-
Η βρετανική εταιρεία προχωρά στην αισθητική και όχι μόνο αναβάθμιση του Range Rover Sport παρουσιάζοντας συγχρόνως δύο ενδιαφέρουσες εκδόσεις του.
Πρόκειται ουσιαστικά για ένα φρεσκάρισμα δύο και κάτι χρόνια πριν την αντικατάστασή του μ' ένα εντελώς νέο μοντέλο που θα «πατά» σε διαφορετικό δάπεδο –και όχι μόνο. Σε στιλιστικό επίπεδο, το ανανεωμένο Range Rover Sport διαθέτει σε όλες του τις εκδόσεις μια ελαφρώς αναθεωρημένη σε αισθητική γρίλια και ανασχεδιασμένα φωτιστικά σώματα εμπρός, ενώ στο εσωτερικό το μάτι έλκουν οι δύο «10άρες» οθόνες του συστήματος infotainment Touch Pro Duo.
Η σημαντικότερη είδηση έγκειται στις 2 νέες εκδόσεις του. Και πρωτίστως, στην plug-in υβριδική, η οποία επισήμως φέρει την ονομασία P400e. Για την περίσταση, την κίνηση εξασφαλίζουν ο γνωστό 2λιτρος Ingenium βενζινοκινητήρας της JLR των 300 ίππων σε συνδυασμό με έναν ηλεκτροκινητήρα με απόδοση 116 ίππων. Συνδυαστικά, οι δύο μονάδες παράγουν, σύμφωνα με τους Βρετανούς, 404 ίππους και ροπή 640 Nm. Από εκεί και πέρα, το όλο αυτό «πακέτο» συνοδεύεται από μπαταριές ιόντων λιθίου 13,1 kWh (η οποία φορτίζει σε 2 ώρες και 45 λεπτά μέσω ταχυφορτιστή ή σε 7 ώρες και 30 λεπτά μέσω οικιακής πρίζας)που είναι σε θέση να εξασφαλίσουν αυτονομία κίνησης της τάξης των μόλις 51 χλμ.Ο οδηγός μπορεί να επιλέξει ανάμεσα σε δύο προγράμματα κίνησης, το Parallel Hybrid mode όπου συνδυάζονται οι δύο κινητήρες ή το αμιγώς ηλεκτρικό EV.
Σύμφωνα με το νέο κύκλο πιστοποίησης της κατανάλωσης (και των ρύπων, κατ’ επέκταση), το plug-in υβριδικό Range Rover Sport απαιτεί κατά μέσο όρο μόλις 2,8 λίτρα καυσίμου ανά 100 χλμ. εκπέμποντας 64 μόλις gr διοξειδίου του άνθρακα για κάθε χιλιόμετρο που καλύπτει. Σύμφωνα με το εργοστάσιο δε, οι δύο κινητήριες μονάδες του είναι σε θέση να εξασφαλίσουν επιτάχυνση από στάση έως τα πρώτα 100 χλμ./ώρα σε χρόνο μόλις 6,7 δλ. και τελική ταχύτητα 220 χλμ./ώρα ή μόλις 137 χλμ./ώρα με τη χρήση του ηλεκτροκινητήρα.
Σε ότι αφορά στην έκδοση SVR, που είναι και η κορυφαία της γκάμας του μοντέλου, αξίζει να σταθούμε για μια ακόμα φορά στον 5λιτρο supercharged V8 κινητήρα του, που πλέον αποδίδει 575 ίππους και ροπή 700 Nm, τιμές που προσφέρουν επιτάχυνση από στάση έως τα πρώτα 100 χλμ./ώρα σε χρόνο μόλις 4,5 δλ. και τελική ταχύτητα 283 χλμ./ώρα.
Πηγή
-
Η βρετανική εταιρεία προχωρά στην αισθητική και όχι μόνο αναβάθμιση του Range Rover Sport παρουσιάζοντας συγχρόνως δύο ενδιαφέρουσες εκδόσεις του.
