-
Vin code πότε παίρνει το αμάξι; κάποιος που έχει παραγγείλει πότε του το έδωσαν;
-
Vin code πότε παίρνει το αμάξι; κάποιος που έχει παραγγείλει πότε του το έδωσαν;
Παραγγελία μέσα Σεπτεμβρίου και πήρα αριθμό πλαισίου 20/11 και αναμενόμενη άφιξη Ελλάδα 13/12
-
Εγώ δε θυμάμαι πάντως άλλη παρόμοια περίπτωση με τόσες ουσιαστικές αλλαγές σε κάποιο μοντέλο...
Ειλικρινά δηλαδή έλεος...Επίσης όπως έγραψε ένας φίλος ποιο πάνω οι παραδοχές οτι ο εξοπλισμός και τα χαρακτηριστικά ενδέχεται να αλλάξουν δεν αφορούν τη αγορά με συναλλαγή...Ακόμα και συμβόλαιο να έχεις υπογράψει αν περιέχει καταχρηστικούς ή παράνομους όρους αυτο μπορεί να μην έχει καμία ισχύ.
-
panoscivil wrote:
Vin code πότε παίρνει το αμάξι; κάποιος που έχει παραγγείλει πότε του το έδωσαν;
Παραγγελία μέσα Σεπτεμβρίου και πήρα αριθμό πλαισίου 20/11 και αναμενόμενη άφιξη Ελλάδα 13/12
Τι ημερομηνία η παραγγελία; ευχαριστώ
-
ypap77 wrote:
panoscivil wrote:
Τι ημερομηνία η παραγγελία; ευχαριστώ
19/9
-
panoscivil wrote:
ypap77 wrote:
panoscivil wrote:
Τι ημερομηνία η παραγγελία; ευχαριστώ
19/9
επομενως vin code πηρες μολις μπηκε στη παραγωγη; Παραγωγη Νοεμβριου σου ειχαν πει; σε ποια πολη εισαι;
-
Πάντως διαβάζοντας κατά καιρούς οποίο άρθρο έτυχε να βρω για την ακτιβ έκδοση δεν υπάρχει σε ούτε ένα που να γράφει την ακριβή απόσταση από το έδαφος! Όλα μα όλα γράφουν το ίδιο ποίημα έχει αυξημένη απόσταση 30mm από το έδαφος! Σε όλα! Αν αυτό δεν είναι οδηγία που πρέπει να γράψουν υποχρεωτικά όλοι οι 'αδέσμευτοι' αρθρογράφοι τι άλλο είναι?
Εντολή δεν γράφουμε την κανονική απόσταση απλά λέμε ότι είναι ψηλότερο από κάποιο άλλο! Και ας τους να κουρεύονται. Έτσι μπορούν εύκολα να μιλούν για 17-18 εκ οι πωλητές!
-
Καλά ναι η ελληνική δημοσιογραφία δυστυχώς έχει παρασυρθεί από το συνολικό κατήφορο που βιώνει η χώρα.
Ευτυχώς υπάρχουν και ξένες πηγές για να μαθαίνουμε και κάτι παραπάνω.
-
Καλά ναι η ελληνική δημοσιογραφία δυστυχώς έχει παρασυρθεί από το συνολικό κατήφορο που βιώνει η χώρα.
Ευτυχώς υπάρχουν και ξένες πηγές για να μαθαίνουμε και κάτι παραπάνω.
με 15 cm ground clearence όχι active δεν είναι αλλά κανονικό hatchback ειναι.
-
Μου είχαν πει ότι θα μπει παραγωγή στις 8/11 και ότι μετά θα ήθελε 2-3 εβδομάδες για να έρθει Ελλάδα. Όμως προφανώς υπήρξε καθυστέρηση γιατί τελικά πήρα αριθμό πλαισίου στις 20/11 και εκτιμώμενη μέρα άφιξης στην Ελλάδα τις 13/12. Δεν μπορώ να γνωρίζω εάν όταν σου δίνουν αριθμό πλαισίου σημαίνει ότι είσαι παραγωγή ή θα μπεις παραγωγή ή έχει κατασκευαστεί το αμάξι (αυτό ίσως να το ξέρει κάποιο από τα παιδιά εδώ). Θα μάθουμε σύντομα :)). Είμαι Αθήνα και έχω παραγγείλει από Car Center.
