-
Τι να σου πω... Γούστα είναι αυτά. Γι αυτό δεν είπα και το 100% των χρηστών. Προφανώς υπάρχει και μια μικρή ομάδα, στην οποία προφανώς ανοίκεις και εσύ, που προτιμούν τα onboard. Εμένα πάντως μου φαίνεται πολύ δύσκολο να εγκαταλείψω το android auto και όλα όσα προσφέρει (όχι μόνο navigation) για οποιοδήποτε άλλο onboard σύστημα.
https://www.slant.co/versus/6934/29092/~google-maps_vs_tomtom-go
-
Τι να σου πω... Γούστα είναι αυτά. Γι αυτό δεν είπα και το 100% των χρηστών. Προφανώς υπάρχει και μια μικρή ομάδα, στην οποία προφανώς ανοίκεις και εσύ, που προτιμούν τα onboard. Εμένα πάντως μου φαίνεται πολύ δύσκολο να εγκαταλείψω το android auto και όλα όσα προσφέρει (όχι μόνο navigation) για οποιοδήποτε άλλο onboard σύστημα.
https://www.slant.co/versus/6934/29092/~google-maps_vs_tomtom-go
Ναι, προφανώς, αλλά δεν μιλάω για όλα, η συγκεκριμένη υλοποίηση και το i-cockpit το ανεβάζουν μισό με ένα επίπεδο παραπάνω από απλούστερες εκδόσεις.
Σίγουρα, γούστα είναι αυτά, κάποιοι ψηφιακοί πίνακες, που το μόνο που κάνουν είναι να δείχνουν αναλογικά όργανα σε ψηφιακή μορφή, δεν επιτελούν καμία λειτουργία και σωστά κατακρίνονται.
-
Γούστα είναι. Εμένα το i-cockpit (και εδικά το 3D του 208) δεν μου άρεσε...το βρήκα ενοχλητικό και κουραστικό. Πολύ εφέ για το τίποτα και το 3D απίστευτα κουραστικό...για εμένα λόγος απόρριψης του αυτοκινήτου. Οπότε είναι καθαρά πορσωπικό γούστο και τι βολεύει/εξυπηρετεί τον καθένα.
-
Γειά χαρά. Σκέφτομαι από εβδομάδα να παραγγείλω το focus st line 1.0 155 και επειδή δεν είμαι άνθρωπος που αλλάζω τακτικά αυτοκινητο και μου αρέσει σαν αυτοκινητο,αλλά λόγω του 1χιλιαρι 155 που είναι λίγο πιεσμένος κινητήρας θα είμαι εντάξει από αξιοπιστία για μετά τα 100.000? φοβάμαι μήπως αρχίσουν προβλήματα, ξέρετε κάτι για αυτό?θα με βοηθούσε. Επισης αξίζει τοσαχρήματα για 1.000
-
Γιατί δε κάνεις ένα τεστ ντράιβ να δεις πως πάει και αν σου αρέσει;
Το ότι είναι πιεσμένος ο κινητήρας από που προκύπτει;
Για την μακροζωία δε νομίζω να έχουν πολλοί τόσα χιλιόμετρα για να σου πουν τη γνώμη τους. Είναι καινούρια μοτέρ. Με 8 χρόναι εγγύηση πάντως έχεις μια ασφάλεια. Ο απλός μη hybrid 1000αρης της Ford είναι άριστος και πολύ δοκιμασμένος εδώ και χρόνια. Ελπίζουμε να ισχύει το ίδιο και στην mild hybrid εκδοχή του.
-
Έκανα και td μια χαρά μου φάνηκε ικανότατο μπορώ να πω.απλα μόνο για μακροζωια δεν ξέρω. Επίσης μου το δίνουν στα 22.700 με το magnetic χρώμα
-
Γειά χαρά. Σκέφτομαι από εβδομάδα να παραγγείλω το focus st line 1.0 155 και επειδή δεν είμαι άνθρωπος που αλλάζω τακτικά αυτοκινητο και μου αρέσει σαν αυτοκινητο,αλλά λόγω του 1χιλιαρι 155 που είναι λίγο πιεσμένος κινητήρας θα είμαι εντάξει από αξιοπιστία για μετά τα 100.000? φοβάμαι μήπως αρχίσουν προβλήματα, ξέρετε κάτι για αυτό?θα με βοηθούσε. Επισης αξίζει τοσαχρήματα για 1.000
-
Γιατί είναι πιεσμένος ο χιλιάρης?
-
Για αξιοπιστία κανείς δεν ξέρει να σου απαντήσει, για κανένα αυτοκίνητο. Εαν το φοβάσαι τόσο πολύ, απλά κάνεις επέκταση της εγγύησης στα 160.000χλμ (τώρα είναι 8 χρόνια ή 100.000χλμ) και είσαι κομπλέ.