Πρόκειται ουσιαστικά για ένα φρεσκάρισμα δύο και κάτι χρόνια πριν την αντικατάστασή του μ' ένα εντελώς νέο μοντέλο που θα «πατά» σε διαφορετικό δάπεδο –και όχι μόνο. Σε στιλιστικό επίπεδο, το ανανεωμένο Range Rover Sport διαθέτει σε όλες του τις εκδόσεις μια ελαφρώς αναθεωρημένη σε αισθητική γρίλια και ανασχεδιασμένα φωτιστικά σώματα εμπρός, ενώ στο εσωτερικό το μάτι έλκουν οι δύο «10άρες» οθόνες του συστήματος infotainment Touch Pro Duo.
Η σημαντικότερη είδηση έγκειται στις 2 νέες εκδόσεις του. Και πρωτίστως, στην plug-in υβριδική, η οποία επισήμως φέρει την ονομασία P400e. Για την περίσταση, την κίνηση εξασφαλίζουν ο γνωστό 2λιτρος Ingenium βενζινοκινητήρας της JLR των 300 ίππων σε συνδυασμό με έναν ηλεκτροκινητήρα με απόδοση 116 ίππων. Συνδυαστικά, οι δύο μονάδες παράγουν, σύμφωνα με τους Βρετανούς, 404 ίππους και ροπή 640 Nm. Από εκεί και πέρα, το όλο αυτό «πακέτο» συνοδεύεται από μπαταριές ιόντων λιθίου 13,1 kWh (η οποία φορτίζει σε 2 ώρες και 45 λεπτά μέσω ταχυφορτιστή ή σε 7 ώρες και 30 λεπτά μέσω οικιακής πρίζας)που είναι σε θέση να εξασφαλίσουν αυτονομία κίνησης της τάξης των μόλις 51 χλμ.Ο οδηγός μπορεί να επιλέξει ανάμεσα σε δύο προγράμματα κίνησης, το Parallel Hybrid mode όπου συνδυάζονται οι δύο κινητήρες ή το αμιγώς ηλεκτρικό EV.
Σύμφωνα με το νέο κύκλο πιστοποίησης της κατανάλωσης (και των ρύπων, κατ’ επέκταση), το plug-in υβριδικό Range Rover Sport απαιτεί κατά μέσο όρο μόλις 2,8 λίτρα καυσίμου ανά 100 χλμ. εκπέμποντας 64 μόλις gr διοξειδίου του άνθρακα για κάθε χιλιόμετρο που καλύπτει. Σύμφωνα με το εργοστάσιο δε, οι δύο κινητήριες μονάδες του είναι σε θέση να εξασφαλίσουν επιτάχυνση από στάση έως τα πρώτα 100 χλμ./ώρα σε χρόνο μόλις 6,7 δλ. και τελική ταχύτητα 220 χλμ./ώρα ή μόλις 137 χλμ./ώρα με τη χρήση του ηλεκτροκινητήρα.
Σε ότι αφορά στην έκδοση SVR, που είναι και η κορυφαία της γκάμας του μοντέλου, αξίζει να σταθούμε για μια ακόμα φορά στον 5λιτρο supercharged V8 κινητήρα του, που πλέον αποδίδει 575 ίππους και ροπή 700 Nm, τιμές που προσφέρουν επιτάχυνση από στάση έως τα πρώτα 100 χλμ./ώρα σε χρόνο μόλις 4,5 δλ. και τελική ταχύτητα 283 χλμ./ώρα.
Πηγή
-
Η βρετανική εταιρεία προχωρά στην αισθητική και όχι μόνο αναβάθμιση του Range Rover Sport παρουσιάζοντας συγχρόνως δύο ενδιαφέρουσες εκδόσεις του.