-
Μου είχαν πει ότι θα μπει παραγωγή στις 8/11 και ότι μετά θα ήθελε 2-3 εβδομάδες για να έρθει Ελλάδα. Όμως προφανώς υπήρξε καθυστέρηση γιατί τελικά πήρα αριθμό πλαισίου στις 20/11 και εκτιμώμενη μέρα άφιξης στην Ελλάδα τις 13/12. Δεν μπορώ να γνωρίζω εάν όταν σου δίνουν αριθμό πλαισίου σημαίνει ότι είσαι παραγωγή ή θα μπεις παραγωγή ή έχει κατασκευαστεί το αμάξι (αυτό ίσως να το ξέρει κάποιο από τα παιδιά εδώ). Θα μάθουμε σύντομα :)). Είμαι Αθήνα και έχω παραγγείλει από Car Center.
Με το καλό να έρθει φίλε!! Ποια έκδοση αν επιτρέπεται;
-
Σε ευχαριστώ πολύ, επίσης :)) Είναι το ST-Line 1.0L 125hp manual
-
Σήμερα ήμουν στην Βελμάρ και ρώτησα τον πωλητή που με εξυπηρετεί σχετίκα με την περίπτωση του συμφορουμίτη. Μου είπε ότι από αυτά που ξέρει, ότι έχει παραγγελθεί ήδη με τον 1.5 θα έρθει κανονικά (συνεχίζει η παραγωγή μέχρι να καλύψουν όλες τις παραγγελίες, νέες δεν δέχονται), απλά όντως έχουν 15-30 ημέρες καθυστέρηση στην παραγωγή, λόγω κάποιων αλλαγών που έκαναν. Η δικιά του άποψη είναι ότι δεν υπάρχει περίπτωση να μην πάρει το 150αρι, δεν έχει κάποια τέτοια ενημέρωση. Μάλιστα μου είπε ότι είχε ίδια περίπτωση με ένα κόκκινο αυτόματο που επίσης από Δεκέμβριο πάει για παράδοση Ιανουαρίου.
με 15 cm ground clearence όχι active δεν είναι αλλά κανονικό hatchback ειναι.
Τα Hatchback έχουν 11-12cm απόσταση από το έδαφος, οπότε τα 15 χαρακτηρίζονται ώς Active.
Εγώ δε θυμάμαι πάντως άλλη παρόμοια περίπτωση με τόσες ουσιαστικές αλλαγές σε κάποιο μοντέλο...
Ποιές είναι αυτές? Γιατί για 1 αλλαγή μιλάμε, την αφαίρεση των paddles! Που μπορεί να είναι ουσιαστική για κάποιους ή όχι.
Vin code πότε παίρνει το αμάξι; κάποιος που έχει παραγγείλει πότε του το έδωσαν;
Εμένα μου το έδωσαν λίγες ημέρες (7 εαν θυμάμαι σωστά) πριν την ημέρα παραγωγής. Παράχθηκε 30/1 και 13/2 έφτασε Ελλάδα.
-
Σήμερα ήμουν στην Βελμάρ και ρώτησα τον πωλητή που με εξυπηρετεί σχετίκα με την περίπτωση του συμφορουμίτη. Μου είπε ότι από αυτά που ξέρει, ότι έχει παραγγελθεί ήδη με τον 1.5 θα έρθει κανονικά (συνεχίζει η παραγωγή μέχρι να καλύψουν όλες τις παραγγελίες, νέες δεν δέχονται), απλά όντως έχουν 15-30 ημέρες καθυστέρηση στην παραγωγή, λόγω κάποιων αλλαγών που έκαναν. Η δικιά του άποψη είναι ότι δεν υπάρχει περίπτωση να μην πάρει το 150αρι, δεν έχει κάποια τέτοια ενημέρωση. Μάλιστα μου είπε ότι είχε ίδια περίπτωση με ένα κόκκινο αυτόματο που επίσης από Δεκέμβριο πάει για παράδοση Ιανουαρίου.
ignantios wrote:
με 15 cm ground clearence όχι active δεν είναι αλλά κανονικό hatchback ειναι.
