εβδομάδα και σε μεγαλύτερο ταξίδι ώστε να σιγουρευτώ περισσότερο. Προς το παρόν όμως είμαι ευχαριστημένος.
Όσον αφορά το ταμείο, συνολικά στοίχησε 130ευρώ (65 το ανταλλακτικό) και ήταν γύρω στις 2-3ώρες υπόθεση.Οι απαντήσεις σας ήταν χρήσιμες ώστε να αποκτήσω μια εικόνα επειδή πρώτη φορά ασχολούμαι με το service του αυτοκινήτου και ταυτόχρονα γλίτωσα τζάμπα έξοδα επειδή ο πρώτος που πήγα μου ανάφερε άνοιγμα σασμάν που στην ουσία σήμαινε περίπου 130-150 ευρώ μόνο το άνοιγμα. Και τελικά δεν χρειάστηκε καν κάτι τέτοιο επειδή το κάτω πομπάκι ήταν μια χαρά.
-
Ο χρήστης kostasalpha έγραψε:
Καλησπέρα ξανά μετά από κάμποσες μέρες.
Θεώρησα υποχρέωσή μου να σας απαντήσω μιας και με βοηθήσατε με τις απαντήσεις σας και επιπλέον η ιστορία μου ίσως να βοηθήσει στο μέλλον και άλλους που έχουν ίδιο πρόβλημα.
Τελικά προχώρησα στην αλλαγή άνω αντλίας συμπλέκτη (άνω πομπάκι) και εδώ και 4 μέρες που λειτούργησα το αυτοκίνητο οι ταχύτητες κουμπώνουν και ξεκουμπώνουν κανονικά με την πρώτη προσπάθεια χωρίς να χρειάζεται να τρομπάρω τον συμπλέκτη.
Θα το δοκιμάσω την επόμενη εβδομάδα και σε μεγαλύτερο ταξίδι ώστε να σιγουρευτώ περισσότερο. Προς το παρόν όμως είμαι ευχαριστημένος.
Όσον αφορά το ταμείο, συνολικά στοίχησε 130ευρώ (65 το ανταλλακτικό) και ήταν γύρω στις 2-3ώρες υπόθεση.Οι απαντήσεις σας ήταν χρήσιμες ώστε να αποκτήσω μια εικόνα επειδή πρώτη φορά ασχολούμαι με το service του αυτοκινήτου και ταυτόχρονα γλίτωσα τζάμπα έξοδα επειδή ο πρώτος που πήγα μου ανάφερε άνοιγμα σασμάν που στην ουσία σήμαινε περίπου 130-150 ευρώ μόνο το άνοιγμα. Και τελικά δεν χρειάστηκε καν κάτι τέτοιο επειδή το κάτω πομπάκι ήταν μια χαρά.
Καλά και απροβληματιστα ταξίδια,καλή συνέχεια!
Πρόβλημα με ταχύτητες σε Ford Focus 2010