-
Καλησπέρα στη παρέα,είμαι νέο μέλος κ θα ήθελα τις συμβουλές σας. Εχώ στη κατοχή μου το Seat Ibiza 1.2 TSi από το 2011 κ έχω μόλις 51,000km. Πριν αρκετό καιρό άρχισα να ακούω ένα θόρυβο κατά την εκκίνηση του κινητήρα σαν κροτάλισμα για 2-3 δευτερόλεπτα κυρίως όταν το αμάξι ήταν κρύο,όχι όμως κάθε φορά, περίπου 6/10 φορές που το βάζα μπρος. Πήγα στην αντιπροσωπεία κ μου είπαν βλάβη στη καδένα χρονισμού από αστοχία του εργοστασίου κ μου ζήτησαν 420€ για αλλαγή. Πήγα σε μηχανικό δικό μου έξω που δούλευε χρόνια μέσα στη Seat κ μου είπε 300€(130€ καδένα ιμιτασιον εγγλέζικη,40€ λάδια,130€ εργασία).Τα γρανάζια μου είπε να μη τα αλλάξω δεν χρειάζεται. Θα ήθελα την γνώμη σας,η τιμή είναι καλή η να ψάξω κ άλλου; Επίσης μου είπαν ότι το συγκεκριμένο θεματακι το έχουν βγάλει πολλά μοτέρ της VW από αστοχία δική τους αλλά δεν το αναγνωρίζουν,σου λένε φυσιολογική φθορά!
-
Καλησπέρα στη παρέα,είμαι νέο μέλος κ θα ήθελα τις συμβουλές σας. Εχώ στη κατοχή μου το Seat Ibiza 1.2 TSi από το 2011 κ έχω μόλις 51,000km. Πριν αρκετό καιρό άρχισα να ακούω ένα θόρυβο κατά την εκκίνηση του κινητήρα σαν κροτάλισμα για 2-3 δευτερόλεπτα κυρίως όταν το αμάξι ήταν κρύο,όχι όμως κάθε φορά, περίπου 6/10 φορές που το βάζα μπρος. Πήγα στην αντιπροσωπεία κ μου είπαν βλάβη στη καδένα χρονισμού από αστοχία του εργοστασίου κ μου ζήτησαν 420€ για αλλαγή. Πήγα σε μηχανικό δικό μου έξω που δούλευε χρόνια μέσα στη Seat κ μου είπε 300€(130€ καδένα ιμιτασιον εγγλέζικη,40€ λάδια,130€ εργασία).Τα γρανάζια μου είπε να μη τα αλλάξω δεν χρειάζεται. Θα ήθελα την γνώμη σας,η τιμή είναι καλή η να ψάξω κ άλλου; Επίσης μου είπαν ότι το συγκεκριμένο θεματακι το έχουν βγάλει πολλά μοτέρ της VW από αστοχία δική τους αλλά δεν το αναγνωρίζουν,σου λένε φυσιολογική φθορά!
-
Καλησπέρα στη παρέα,είμαι νέο μέλος κ θα ήθελα τις συμβουλές σας. Εχώ στη κατοχή μου το Seat Ibiza 1.2 TSi από το 2011 κ έχω μόλις 51,000km. Πριν αρκετό καιρό άρχισα να ακούω ένα θόρυβο κατά την εκκίνηση του κινητήρα σαν κροτάλισμα για 2-3 δευτερόλεπτα κυρίως όταν το αμάξι ήταν κρύο,όχι όμως κάθε φορά, περίπου 6/10 φορές που το βάζα μπρος. Πήγα στην αντιπροσωπεία κ μου είπαν βλάβη στη καδένα χρονισμού από αστοχία του εργοστασίου κ μου ζήτησαν 420€ για αλλαγή. Πήγα σε μηχανικό δικό μου έξω που δούλευε χρόνια μέσα στη Seat κ μου είπε 300€(130€ καδένα ιμιτασιον εγγλέζικη,40€ λάδια,130€ εργασία).Τα γρανάζια μου είπε να μη τα αλλάξω δεν χρειάζεται. Θα ήθελα την γνώμη σας,η τιμή είναι καλή η να ψάξω κ άλλου; Επίσης μου είπαν ότι το συγκεκριμένο θεματακι το έχουν βγάλει πολλά μοτέρ της VW από αστοχία δική τους αλλά δεν το αναγνωρίζουν,σου λένε φυσιολογική φθορά!