Τα Hatchback έχουν 11-12cm απόσταση από το έδαφος, οπότε τα 15 χαρακτηρίζονται ώς Active.
kostis20 wrote:
Εγώ δε θυμάμαι πάντως άλλη παρόμοια περίπτωση με τόσες ουσιαστικές αλλαγές σε κάποιο μοντέλο...
Ποιές είναι αυτές? Γιατί για 1 αλλαγή μιλάμε, την αφαίρεση των paddles! Που μπορεί να είναι ουσιαστική για κάποιους ή όχι.
panoscivil wrote:
Vin code πότε παίρνει το αμάξι; κάποιος που έχει παραγγείλει πότε του το έδωσαν;
Εμένα μου το έδωσαν λίγες ημέρες (7 εαν θυμάμαι σωστά) πριν την ημέρα παραγωγής. Παράχθηκε 30/1 και 13/2 έφτασε Ελλάδα.
Φανη με υποχρεώνεις που ρώτησες για μένα!! Σε ευχαριστώ πολύ !! Από Δευτέρα θα έχω ενημέρωση από όσο ξέρω!!
-
Καλά ναι η ελληνική δημοσιογραφία δυστυχώς έχει παρασυρθεί από το συνολικό κατήφορο που βιώνει η χώρα.
Ευτυχώς υπάρχουν και ξένες πηγές για να μαθαίνουμε και κάτι παραπάνω.
To εχω δει αυτο δεν γνωριζω την ακριβεια του. Εκεινο που καυτηριαζω ειναι το non paper που πασαρεται σε ολους τους αρθοργραφους που εχουν ακριβως την ιδια διατυπωση που λεει μισολογα.
-
To εχω δει αυτο δεν γνωριζω την ακριβεια του. Εκεινο που καυτηριαζω ειναι το non paper που πασαρεται σε ολους τους αρθοργραφους που εχουν ακριβως την ιδια διατυπωση που λεει μισολογα.
Η αλήθεια πράγματι είναι ότι ο ειδικός τύπος (μεγάλη μερίδα έστω) έχει μετατραπεί σε γραφείο τύπου των αντιπροσωπειών και των εμποριών.
Βέβαια κάπως πρέπει να βγάλουν τα προς το ζην, προφανώς δεν κερδίζουν ούτε από τις (ασήμαντες φαντάζομαι) πωλήσεις των περιοδικών ούτε από την επισκεψιμότητα των ιστοτόπων.
-
Πάντως εγώ μετά από συνεχή επικοινωνία με τον αντιπρόσωπο, ο οποίος πραγματικά μου έλεγε απλά πωλησιακές @@ρες, απευθύνθηκα στη Φορντ Ελλάς. Εν τέλει μου είπαν οτι θα παραδοθεί Ιανουάριο, με τίποτα πιο πριν, παραγγελία 26/8/19 st line 1.5-150 βενζίνη χειροκίνητο. Επίσης, δε μου είπαν τίποτα για αλλαγές στον εξοπλισμό κλπ. Σημειωτέο οτι το αμάξι μπήκε στη παραγωγή 8/11/19, μακάρι ypap να σου έρθει εντός Δεκεμβρίου αλλά το θεωρώ τραβηγμένο με βάση αυτά που μου ξεκαθάρισαν.
-
Καλησπέρα, η παραγγελία του αυτοκινήτου έγινε τελευταία βδομάδα Αυγούστου, εκτιμώμενη ημερομηνία από αντιπροσωπεία ήταν πρώτη βδομάδα Νοεμβρίου, πριν από 2 μέρες με ενημέρωσε ο πωλητής και μου είπε πάμε νέο έτος γιατί δεν μπορεί το αμάξι, παρότι έχει τελειώσει η κατασκευή του, να πάρει έγκριση τύπου(!???!). Επίσης όταν ζήτησα να μου δώσει αριθμό παραγγελίας αρνήθηκε διότι, σύμφωνα με τα λεγόμενά του 'είναι απόρρητος'. Είχε κανένας αντίστοιχη εμπειρία ή έχω πέσει στη περίπτωση και έμπλεξα?
