Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Ερωτηση περι καδενας
    1. Home
    2. Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
    3. Ερωτηση περι καδενας
    • 1 / 1
    Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
    4
    8
    8
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • D
      dj-mitsos last edited by

      Καλησπερα παιδια

      Εχω ενα golf tsi του 2011 και αναρωτιεμαι πως μπορεις να καταλαβεις μια ελατωματικη καδενα. Το πειρα περυσι μεταχειρησμενο και εκανα ολους τους ελεγχους + αυτον της καδενας σε επισημο συνεργειο και απλα εγραψαν στα χαρτια οτι το οχημα δεν χρειαζεται καδενα.

      Το ερωτημα ειναι ποτε αντιλαμβανεσαι μια ελατωματικη καδενα;
      Πως μοιαζει ο θορυβος;
      Ειναι συνεχομενος ανεξαρτητου κρυο η ζεστο;
      Το σωζεις αμα την αντιληφθεις;
      Το αμαξι πεταει καμια ενδηξη στο κοντερ;

      Το μονο που εχω αντιληφθει υποπτο ειναι ο ηχος απο κρυα εκκινηση για κανα δευτερολεπτο και μονο σε κρυα εκκινηση. Αλλα ολοι μου λενε φυσιολογικο και ειναι απο τον συγχρωνισμο τον βαλβιδων.

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • D
        dj-mitsos last edited by

        Καλησπερα παιδια

        Εχω ενα golf tsi του 2011 και αναρωτιεμαι πως μπορεις να καταλαβεις μια ελατωματικη καδενα. Το πειρα περυσι μεταχειρησμενο και εκανα ολους τους ελεγχους + αυτον της καδενας σε επισημο συνεργειο και απλα εγραψαν στα χαρτια οτι το οχημα δεν χρειαζεται καδενα.

        Το ερωτημα ειναι ποτε αντιλαμβανεσαι μια ελατωματικη καδενα;
        Πως μοιαζει ο θορυβος;
        Ειναι συνεχομενος ανεξαρτητου κρυο η ζεστο;
        Το σωζεις αμα την αντιληφθεις;
        Το αμαξι πεταει καμια ενδηξη στο κοντερ;

        Το μονο που εχω αντιληφθει υποπτο ειναι ο ηχος απο κρυα εκκινηση για κανα δευτερολεπτο και μονο σε κρυα εκκινηση. Αλλα ολοι μου λενε φυσιολογικο και ειναι απο τον συγχρωνισμο τον βαλβιδων.

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • D
          dj-mitsos last edited by

          Καλησπερα παιδια

          Εχω ενα golf tsi του 2011 και αναρωτιεμαι πως μπορεις να καταλαβεις μια ελατωματικη καδενα. Το πειρα περυσι μεταχειρησμενο και εκανα ολους τους ελεγχους + αυτον της καδενας σε επισημο συνεργειο και απλα εγραψαν στα χαρτια οτι το οχημα δεν χρειαζεται καδενα.

          Το ερωτημα ειναι ποτε αντιλαμβανεσαι μια ελατωματικη καδενα;
          Πως μοιαζει ο θορυβος;
          Ειναι συνεχομενος ανεξαρτητου κρυο η ζεστο;
          Το σωζεις αμα την αντιληφθεις;
          Το αμαξι πεταει καμια ενδηξη στο κοντερ;

          Το μονο που εχω αντιληφθει υποπτο ειναι ο ηχος απο κρυα εκκινηση για κανα δευτερολεπτο και μονο σε κρυα εκκινηση. Αλλα ολοι μου λενε φυσιολογικο και ειναι απο τον συγχρωνισμο τον βαλβιδων.

          1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • 2
            21-quadra last edited by

            Αυτά τα μοτέρ έχουν ένα υδραυλικό εντατήρα στην καδένα, όταν αυτή έχει ξεχειλώσει λόγω της χαμηλής της ποιότητας κάνει ένα θόρυβο στα πρώτα δευτερόλεπτα μέχρι η αντλία λαδιού να σηκώσει πίεση οπότε και σταματάει ο θόρυβος αφού είναι πλέον σωστά τεντωμένη.

            Νομίζω ότι έχει αλλάξει ο εντατήρας αυτός με διαφορετικού τύπου, πάντως όταν λέω καδένα χαμηλής ποιότητας το εννοώ, και καλά θα έκαναν οι υπεύθυνοι της VW να έριχναν μια ματιά στην Τoyota και στην ποιότητα της καδένας τους που τα παράπονα για την καδένα αρχίζουν μετά τον 4ο ιδιοκτήτη του αυτοκινήτου και όχι από τος 15-20.000 χλμ.