-
Σωστά σου τα είπε ο μάστορας σου. Η τιμή καλή ειναι,αν μπορούσε να σου κατεβάσει και ένα τριανταρι ακόμα καλύτερα.
Στάλθηκε από το ONEPLUS A5000 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
-
Αν σου δώσει εγγύηση καλή είναι
Στάλθηκε από το Redmi Note 4 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
-
Ο χρήστης Nikos Golf έγραψε:
Αν σου δώσει εγγύηση καλή είναιΣτάλθηκε από το Redmi Note 4 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
+1
αν πάλι όχι, ψάξε αλλού που να δίνουν και ας πληρώσεις κάτι παραπάνωSent from my Mi A1 using Tapatalk
-
Δεν ξέρω αν είναι το ίδιο πρόβλημα με το κροτάλισμα των 2-3 δευτερολέπτων με κρύο κινητήρα που είχαν και οι THP της Peugeot (το είχα και εγώ στο 207) αλλά στο δικό μου επιλύθηκε οριστικά με αλλαγή βενζίνης.
Ωστόσο άλλοι κάτοχοι (με πάνω από 40000χλμ) επίλυσαν το πρόβλημα με αλλαγή τεντωτήρα στην καδένα. Κόστος περίπου στα 150euro (εργασία+ανταλλακτικό).
-
Για εγγύηση δεν μου είπε κάτι,το μόνο που είπε είναι ότι μετά την αλλαγή το πρόβλημα θα λυθεί οριστικά γιατί ήταν αστοχία από το εργοστάσιο κ οχι από φυσιολογικη φθορά.Ο τύπος είναι έμπειρος κ πρότεινε να τα αλλάξω όλα,οχι μόνο τον τεντωτηρα,τώρα κ εγώ δεν ξέρω ότι μου είπε σας λέω.Δλδ κρίνετε ότι τα 300€ είναι πολλά;
-
Όχι, πολλά δεν είναι.
Απλά να έχεις και καβάτζα την εγγύηση.Sent from my Mi A1 using Tapatalk
-
Θα το συζητήσω αυτό μαζί του.Κατι άλλο που θα ήθελα να ρωτήσω είναι 1)αν υπάρχει πιθανότητα να μου ξανά βγάλει το ίδιο πρόβλημα κ 2) αν δεν είναι είναι πρόβλημα από καδένα, έχει γίνει δλδ λάθος διάγνωση(με το αυτι την κάνε,απλά ακούγοντας το).Αν είναι όντως προβλήμα από τη Κάδενα.Οταν την βγάλει θα δούμε φθορές πχ στην καδένα ,στις γλυστρες κτλ
-
Ο χρήστης StamatisTSi έγραψε:
1)αν υπάρχει πιθανότητα να μου ξανά βγάλει το ίδιο πρόβλημα κ 2) αν δεν είναι είναι πρόβλημα από καδένα, έχει γίνει δλδ λάθος διάγνωση(με το αυτι την κάνε,απλά ακούγοντας το).Αν είναι όντως προβλήμα από τη Κάδενα.Οταν την βγάλει θα δούμε φθορές πχ στην καδένα ,στις γλυστρες κτλεχει γινει μοδα να ειναι βραχυπροθεσμα αναλωσιμο σε καποια αυτοκινητα δυστυχως
ξεφορτωσου το να ησυχασεις -
Είναι κοινό πρόβλημα των 1.2Tsi αυτής της χρονολογίας λόγω σχεδιαστικού σφάλματος. Αφού δεν υπάρχει καταναλωτικό κίνημα και δίκαιο προστασίας καταναλωτή στην ΕΕ βρίσκουν και τα κάνουν.. Γερμανική ποιότητα και αξιοπιστία my @s%#
-
Συμφωνώ κ με τους δύο σας. Την άλλαξα σήμερα έξω σε μηχανικό έμπειρο όπως ανέφερα στην παραπάνω συνομιλία κ έβαλα ιμιτασιον 'BGA' Timing Chain Kit, made in England - 130€.Δεν τόλμησα να βάλω την γνήσια καταρχάς γιατί με απέτρεψε ο μηχανικός αλλά κ από μόνος μου μετά από αυτό που έπαθα από την εργοστασιακή. Τελικά μήπως ο όρος 'ιμιτασιον' ανταλλακτικά είναι λίγο παρεξηγημένος; Επίσης υπάρχουν φθηνά ιμιτασιον ανταλλακτικά αλλά κ ακριβά κ ποιοτικά, γενικά ότι δίνεις παίρνεις!