-
Κανείς δεν ξέρει να σου απαντήσει πότε θα αρχίσουν τα προβλήματα.
-
Αυτοκίνητο αγοράζεις, ότι ντομάτες. Η τιμή δεν πάει με τα κιλά ή με τα κυβικά. Δηλαδή εαν ήταν 1.600 κυβικά με 155 άλογα θα έλεγες ΟΚ για την τιμή γιατί είναι 1.600?
-
-
Αν είχα όμως 1.6 155 άλογα και ολόιδιο 1.0 155 άλογα, θα διάλεγα το πρώτο!
-
-
Γιατί είναι πιεσμένος ο χιλιάρης?
-
Για αξιοπιστία κανείς δεν ξέρει να σου απαντήσει, για κανένα αυτοκίνητο. Εαν το φοβάσαι τόσο πολύ, απλά κάνεις επέκταση της εγγύησης στα 160.000χλμ (τώρα είναι 8 χρόνια ή 100.000χλμ) και είσαι κομπλέ.
-
Κανείς δεν ξέρει να σου απαντήσει πότε θα αρχίσουν τα προβλήματα.
-
Αυτοκίνητο αγοράζεις, ότι ντομάτες. Η τιμή δεν πάει με τα κιλά ή με τα κυβικά. Δηλαδή εαν ήταν 1.600 κυβικά με 155 άλογα θα έλεγες ΟΚ για την τιμή γιατί είναι 1.600
Το λέω σαν 1.000 155 ε δεν το λες και ότι δεν είναι ίσως να μην ξέρω και πολλά για αυτόν τον κινητήρα.θα προτιμούσα τον 1.5 με τα 150 είναι ποιο ροπατο αλλά δεν το βγάζει ποία εδώ.αλλα και το 1.000 σαν απόδοση είναι πάρα πολύ καλό
-
-
Αν είχα όμως 1.6 155 άλογα και ολόιδιο 1.0 155 άλογα, θα διάλεγα το πρώτο!
Άλλο αυτό!!
Η ερώτηση όμως 'είναι ακριβό για χιλιάρι' δεν έχει νόημα και παραπέμπει 20 χρόνια πίσω. Το αυτοκίνητο είναι ένα σύνολο και όχι αποκλειστικά τα κυβικά του κινητήρα του. Έχει ξεπεραστεί εδώ και 10ετίας ή έννοια των κυβικών ως κριτήριο της τιμής ενός αυτοκινήτου.
-
Το λέω σαν 1.000 155 ε δεν το λες και ότι δεν είναι ίσως να μην ξέρω και πολλά για αυτόν τον κινητήρα.θα προτιμούσα τον 1.5 με τα 150 είναι ποιο ροπατο αλλά δεν το βγάζει ποία εδώ.αλλα και το 1.000 σαν απόδοση είναι πάρα πολύ καλό
Προσωπικά δεν τον λέω πιεσμένο, αλλά δεκτή η άποψή σου δεν θέλω (ούτε μπορώ) να σε πείσω για το αντίθετο.
Σίγουρα ο 1.5 με τα 150 άλογα είναι καλύτερο μοτέρ και σαφώς προτιμότερος για το Φόκους (αλλά και καίει πιο πολύ). Δυστυχώς ενώ παράγεται κανονικά, η FMH αποφάσισε να σταματήσει να εισάγει το Focus με αυτό τον κινητήρα. Εαν το θές και έχεις τα χρήματα μετρητά, μπορείς να το αγοράσεις από την Ε.Ε (π.χ. Γερμανία). Αλλιώς να κάνεις μια ερώτηση μήπως δέχονται ειδική παραγγελία (χλωμό το κόβω αλλά δεν χάνεις κάτι).
-
Πολύ δύσκολο.για την αντιπροσωπεία παζαροπουλο τη λέτε?μου το δίνει 22.700 με μεταλλικό χρωμα
-
Δεν έχω άποψη για Παζαρόπουλο (μόνο ότι έχω διαβάσει από άλλους χρήστες), αλλά θα προτιμούσα άλλη εμπορία και σιγουρα θα έπαιραν και από αλλού προσφορές (Σφακ, Βελμαρ, Car Center).
-
Καλησπέρα και από εμένα.
Έχω κάνει κ εγώ παραγγελία το focus st line x 1.0 155mh. Μετά από σχεδόν 6 μήνες περίπου με ενδελεχή έλεγχο σε αντιπροσωπείες κ td κατέληξα σε αυτό το όχημα.. προσωπική μου άποψη κ ανάγκες είναι το όχημα που με καλύπτει σχεδόν σε όλα του. Οπότε το ερώτημα που έχω είναι καθαρά θέμα εμφάνισης.
