Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    7θέσιο, βενζίνη ή πετρέλαιο
    1. Home
    2. Κατασκευαστές και Μοντέλα
    3. 7θέσιο, βενζίνη ή πετρέλαιο
    • 1 / 1
    Κατασκευαστές και Μοντέλα
    3
    8
    23
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • K
      kpsig moderator last edited by

      Καλημέρ
      Κοιτάω για επταθέσιο μεταχειρισμένο από το 2008 και μετά. Πέρα από το Nissan Quasqai το οποίο μου αρέσει, τι άλλο υπάρχει;
      Με ενδιαφέρει να έχει όσο το δυνατόν καλύτερη οδική συμπεριφορά, να μην είναι μεγάλο τζιποειδές, να είναι χειροκίνητο, να μην είναι Όπελ και σίγουρα όχι VW group με τον 1.4 Tsi.
      Μφχ
      Κώστας

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • K
        kpsig moderator last edited by

        Καλημέρ
        Κοιτάω για επταθέσιο μεταχειρισμένο από το 2008 και μετά. Πέρα από το Nissan Quasqai το οποίο μου αρέσει, τι άλλο υπάρχει;
        Με ενδιαφέρει να έχει όσο το δυνατόν καλύτερη οδική συμπεριφορά, να μην είναι μεγάλο τζιποειδές, να είναι χειροκίνητο, να μην είναι Όπελ και σίγουρα όχι VW group με τον 1.4 Tsi.
        Μφχ
        Κώστας

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • K
          kpsig moderator last edited by

          Καλημέρ
          Κοιτάω για επταθέσιο μεταχειρισμένο από το 2008 και μετά. Πέρα από το Nissan Quasqai το οποίο μου αρέσει, τι άλλο υπάρχει;
          Με ενδιαφέρει να έχει όσο το δυνατόν καλύτερη οδική συμπεριφορά, να μην είναι μεγάλο τζιποειδές, να είναι χειροκίνητο, να μην είναι Όπελ και σίγουρα όχι VW group με τον 1.4 Tsi.
          Μφχ
          Κώστας

          1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • C
            cosneo last edited by

            Καλημέρα.
            Θα κινηθεις στην MPV κατηγορία.
            Zafira, Grand Scenic, Grand Picasso, Smax κλπ.
            Για το τελευταίο δεν ξέρω επιλογές και εκδόσεις αλλά παρά το μέγεθος μαούνας είχε θετικά σχόλια.
            7θεσια υπαρχουν και σε SW. Το Logan της Dacia και το 307 ή 308 (δεν θυμάμαι ποιο απο τα δύο) της Peugeot.

            Σχετικά με το QQ+2 ο 1.6 βενζίνης ήταν απλά επαρκής και το στήσιμο του ήταν αρκετά πιο μαλακό σε σχέση με το κοντό QQ.

            1 Reply Last reply Reply Quote 2
            • K
              kpsig moderator last edited by

              Grand Picasso, Smax και Qasqai μου φαίνονται οι καλύτερες επιλογές
              Δεν έχω πρόβλημα και για δίλιτρα, βενζίνης ή πετρελαίου.
              Αναιμικοί κινητήρες όπως αυτός ο 1.6 βενζίνης στο Νισσάν απορρίπτονται.

              1 Reply Last reply Reply Quote 1
              • C
                cosneo last edited by

                Το Smax νομιζω ειχε τον 2λιτρο του Kuga με 150 αλογα. Καλό πακέτο.
                Αν μπορείς να πας σε 2λιτρο QQ+2 το καλύτερο. [emoji6]
                Από εκεί και πέρα παίζει διαθεσιμότητα ελληνικών μτχ. Λίγο δύσκολο...

                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                • gatoz
                  gatoz last edited by

                  Ειχα καποτε στη εταιρεια ενα turan 7-seater, πιστευε ο συνεταιρος μου οτι ηταν καρπερος. εμεινε τελικα στα 3.
                  Ηταν εξαιρετικο, πλην dsg που ναι, αλλαξε 2-3 φορες.
                  Μετα πηρε ο αλλος καρπερος, ο τεχνικος διευθυντης μου, ενα manual.
                  Και αυτουνου κοπηκανε οι σηκωμάρες, στα δυο μονον.
                  Αυτο δεν εβγαλε τπτ.
                  τι ες άι και τα δυο, 140.
                  επειδη τα ειχα ψιλοοδηγησει σε κατι μεταφοραι-μετακομισεις, μου φανηκαν πολυ-πολυ τιμια.
                  και κυριλε κυλιση και μαλακα πλαστικα και καποιου ειδους αξιοπρεπες στριψιμο.

                  Αλλο που θεωρω καλο, λογω πριγκιπα κατω απο το καπώ, ειναι το 5008.
                  Θα πηγαινει καλα υποθετω, οπως το καραβι 508 που ειχα με τα ιδια 156.

                  αρ ες
                  καποτες ειχα βιομηχανικη αστοχεια υλικου
                  η βλαχα ηρεμη, εγω σκεφτομουν σεβεν σήτερ, αγιος στυλιανος στη κονσόλα.
                  ενω τωρα μονον κομποσκοίνι απο τη Μεταμορφωση του Σωτηρος στη Ναυπακτο...