-
Ισχύει αυτό που λες. Υπάρχουν κορυφαίες εταιρίες που βγάζουν ανταλλακτικά στα πρότυπα του κατασκευαστή. Ωστόσο αναφέρονται ως ιμιτασιον και αυτές οπότε κάπως παρεξηγείται ο όρος.
Στάλθηκε από το Redmi Note 3 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
-
Ο χρήστης StamatisTSi έγραψε:
Συμφωνώ κ με τους δύο σας. Την άλλαξα σήμερα έξω σε μηχανικό έμπειρο όπως ανέφερα στην παραπάνω συνομιλία κ έβαλα ιμιτασιον 'BGA' Timing Chain Kit, made in England - 130€.Δεν τόλμησα να βάλω την γνήσια καταρχάς γιατί με απέτρεψε ο μηχανικός αλλά κ από μόνος μου μετά από αυτό που έπαθα από την εργοστασιακή. Τελικά μήπως ο όρος 'ιμιτασιον' ανταλλακτικά είναι λίγο παρεξηγημένος; Επίσης υπάρχουν φθηνά ιμιτασιον ανταλλακτικά αλλά κ ακριβά κ ποιοτικά, γενικά ότι δίνεις παίρνεις!καλη επιλογη εκανες με το κιτ της bga, πιθανον να μην σε ξαναενοχλησει αυτη η ζημια
εμπορικες ονομασιες/ορολογιες, εμπορικα παιχνιδια, εγω επιλεγω αυτο που με τα χρηματα μου εχει την καλυτερη δυνατη αξια, απλα εκνευριζομαι για ευνοητους οταν αυτο το αντικειμενο χαρακτηριζεται ως ιμιτασιον η aftermarket ενω συνηθως πληρει τα ιδια κριτηρια -
Κακα τα ψέματα παιδιά οι αντιπροσωπείες κ τα ανταλλακτικά τους έχουν χάσει την εμπιστοσύνη του καταναλωτή κ σε αυτό συνετέλεσαν αυτοί κ μόνο.Δεν θα τους βγάλουμε βέβαια κ όλους άχρηστους αλλά αυτό που ίσως λέγαμε παλιά ότι 'παω στην αντιπροσωπεία κ έχω το κεφάλι μου ήσυχο' πλέον δεν ισχύει 100%. Από ανέκαθεν άλλωστε δούλευαν με διαγνωστικό δλδ έχουμε σφάλμα 'εδώ κ εδώ' άρα αλλάζουμε 'αυτό κ αυτό',ενώ ο μηχανικός της γειτονιάς μας ψάχνει κ την αιτία.Πλεον βλέπουμε πολλούς που έχουν καινούργια αμάξια,στις αντιπροσωπείες πάνε μόνο για όσο ισχύει η εγγύηση του αμαξιού κ μετά εξαφανίζονται.(καθαρά δική μου άποψη)
Pano2172 κ r200 σας ευχαριστώ για τις απάντησεις στην ερώτηση μου για το κιτ της 'BGA' που επέλεξα!Θα ήθελα κι άλλες γνώμες κ απόψεις από όποιον γνωρίζει σχετικά με το συγκεκριμένο ανταλλακτικό.
-
τωρα ξερεις, ο τεντωτηρας χρειαζεται την καταλληλη πιεση λαδιου για να ειναι σωστα τεντωμενη η καδενα, 2 οδηγιες να ακολουθησεις ωστε να μειωσεις την πιθανοτητα να ξανασυμβει τετοια ζημια
- βαζε οσο μπορεις ψιλοτερο λαδι στον κινητηρα
- καλη μαρκα φιλτρο λαδιου
-
Να'σαι καλά φίλε r200, οποιαδήποτε άλλη πληροφορία θα μου ήταν χρήσιμη!
-
Δεν θα ξανα εχεις θέμα. Λάδια 5-30 βαζε με τις προδιαγραφές vw και τέλος. Τα λεφτά καλά είναι ,έχει αρκετή εργασία.
Στάλθηκε από το Nexus 6 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
-
Το ελπίζω παιδιά γιατί έχω τρομοκρατηθεί λίγο μετά από αυτό που έγινε,ήταν πολλά τα λεφτά στη φάση που με βρήκε κ δεν θα αντέξω άλλη.
Πρόβλημα στη Κάδενα Χρονισμού