-
Καλημέρ
Κοιτάω για επταθέσιο μεταχειρισμένο από το 2008 και μετά. Πέρα από το Nissan Quasqai το οποίο μου αρέσει, τι άλλο υπάρχει;
Με ενδιαφέρει να έχει όσο το δυνατόν καλύτερη οδική συμπεριφορά, να μην είναι μεγάλο τζιποειδές, να είναι χειροκίνητο, να μην είναι Όπελ και σίγουρα όχι VW group με τον 1.4 Tsi.
Μφχ
Κώστας -
Καλημέρ
Κοιτάω για επταθέσιο μεταχειρισμένο από το 2008 και μετά. Πέρα από το Nissan Quasqai το οποίο μου αρέσει, τι άλλο υπάρχει;
Με ενδιαφέρει να έχει όσο το δυνατόν καλύτερη οδική συμπεριφορά, να μην είναι μεγάλο τζιποειδές, να είναι χειροκίνητο, να μην είναι Όπελ και σίγουρα όχι VW group με τον 1.4 Tsi.
Μφχ
Κώστας -
Καλημέρ
Κοιτάω για επταθέσιο μεταχειρισμένο από το 2008 και μετά. Πέρα από το Nissan Quasqai το οποίο μου αρέσει, τι άλλο υπάρχει;
Με ενδιαφέρει να έχει όσο το δυνατόν καλύτερη οδική συμπεριφορά, να μην είναι μεγάλο τζιποειδές, να είναι χειροκίνητο, να μην είναι Όπελ και σίγουρα όχι VW group με τον 1.4 Tsi.
Μφχ
Κώστας -
Καλημέρα.
Θα κινηθεις στην MPV κατηγορία.
Zafira, Grand Scenic, Grand Picasso, Smax κλπ.
Για το τελευταίο δεν ξέρω επιλογές και εκδόσεις αλλά παρά το μέγεθος μαούνας είχε θετικά σχόλια.
7θεσια υπαρχουν και σε SW. Το Logan της Dacia και το 307 ή 308 (δεν θυμάμαι ποιο απο τα δύο) της Peugeot.Σχετικά με το QQ+2 ο 1.6 βενζίνης ήταν απλά επαρκής και το στήσιμο του ήταν αρκετά πιο μαλακό σε σχέση με το κοντό QQ.
-
Grand Picasso, Smax και Qasqai μου φαίνονται οι καλύτερες επιλογές
Δεν έχω πρόβλημα και για δίλιτρα, βενζίνης ή πετρελαίου.
Αναιμικοί κινητήρες όπως αυτός ο 1.6 βενζίνης στο Νισσάν απορρίπτονται. -
Το Smax νομιζω ειχε τον 2λιτρο του Kuga με 150 αλογα. Καλό πακέτο.
Αν μπορείς να πας σε 2λιτρο QQ+2 το καλύτερο. [emoji6]
Από εκεί και πέρα παίζει διαθεσιμότητα ελληνικών μτχ. Λίγο δύσκολο... -
Ειχα καποτε στη εταιρεια ενα turan 7-seater, πιστευε ο συνεταιρος μου οτι ηταν καρπερος. εμεινε τελικα στα 3.
Ηταν εξαιρετικο, πλην dsg που ναι, αλλαξε 2-3 φορες.
Μετα πηρε ο αλλος καρπερος, ο τεχνικος διευθυντης μου, ενα manual.
Και αυτουνου κοπηκανε οι σηκωμάρες, στα δυο μονον.
Αυτο δεν εβγαλε τπτ.
τι ες άι και τα δυο, 140.
επειδη τα ειχα ψιλοοδηγησει σε κατι μεταφοραι-μετακομισεις, μου φανηκαν πολυ-πολυ τιμια.
και κυριλε κυλιση και μαλακα πλαστικα και καποιου ειδους αξιοπρεπες στριψιμο.Αλλο που θεωρω καλο, λογω πριγκιπα κατω απο το καπώ, ειναι το 5008.
Θα πηγαινει καλα υποθετω, οπως το καραβι 508 που ειχα με τα ιδια 156.αρ ες
καποτες ειχα βιομηχανικη αστοχεια υλικου
η βλαχα ηρεμη, εγω σκεφτομουν σεβεν σήτερ, αγιος στυλιανος στη κονσόλα.