                  #milf-a-man

                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                  • K
                    kpsig moderator last edited by

                    Ο χρήστης gatoz έγραψε:
                    Ειχα καποτε στη εταιρεια ενα turan 7-seater, πιστευε ο συνεταιρος μου οτι ηταν καρπερος. εμεινε τελικα στα 3.
                    Ηταν εξαιρετικο, πλην dsg που ναι, αλλαξε 2-3 φορες.
                    Μετα πηρε ο αλλος καρπερος, ο τεχνικος διευθυντης μου, ενα manual.
                    Και αυτουνου κοπηκανε οι σηκωμάρες, στα δυο μονον.
                    Αυτο δεν εβγαλε τπτ.
                    τι ες άι και τα δυο, 140.
                    επειδη τα ειχα ψιλοοδηγησει σε κατι μεταφοραι-μετακομισεις, μου φανηκαν πολυ-πολυ τιμια.
                    και κυριλε κυλιση και μαλακα πλαστικα και καποιου ειδους αξιοπρεπες στριψιμο.

                    Αλλο που θεωρω καλο, λογω πριγκιπα κατω απο το καπώ, ειναι το 5008.
                    Θα πηγαινει καλα υποθετω, οπως το καραβι 508 που ειχα με τα ιδια 156.

                    αρ ες
                    καποτες ειχα βιομηχανικη αστοχεια υλικου
                    η βλαχα ηρεμη, εγω σκεφτομουν σεβεν σήτερ, αγιος στυλιανος στη κονσόλα.
                    ενω τωρα μονον κομποσκοίνι απο τη Μεταμορφωση του Σωτηρος στη Ναυπακτο...

                    Πόσο καιρό άντεξε ο TSi μέχρι να αρχίσει τα δικά του;

                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • gatoz
                      gatoz last edited by

                      Ο χρήστης kpsig έγραψε:

                      Ειχα καποτε στη εταιρεια ενα turan 7-seater, πιστευε ο συνεταιρος μου οτι ηταν καρπερος. εμεινε τελικα στα 3.
                      Ηταν εξαιρετικο, πλην dsg που ναι, αλλαξε 2-3 φορες.
                      Μετα πηρε ο αλλος καρπερος, ο τεχνικος διευθυντης μου, ενα manual.
                      Και αυτουνου κοπηκανε οι σηκωμάρες, στα δυο μονον.
                      Αυτο δεν εβγαλε τπτ.
                      τι ες άι και τα δυο, 140.
                      επειδη τα ειχα ψιλοοδηγησει σε κατι μεταφοραι-μετακομισεις, μου φανηκαν πολυ-πολυ τιμια.
                      και κυριλε κυλιση και μαλακα πλαστικα και καποιου ειδους αξιοπρεπες στριψιμο.

                      Αλλο που θεωρω καλο, λογω πριγκιπα κατω απο το καπώ, ειναι το 5008.
                      Θα πηγαινει καλα υποθετω, οπως το καραβι 508 που ειχα με τα ιδια 156.

                      αρ ες
                      καποτες ειχα βιομηχανικη αστοχεια υλικου
                      η βλαχα ηρεμη, εγω σκεφτομουν σεβεν σήτερ, αγιος στυλιανος στη κονσόλα.
                      ενω τωρα μονον κομποσκοίνι απο τη Μεταμορφωση του Σωτηρος στη Ναυπακτο...

                      Πόσο καιρό άντεξε ο TSi μέχρι να αρχίσει τα δικά του;

                      Το 1ο εφυγε ενωρις, με καπου 60k - χωρις κανενα θεμα ο κινητηρας. Τα dsg ηταν το προβλημα...
                      Το 2o το εχει ακομη! Οταν τελειωσε το leasing του το μεταβιβασαμε σαν δωρο. Τον ρωτησα ποσα εχει, μου ειπε καπου πανω απο 150k. και απο προβλημα, πολλαπλασιαστες πριν 2-3 χρονια, στα 100-120 περιπου.... Ρωτηξα και κατανάλωσις, εδω εχουμε θεμα, καπου στα 9-10. μονο πολη ομως οπου κινειται τρελλα με διαμονη αργυρουπολη και βαλε-βγαλε παιδιων απο αθλητικα/φροντιστηρια/σχολεια σε ρεντη και γλυφαδα, οπουδηποτε αλλου παει με το αούρι....

                      #milf-a-man

                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                      • First post
                        Last post
                      • 1 / 1
                      • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                        • ΕΛΛΑΔΑ
                        • ΚΟΣΜΟΣ
                        • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                        • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                        • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                      • ΔΟΚΙΜΕΣ
                        • TEST
                        • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                        • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                        • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                        • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                        • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                        • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                      • VIDEO
                        • 4TTV
                        • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                        • ΑΓΩΝΕΣ
                        • CANDID CAMERA
                      • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                        • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                        • ΛΕΞΙΚΟ
                      • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                        • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                        • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                      • ΑΓΩΝΕΣ
                        • FORMULA 1
                        • WRC
                        • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                        • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                      • ΤΙΜΕΣ
                      • 4T CLASSIC
                        • ΜΟΝΤΕΛΑ
                        • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                        • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                        • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                        • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                      • ΑΓΟΡΑ
                        • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                        • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                        • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                      • 2ΤΡΟΧΟΙ
                        • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                        • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                        • ΑΓΩΝΕΣ
                        • CLASSIC
                      • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                      • MENU
                      • ΤΙΜΕΣ
                      • 4ΤΡΟΧΟΙ
                      • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                      • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                      • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                      • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                      • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                      • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                      • ΚΟΚ

                      logo footer

                      coty











                      • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                      • ΑΓΩΝΕΣ
                      • ΔΟΚΙΜΕΣ
                      • CLASSIC
                      • ΤΙΜΕΣ
                      • VIDEO
                      • FORUM
                      4T FORUM
                      4T LIBRARY
                      • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                      • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                      • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                      • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                      Powered by nxcode.gr