Πρόκειται ουσιαστικά για ένα φρεσκάρισμα δύο και κάτι χρόνια πριν την αντικατάστασή του μ' ένα εντελώς νέο μοντέλο που θα «πατά» σε διαφορετικό δάπεδο –και όχι μόνο. Σε στιλιστικό επίπεδο, το ανανεωμένο Range Rover Sport διαθέτει σε όλες του τις εκδόσεις μια ελαφρώς αναθεωρημένη σε αισθητική γρίλια και ανασχεδιασμένα φωτιστικά σώματα εμπρός, ενώ στο εσωτερικό το μάτι έλκουν οι δύο «10άρες» οθόνες του συστήματος infotainment Touch Pro Duo.
Η σημαντικότερη είδηση έγκειται στις 2 νέες εκδόσεις του. Και πρωτίστως, στην plug-in υβριδική, η οποία επισήμως φέρει την ονομασία P400e. Για την περίσταση, την κίνηση εξασφαλίζουν ο γνωστό 2λιτρος Ingenium βενζινοκινητήρας της JLR των 300 ίππων σε συνδυασμό με έναν ηλεκτροκινητήρα με απόδοση 116 ίππων. Συνδυαστικά, οι δύο μονάδες παράγουν, σύμφωνα με τους Βρετανούς, 404 ίππους και ροπή 640 Nm. Από εκεί και πέρα, το όλο αυτό «πακέτο» συνοδεύεται από μπαταριές ιόντων λιθίου 13,1 kWh (η οποία φορτίζει σε 2 ώρες και 45 λεπτά μέσω ταχυφορτιστή ή σε 7 ώρες και 30 λεπτά μέσω οικιακής πρίζας)που είναι σε θέση να εξασφαλίσουν αυτονομία κίνησης της τάξης των μόλις 51 χλμ.Ο οδηγός μπορεί να επιλέξει ανάμεσα σε δύο προγράμματα κίνησης, το Parallel Hybrid mode όπου συνδυάζονται οι δύο κινητήρες ή το αμιγώς ηλεκτρικό EV.
Σύμφωνα με το νέο κύκλο πιστοποίησης της κατανάλωσης (και των ρύπων, κατ’ επέκταση), το plug-in υβριδικό Range Rover Sport απαιτεί κατά μέσο όρο μόλις 2,8 λίτρα καυσίμου ανά 100 χλμ. εκπέμποντας 64 μόλις gr διοξειδίου του άνθρακα για κάθε χιλιόμετρο που καλύπτει. Σύμφωνα με το εργοστάσιο δε, οι δύο κινητήριες μονάδες του είναι σε θέση να εξασφαλίσουν επιτάχυνση από στάση έως τα πρώτα 100 χλμ./ώρα σε χρόνο μόλις 6,7 δλ. και τελική ταχύτητα 220 χλμ./ώρα ή μόλις 137 χλμ./ώρα με τη χρήση του ηλεκτροκινητήρα.
Σε ότι αφορά στην έκδοση SVR, που είναι και η κορυφαία της γκάμας του μοντέλου, αξίζει να σταθούμε για μια ακόμα φορά στον 5λιτρο supercharged V8 κινητήρα του, που πλέον αποδίδει 575 ίππους και ροπή 700 Nm, τιμές που προσφέρουν επιτάχυνση από στάση έως τα πρώτα 100 χλμ./ώρα σε χρόνο μόλις 4,5 δλ. και τελική ταχύτητα 283 χλμ./ώρα.
Πηγή
-
Ό,τι και να πώ είναι περιττό....το μοναδικό αυτοκίνητο που θα ήθελα να έχω!!
-
Ο χρήστης Fanis75 έγραψε:
Ό,τι και να πώ είναι περιττό....το μοναδικό αυτοκίνητο που θα ήθελα να έχω!!Εμένα ΔΕΝ μου κάνει!
Θα ήθελα τους...καθρέφτες σε λευκό! -
Είναι θωρηκτό το άτιμο!!
-
Range Rover Sport SVR και Plug-in Hybrid