Έχω κάνει την παραγγελία 21 Ιανουαρίου, με υφασμάτινο σαλόνι και όχι ημιδερματινο με την σκέψη ότι όταν με το καλό το παραλάβω θα του περάσω καλύμματα.
Το ερώτημα μου είναι το εξής: υπάρχουν καλύμματα όπου είναι εφαρμοστα σε σαλόνια αυτοκινήτων..? Και επίσης εαν αλλάξω γνωμη υπάρχει περίπτωση να να κάνω τροποποίηση της παραγγελίας κ να βάλω ημιδερματινο σαλόνι από το εργοστάσιο?
-
Γούστα είναι. Εμένα το i-cockpit (και εδικά το 3D του 208) δεν μου άρεσε...το βρήκα ενοχλητικό και κουραστικό. Πολύ εφέ για το τίποτα και το 3D απίστευτα κουραστικό...για εμένα λόγος απόρριψης του αυτοκινήτου. Οπότε είναι καθαρά πορσωπικό γούστο και τι βολεύει/εξυπηρετεί τον καθένα.
επίσης εχετε δει το ψηφιακό καντράν του corsa?
αν δεν κανω λάθος ειναι τραγικός με νουμερα και γραμματα σαν να βλέπεις τα σκορ σε video game
το εχει δει κανενας live? γιατι εγω μόνο απο youtube και φωτογραφίες
-
@Theo_Kodza : Δεν ξέρω μέχρι πότε μπορείς να προσθέσεις κάτι στην παραγγελία. Αυτό θα στο πει ο αντιπρόσωπος. Καλό είναι να ρωτήσεις. Εγώ προσωπικά το ημιδερμάτινο ΜΟΝΟ αν το έδινε δωρεάν θα το έπαιρνα. Και κακώς δεν τα δίνει απο πλευράς εξοπλισμού , μιλάω για τα Χ. Στο Puma εχει άλλη πολιτική....
Βρε Φάνη, το παλικάρι ρώτησε να δει αν έχει καλή τιμή (22.700 €) σε σχέση με αυτές που παίζουν έξω !!!
@Giorgos li : Πήγαινε μια βόλτα σε κάνα δύο ακόμα αντιπροσωπείες να πάρεις τιμές (εκτός αν ήδη έχεις πάει).
-
Εχω πάει και Σφακιανάκης το ίδιο το δίνουν ,Αφού τους είπα ότι πήγα και παζαρο. Ε ποσο διαφορα θα έχουν οι άλλοι
-
Ψηφιακό κόκπιτ δεν έχω μέχρι τώρα εμπειρία. Πέρα της αισθητικής και του εντυπωσιασμού αν σου δίνει τη δυνατότητα να βλέπεις το gps μέσα από αυτό αντί της παραδοσιακής θέσης στο κέντρο της κονσόλας είναι ενδιαφέρον. Κρίμα που δεν συνδυάζεται όμως με google maps από το κινητό.
Επειδή έχω ένα κόλλημα με την εργονομία. Εκτιμώ πολύ του φυσικούς διακόπτες πχ για τον κλιματισμό και θα ήθελα πολύ να συμβιώσω με αυτόματο κιβώτιο,acc,hud,gps που να προβάλεται μπροστά μου μέσω όμως ασύρματης σύνδεσης και google maps(μου τη σπάει το καλώδιο που πάντα βρίσκει τρόπο να ενοχλεί + θέλω να χειρίζομαι το gps πρίν ξεκινήσω απο το κινητό αντί του interface του infotainment). Τα παραπάνω που αναφέρω θα ήθελα να τα δοκιμάσω στην πράξη γιατί στην θεωρία όλα καλά ακούγονται και στο τέλος μπορεί να απογοητευτείς και να μην έχουν την αναμενόμενη αξία στην καθημερινότητα.
Η φιλοσοφία μου είναι απλή, τα μάτια στο δρόμο και λιγοστοί περισπασμοί-απελευθέρωση πόρων από το .. μυαλό μας!
-
Εγώ πάντως έχω πάρει ένα κοντό (καμιά 20 πόντους) καλωδιάκι braided με γωνία στην σύνδεση του usb-c και δεν ενοχλεί καθόλου! Είναι ακριβώς όσο πρέπει για να κάθεται το κινητό στην θέση του και να μη περισεύει τίποτα!
-
Κατανοητό dimitris το βολεύεις όπως λες.. Δε μου αρέσει όμως που φορτίζει ταυτόχρονα και το γεγονός ότι κάνει τη συσκευή πιο δύσχρηστη.
Δλδ δε μπορώ με την ίδια ευκολία να δω Skype και επαγγελματικα mail σε ένα φανάρι πχ λόγω του καλωδίου. Πολλές φορές βάζω το GPS στο κινητό αλλά δε το συνδέω με το infotainment. Το έχω στην χούφτα μπροστά από το λεβιέ και απλά το ακούω..
Ford Focus MK4