ενω τωρα μονον κομποσκοίνι απο τη Μεταμορφωση του Σωτηρος στη Ναυπακτο... -
Ο χρήστης gatoz έγραψε:
Ειχα καποτε στη εταιρεια ενα turan 7-seater, πιστευε ο συνεταιρος μου οτι ηταν καρπερος. εμεινε τελικα στα 3.
Ηταν εξαιρετικο, πλην dsg που ναι, αλλαξε 2-3 φορες.
Μετα πηρε ο αλλος καρπερος, ο τεχνικος διευθυντης μου, ενα manual.
Και αυτουνου κοπηκανε οι σηκωμάρες, στα δυο μονον.
Αυτο δεν εβγαλε τπτ.
τι ες άι και τα δυο, 140.
επειδη τα ειχα ψιλοοδηγησει σε κατι μεταφοραι-μετακομισεις, μου φανηκαν πολυ-πολυ τιμια.
και κυριλε κυλιση και μαλακα πλαστικα και καποιου ειδους αξιοπρεπες στριψιμο.Αλλο που θεωρω καλο, λογω πριγκιπα κατω απο το καπώ, ειναι το 5008.
Θα πηγαινει καλα υποθετω, οπως το καραβι 508 που ειχα με τα ιδια 156.αρ ες
καποτες ειχα βιομηχανικη αστοχεια υλικου
η βλαχα ηρεμη, εγω σκεφτομουν σεβεν σήτερ, αγιος στυλιανος στη κονσόλα.
ενω τωρα μονον κομποσκοίνι απο τη Μεταμορφωση του Σωτηρος στη Ναυπακτο...Πόσο καιρό άντεξε ο TSi μέχρι να αρχίσει τα δικά του;
-
Ο χρήστης kpsig έγραψε:
Ειχα καποτε στη εταιρεια ενα turan 7-seater, πιστευε ο συνεταιρος μου οτι ηταν καρπερος. εμεινε τελικα στα 3.
Ηταν εξαιρετικο, πλην dsg που ναι, αλλαξε 2-3 φορες.
Μετα πηρε ο αλλος καρπερος, ο τεχνικος διευθυντης μου, ενα manual.
Και αυτουνου κοπηκανε οι σηκωμάρες, στα δυο μονον.
Αυτο δεν εβγαλε τπτ.
τι ες άι και τα δυο, 140.
επειδη τα ειχα ψιλοοδηγησει σε κατι μεταφοραι-μετακομισεις, μου φανηκαν πολυ-πολυ τιμια.
και κυριλε κυλιση και μαλακα πλαστικα και καποιου ειδους αξιοπρεπες στριψιμο.Αλλο που θεωρω καλο, λογω πριγκιπα κατω απο το καπώ, ειναι το 5008.
Θα πηγαινει καλα υποθετω, οπως το καραβι 508 που ειχα με τα ιδια 156.αρ ες
καποτες ειχα βιομηχανικη αστοχεια υλικου
η βλαχα ηρεμη, εγω σκεφτομουν σεβεν σήτερ, αγιος στυλιανος στη κονσόλα.
ενω τωρα μονον κομποσκοίνι απο τη Μεταμορφωση του Σωτηρος στη Ναυπακτο...Πόσο καιρό άντεξε ο TSi μέχρι να αρχίσει τα δικά του;
Το 1ο εφυγε ενωρις, με καπου 60k - χωρις κανενα θεμα ο κινητηρας. Τα dsg ηταν το προβλημα...
Το 2o το εχει ακομη! Οταν τελειωσε το leasing του το μεταβιβασαμε σαν δωρο. Τον ρωτησα ποσα εχει, μου ειπε καπου πανω απο 150k. και απο προβλημα, πολλαπλασιαστες πριν 2-3 χρονια, στα 100-120 περιπου.... Ρωτηξα και κατανάλωσις, εδω εχουμε θεμα, καπου στα 9-10. μονο πολη ομως οπου κινειται τρελλα με διαμονη αργυρουπολη και βαλε-βγαλε παιδιων απο αθλητικα/φροντιστηρια/σχολεια σε ρεντη και γλυφαδα, οπουδηποτε αλλου παει με το αούρι....
7θέσιο, βενζίνη ή πετρέλαιο