Ίδια ιστορία με τη ΒΕΛΜΑΡ Ηρακλείου.
Η αρχική μας πρόθεση ήταν ένας κινητήρας diesel όμως μετά από σκέψη ημερών προτιμήσαμε να καταφύγουμε στον Ecoboost 1.5 λόγω της πίσω ανάρτησης πολλαπλών συνδέσμων. Στο μεταξύ η Ford αποφάσισε να την καταργήσει.
Η παραγγελία και η προκαταβολή μπήκε τελικα στις 5 Ιουλίου με ορίζοντα τριμήνου για την παράδοση και με τη δέσμευση από την αντιπροσωπεία να μας ενημερώσει όταν θα ήταν γνωστή η ημερομηνία παραγωγής. Η ενημέρωση δεν ήρθε ποτέ.Κατά τις αρχές Οκτωβρίου επικοινωνήσαμε εμείς με τη ΒΕΛΜΑΡ για να μάθουμε ότι ακόμα δεν είχε πάρει το αυτοκίνητο ημερομηνία παραγωγής. Τρεις μήνες πίσω. Ως εκ θαύματος αυτό έγινε τις επόμενες ημέρες.
Κατά τα μέσα του ίδιου μήνα λάβαμε ένα email όπου μας ενημέρωναν πως πλέον είχε καταργηθεί η επιλογή του ηχοσυστήματος B&O χωρίς ψηφιακό δέκτη και κατά συνέπεια θα έπρεπε να πληρώσουμε μία διαφορά €190.
Μετά από επίσκεψη στην αντιπροσωπεία καταστήσαμε σαφές πως τη συγκεκριμένη διαφορά θα έπρεπε να την καλύψει η εταιρία μια που η κατάργηση του συγκεκριμένου εξοπλισμού ήταν συνεπεία της καθυστέρησης από πλευράς εταιρίας, πράγμα που έγινε δεκτό.
Η καθυστέρηση της αντιπροσωπείας να απαντήσει για το συγκεκριμένο θέμα στην εταιρία είχε σαν αποτέλεσμα το αυτοκίνητο να χάσει τη σειρά παραγωγής του και να πάει στη αρχή της λίστας.Κατά τις αρχές Νοεμβρίου (πάντα μετά από δική μας επικοινωνία με τη ΒΕΛΜΑΡ) μάθαμε πως το αυτοκίνητο παρήχθη και ήταν προς αποστολή στην Ελλάδα.
Τέλος Νοεμβρίου, ενοχλούμε ξανά την αντιπροσωπεία για να μάθουμε πως το αυτοκίνητο είναι στην Μαγούλα, δεν μπορεί να εκτελωνιστεί γιατί ο συγκεκριμένος κινητήρας δεν έχει έγκριση τύπου και πως το αυτοκίνητο θα μείνει έκθετο στα στοιχεία της φύσης μέχρι τα μέσα Ιανουαρίου (καλώς εχόντων).
Τα σχόλια δικά σας. -
Μην μου χαλάτε το όνειρο :))). Ρώτησα και εγώ στην Ford Hellas και περιμένω απάντηση οπότε θα σας πω. Ελπίζω επειδή έχω τον 1.0L κινητήρα και ο χαμός έχει γίνει για τον 1.5 να μην με επηρεάσει. Σε κάθε περίπτωση θα μάθουμε
-
Φίλε milt αν έχεις υπομονή και καλό δικηγόρο πήγαινε επίσκεψη στην αντιπροσωπεία μαζί του. Αυτά που περιγράφεις είναι το απόλυτο @@ουρδελο. Στείλε επιστολή στον συνήγορο του καταναλωτή και αν έχεις γνωστό δημοσιογράφο στον χώρο βαλτον στο παιχνίδι.
Εδώ μην ψάχνεις παρηγοριά. Οι μισοί θα σου πουν ότι είναι στην διακριτική ευχέρεια του αντιπροσώπου να φέρει ότι αμάξι γουστάρει και να στο παραδώσει οπότε βγάλουνε άκρη!
Ford Focus MK4