Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Μπλοκε Διαφορικό σε nissan d21 1.6
    1. Home
    2. Εκτός Δρόμου
    3. Μπλοκε Διαφορικό σε nissan d21 1.6
    • 1 / 1
    Εκτός Δρόμου
    2
    6
    527
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • G
      gnikas last edited by

      Καλησπέρα, θα ήθελα να ρωτήσω εάν είναι εφικτή η τοποθέτηση κάποιας μορφής μπλοκε διαφορικού σε nissan d21 4χ2 με κινητήρα Ζ16 προκειμένου να βελτιωθεί η ελκτική πρόσφυση σε λασπωμενους χωματοδρομους. Το αυτοκίνητο φοράει ηδη maxxis mt 753 bravo λάστιχα αλλά με το παραμικρό ιδίως άδειο έχει θεμα.

      1 Reply Last reply Reply Quote 2
      • G
        gnikas last edited by

        Καλησπέρα, θα ήθελα να ρωτήσω εάν είναι εφικτή η τοποθέτηση κάποιας μορφής μπλοκε διαφορικού σε nissan d21 4χ2 με κινητήρα Ζ16 προκειμένου να βελτιωθεί η ελκτική πρόσφυση σε λασπωμενους χωματοδρομους. Το αυτοκίνητο φοράει ηδη maxxis mt 753 bravo λάστιχα αλλά με το παραμικρό ιδίως άδειο έχει θεμα.

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • G
          gnikas last edited by

          Καλησπέρα, θα ήθελα να ρωτήσω εάν είναι εφικτή η τοποθέτηση κάποιας μορφής μπλοκε διαφορικού σε nissan d21 4χ2 με κινητήρα Ζ16 προκειμένου να βελτιωθεί η ελκτική πρόσφυση σε λασπωμενους χωματοδρομους. Το αυτοκίνητο φοράει ηδη maxxis mt 753 bravo λάστιχα αλλά με το παραμικρό ιδίως άδειο έχει θεμα.

          1 Reply Last reply Reply Quote 2
          • A
            antonn last edited by

            να τραβας λιγο το χειροφρενο στα δυσκολα σημεια και θα ειναι σα να εχεις μπλοκε διαφορικο
            και μπλοκε να βαλεις πρεπει παλι το ιδιο να κανεις για να το βοηθας αλλιως θα φαγωθει και θα γινει ελευθερο παλι ιδιως αν ειναι τορσεν

            1 Reply Last reply Reply Quote 1
            • G
              gnikas last edited by

              Ο χρήστης antonn έγραψε:
              να τραβας λιγο το χειροφρενο στα δυσκολα σημεια και θα ειναι σα να εχεις μπλοκε διαφορικο
              και μπλοκε να βαλεις πρεπει παλι το ιδιο να κανεις για να το βοηθας αλλιως θα φαγωθει και θα γινει ελευθερο παλι ιδιως αν ειναι τορσεν

              Δεν γίνεται όταν οδηγάς χωματόδρομο με νεροφαγώματα και θες λίγο φόρα (λόγω εδαφικών κλίσεων) να παίζεις με το χειρόφρενο. (Παρεπιμπτώντος το χειρόφρενο στα αγροτικά είναι κάτω από το τιμόνι και δεν πιάνει τόσο καλά όσο στα IX). Απλώς εάν έβρισκα ένα περιορισμένης ολίσθησης που να ταιριάζει θα ήταν όλα ΟΚ. Αυτή την στιγμή αναγκάζομαι να ρίχνω έρμα στην καρότσα 250-300 κιλά για να είμαι σίγουρος ότι δεν θα έχουμε δράματα. Εάν η προσπάθεια δεν ευδοκιμήσει με βλέπω να παίρνω 20 μέτρα σκοινί πολυπροπυλενίου (διαμέτρου 16χιλ), ναυτικά κλειδιά και ένα χειροκίνητο κρικ 3,5 τόνων. Από την άλλη περιορισμένης ολίσθησης διαφορικό νομίζω είχαν τα d22 4Χ2 (αλλά εκείνα δεν είχαν 80 άλογα όπως το δικό μου).

