-
Καλησπερα παιδια
Εχω ενα golf tsi του 2011 και αναρωτιεμαι πως μπορεις να καταλαβεις μια ελατωματικη καδενα. Το πειρα περυσι μεταχειρησμενο και εκανα ολους τους ελεγχους + αυτον της καδενας σε επισημο συνεργειο και απλα εγραψαν στα χαρτια οτι το οχημα δεν χρειαζεται καδενα.
Το ερωτημα ειναι ποτε αντιλαμβανεσαι μια ελατωματικη καδενα;
Πως μοιαζει ο θορυβος;
Ειναι συνεχομενος ανεξαρτητου κρυο η ζεστο;
Το σωζεις αμα την αντιληφθεις;
Το αμαξι πεταει καμια ενδηξη στο κοντερ;Το μονο που εχω αντιληφθει υποπτο ειναι ο ηχος απο κρυα εκκινηση για κανα δευτερολεπτο και μονο σε κρυα εκκινηση. Αλλα ολοι μου λενε φυσιολογικο και ειναι απο τον συγχρωνισμο τον βαλβιδων.
-
Καλησπερα παιδια
Εχω ενα golf tsi του 2011 και αναρωτιεμαι πως μπορεις να καταλαβεις μια ελατωματικη καδενα. Το πειρα περυσι μεταχειρησμενο και εκανα ολους τους ελεγχους + αυτον της καδενας σε επισημο συνεργειο και απλα εγραψαν στα χαρτια οτι το οχημα δεν χρειαζεται καδενα.
Το ερωτημα ειναι ποτε αντιλαμβανεσαι μια ελατωματικη καδενα;
Πως μοιαζει ο θορυβος;
Ειναι συνεχομενος ανεξαρτητου κρυο η ζεστο;
Το σωζεις αμα την αντιληφθεις;
Το αμαξι πεταει καμια ενδηξη στο κοντερ;Το μονο που εχω αντιληφθει υποπτο ειναι ο ηχος απο κρυα εκκινηση για κανα δευτερολεπτο και μονο σε κρυα εκκινηση. Αλλα ολοι μου λενε φυσιολογικο και ειναι απο τον συγχρωνισμο τον βαλβιδων.
-
Καλησπερα παιδια
Εχω ενα golf tsi του 2011 και αναρωτιεμαι πως μπορεις να καταλαβεις μια ελατωματικη καδενα. Το πειρα περυσι μεταχειρησμενο και εκανα ολους τους ελεγχους + αυτον της καδενας σε επισημο συνεργειο και απλα εγραψαν στα χαρτια οτι το οχημα δεν χρειαζεται καδενα.
Το ερωτημα ειναι ποτε αντιλαμβανεσαι μια ελατωματικη καδενα;
Πως μοιαζει ο θορυβος;
Ειναι συνεχομενος ανεξαρτητου κρυο η ζεστο;
Το σωζεις αμα την αντιληφθεις;
Το αμαξι πεταει καμια ενδηξη στο κοντερ;Το μονο που εχω αντιληφθει υποπτο ειναι ο ηχος απο κρυα εκκινηση για κανα δευτερολεπτο και μονο σε κρυα εκκινηση. Αλλα ολοι μου λενε φυσιολογικο και ειναι απο τον συγχρωνισμο τον βαλβιδων.
-
Αυτά τα μοτέρ έχουν ένα υδραυλικό εντατήρα στην καδένα, όταν αυτή έχει ξεχειλώσει λόγω της χαμηλής της ποιότητας κάνει ένα θόρυβο στα πρώτα δευτερόλεπτα μέχρι η αντλία λαδιού να σηκώσει πίεση οπότε και σταματάει ο θόρυβος αφού είναι πλέον σωστά τεντωμένη.
Νομίζω ότι έχει αλλάξει ο εντατήρας αυτός με διαφορετικού τύπου, πάντως όταν λέω καδένα χαμηλής ποιότητας το εννοώ, και καλά θα έκαναν οι υπεύθυνοι της VW να έριχναν μια ματιά στην Τoyota και στην ποιότητα της καδένας τους που τα παράπονα για την καδένα αρχίζουν μετά τον 4ο ιδιοκτήτη του αυτοκινήτου και όχι από τος 15-20.000 χλμ.
-
Ο χρήστης 21 Quadra έγραψε:
Αυτά τα μοτέρ έχουν ένα υδραυλικό εντατήρα στην καδένα, όταν αυτή έχει ξεχειλώσει λόγω της χαμηλής της ποιότητας κάνει ένα θόρυβο στα πρώτα δευτερόλεπτα μέχρι η αντλία λαδιού να σηκώσει πίεση οπότε και σταματάει ο θόρυβος αφού είναι πλέον σωστά τεντωμένη.Νομίζω ότι έχει αλλάξει ο εντατήρας αυτός με διαφορετικού τύπου, πάντως όταν λέω καδένα χαμηλής ποιότητας το εννοώ, και καλά θα έκαναν οι υπεύθυνοι της VW να έριχναν μια ματιά στην Τoyota και στην ποιότητα της καδένας τους που τα παράπονα για την καδένα αρχίζουν μετά τον 4ο ιδιοκτήτη του αυτοκινήτου και όχι από τος 15-20.000 χλμ.
Αρα καταληγεις στο συμπεραςμα οτι η δουλεια του τεντοτηρα ειναι αυτη δηλ να κραταει την καδενα σε σωστη λειτουργια και σιγουρα τα πρωτα 2 δευτερολεπτα δε θα προκαλεσουν ζημια στον κινητηρα.