            1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • D
              dj-mitsos last edited by

              Ο χρήστης 21 Quadra έγραψε:
              Αυτά τα μοτέρ έχουν ένα υδραυλικό εντατήρα στην καδένα, όταν αυτή έχει ξεχειλώσει λόγω της χαμηλής της ποιότητας κάνει ένα θόρυβο στα πρώτα δευτερόλεπτα μέχρι η αντλία λαδιού να σηκώσει πίεση οπότε και σταματάει ο θόρυβος αφού είναι πλέον σωστά τεντωμένη.

              Νομίζω ότι έχει αλλάξει ο εντατήρας αυτός με διαφορετικού τύπου, πάντως όταν λέω καδένα χαμηλής ποιότητας το εννοώ, και καλά θα έκαναν οι υπεύθυνοι της VW να έριχναν μια ματιά στην Τoyota και στην ποιότητα της καδένας τους που τα παράπονα για την καδένα αρχίζουν μετά τον 4ο ιδιοκτήτη του αυτοκινήτου και όχι από τος 15-20.000 χλμ.

              Αρα καταληγεις στο συμπεραςμα οτι η δουλεια του τεντοτηρα ειναι αυτη δηλ να κραταει την καδενα σε σωστη λειτουργια και σιγουρα τα πρωτα 2 δευτερολεπτα δε θα προκαλεσουν ζημια στον κινητηρα.
              Οσο για την ποιοτητα κατασκευης σε ιαπωνα διαφωνω και δε θεωρω οτι εχει καμια κλασης ανωτερη ποιοτητα κατασκευης.
              Τρανο παραδειγμα φιλος με yaris του 2012 μοντελο την ακουσε καλα οταν η καδενα βαρεσε τετελεσθε στα 80.000 χλμ. Ο κινητηρας βγηκε οφ και αντικαταστηθηκε με μεταχειρησμενο με τα κοστοι να ειναι εξωπραγματικα.
              Το θεμα στη περιπτωση του ειναι οτι το ολο σκηνικο συναιβει ξαφνικα ενα πρωινο με το προβλημα να μην δινει καποιο σημαδι απο την αρχη εξου και το ερωτημα μου.

              Sent from my iPhone using Tapatalk

              1 Reply Last reply Reply Quote 1
              • monman2
                monman2 last edited by

                Ο χρήστης Dj Mitsos έγραψε:
                ....Τρανο παραδειγμα φιλος με yaris του 2012 μοντελο την ακουσε καλα οταν η καδενα βαρεσε τετελεσθε στα 80.000 χλμ. Ο κινητηρας βγηκε οφ και αντικαταστηθηκε με μεταχειρησμενο με τα κοστοι να ειναι εξωπραγματικα.
                Το θεμα στη περιπτωση του ειναι οτι το ολο σκηνικο συναιβει ξαφνικα ενα πρωινο με το προβλημα να μην δινει καποιο σημαδι απο την αρχη εξου και το ερωτημα μου.

                Sent from my iPhone using Tapatalk

                Το ότι μπορεί κάπου κάποτε σε yaris να πάθει ζημιά ο κινητήρας είναι στα πλαίσια της στατιστικής και το πιστεύω .
                Το ότι στοίχισε 'εξωπραγματικά' ο 'μεταχειρισμένος ' κινητήρας δε το πιστεύω γιατί τα Toyota έχουν 6 χρόνια εγγύηση ή 180000 χλμ οπότε τα νούμερα που λες για το yaris του φίλου σου δε ταιριάζουν

                Η υβριδική μπαταρία στα ΥΒΡΙΔΙΚΑ της ΤΟΥΟΤΑ ΔΕΝ ΑΔΕΙΑΖΕΙ ΠΟΤΕ!

                1 Reply Last reply Reply Quote 1
                • T
                  the-ace last edited by

                  Ο περιοδικός έλεγχος της καδένας, εφόσον έχουμε πρόσβαση και μπορούμε να βάλουμε 'δάχτυλο', είναι εύκολος και πολύ γρήγορος, π.χ. στο DISI της Mazda γίνεται κυριολεκτικά εντός 5'. Και αυτό προφανώς με σβηστό μοτέρ, αφού ακόμα και με το ωστήριο στη θέση ηρεμίας, υπάρχουν συγκεκριμένα αποδεκτά όρια απόκλισης από την ευθεία.

