-
Καλησπέρα, θα ήθελα να ρωτήσω εάν είναι εφικτή η τοποθέτηση κάποιας μορφής μπλοκε διαφορικού σε nissan d21 4χ2 με κινητήρα Ζ16 προκειμένου να βελτιωθεί η ελκτική πρόσφυση σε λασπωμενους χωματοδρομους. Το αυτοκίνητο φοράει ηδη maxxis mt 753 bravo λάστιχα αλλά με το παραμικρό ιδίως άδειο έχει θεμα.
-
Καλησπέρα, θα ήθελα να ρωτήσω εάν είναι εφικτή η τοποθέτηση κάποιας μορφής μπλοκε διαφορικού σε nissan d21 4χ2 με κινητήρα Ζ16 προκειμένου να βελτιωθεί η ελκτική πρόσφυση σε λασπωμενους χωματοδρομους. Το αυτοκίνητο φοράει ηδη maxxis mt 753 bravo λάστιχα αλλά με το παραμικρό ιδίως άδειο έχει θεμα.
-
Καλησπέρα, θα ήθελα να ρωτήσω εάν είναι εφικτή η τοποθέτηση κάποιας μορφής μπλοκε διαφορικού σε nissan d21 4χ2 με κινητήρα Ζ16 προκειμένου να βελτιωθεί η ελκτική πρόσφυση σε λασπωμενους χωματοδρομους. Το αυτοκίνητο φοράει ηδη maxxis mt 753 bravo λάστιχα αλλά με το παραμικρό ιδίως άδειο έχει θεμα.
-
να τραβας λιγο το χειροφρενο στα δυσκολα σημεια και θα ειναι σα να εχεις μπλοκε διαφορικο
και μπλοκε να βαλεις πρεπει παλι το ιδιο να κανεις για να το βοηθας αλλιως θα φαγωθει και θα γινει ελευθερο παλι ιδιως αν ειναι τορσεν -
Ο χρήστης antonn έγραψε:
να τραβας λιγο το χειροφρενο στα δυσκολα σημεια και θα ειναι σα να εχεις μπλοκε διαφορικο
και μπλοκε να βαλεις πρεπει παλι το ιδιο να κανεις για να το βοηθας αλλιως θα φαγωθει και θα γινει ελευθερο παλι ιδιως αν ειναι τορσενΔεν γίνεται όταν οδηγάς χωματόδρομο με νεροφαγώματα και θες λίγο φόρα (λόγω εδαφικών κλίσεων) να παίζεις με το χειρόφρενο. (Παρεπιμπτώντος το χειρόφρενο στα αγροτικά είναι κάτω από το τιμόνι και δεν πιάνει τόσο καλά όσο στα IX). Απλώς εάν έβρισκα ένα περιορισμένης ολίσθησης που να ταιριάζει θα ήταν όλα ΟΚ. Αυτή την στιγμή αναγκάζομαι να ρίχνω έρμα στην καρότσα 250-300 κιλά για να είμαι σίγουρος ότι δεν θα έχουμε δράματα. Εάν η προσπάθεια δεν ευδοκιμήσει με βλέπω να παίρνω 20 μέτρα σκοινί πολυπροπυλενίου (διαμέτρου 16χιλ), ναυτικά κλειδιά και ένα χειροκίνητο κρικ 3,5 τόνων. Από την άλλη περιορισμένης ολίσθησης διαφορικό νομίζω είχαν τα d22 4Χ2 (αλλά εκείνα δεν είχαν 80 άλογα όπως το δικό μου).
-
Ο χρήστης gnikas έγραψε:
να τραβας λιγο το χειροφρενο στα δυσκολα σημεια και θα ειναι σα να εχεις μπλοκε διαφορικο
και μπλοκε να βαλεις πρεπει παλι το ιδιο να κανεις για να το βοηθας αλλιως θα φαγωθει και θα γινει ελευθερο παλι ιδιως αν ειναι τορσενΔεν γίνεται όταν οδηγάς χωματόδρομο με νεροφαγώματα και θες λίγο φόρα (λόγω εδαφικών κλίσεων) να παίζεις με το χειρόφρενο. (Παρεπιμπτώντος το χειρόφρενο στα αγροτικά είναι κάτω από το τιμόνι και δεν πιάνει τόσο καλά όσο στα IX). Απλώς εάν έβρισκα ένα περιορισμένης ολίσθησης που να ταιριάζει θα ήταν όλα ΟΚ. Αυτή την στιγμή αναγκάζομαι να ρίχνω έρμα στην καρότσα 250-300 κιλά για να είμαι σίγουρος ότι δεν θα έχουμε δράματα. Εάν η προσπάθεια δεν ευδοκιμήσει με βλέπω να παίρνω 20 μέτρα σκοινί πολυπροπυλενίου (διαμέτρου 16χιλ), ναυτικά κλειδιά και ένα χειροκίνητο κρικ 3,5 τόνων. Από την άλλη περιορισμένης ολίσθησης διαφορικό νομίζω είχαν τα d22 4Χ2 (αλλά εκείνα δεν είχαν 80 άλογα όπως το δικό μου).
εννοω οτι τραβας μια δυο σκαλες το χειροφρενο για να φρεναρει λιγο τον τροχο που σπινιαρει και να δωσει την κινηση στον αλλον. Camel trophy εχουν βαλει τετρακινητα χωρις μπλοκε πισω με τον τροπο αυτο ελεγαν στο Drive. Εγω το κανω πριν τα δυσκολα σημεια παρολο που ειμαι τετρακινητος και με τορσεν, που ομως δεν ειναι 100%. Ετσι δεν εχω φαει και τα γραναζακια του τορσεν και εξακολουθει να ειναι οσο μπλοκε ηταν απο τη μανα του.
μονο μην ειναι τορσεν γιατι φαγώνονται τα γραναζακια και μετα απο μερικα ζορια παλι ελευθερο ειναι
Θυμαμαι παλια στα καταστηματα ειδικα για εκτος δρομου αυτοκινητα πουλουσαν το συστημα να γινει μπλοκε το διαφορικο, τωρα με την οικονομικη κριση μειωθηκαν τα μαγαζια αυτα
http://www.xtreme4x4.gr/article_detail. ... le_id=1244
http://www.tuff.gr/el/d44-35-spl-locker ... ear-1.html -
Ναι ξέρω να έβαζα locker αλλά θέλει 1050 ευρώ. Υπάρχει και η λύση του εργάτη στον κοτσαδόρο που δεν έχεις θέματα ΚΤΕΟ (μπαινοβγαίνει εύκολα) αλλά η αποκόλληση προς τα πίσω δεν ενδείκνυται εκτός δρόμου (ιδίως όταν είσαι μόνος στο πουθενά).
Μπλοκε Διαφορικό σε nissan d21 1.6