Οσο για την ποιοτητα κατασκευης σε ιαπωνα διαφωνω και δε θεωρω οτι εχει καμια κλασης ανωτερη ποιοτητα κατασκευης.
Τρανο παραδειγμα φιλος με yaris του 2012 μοντελο την ακουσε καλα οταν η καδενα βαρεσε τετελεσθε στα 80.000 χλμ. Ο κινητηρας βγηκε οφ και αντικαταστηθηκε με μεταχειρησμενο με τα κοστοι να ειναι εξωπραγματικα.
Το θεμα στη περιπτωση του ειναι οτι το ολο σκηνικο συναιβει ξαφνικα ενα πρωινο με το προβλημα να μην δινει καποιο σημαδι απο την αρχη εξου και το ερωτημα μου.Sent from my iPhone using Tapatalk
-
Ο χρήστης Dj Mitsos έγραψε:
....Τρανο παραδειγμα φιλος με yaris του 2012 μοντελο την ακουσε καλα οταν η καδενα βαρεσε τετελεσθε στα 80.000 χλμ. Ο κινητηρας βγηκε οφ και αντικαταστηθηκε με μεταχειρησμενο με τα κοστοι να ειναι εξωπραγματικα.
Το θεμα στη περιπτωση του ειναι οτι το ολο σκηνικο συναιβει ξαφνικα ενα πρωινο με το προβλημα να μην δινει καποιο σημαδι απο την αρχη εξου και το ερωτημα μου.Sent from my iPhone using Tapatalk
Το ότι μπορεί κάπου κάποτε σε yaris να πάθει ζημιά ο κινητήρας είναι στα πλαίσια της στατιστικής και το πιστεύω .
Το ότι στοίχισε 'εξωπραγματικά' ο 'μεταχειρισμένος ' κινητήρας δε το πιστεύω γιατί τα Toyota έχουν 6 χρόνια εγγύηση ή 180000 χλμ οπότε τα νούμερα που λες για το yaris του φίλου σου δε ταιριάζουν -
Ο περιοδικός έλεγχος της καδένας, εφόσον έχουμε πρόσβαση και μπορούμε να βάλουμε 'δάχτυλο', είναι εύκολος και πολύ γρήγορος, π.χ. στο DISI της Mazda γίνεται κυριολεκτικά εντός 5'. Και αυτό προφανώς με σβηστό μοτέρ, αφού ακόμα και με το ωστήριο στη θέση ηρεμίας, υπάρχουν συγκεκριμένα αποδεκτά όρια απόκλισης από την ευθεία.
Εκ των πραγμάτων μια καδένα έχει μεγαλύτερη αντοχή από έναν ιμάντα, ενώ το σύστημα έντασης οφείλει να λειτουργεί σωστά για τον ίδιο αριθμό χλμ. Οπότε είτε με οπτικό, είτε ακουστικό έλεγχο, είτε με 'δάχτυλο', μπορούμε τουλάχιστον να μαντέψουμε αν υπάρχει κάποιο πρόβλημα.
-
Tα Toyota που φτιάχνονται στην Ευρώπη δεν έχουν σχέση με την ποιότητα που έχουν τα περιφερειακά εξαρτήματα των Ιαπώνων υποκατασκευαστών που προμηθεύουν την Toyota, όταν λοιπόν ανέφερα ότι οι καδένες των Toyota διαμαρτύρονται μετά τον 4ο ιδιοκτήτη εννοούσα την ποιότητα των Ιαπωνικών εξαρτημάτων και όχι των Ευρωπαϊκών που δεν είναι ότι καλύτερο, όσοι έχουν δουλέψει σε Ιαπωνικής κατασκευής toyota παλαιότερων ετών γνωρίζουν καλά τι λέω, και εννοώ διακόπτες, φύσες, καδένες, εντατήρες κλπ εξαρτήματα αυτού του είδους που κατασκευάζονταν στην Ιαπωνία και όχι σε περιφερειακά εργοστάσια των υποκατασκευαστών όπως Ταϋλάνδη, Κίνα και τριγύρω σε ασιατικές ή Ευρωπαϊκές χώρες.
-
Ο χρήστης 21 Quadra έγραψε:
Tα Toyota που φτιάχνονται στην Ευρώπη δεν έχουν σχέση με την ποιότητα που έχουν τα περιφερειακά εξαρτήματα των Ιαπώνων υποκατασκευαστών που προμηθεύουν την Toyota, όταν λοιπόν ανέφερα ότι οι καδένες των Toyota διαμαρτύρονται μετά τον 4ο ιδιοκτήτη εννοούσα την ποιότητα των Ιαπωνικών εξαρτημάτων και όχι των Ευρωπαϊκών που δεν είναι ότι καλύτερο, όσοι έχουν δουλέψει σε Ιαπωνικής κατασκευής toyota παλαιότερων ετών γνωρίζουν καλά τι λέω, και εννοώ διακόπτες, φύσες, καδένες, εντατήρες κλπ εξαρτήματα αυτού του είδους που κατασκευάζονταν στην Ιαπωνία και όχι σε περιφερειακά εργοστάσια των υποκατασκευαστών όπως Ταϋλάνδη, Κίνα και τριγύρω σε ασιατικές ή Ευρωπαϊκές χώρες.Πλεον τι κατασκευαζεται στη γενετειρα του;
Παντως στο γκολφ το εχουμε ψαξει ειναι μαμα γερμανικο τωρα για καποια ανταλακτικα θα σε γελασω.Sent from my iPhone using Tapatalk
Ερωτηση περι καδενας