              1 Reply Last reply Reply Quote 2
              • A
                antonn last edited by

                Ο χρήστης gnikas έγραψε:

                να τραβας λιγο το χειροφρενο στα δυσκολα σημεια και θα ειναι σα να εχεις μπλοκε διαφορικο
                και μπλοκε να βαλεις πρεπει παλι το ιδιο να κανεις για να το βοηθας αλλιως θα φαγωθει και θα γινει ελευθερο παλι ιδιως αν ειναι τορσεν

                Δεν γίνεται όταν οδηγάς χωματόδρομο με νεροφαγώματα και θες λίγο φόρα (λόγω εδαφικών κλίσεων) να παίζεις με το χειρόφρενο. (Παρεπιμπτώντος το χειρόφρενο στα αγροτικά είναι κάτω από το τιμόνι και δεν πιάνει τόσο καλά όσο στα IX). Απλώς εάν έβρισκα ένα περιορισμένης ολίσθησης που να ταιριάζει θα ήταν όλα ΟΚ. Αυτή την στιγμή αναγκάζομαι να ρίχνω έρμα στην καρότσα 250-300 κιλά για να είμαι σίγουρος ότι δεν θα έχουμε δράματα. Εάν η προσπάθεια δεν ευδοκιμήσει με βλέπω να παίρνω 20 μέτρα σκοινί πολυπροπυλενίου (διαμέτρου 16χιλ), ναυτικά κλειδιά και ένα χειροκίνητο κρικ 3,5 τόνων. Από την άλλη περιορισμένης ολίσθησης διαφορικό νομίζω είχαν τα d22 4Χ2 (αλλά εκείνα δεν είχαν 80 άλογα όπως το δικό μου).

                εννοω οτι τραβας μια δυο σκαλες το χειροφρενο για να φρεναρει λιγο τον τροχο που σπινιαρει και να δωσει την κινηση στον αλλον. Camel trophy εχουν βαλει τετρακινητα χωρις μπλοκε πισω με τον τροπο αυτο ελεγαν στο Drive. Εγω το κανω πριν τα δυσκολα σημεια παρολο που ειμαι τετρακινητος και με τορσεν, που ομως δεν ειναι 100%. Ετσι δεν εχω φαει και τα γραναζακια του τορσεν και εξακολουθει να ειναι οσο μπλοκε ηταν απο τη μανα του.
                μονο μην ειναι τορσεν γιατι φαγώνονται τα γραναζακια και μετα απο μερικα ζορια παλι ελευθερο ειναι
                Θυμαμαι παλια στα καταστηματα ειδικα για εκτος δρομου αυτοκινητα πουλουσαν το συστημα να γινει μπλοκε το διαφορικο, τωρα με την οικονομικη κριση μειωθηκαν τα μαγαζια αυτα
                http://www.xtreme4x4.gr/article_detail. ... le_id=1244
                http://www.tuff.gr/el/d44-35-spl-locker ... ear-1.html

                1 Reply Last reply Reply Quote 1
                • G
                  gnikas last edited by

                  Ναι ξέρω να έβαζα locker αλλά θέλει 1050 ευρώ. Υπάρχει και η λύση του εργάτη στον κοτσαδόρο που δεν έχεις θέματα ΚΤΕΟ (μπαινοβγαίνει εύκολα) αλλά η αποκόλληση προς τα πίσω δεν ενδείκνυται εκτός δρόμου (ιδίως όταν είσαι μόνος στο πουθενά).

                  1 Reply Last reply Reply Quote 1
                  • First post
                    Last post
                  • 1 / 1
                  • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                    • ΕΛΛΑΔΑ
                    • ΚΟΣΜΟΣ
                    • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                    • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                    • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                  • ΔΟΚΙΜΕΣ
                    • TEST
                    • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                    • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                    • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                    • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                    • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                    • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                  • VIDEO
                    • 4TTV
                    • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                    • ΑΓΩΝΕΣ
                    • CANDID CAMERA
                  • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                    • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                    • ΛΕΞΙΚΟ
                  • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                    • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                    • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                  • ΑΓΩΝΕΣ
                    • FORMULA 1
                    • WRC
                    • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                    • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                  • ΤΙΜΕΣ
                  • 4T CLASSIC
                    • ΜΟΝΤΕΛΑ
                    • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                    • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                    • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                    • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                  • ΑΓΟΡΑ
                    • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                    • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                    • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                  • 2ΤΡΟΧΟΙ
                    • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                    • ΑΓΩΝΕΣ
                    • CLASSIC
                  • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                  • MENU
                  • ΤΙΜΕΣ
                  • 4ΤΡΟΧΟΙ
                  • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                  • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                  • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                  • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                  • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                  • ΚΟΚ

                  logo footer

                  coty











                  • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                  • ΑΓΩΝΕΣ
                  • ΔΟΚΙΜΕΣ
                  • CLASSIC
                  • ΤΙΜΕΣ
                  • VIDEO
                  • FORUM
                  4T FORUM
                  4T LIBRARY
                  • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                  • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                  • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                  • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                  Powered by nxcode.gr