                  Εκ των πραγμάτων μια καδένα έχει μεγαλύτερη αντοχή από έναν ιμάντα, ενώ το σύστημα έντασης οφείλει να λειτουργεί σωστά για τον ίδιο αριθμό χλμ. Οπότε είτε με οπτικό, είτε ακουστικό έλεγχο, είτε με 'δάχτυλο', μπορούμε τουλάχιστον να μαντέψουμε αν υπάρχει κάποιο πρόβλημα.

                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                  • 2
                    21-quadra last edited by

                    Tα Toyota που φτιάχνονται στην Ευρώπη δεν έχουν σχέση με την ποιότητα που έχουν τα περιφερειακά εξαρτήματα των Ιαπώνων υποκατασκευαστών που προμηθεύουν την Toyota, όταν λοιπόν ανέφερα ότι οι καδένες των Toyota διαμαρτύρονται μετά τον 4ο ιδιοκτήτη εννοούσα την ποιότητα των Ιαπωνικών εξαρτημάτων και όχι των Ευρωπαϊκών που δεν είναι ότι καλύτερο, όσοι έχουν δουλέψει σε Ιαπωνικής κατασκευής toyota παλαιότερων ετών γνωρίζουν καλά τι λέω, και εννοώ διακόπτες, φύσες, καδένες, εντατήρες κλπ εξαρτήματα αυτού του είδους που κατασκευάζονταν στην Ιαπωνία και όχι σε περιφερειακά εργοστάσια των υποκατασκευαστών όπως Ταϋλάνδη, Κίνα και τριγύρω σε ασιατικές ή Ευρωπαϊκές χώρες.

                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • D
                      dj-mitsos last edited by

                      Ο χρήστης 21 Quadra έγραψε:
                      Tα Toyota που φτιάχνονται στην Ευρώπη δεν έχουν σχέση με την ποιότητα που έχουν τα περιφερειακά εξαρτήματα των Ιαπώνων υποκατασκευαστών που προμηθεύουν την Toyota, όταν λοιπόν ανέφερα ότι οι καδένες των Toyota διαμαρτύρονται μετά τον 4ο ιδιοκτήτη εννοούσα την ποιότητα των Ιαπωνικών εξαρτημάτων και όχι των Ευρωπαϊκών που δεν είναι ότι καλύτερο, όσοι έχουν δουλέψει σε Ιαπωνικής κατασκευής toyota παλαιότερων ετών γνωρίζουν καλά τι λέω, και εννοώ διακόπτες, φύσες, καδένες, εντατήρες κλπ εξαρτήματα αυτού του είδους που κατασκευάζονταν στην Ιαπωνία και όχι σε περιφερειακά εργοστάσια των υποκατασκευαστών όπως Ταϋλάνδη, Κίνα και τριγύρω σε ασιατικές ή Ευρωπαϊκές χώρες.

                      Πλεον τι κατασκευαζεται στη γενετειρα του;
                      Παντως στο γκολφ το εχουμε ψαξει ειναι μαμα γερμανικο τωρα για καποια ανταλακτικα θα σε γελασω.

                      Sent from my iPhone using Tapatalk

                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                      • First post
                        Last post
                      • 1 / 1
                      • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                        • ΕΛΛΑΔΑ
                        • ΚΟΣΜΟΣ
                        • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                        • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                        • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                      • ΔΟΚΙΜΕΣ
                        • TEST
                        • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                        • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                        • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                        • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                        • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                        • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                      • VIDEO
                        • 4TTV
                        • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                        • ΑΓΩΝΕΣ
                        • CANDID CAMERA
                      • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                        • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                        • ΛΕΞΙΚΟ
                      • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                        • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                        • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                      • ΑΓΩΝΕΣ
                        • FORMULA 1
                        • WRC
                        • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                        • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                      • ΤΙΜΕΣ
                      • 4T CLASSIC
                        • ΜΟΝΤΕΛΑ
                        • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                        • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                        • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                        • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                      • ΑΓΟΡΑ
                        • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                        • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                        • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                      • 2ΤΡΟΧΟΙ
                        • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                        • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                        • ΑΓΩΝΕΣ
                        • CLASSIC
                      • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                      • MENU
                      • ΤΙΜΕΣ
                      • 4ΤΡΟΧΟΙ
                      • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                      • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                      • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                      • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                      • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                      • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                      • ΚΟΚ

                      logo footer

                      coty











                      • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                      • ΑΓΩΝΕΣ
                      • ΔΟΚΙΜΕΣ
                      • CLASSIC
                      • ΤΙΜΕΣ
                      • VIDEO
                      • FORUM
                      4T FORUM
                      4T LIBRARY
                      • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                      • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                      • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                      • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                      Powered by nxcode.gr